Sprawdź nas też tutaj

News

PRO8L3M i Monika Brodka we wspólnym utworze

Numer został przygotowany we współpracy z marką Ballantine’s.

Opublikowany

 

W 2013 roku Oskar z PRO8L3Mu w utworze Tori Black nawijał „spotka mnie Monika Brodka…”. Czy spełnione zostały obietnice wymierzone w kolejnym wersie ciężko ocenić – pierwsza część jednak się zgadza, a efektem ich spotkania jest utwór „ŻAR”, który pojawił się dzisiejszym popołudniem na kanale labelu 2020. Produkcją do utworu rzecz jasna zajął się Steez, na której Brodka wraz z Oskarem położyli wokale.

Jest to pierwszy numer przygotowany w ramach projektu Tak to robię wraz z marką whiskey Ballantine’s. Do utworu nakręcony został klip wyreżyserowany przez kolektyw Andiamo, zdjęciami natomiast zajął się Igor Połaniewicz.

W opisie teledysku padło kilka zdań od twórców całego przedsięwzięcia:

– Chcieliśmy sprowokować ludzi do życia w zgodzie ze sobą, wbrew presji, której źródłem są wszechobecne oczekiwania ze strony społeczeństwa, rodziny, czy przyjaciół. Warto iść własną ścieżką, ale do tego potrzeba odwagi, dlatego powstał ten utwór – róbcie swoje i bądźcie autentyczni, bo tylko to się liczy.

 
51 komentarzy
51 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Janusz Kindybał
12 dni temu

PO RAZ PIERWSZY OD DAWIEN DAWNA MOGĘ NAPISAĆ NA GLAMRAPIE, ŻE JAKIŚ UTWÓR HIPHOPOLO MI SIĘ PODOBA. MONIKA UGUŁEM TY JESTEŚ SPANIAŁA KOBIETA. CAŁE TE

Rucham p0lki
12 dni temu

Ale spermiarz. Zwykły cieć jesteś a nie żaden kindybał. Zmień ksywe na Janusz cipuleńka kmiotku

Pezet
12 dni temu

Cześć! Ruchałem Ci dziewczynę!

Odb
12 dni temu

PROLVP53 i Minetka Brodą we wspólnym analu

Sapomnialem
11 dni temu

Taka akuratna.

BeImondo Informator
12 dni temu

Polski rap to dzis najwieksza dziwka wszystkie te korporacje kupuja sobie tych raperkow a ci nagrywają co korporacyjny Pan im kaze a lud tego slucha.

Rucham p0lki
12 dni temu

Polski rap to jeden wielki farmazon i chuj na kurwe wszystkim raperkom, przede wszystkim Borixonowi i jego armii młodych zjebów. Można wymieniać bez końca Kali farmazończyk, Konus rbeka, Ciągmen. A na chuj ja tracę czas. Jebać rap i jego słuchaczy

Agnie
11 dni temu

Cześć! Nazywam się Agnieszka, mam 23 lata. Chcę znaleźć mężczyznę do intymnych spotkań i komunikacji. Z przyjemnością odpowiem wszystkim, napisz do mnie na stronie randkowej, oto moja strona – http://loveto.one/agnie

nie ma rapu
12 dni temu

Czy to ten sam antysystemowy oskar?
Jebać rap, kurwy które je tworzą i kurwy które go słuchają.

