Sprawdź nas też tutaj

News

Popek: „Upiłem pół Polski i teraz czuję, że jestem Wam winien zwroty”

Raper przeszedł terapię odwykową.

Opublikowany

 

O problemach Popka z używkami wiemy nie od dziś. W przeszłości raper dwukrotnie zapadał w śpiączkę po przedawkowaniu narkotyków. Taki tryb życia jednak się skończył i Popek przekonuje, że nigdy już do tego nie wróci.

– Jak wiecie miałem problem z alkoholem i narkotykami przez bardzo długi okres mojego życia. Podjąłem terapię, poszedłem na 2-miesieczną psychoterapię. Jestem świeżo miesiąc po terapii i trzymam się “24 godzin, dzisiaj chciałbym być szczęśliwy” i program 12 kroków, a że mam duszę artystyczną, to chciałbym zaoferować Wam trzeźwienie wraz ze mną. Jeśli chciałby się ktoś załapać, to wrzucam filmik. Będzie 12 kroków: pierwszym jest bezsilność wobec narkotyków i alkoholu. – poinformował dzisiaj raper na Instastories.

– Na pewno w tym gównie już się taplać nie będę. Upiłem pół Polski i teraz czuję, że jestem Wam winien zwroty, więc będę chciał Was wyciągnąć z tego gówna. – dodał.

Filmik od Popka ma się ukazać dzisiaj na jego kanale na Youtube.

 
35 komentarzy
35 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Sentino
2 miesięcy temu

Popek, nigdy nie byłeś artystą, gangsterem czy fighterem. Sportowym fighterem jest mój przyjaciel Tomasz Chic, którego serdecznie pozdrawiam. Ja nie muszę się bić. Nie raz mówiłem wam o różnicach kulturowych między światem a Polską. Wy jesteście pojebani pod względem honoru, wyjaśniania siebie nawzajem. Kiedyś z moim przyjacielem z Libanu balowaliśmy w Trójmieście i w Zatoce zaczepiło nas dwóch kibiców Arki. Chcieli nas wyjaśnić na solo na pięści, więc poszliśmy na osiedlowy parking. Na dobrą sprawę nie zdążyłem wyjąć broni z kabury, a mój przyjaciel już trzymał maczetę wyjętą z plecaka. Jednemu pociął brzuch, a drugiemu odciął dłoń. Uciekli z płaczem. Tyle na temat waszego honoru. I’m mister international, you don’t belong to my world. De facto w Polsce nie mam już nawet z kim robić interesów. Gdybym zalegalizował każdy swój biznes i przeniósł go do Polski byłbym na czele listy Forbesa.Ja przerosłem wasz kraj biznesowo i muzycznie. I’m not a businessman, I’m a business, man! Pow, pow!

Kibice Arki z Libanu
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Tak było. Jeden wyjął swój pistolet i drugi wyjął swoją maczetę. Oboje długo do nas dochodzili. Sentini wył z radości jak zaczął strzelać białkiem nam na twarz.

Frosti Reggae Rucha Kolegę
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Odezwał się gangster, w mordę kopany…

Spocone Stringi Alberto
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Tomasz Chic hahahaha mordo pisz te komentarze to jest najlepsza rzecz na glamrapie

JurnyStefan
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Jebać profesora nauk i jego łysą szczerbatą matkę, kurwę zajebaną mrocznym kutasem afrykańskiego czarodzieja. Każdy, kto ma więcej niż 2 szare komórki wie, że to właśnie ten zapryszczały opierdalacz kabana pisuje tu ostatnio pod ksywką Sentino. Chuj ci do ryja, śmierdzący pedale z astmą.

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu
Reply to  JurnyStefan

MORDA OKURWIEŃCU, PROFESOR_NAUK ZAWSZE NA PROPSIE, ZWŁASZCZA ZA CODZIENNY RAPORT STOLCA 😀

BekaZbezbeka
2 miesięcy temu

Ale jaja nie dosc ze ci matke jebali to jeszcze ciebie serdecznie współczuję

BekaZbezbeka
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

W tej historii uwiezylem tylko w ten fragment na ktorym zlales sie w gacie

Zjeb
2 miesięcy temu
Reply to  Sentino

No nie wiem …Może zagraj w filmie sci-fi !

Antek
2 miesięcy temu

Popek to geniusz biznesu. Najpierw mocno promował patologię i zarabiał na tym, a teraz promuje zdrowy styl życia i na tym też pewnie będzie zarabiać. Jego fanom właśnie przepaliły się styki. Oby nie skończyło się drugim Jonestown.

Lolek
2 miesięcy temu
Reply to  Antek

A to mało jest takich w polskim rapie

UBIJACZ GLIN NA SUCHO
2 miesięcy temu
Reply to  Lolek

Ryszard Peja kiedyś ALKUS, teraz Anonimowy Alkocholik…
Boski Roman co „Jebał Policje”, a teraz „Jest Porządny” …
Słoń WSRH kiedyś horrorcore na ostro i jebanie pedałów, teraz obiektywny reprezentant LGBT
MEDIUM kiedyś ćpun i alkocholik, teraz TAU prawdziwy katolik bez nałogów i z rodziną

WYMIENIAJCIE DALEJ BYKI KURWA! BYK BYKOWI BYKIEM! Z FARTEM BYKI!!

