Sprawdź nas też tutaj

News

Były zawodnik UFC wyzywa na walkę Popka – komentarz rapera

„Ciebie wezmę na deserek”.

Opublikowany

 

popek
fot. KSW

Kontuzja ręki nie pozwoliła Popkowi zawalczyć z Kizo, któremu federacja Fame MMA znalazła szybkie zastępstwo w postaci Araba, i który bezproblemowo rozprawił się z reprezentantem Chillwagonu. Tymczasem Popek szybko po operacji wrócił do treningów i z medialnych doniesień wiemy, że jego kolejnym przeciwnikiem będzie Piotr „Bestia” Piechowiak”. Raper ma już także kolejnego przeciwnika, który chętnie skrzyżuje z nim rękawice. To pogromca Don Kasjo.

Norman Parke chce walczyć z Popkiem

Siemka! Pytaliście mnie, czy zawalczę znowu na FAME MMA. Jestem naprawdę zainteresowany, żeby znowu tam zawalczyć. Ostatnia sprzedaż PPV z gali wyniosła ponad 700k. Jeżeli szefowie FAME chcą, żebym znów zawalczył to mam propozycję. Waga open – walka z Popkiem. Kasia może possać. Ta walka na pewno podbije sprzedaż PPV, także pokażcie kasę i mogę bić się z każdym. Pozdro, miłego dnia dla wszystkich! Król Stormin! Jego złote zęby mogą usiąść za moją sztabką złota! – oznajmił były zawodnik UFC i KSW Norman Parke, który za walkę z Don Kasjo podczas ostatniej gali Fame MMA otrzymał złotą sztabkę złota o wartości 100 tysięcy złotych.

Popek odpowiada

Kilka godzin po propozycji Normana Popek przyznał, że jest gotowy na taki pojedynek:

Moje zęby są droższe niż Twoja sztabka Norman, więc już została zjedzona. Zapraszam do stołu. Ciebie wezmę na deserek. – zapowiedział raper.

 
50 komentarzy
50 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesor_Nauk
6 dni temu

No, dawać kurwa cwaniaki. Pochwalcie się ile tam macie cm w majtach. Zaraz zobaczymy kto tu jest królem. Ja mam 13,5 we wzwodzie a w zwisie to nieraz taki jak kciuk malutki a nieraz wisi dłuższy. Nie wiem od czego to zależy. No dawać kurwa cwaniaki.

YEBAĆ p0lki
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

Ja mam 16cm, ale dla p0lek to jak tiktak. p0lki by chciały najmniej 25cm.

Profesor Trapu Chuj Glamrapu
6 dni temu
Reply to  YEBAĆ p0lki

16cm to ty w dupie masz

YEBAĆ p0lki
6 dni temu

w twojej starej

Prop&Testo
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

Kwestia temperatury

Profesor_Nauk
6 dni temu
Reply to  Prop&Testo

To ile masz?

Prop&Testo
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

8

Profesor_Nauk
6 dni temu
Reply to  Prop&Testo

Tak czułem że jak się od razu nie pochwaliłeś to w kategorii kalectwo.

Prop&Testo
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

koledzy nie narzekają więc się nie przejmuje, pozdrowionka ;*

żENADA
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

ja mam 21 cm ale w buzi twojej macochy i ojczyma

Profesor_Nauk
6 dni temu
Reply to  żENADA

Taak. Masz.. Oseska jak po amfie co wygląda jakby się miał zaraz do dupy schować.