Rucham p0lki
12 dni temu
Reply to  nie ma rapu

Jebać po stokroć betonowym dildo.
P.S.
Ciebie też

saturdej sandej
12 dni temu

Ciekawe czy Oskar wyruchał Brodke czy nie

BeImondo Informator
12 dni temu

Oskar i Steez to ciepluchy pierwszy aktyw drugi pasyw

vb vb
11 dni temu

Razem kolektyw

Robert Lewandowski
12 dni temu

Szczerze powiem, że jeszcze się nad tym nie zastanawiałem

Robert Lewandowski
12 dni temu

Muszę już lecieć także hehe do zobaczenia

Oskar83
12 dni temu

A WYRUCHAŁEM, A CO! 😉

Steez83
11 dni temu
Reply to  Oskar83

MNIE

BeImondo Informator
12 dni temu

Tak się zastanawiam kto ichslucha jaki typ ludzi bo jakis musi być. No np. tzw. ulicznego rapu słuchają chlopki w dresach z ładnymi fryzurkami,tzw newschoolu słuchają chlopki w rurkach z ładnymi fryzurkami,tzw oldschoolu słuchają otyli 40 latkowie z zaniedbanymi fryzurkami. A kto slucha tych?

Rucham p0lki
12 dni temu

Pseudorebele z bogatych domów, którym marzy się bunt i wierzą w te ich farmazony ale srają pod siebie kiedy muszą wracać do domu po zmroku albo gdy matka wraca z wywiadówki

Albert
12 dni temu

tacy z nich ulicznicy. sprzedajne koorvy. ha tfu na nich.

Ad.Ma
12 dni temu

Wzięłabym Oskarowi z dupy do ust ale nie chciał bo jest ciepły 🙁

Lolek
12 dni temu
Reply to  Ad.Ma

Haha adma ty byś ich tak wszystkich wyssała że przecieradlo by im się w dupie zaklinowało haha zuch dziewczyna

Popkiller.pl
12 dni temu

Jebać GlamRap!

GRUBY BABU
11 dni temu

„Chcieliśmy sprowokować ludzi do życia w zgodzie ze sobą, wbrew presji, której źródłem są wszechobecne oczekiwania ze strony społeczeństwa, rodziny, czy przyjaciół. Warto iść własną ścieżką, ale do tego potrzeba odwagi” – właśnie dlatego reklamujecie mocny alkohol? Lek na wszystkie problemy jak brak zgody z samym oba, presją otoczenia i brak odwagi? To ma sens, beka, jebac alkoholikow

PejaTVN
11 dni temu

To tylko potwierdza jakim zjebanym Oskarem jest ten Oskar… weź jeszcze nagraj z Taco i Smolastym do kompletu.

Facio od krabów
12 dni temu

Chuj to kogo obchodzi

WAITING
10 dni temu

KURWA, PRO8L3M I MONIKA BRODKA, CO JESZCZE? ALBERTO I EWELINA LISOWSKA? W SUMIE ZAJEBISTE POŁĄCZENIE, CZEKAM.

Czekam
12 dni temu

Czekam na wspólny kawałek Peja & Ania Dąbrowska

Nawet Rychu nawijał w kawałku Na powierzchni z Płyty Na Serio

Nadal Charlie Charlie jak u Ani Dąbrowskiej

H K
12 dni temu
jnasdjngfjhdfjnjhfjfhjhjhsfjhjnsniemamnikakurwa
12 dni temu

na propsie

Opis pod teledyskiem
12 dni temu

statyści
Osama Ahmed
Mohhamed Ameziane
Patrick Radecki
Filip Siwiec
Natalia Ramy
Jouhaina Ramy
Fares Abushreb
Mohamed Solom
Emestina Papazyaw
Danyeo Vitprovsprui
Aleksandra Procak
Ewa Krukowska
Marta Krukowska
Katarzyna Panas
Piotr Janicki
Urszula Wawrzyńczyk
Martyna Chęcielewska
Cyryl Jegliński
Bartłomiej Bywalec
Tytus Duchnowski
Jagoda Zajączkowska
Mateusz Rychlicki
Marta Karkosa
Julia Frączek
Julia Gęsina
Emilia Zawadzka
Jakub Otręba
Tadeusz Chruściel
Justyna Gostkiewicz
Ganza Loginova
Jana Rumyanseva
Andrzej Tułacz
Patrycja Kuczyńska
Justyna Szot
Agnieszka Dobrowolska
Natalia Podejma
Mateusz Molenda
Agnieszka Szeliga
Tomasz Olender
Paulina Gojtka
Ewelina Skowrońska
Aleksandra Sośniak
Adrianna Jakóbczak

WhiteSalami
11 dni temu

Ciekawe zjawisko. Pro8l3m to mega sprzedajni ludzie kreujący się brzmieniowo na podziemną stylówkę. Mimo wszystko nikt im tego nie wytyka.

