Sprawdź nas też tutaj

News

POMPUJ RAP: REZYGNACJA KONTROWERSYJNEGO UCZESTNIKA!

Opublikowany

 

Jeden ze zwycięzców konkursu Stoprocent „Pompuj Rap” – zrezygnował z nagrania zwrotki z Pihem i Matheo.

 

Sprawę opisywaliśmy kilka tygodni temu. Jeden z uczestników konkursu, który został ogłoszony zwycięzcą -MC Kriss został oskarżony o „trzymanie z policją”. Sygnały te dotarły do ekipy Stoprocent, która miała sprawę zbadać dogłębnie.

Przeczytaj: „POMPUJ RAP” – WYGRAŁ KONFIDENT ?!

 

Jak już wiemy zrezygnował on z dogrania swojej zwrotki.

 

Stoprocent:

POMPUJ RAP!!! Jeden z uczestników (Mc Kriss) zrezygnował z udziału w konkursie. Zamiast niego do grona zwycięzców dołączył Oskar Szymborski Sulin. Gratulujemy! Sulin, Leszek, oraz Piszczu będą wspólnie nagrywać kawałek z Pihem i Matheo, a potem uliczny klip.

 

 

Przesłał: Amadeusz

 
34 komentarze

34
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
BUCZER PETEPE YO

SIEMANKO

MC KRISS Z TEJ STRONY ! POZDRO DLA CAŁEGO ŚWIERADOWA !!

WALCZYMY O COS !
[img]https://userserve-ak.last.fm/serve/252/57277763.jpg[/img]

paluch

i po karierce za dawanie na psy

Norbert Kubota

SORRY MORDO MORDO, SPRZEDAŁEŚ ZIOMKA TAM GDZIE POLICJI KORDON, NORMALNIE POWIEDZIAŁBYM ŻE NIECH FLARY PŁONĄ I NIECH SIĘ PIERDOLĄ ALE NIE TYM RAZEM.

ALE NIE MARTW SIĘ CHŁOPAKU, MAMY DLA CIEBIE NAGRODĘ ZASTĘPCZĄ, MOŻEMY NAGRAĆ FILM EGZOTYCZNY W CAMEYU JAK PRZYJMUJESZ ME MARNE BIAŁOSTOCKIE PĘTO, (KTÓRE MI NIE) STOI?

tasdefleja

taa Krzys, o grube jointy i pompe na komendzie…

Mordo Mordo

ULICZNY KLIP

Mordo Mordo

BEKA ZAWSZE GRANA

Śmierdzimizoka

a Wilku będzie ?
[img]https://oi43.tinypic.com/21o33f6.jpg[/img]

Pihuj

„uliczny klip” ja wale miec ponad 30 lat jak pihuj i nagrywac takie rzeczy to troche zal [‚] ale w sumie kazdy ma prawo byc nieudacznikiem i idolem gimbusow

PS: Mordo Mordo

OBYWATEL JAMAN

[IMG]https://img824.imageshack.us/img824/6107/3a0e10c0af.jpg[/IMG]: https://imageshack.us/photo/my-images/824/3a0e10c0af.jpg/

WŁAŚNIE TAK KOŃCZY MCKRISS

brunatanabembza

TY MOJA MORDO MORDO MORDO

BUCZER PETEPE YO

SPRAWDZCIE TO GÓWNO

POZDRAWIAM

CZAPKA

[img]https://i41.tinypic.com/2a8oisk.png[/img]

Bizon

„Siemasz Michalek”

rap

Hejty, wy jeszcze nie w szkole?
no piszcie mordo,mordo choc i tak gówno osiągniecie, bo jedynie w necie cwaniaki..

SEXXPERT

BEKA Z PICHUJA! TRZYMA Z POLICJA. W SUMIE CHADA TEZ PEWNIE SPRZEDAL NIEJEDNEGO, DLATEGO UCIEKL Z WAWY. BEKA Z PSEUDOULICZNIKOW DLA DZIECI.

Akcyza

[img]https://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR-Jp7Im3dkooge6K6URwRlRxfvQTu_3aO9C3UYAUGzLcMk9HjE[/img]

cwelu

sexxpert jestes cwelem tyle co mozna ci powiedzec pozdrawiam

TPWC

pichuju ty zrezygnuj bo jestes marny grajek i menel alkoholik. a pozatym jestes chory psychicznie i wpierdalasz psychotropy….elo pis jou

DO TPWC

TAK I LSD , PALI CHERE I JE MAGICZNE GRZYBY WEZ SIE OGARNIJ CHLOPAKU…PIH ZAWSZE SPOKO 🙂

HAHAHH

Nie łam sie Mc kriss posterunkowy tdf chetnie z toba nagra!!!!! HAHAHAHA

HEHE

HAHA NO MASZ RACJE JACUS NA BANK COS Z KRISSEM SKLEI HAHA

bekobekowo

https://www.youtube.com/watch?v=jC_VM5QiJvY

Dla mnie prawdziwy zwycięzca tego konkursu.

TwojaMamaJestNiezła

fajnie że dodałeś swoją zwrotkę, ale przykro mi nie wygrałeś.

bekobekowo

Gdybym tak nawijał, to bym nie wchodził na glamprap

jou

lipny jest ten sulin jak i reszta,nikt z poziomem nie startował?

Prezes

Kto zamiast niego???|Ten frajer Oskar Szymborski Sulin sprzedal mnie na psach!!!!Znowu konfident??Ludzie co z wami!!!

SoGenS

o czym wy pierdolicie co mnie to obchodzi???
konkursy dla jakichś pożal się boże raperzynów…….

raaa

JA TEŻ TRZYMAM Z POLICJO

Stomper

Ja, do milicji nic nie mam !
[img]https://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRMZYQqa_It3AivSQWgt82tQr6sXISQdPPinJnx6_vB2ikSS_oFPA[/img]

pablos

a tu film jak mc kriss dostaje wpier….

https://kinooman.pl/zlicz.php?id=45825

kutange

a ja rucham wasze stare geje 😉

Fristajler

Świeradów Zdrój kurwa !!!!!!!!!!!!!!

zwm

Chadaaaaa!!! Przekozackko! Mistrzostwo !

Popularne