Lukas
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

Smiechłem, btw, sram ale oczywiste bo jestem na gr

Kebab
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

Dalej jebać cię

piotr rzepka z kolobrzegu
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

ja mam 11 chetnie dam jakiemuś chlopakowi do possania

SKURWYSYN JEBANY
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

JEDYNIE DLA TAKICH KOMENTARZY WCHODZĘ NA GLAMRAP

PS. 5,5

Mini chuj z ekipy Fritzla
6 dni temu

3cm

Lolek
6 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

7 cm grubości 5 cm długości myślę że jak kiedyś porucham to taka p0lka będzie siedziała jak po krześle elektrycznym

Borubar
4 dni temu
Reply to  Lolek

Penis baryłka – grubszy jak dłuższy xd

Zmęczony
6 dni temu

Gdyby ktoś 15 lat temu powiedział mi, że kryminalista po podstawówce z bełkoczącego podkrakowskiego składu zostanie w tym kraju formalnie milionerem, celebrytą z zębami o wartości mieszkania w śródmieściu Warszawy to był parsknął srogo śmiechem. Przyznam, że mam srogi ból dupy o to jacy ludzie osiągają sukces na świecie i w tym kraju. Patostremerzy, kurestwo, robienie laski murzynom w autobusie, wąchanie rozpuszczalników, rozbijanie butelek na głowie, dymy dymy, nie nadaję się do tego świata, brzydzę się nim i upadkiem jakichkolwiek zasad i moralności, świata w którym tępota, prostactwo, chamstwo jest wynoszona na piedestał, a reszta zamiast to ganić jeszcze do tego lgnie i chce to oglądać, płacić za to i promować.

Prawda
6 dni temu
Reply to  Zmęczony

Przykra Prawda Niestety

W Dzisiejszych Czasach jak będziesz wartościowym człowiekiem i będziesz miał moralne zasady to będę tobą wszyscy gardzić jak śmieciem

YEBAĆ p0lki
6 dni temu
Reply to  Prawda

Tak jest. Ja jako normalny chłopak z pracą, mieszkaniem jestem w oczach p0lek śmieciem. Jak bym był wydziaranym patusem to pewnie nie schodził bym z lasek.

Lolek
6 dni temu
Reply to  Zmęczony

Też ubolewam jak mi google podpowiada co oglądać, jak nie rozwalone ryje w ringu to jakieś laski na Instagramie bo mają dużo followersow. Czy my nie jesteśmy już jak ci niewolnicy u Majów, którzy ginac mieli dostarczać rozrywkę „panom”

Lolek
6 dni temu
Reply to  Lolek

,* chociaż to chyba telefon nie google

ChujWamWDUpy
6 dni temu
Reply to  Zmęczony

Z jakiego Krakowa?To jest słoik spod legnicy tak samo jego przyjaciel pomidoł

slu
5 dni temu
Reply to  ChujWamWDUpy

15 lat temu mieszkal w krk a nak dobrze pamietam to chyba juz uk bo koncerty w Jubilatce odbywały sie bez niego

Codeina
6 dni temu
Reply to  Zmęczony

♥ Zgadzam się z każdym słowem, kropką i przecinkiem. Współczesne standardy i tendencje są przerażające. Upadek moralności, obyczajów, brak szacunku do siebie, brak honoru i godności to cechy zdecydowanej większości, zarówno tej 'celebryckiej', jak i również obraz zwykłego społeczeństwa. Promowanie i honorowanie patusiarstwa wszelkiej maści jest już normą i można się spodziewać, że będzie tylko gorzej.

Stare hasło „od zera do bohatera” nabrało innej konotacji, czyli „od zera do streamera, rapera, influencera” itd.

Im więcej masz cech świadczących o twoim odczłowieczeniu, im bardziej potrafisz się zhańbić, im jesteś głupszy, im bardziej NICZEGO godnego szacunku sobą nie reprezentujesz, tym większe masz szanse, że trafisz na szerokie grono odbiorców i zwolenników dla których będziesz wzorem do naśladowania.

Ludzi których kiedyś spotkałby
społeczny ostracyzm, dziś spotyka cześć i chwała. Im bardziej jesteś NIKIM, tym bardziej jesteś KIMŚ.

K. Jackowski
6 dni temu
Reply to  Zmęczony

Nie martw się, będzie jeszcze gorzej.
Pozdrawiam

RECTAL PROLAPSE
5 dni temu
Reply to  Zmęczony

nasza kultura rzeczywiscie to tragedia, totalne zezwierzecenie ktore zmieni tylko wojna

Afrojax
6 dni temu

Bilon to lamus i ukryta opcja gejowska.

