GLAMRAP POLECA: Hip Hop Festival w Poznaniu. Kup bilety już teraz!

Sprawdź nas też tutaj

News

Potężny preorder „Mixtape 7” DJ Decksa za bagatela 300 zł

Wydanie kolekcjonerskie dla najwierniejszych fanów muzyka.

Opublikowany

 

W najbliższy piątek, 21 sierpnia DJ Decks wystartuje z przedsprzedażą nowego albumu „Mixtape 7”. Producent przygotował też wersję kolekcjonerską nadchodzącego wydawnictwa. Tanio nie jest, bo najwierniejsi fani będą musieli sięgnąć do kieszeni po blisko 300 zł.

– Sprzedaż wersji kolekcjonerskiej będzie trwała tylko 14 dni. Po dokładnie dwóch tygodniach wyłączymy sprzedaż tego zestawu i wyprodukujemy dokładnie taką ilość jaką zamówiliście. Koszt wersji kolekcjonerskie to 299 PLN / w sklepie jest jednak możliwość wyboru zapłaty za pobraniem w dniu premiery albumu – 9.10.2020. Wersja standardowa płyty będzie dostępna do końca preorderu. Będzie ona również bardziej wzbogacona niż wersja sklepowa. – informuje DJ Decks.

Dwie godziny po wystartowaniu preorderu ukaże się drugi singiel z nadchodzącego albumu Luniz (Yukmouth, Numskull) / WSRH (Słoń, Shellerini) – „Hajs / Dough”.



Nowy mixtape Decksa ukaże się na rynku nakładem wytwórni StoproRap, która została niedawno sprzedana przez Winiego Remigiuszowi Łupickiemu, który jest właścicielem MyMusic.

Skład edycji kolekcjonerskiej „Mixtape 7”:

  1. Kolekcjonerski box „BOOMBOX”
  2. Certyfikat autentyczności „Forin Limited” z podpisami autorów
  3. Płyta CD – DJ Decks „Mixtape 7 – Dziedzictwo/Heritage” w wersji 2 CD
  4. Płyta winylowa – Singiel Vinyl DJ Decks „Siedem”
  5. Kaseta DJ Decks „Mixtape 7 – Dziedzictwo/Heritage”
  6. Mapa miasta DJ Decks City
  7. Koszulka „Siema Dariusz”
  8. Metalowy brelok do kluczy „DJ Decks Mixtape 7”
  9. Zestaw 14 pocztówek 3D „DJ Decks City – historia” z opisami artystów występujących w projekcie,
  10. Zestaw 4 naklejek – „Big size – 4 elements of Hip-Hop”
  11. 3 x paper toy w postaci wagonów metra „DJ Decks City metro”
  12. Marker „DJ Decks City metro”

 


35 komentarzy
35 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Pissing Cock
2 lat temu

Z zamówieniem takiego gówna powinno się wiązać ubezwłasnowolnienie i zsyłka do ciężkich prac. Jeśli jakiś kretyn kupi tą zbieraninę śmieci za 299zł., to znaczy, że w Polsce panuje za duży dobrobyt i należy się jebać tutejszy plebs, jak to zrobili w Ukrainie. Przecież jak podejdziesz do pierwszego napotkanego kloszarda czy śmieciarza, to z torby albo wózeczka Ci lepszy pakiet wygrzebie! Mapa miasta, paper toy – czyli kartonowy pociąg, naklejki, breloczki, pocztówki, marker i – szczyt – koszulka „Siema Dariusz”. Kurwa!!! To jest ostateczny niedorozwój! Tak się to kończy, oto upada cywilizacja!

DJ Decks
2 lat temu
Reply to  Pissing Cock

xD

Mały pedalek
2 lat temu
Reply to  DJ Decks

Jak by tam byl odlew sterczacego penisa Decksa to bym te 300 mógł dac a tak to masz racje sam śmietnik tam jest.
Elo pozdro dla kumatych i niech kolor tęczy będzie w waszych sercach.

