Sprawdź nas też tutaj

News

Pono zablokowany we własnej wytwórni. „Zawieszam współpracę z tymi ludźmi”

Raper wydał nowy singiel i oświadczenie.

Opublikowany

 

Latem ubiegłego roku wytwórnia należąca do Pono Wizjoner Label przeszła rebranding, a raper podjął współpracę z nowymi osobami. Do życia został powołany Visioners Label, którego szeregi zasilili Fu, Wigor Mor W.A. oraz Liroy. Zapowiedziano także reedycję kilku kultowych pozycji. Po kilku miesiącach od startu doszło do wewnętrznych konfliktów i Pono zdecydował się zakończyć współpracę z Visioners Label i przyległych mu spółkach.

Warszawski raper wyjaśnił w oświadczeniu, że prezes wytwórni próbował przejąć spółkę, a także chciał przejąć jego udziały. Pono zdecydował się odłączyć od labelu i założył własny kanał na Youtube SAP.

– W ostatnim czasie dużo osób zauważyło, że twórczość moja oraz innych artystów zrzeszonych pod szyldem wytwórni Visioners zniknęła z platform cyfrowych. Jest to efekt działań prezesa spółki Visioners, który przekroczył swoje kompetencje i w sposób skrajnie nieodpowiedzialny doprowadził wraz dyrektorem zarządzającym do wyżej wymienionej sytuacji. W między czasie ten sam Prezes spółki Visioners próbował przejąć naszą spółkę, przejmując udziały swoich przyjaciół z Tacto Label obecnie Visioners Music Promotion, która ma większość udziałów w spółce Visioners. W ten sposób Prezes spółki Visioners miał nadzieje podnieść kapitał zakładowy, co miało mu pozwolić na wykupienie moich udziałów. Niekompetencja tego człowieka a także jego prawnika jest jednak tak wielka, że nie doczytali się w umowie spółki, iż przy tym podziale udziałów nie jest to możliwe, co pozwoliło nam na to, by skutecznie powstrzymać przejęcie wytwórni. Niestety prezo miał na tyle władzy, żeby mnie ubezwłasnowolnić, co nie pozwala mi na dalsze prowadzenie wytwórni oraz monitorowanie obecnej sytuacji.

Prezes rozpowszechnia nieprawdziwe informacje mające na celu z dyskredytowanie pozostałych wspólników Visioners, co ma odwrócić uwagę od działań, które doprowadziły wytwórnie do obecnej sytuacji. Dlatego Informuję, że nie biorę odpowiedzialności za działania spółki Visioners Sp. Zoo, spółki V.M.P Sp zoo. jak i Visioners Studio oraz zawieszam współprace z tymi ludźmi. Jednocześnie zapraszam was na nowy kanał SAP jak i na nasz nowy sklep ponosport gdzie wraz z pozostałymi wspólnikami spółki Visioners, z dala od ludzi pokroju Prezesa zarządu spółki Visioners kontynuujemy naszą działalność. napisał raper na FB.

Poprosiliśmy Visioners o odniesienie się do oświadczenia Pono. Jeżeli tylko otrzymamy odpowiedź niezwłocznie opublikujemy ją na naszych łamach.

Pono opublikował w ostatnich dniach pierwszy singiel „Szyfrem” zwiastujący jego nową solową płytę, której tytuł jest jeszcze nieznany.

Aktualizacja:

Otrzymaliśmy oficjalny komentarz Visioners Label w tej sprawie: Visioners Label odpowiada Pono oświadczeniem – tylko u nas

76 komentarzy
76 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Sędzia Anna Maria Wesołowska
2 lat temu

PONO mitomanie przestań pierdolić. Może lepiej wydaj oświadczenie o tym jak rozjebales 80k zaliczek i nagrałeś tylko 3 numery. Prezesem o którym pierdolisz jest twój ziomek który ci dawał hajs a ty przywaliłeś w chuja i tyle

grymyty
2 lat temu

Przy takich artykułach zawsze warto czytać wszystkie komentarze, bo w zalewie stulejarskich żartów zawsze gdzieś może się trafić taki, który naświetli sytuację

HoneyMoon
2 lat temu
Reply to  grymyty

Typowy Warszafski Banan rozjebac hajs pozakładać 8 wytwórni które są nie rentowe wydac płytę, jakoś ja wypocić i limit 1000 szt których ponad połowa wraca bo nikt ty jebanych przegrywow nie chce słuchać. No proszę was jakie problemy może mieć Pono i jakiś przekaz co najwyzej lepszy od tego zjeba Narratora Jaszczomba.