Jebać Hemp Grób.

Elo!

Naczelnik Barszczyk
6 dni temu
Reply to  Afrojax

I kto tu jest gejem, cwelu? Jeb ich, ale nas w to nie mieszaj.

BORTWICK
6 dni temu
Reply to  Afrojax

coraz mniej ukryta, przecież Afro już go oficjalnie wyoutował
a ze lamus to chyba kazdy sie zgodzi, Afrojax go poniża i sra mu do ryja a ten mlaszcze ze smakiem

Odb
6 dni temu
Reply to  Afrojax

Były magazynier CCC wyzywa na anal Pimpka – komentarz hiphopolowca

Profesor_Nauk
6 dni temu
Reply to  Afrojax

A pamiętacie jeszcze takiego byłego zawodnika UFC 14 letni Cheetos co wyglądał jak Harry Potter po wylewie i nagrywał jakieś emo kawałki o miłości? Hahah

żENADA
6 dni temu
Reply to  Afrojax

niech żurom opowie o akcji na grobach

be do es
6 dni temu

rucham psa jak sra

Papay2137
6 dni temu
Reply to  be do es

Jan Paweł II jebał małe dzieci

żENADA
6 dni temu
Reply to  be do es

ty futarzku ! 7 dywizja SS Herman Gering

EKIPA SHAREHOLDER
6 dni temu
Reply to  be do es

ehh anoni

żENADA
6 dni temu

HIPokryzja

„Już mnie nie zobaczysz jako narkomana POKOCHAŁEM sport, w moim życiu wielka zmiana”

„Koka, wóda, góra siana, Pop, Borixon, Alibaba
Trzech kowboi z workiem siana, napierdalają do rana
Koka, wóda, góra siana, Pop, Borixon, Alibaba
Trzech kowboi z workiem siana, napierdalają do rana
Koka, wóda, góra siana, Pop, Borixon, Alibaba
Trzech kowboi z workiem siana, napierdalają do rana
Koka, wóda, góra siana, Pop, Borixon, Alibaba
Trzech kowboi z workiem siana, napierdalają do rana (do rana, do rana…)”

Pokemon
6 dni temu

W sumie niech norman obija tych polskich pseudo celebrytow w sumie ani to sportowcy ani artyści chuja są wszyscy warci pozdro norman

devx
6 dni temu

To liczac 30zl od jednego ppv, to jakies 22mln wpadlo do kiermany gosciowi co sie wzial z przyglupiego programu o najebanych ludziach, to sie nazywa sukces ;D

żENADA
6 dni temu

Wiesz co się liczy ?
szacunek dzieci z piaskownicy !
dla Was rap ćwiczy,
to dla całej przedszkolnej dziczy.

żENADA
6 dni temu

Nie odwrócę się już nigdy plecami od prawdy
Nie będziecie już musieli mi lizać mojej moszny,
Nie, nie, nie, nie, nie będziecie już musieli mi lizać mojej moszny,
Ram pam pam, mojej moszny, ram pam pam

ChujWamWDUpy
6 dni temu

Niech więc bije konia

sebix
6 dni temu

jest jakiś w końcu porządny news. Juz miałem przestać tu zaglądać

Facio od krabów
6 dni temu

Hói to kogo interesuje

Aktywny Darek z Anglii
6 dni temu

Cyrk… Czasy poszły do przodu to i pożywka dla mas się zmienia… Wczoraj „moda na sukces” i „m jak miłość” a dziś fame mma i hotel paradise.

rtrewt
6 dni temu

Serio Porównujesz Seriale do Gali Youtuberów ???

Przecież te seriale były kozackie siedziałeś przed telewizorem z dobrym jedzeniem i oglądałeś

a SFEJM MMA to jest patologia która daje złe wzorce

Bezel SLU
6 dni temu

Były pracownik KFC wzywa na kąpiel Czopka– komentarz nieroba.
„Ciebie wezmę na deserek”.

Popularne