Odb
2 lat temu
Reply to  Pissing Cock

Potężny pytong „Sextape 69” DJ Dicksa za bagatela 3 zł

Robert Lewandowski
2 lat temu
Reply to  Pissing Cock

xD

Kadżeł
2 lat temu
Reply to  Pissing Cock

Śmiechłem

tomy
2 lat temu
Reply to  Pissing Cock

jebać za kolaborację z tawariściem paluchovem

eluweczka
2 lat temu
Reply to  Pissing Cock

Dla takich komentarzy jeszcze tu zaglądam.

Rado RDW
2 lat temu

koszulka siema dariusz, mapa miasta djdecks, ja prdl to jest jakiś cyrk dla debili
aha a czemu ja nie zostałem zaproszony na mixtape?

Tomeczek TMK
2 lat temu
Reply to  Rado RDW

Bo masz za bardzo oryginalny nick

pacino aldente
2 lat temu

a gdzie kredki bambino ?

CERSANIT
2 lat temu

Kartonowy pociag? Mazaczek? Zestaw pocztowek? Czy ich wszystkich pojebalo na starosc?

Facio od krabów
2 lat temu

Panie, dam 100 zł i ani grosza więcej

rysiek_parowka
2 lat temu

Za 100 zł to siema dariusz może Ci obciągnąć w przerwie od udawania dja.

Wnuk Tedego
2 lat temu
Reply to  rysiek_parowka

Powiedz mu to w twarz a zatańczysz piruety jak Słodkiewicz

Ogar
2 lat temu

Serio na chuj teraz komuś potrzebne takie kiczowate gadżet i kartonowy szajs.

Peja
2 lat temu

Siema Dariusz

Rozjebana Cipka Babci Zosi
2 lat temu

Już od dawna sluchanie polskiego rapu jest obciachem i wstyd to puszczać

Facio od krabów
2 lat temu

Złodzieje byli gwałceni przez 5 dni, bo włamali się do domy pitężnego geja

Ciekawski
2 lat temu

Chcialbym zobaczyc kogos na miescie w koszulce „Siema Dariusz” hehehe xd xp xo xoxoxoxoxoxooijoidjfhosht

ODB
2 lat temu

No lekka przesada.Peja to dorzucił ciężko dosteony czarny wrzesień, a tu ?????

Mateusz Borek
2 lat temu

Nie ma sensu tego komentować

Krzyżyk PCK
2 lat temu

To i tak lepsze niż pakiet od JWP gdzie były pisaki i kaseta hiehie

Mikołaj
2 lat temu

Może przypomnimy sobie box w kartonie od Jwp który łajza zachwalal za ponad 200 zł hahaha. Znajdź 5 różnic

ryż o kształcie makaronu spaghetti
2 lat temu

Pokazał JWP jak się wydaje limited edition za 300zl!

gandzior
2 lat temu

dariusz ale u nas nie ma metra

Keke pizdeke
2 lat temu
Reply to  gandzior

Jest za to gandzior co mu sasiad ruchal dziewczyne hahahaha

Qrwikson
2 lat temu

Kupilem juz, a teraz czytam komentarze i zaczynam sie zastanawiac na chuj mi beda mi te papierowe smieci.

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
2 lat temu

Toy Story

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
2 lat temu
WKS
2 lat temu

Dj Dick czekał na to wypróżnienie ponad dwadzieścia dwa lata.

Stalone
2 lat temu

Odb ssij odb

csdaz
2 lat temu

zestaw zabawek dla gówniaków? ja pierdole. no ale chociaz rap na albumie a nie hiphopolo jebane

xddd
2 lat temu
Reply to  csdaz

że niby te techno gówno palucha to rap? buahaha

TenTypFlak
2 lat temu

Wolę kolekcjonerke Ero z mazakami i naklejkami

Popularne