AdminGL
2 lat temu
Reply to  HoneyMoon

Panie Bartku sprawdziliśmy IP i wynika że większość komentarzy pochodzi od Pana. Panie prezesie ma Pan na to czas?

panpe
2 lat temu

chuj ci do tego pyprusie po co siejesz ferment

AdminGL
2 lat temu

Panie Bartku sprawdziliśmy IP i wynika że większość komentarzy pochodzi od Pana. Panie prezesie ma Pan na to czas?

Alek
2 lat temu

byłem tam kiedyś w studio na nagrywce, Pono napierdolony jak szpadel i nawciągany jak nowojorski bankier, nie ma co się dziwić że go wypierdolili starego narkusa

amator
2 lat temu

Co to za amator z tego Pona? Która to już wytwórnia? Kurwa prawnika nie mógł wynająć bo pewnie siano nosem wcisgnol I sie dziWi ze go wydymali lol

Jarek
2 lat temu

Taaa dwa mitomany sie zebraly, Ponczek w masle z dzbanem roku Maciusiem Janiszewski, wyłudzaczem frankowym, prowadzą teraz za te hajsy ponosport – monterski sp zzoo czy jaki chuj się to nazywa, dwa kurwa janusze biznesu lol hahahahha nie pykło im i szukaja winnych lamusy hahahahah kurwa ta cala dyskusja juz smieszna jest

Pan Stasio
2 lat temu

drugi korwin co go wyjebali z własnej partii albo belmondo co go wyjebali z włąsnej wanny, a nie to była wanna rafalala

Rafalala
2 lat temu
Reply to  Pan Stasio

Ty się odpierdol od mojej wanny bo będziesz miał przechlapane

AdminGL
2 lat temu
Reply to  Pan Stasio

Panie Bartku sprawdziliśmy IP i wynika że większość komentarzy pochodzi od Pana. Panie prezesie ma Pan na to czas?

Pan B.
2 lat temu
Reply to  AdminGL

I chuj ci w dupę pało

Alicja
2 lat temu

Panie Bartku Kozikowski proszę uregulować RaCHUNEK.

KasperHh
2 lat temu
Reply to  Alicja

To ilu Bartek wizjoner ludzi wyjebal? Zgłaszać się wszyscy pod ty komentarzem!

Julia
2 lat temu
Reply to  KasperHh

Mnie tez

krolowa białostociej wiochy
2 lat temu
Reply to  Julia

zamiast cię wyjebać mogł cie do logopedy wysłać

Rafalala
2 lat temu
Reply to  KasperHh

Kurwaaa!!!! Kto zajebał moja wannę?!?!?!

PLATEL
2 lat temu
Reply to  Alicja

Dokładnie

skarpetkazdrowanieuciskowa
2 lat temu
Reply to  PLATEL

bartek oddawaj moje kurwa dildo tylko tym razem bez gowna i loniakow… zlodzieju pierdolony do tego pedale jeden…

DziwkaZkatowickiej
2 lat temu
Reply to  Alicja

Mi tez nie zapłacił 50zl i strasznie śmierdział i miał małego zapamiętałam go dobrz! Prezes oddaj 50zl

Sasiad z Koronowska
2 lat temu

Nie wiedziałem że mój sąsiad Pan Bartek jest taki sławny. Czyli nie będzie imprez z dziwkami na Koronowska 8.

Jjja
2 lat temu

Kozilkowski z
To złodziej z Łomży i tyle w temacie

Jjja
2 lat temu

Prezes za dużo na dziwki wydawał faktur nie płacił chyba ze te dziwki i koks…

Adolf
2 lat temu

Jezu widzę że Pani dyrektor Visiners prócz robienia loda Panu prezesowi wytypowana jest do robienia pseudo postów. Dramat. Zamknijcie się na górze na 10 zamków…

tedef
2 lat temu

Jak mówią że więcej labeli niż raperów – to ma sens. Już zaczynaja kurwa po dwie wytwórnie na łeb zakładać, mimo że nakładu 1000 sztuk nie mogą opchnac

Jjja
2 lat temu

Prezes Bartosz bolcuje panią Kierownik Martę mogliście dodać

Jarek
2 lat temu

Bartek rozlicz się nie bądź łajza! Czy żona tez już ma trypla?

Real HH 90
2 lat temu

Jebać tego prezesika jebanego juka złamanego jebać kurwę.

Only Dick Son 69
2 lat temu

Jaka własna wytwórnia do chuja. Jedyna własna działalność biznesowa jaką możesz mieć pseudouliczniku to spółka budowlana „Cztery lewe ręce” założona z tym drugim disco chłopcem Wojtusiem.

AdminGL
2 lat temu

Panie Bartku sprawdziliśmy IP i wynika że większość komentarzy pochodzi od Pana. Panie prezesie ma Pan na to czas?