Prop&Testo
2 miesięcy temu

Widzisz jaki ten rap jest zajebisty? Jak ludzi wyciąga i stawia na nogi? Dlatego słuchają go sami debile, myślą że im się wyprostuje życie.

Flakozaur
2 miesięcy temu

Tedas kiedyś fajny raper, dzisiaj stary ćpun alkus i frajer.

Stworzenie Świniokształtne
2 miesięcy temu

Kaczor walczył o prawa kobiet a potem jednak mu się odwidziało i wyjebał lasce w parku overhanda.

1987
2 miesięcy temu

Piorun

NIGGER
2 miesięcy temu
Reply to  Antek

Jamestown

Antek
2 miesięcy temu
Reply to  NIGGER

Jonestown.

Popek
2 miesięcy temu

Moi kochani niebawem pierwszy zwrot, treści żołądkowej, bo jestem właśnie po 8 Harnasiach, czekajcie na filmik

Kozlebro
2 miesięcy temu

Oj popuś popuś” Zresztą sam powiedz mordeczko, ile już razy kończyłeś z tym
A potem kurwa cisnęło Cię sranie, jak dojeżdżałeś po jebany pył
Bo się okazało, że nowa znajoma też lubi na bańce mieć ostry młyn”

Daj se spokój , ogranicz i wyeliminuj koks z jadłospisu i będzie dobrze , alko +THC można ciągnąć w nieskończoność… Osobiście 20 lat ale niekiedy się skusze na świecący pył.
Nie oszukujmy się , to się będzie za tobą ciaglo do końca życia , wysl sobie optymalny system i się go trzymaj , chociaż w twojej sytuacji z nielimitowanym hajsem może być ciężko …

Chuju
2 miesięcy temu
Reply to  Kozlebro

Zrobisz sobie przerwę 2 moze 3 lata
Bardzo szybko zapomnisz przez co byłeś w tarapatach
I znowu lapiesz katar zloty środek to fikcja pokaz mi ze sie mylę znajdując klucz do wyjścia

Chyba tak to lecialo. Święte slowa.

AzbeST
2 miesięcy temu

Program: Trzeźwiej z Popkiem, w którym prowadzący szykował się do roli na 2-miesięcznej terapii… Brzmi jak gwarant sukcesu!

AferaJest
2 miesięcy temu

Czyli wiadomo, o czym bedzie następna płyta i że jedynym gosciem będzie kękę

pacino aldente
2 miesięcy temu

wcale mu sie nie dziwie wiekszosc p0lokow sie boryka z problemami alkoholowymi lub inne uzaleznienia .. jak sie robi za 2500 i trzeba jeszcze oplacac jakies debilizmy to nie dziwne,ze czlowiekowi sie tylko pic chce i zapomniec o tym gownie

panpe
2 miesięcy temu

popek a tam podali Ci magiczna tebletke na narkomanie ze w dwa miesiace sie ?

d

Jacek Szafałowicz
2 miesięcy temu

Chuj ci w dupę popek ty polaczku gówniany! You are fucking shit and cunt! Pies srał Ci na mordę i ruchał Twoją matkę w dupę!

Górne kojo
2 miesięcy temu

Topek dopek

Gruby Pyton
2 miesięcy temu

Mordy, założyłem gadu gadu dla beki oraz sprawdzenia tych wszystkich p0lek i powiem wam, że jest kurwa nieciekawie. Mam dwa konta jedno moje (jestem 8/10) i typka 3/10 i słuchajcie co się dzieje – wszystkie laseczki patrzą na wygląd albo sa totalnymi kurwiskami! Jest grupa, która 3/10 odpisze ale zwyzywa, a 8/10 wysyła dupsko albo 3/10 wysyła dupsko i chce skakac na chuju. Degeneracja i faszyzm do tego trzeba cały czas ciągnąć rozmowę, bo księżniczki nie raczą – opiszesz jakieś swoje sytuacje z życia czy zaintereosowania to Ci odpisze jakas dziwka „XDD”, „nieźle”, „spoko” i wex tu kurwa nawiąż jakaś merytoryczną rozmowe, tylko by chcialy dać dupy i dostawać darmowy hajs XD Jebać to zajmuje się biznesami a za 10 lat same będą prosić o skakanie bo nie stac ich na żarcie haha ez, pozdro ziomki

VideCulFide
2 miesięcy temu

Do Sentino czego nie byłeś taki mocny i nie wyjęła pistoletu jak Cię Malik po ulicy ganiał. Łaku w dupę kopany.

Matias
2 miesięcy temu

Weź chuju jebany spierdalaj ty kurwo jerychońska pierdolona suko spożywcza zajebana prostytutko łysa lateksowa pierdolcu ty szmato rozjebana przez stado murzynów pizdo spleśniała. Mam ci cwelu jebany popełnić samobójstwo? Mam? Ty kurewko rozpierdolona w kostnicy niczym ciało geja pedała zajebanego na covid 19

Antek
2 miesięcy temu
Reply to  Matias

Masz potencjał liryczny, nie myślałeś o wysłaniu demo do Step Records?

Matias
2 miesięcy temu
Reply to  Antek

Dzieki kolego za poparcie. wysyłam tam próbkę swoich możliwości. Zostanę gwiazdom i w końcu zarucham. Jeszcze raz dzięki za poparcie kolego 🙂

Frosti Reggae Rucha Kolegę
2 miesięcy temu

Do preorderu będziesz odrzucał opakowanie czopków?

Popularne