Dob
2 lat temu

No kurde. Roman Kluska polskiego rapu xD

WnukTedego
2 lat temu
Reply to  Dob

Już wiadomo czego Pono zawsze ścina się na łyso. Po prostu jest rudy. Wyjebali go z własnej wytwórni no kurwa. To ja 22 letni prawiczek jestem mniejszym przegrywem

AdminGL
2 lat temu
Reply to  WnukTedego

Panie Bartku sprawdziliśmy IP i wynika że większość komentarzy pochodzi od Pana. Panie prezesie ma Pan na to czas?

Odb
2 lat temu
Reply to  Dob

Pono zablokowany we własnej wannie. „Współpracujący ze mną ludzie przywiązali mnie do kranu.”

Odb-ezbek
2 lat temu
Reply to  Odb

Odb-ezbek

Odb
2 lat temu
Reply to  Odb-ezbek

Odb-ezbek wypierdalaj.

Odb-ezbek
2 lat temu
Reply to  Odb

Odb wypierdalaj

Odb
2 lat temu
Reply to  Odb-ezbek

Odb-ezbek wypierdalaj

Odb
2 lat temu
Reply to  Odb

Odb to jebany bezbek i zwykly chuj TYLKO do szczania

Odb
2 lat temu
Reply to  Odb

Odb-ezbek to jebany bezbek i zwykly chuj TYLKO do szczania

Beka z odb
2 lat temu
Reply to  Odb

Prawdopodobnie odb jest krypto ciotą bo w każdym komentarzu jest bardzo zafascynowany wanną rafalali

PLATEL
2 lat temu
Reply to  Odb

Panie Bartku sprawdziliśmy IP i wynika że większość komentarzy pochodzi od Pana. Panie prezesie ma Pan na to czas?

ziomek
2 lat temu
Reply to  PLATEL

kurwa Platelnia się podszywa pod admina, kolejny nieudacznik masz na to czas?

Chuici Naime
2 lat temu

Ja pierdole ten Pono to ma przejebane czy jest głąbem? Za co się nie weźmie to spierdoli

WnukPopka
2 lat temu
Reply to  Chuici Naime

Jest głąbem

Snajper Bonzo
2 lat temu
Reply to  WnukPopka

Który ma do tego przez to przejebane 😀

AdminGL
2 lat temu
Reply to  Chuici Naime

Panie Bartku sprawdziliśmy IP i wynika że większość komentarzy pochodzi od Pana. Panie prezesie ma Pan na to czas?

Jaszczomb biznessu
2 lat temu

Ha ha ha haaaaa!!!!!! Co za jebany nieudacznik. Zablokowali go w jego własnej wytwórni. Hahahahaaaa!!!!!! Pono, ty jebany dzbanie, masz obok siebie takie rekina biznesu, to znaczy JASTRZĘBIA biznesu, więc podpytaj się jak się prowadzi wytwórnię. Wojtuś to by nawet piach na pustyni sprzedał, taki z niego spryciula.

Bej
2 lat temu

To wina tranzystorow

CERSANIT
2 lat temu

Lo kurwa swiat wielkiego biznesu, sensacyjne fuzje, wielkie przejecia, joint venture, szklane wiezowce, firmowe bankieciki z dziwkami i koksem na zlotych paterach i dziewiecio cyfrowe przelewy w chodliwej walucie. Pono… omfg.

Historyofbeat
2 lat temu

Pono to jest prostak i tępak, pozostaje z Jędkerem w komitywie po dzien dzisiejszy

knur
2 lat temu

Muahahahaha ja jebe. Problemy jak w Empire a to dziadkowy projekcik miał być xD

kaz spermiarzane
2 lat temu

Pono. Idź tam lepiej wydaj remixy swoich utworów za 35 zł dla starych dziadów w fullcapach xD

Muki
2 lat temu

Stare dziady przynajmniej 35 blach maja.

Mez
2 lat temu

Źle mu było u Sokoła w PROSTO bo mu powiedzieli że czasy kiedy się wkładało w płytę kilkanaście kafli i bez znaczenia czy płyta się sprzeda czy nie minęły, to się obraził bo on nie będzie robił marketingu to teraz powinien być zadowolony, że go wyjebali jak zwykłego lamusa. Trzeba się było trzymac z Wojtkiem i nagrywać a nie strugać prawilniaka z zasadami.

AdminGL
2 lat temu
Reply to  Mez

Panie Bartku sprawdziliśmy IP i wynika że większość komentarzy pochodzi od Pana. Panie prezesie ma Pan na to czas?

JEMIOŁ
2 lat temu

Pierdole to, a co!

Ruspect
2 lat temu

PONI ostatni z Zipów który trzyma poziom,reszta Niestety z płyty na płytę coraz gorzej.

Żółwik
2 lat temu

Hajs dzieli rap grę 😀

EVA K2
2 lat temu

CHUJ TO KOGO BOLI

joe
2 lat temu

leci jak KNT w swoim kawałku KTO ZGARNIA FEJM- w sumie to źle…
ale kiedyś Pono był pierwszoligowym graczem, czy wręcz jakimś tam pionierem.

sie znało na pamięć kilka kawałków

Dartanian
2 lat temu

Nie wiem jak to jest możliwe , ale ktoś celowo robi na złość światu , żyjemy w niebie i piekle jednocześnie , polega to na tym , że dali na mnóstwo religii , Grecja , Włochy , Egipt , Anglia , Indie , Afryka i jeszcze inna świństwa , że tak to nazwę , a nie uwierzycie liczy się jedna , najgłupsza ze wszystkich gdzie wiesza się ludzi , popieram to tym , że pokazywano mi film Discovery jak ona powstała bajki pisarzy według mediów , jak było naprawdę nie dowiemy się , bo jak pisałem wyżej , biblia opiera się na piekle , czyli róbmy wszystko,żeby nigdy człowiek nie był żaden w niebie , skąd o tym wniosek , a z kart , może to zabobony , ale odpowiedzi są tak wyraziste jakby były z pierwszej ręki . Ja nawet nie mam zamiaru ich przepraszać bo to oni mnie wygnali z kościoła po kilku cierpkich słowach na hali LO 1 w Jaśle , kosili mnie zwyzywalem ksiądz udawał że nie widzi . Myślę o założeniu własnej Religi , gdyż zostałem zaproszony do nieba do niej . Tyle z praktyki i teorii . Daje literki pobawcie się rozumami . Zanim to zrobię proponuje podzielić oba rzędy i zlepić a nie tylko osobno . Wychodzi coś takiego . Początek piekła Bóg stracił anioły w niedzielę ( przy czym brakuje litery A jest początkiem alfabetu nie ma takiej karty w talii J B początek ). Radzę zatem olać ich upodobania i modlić… Czytaj więcej »

Jan Paweł z Ursynowa
2 lat temu
Reply to  Dartanian

schizofrenik tabletka

Koneser
2 lat temu
Reply to  Dartanian

Ziomek starałem się przeczytać ten bełkot ale nic z tego 🙁 Ale wiem jak możesz poprawić jakość swojego życia w 3 prostych krokach:

1. Psychiatra (bo ewidentnie jesteś odklejony)
2. Zajęcia korekcyjne z języka polskiego (bo nie da się Ciebie zrozumieć)
3. Ateizm (bo myślenie o tak mistycznych rzeczach jak ludzka dusza jest powyżej Twoich możliwości intelektualnych i tylko się niepotrzebnie męczysz, pewnie to Cię właśnie odkleiło, poza tym boga i tak nie ma).

AdminGL
2 lat temu
Reply to  Koneser

Panie Bartku sprawdziliśmy IP i wynika że większość komentarzy pochodzi od Pana. Panie prezesie ma Pan na to czas?

Snajper Bonzo
2 lat temu
Reply to  Dartanian

Nie zgadzam się z całością przedstawionych tu tez aczkolwiek temat i punkt widzenia warty rozważenia.

CERSANIT
2 lat temu
Reply to  Dartanian

Cokolwiek bys nie napisal, za stawianie spacji przed kropkami: pierdol sie.

pacino aldente
2 lat temu
Reply to  Dartanian

pisze sie D’Artagnan ty kurwo z dyskelsja i wszawica

3 joints
2 lat temu
Reply to  Dartanian

Gościu jesteś stuknięty

Dartanian
2 lat temu

BENP HLRW
WSP. DC

FLO IRW
UGZT Z

BKW EJMP
GCH. UGDN

Pamiętajcie o tym chorych przykazaniach i reszcie bzdur , bo to naprawdę ważne jest . Katechizm i patrzyć na te dziwne cechy , którymi świat jest nasycany odkąd powstał pieniądz .

Jdjdjxjxjjdjxjdjdjdkkwla
2 lat temu
Reply to  Dartanian

WSP na propsie. Reszta ekipy to chyba ostre podziemie 😉

Dartanian
2 lat temu

Dla szybkich coś takiego
Niebo królowej MP piekło wiedźm belzebuba lucyfera

Ciekaw jestem co zostanie z rapu bo wszędzie pojazd po tej chorej bibli

Yopl
2 lat temu

Chuj to kogo obchodzi.

Jurek
2 lat temu

Aaaaaa to może dlatego nie ma jego teledysku do „szczerze”

Prawda
2 lat temu

18:51 7
Opublikowany 10 godzin temu 22 stycznia 2020 Przez Mariusz Jop

Popularne