Raper z osiedla
9 dni temu

Brodka zjada oskara.

Dla Mnie to zawsze był hujowy, a wy sie nim jaracie. Coś tam pierdoli, jak niby poeta i sie na rzeczy zna, a to takie zwykłe pierdolenie,
eh, wogóle to szkoda kurwa gadać, cały ten probl3m to zwykły farmazon,
typ co z bitu wypada częściej jak tomb, czy bynajmiej z taką samą częstotliwością.

,,,,,,,
12 dni temu
hehe
12 dni temu

Dajcie jakiś news o Alberto bo dawno nie było

GHETTO FREE
12 dni temu
Reply to  hehe

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

MY NIEBAWEM PUSCIMY NA NIEGO DISS

Kozlebro
11 dni temu
Reply to  GHETTO FREE

Wypierdalać na ochronki Haliny!

Rucham p0lki
12 dni temu
Reply to  hehe

Analny Alberto? Ten co dorabiał jako żigolak dla starszych bogatych pań i panów ze zboczeniami żeby zarobić na karierę ekhem za przeproszeniem muzyka? Bo te dukane wysrywy ciężko nazwać muzyką

GHETTO FREE
12 dni temu

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

OSKAR I STEEZ SZACUNEK ZA WIELE
DOBRYCH NUMEROWW ALE TO IDZIE W ZLA STRONE

SPRAWDZCIE NAS BO NIEBAWEM DISS NA CIEPLOTE

WTK
12 dni temu

Brodka dobra sztuka 🙂

Rucham p0lki
12 dni temu
Reply to  WTK

Z której kurwa strony? Na tym zdjęciu wygląda jak jakiś pierdolony cyborg. Kręcą cie maszyny pojebie? Idź chuja w zetora wsadź bo obstawiam że z jakiejś wioski jesteś

WTK
12 dni temu
Reply to  Rucham p0lki

Wracaj do swojej lepiany z gówna !!! Nie zatrzymasz rozwoju pojebie !!

Rucham p0lki
12 dni temu
Reply to  WTK

Tak samo jak twojego postępującego niedorozwoju. Pewnie jak to napisałeś to się z radości spierdziałeś z kleksem i wąchałeś, wciskając enter śmiejąc się do rozpuku. Współczuję twojej matce że takiego zjeba ma na utrzymaniu

WTK
12 dni temu
Reply to  Rucham p0lki

Ty śmieciu !! To ja utrzymuje rodzinę ! sam ! 20- letni ćpunie

Rucham p0lki
12 dni temu
Reply to  WTK

Utrzymujesz to ty co najwyżej chuja w dłoni spermiąc do przeciętnej Brodki. Ssij jaja. Rozmowa z tobą sprawia że chce mi się rzygać. Mogę to zrobić do torby i ci wysłać i wtedy w końcu przyniesiesz do domu, domniemanej rodzinie jakieś delikatesy

WTK
12 dni temu
Reply to  Rucham p0lki

Hahha 😀

TylkoGZUZ
12 dni temu

Własnie Słucham GZUZ „DONUTS”
TYlko GZUZ Codziennie !!!
Wiadomo że w Polsce słucha się farmazonów typu Bedopies Białas Quebo Srebo taco Sraco i Szpaku Sraku haha haha i inne pozerki Oraz Uliczni raperzy którzy robią groźne miny a ważą po 20 kg haha
GZUZ ma Street Credit na Całym Świecie nieważne gdzie się Pojawi
Klipy GZUZA są na kanałe WORLDSTARHIPHOP Który ma 24 Miliony Subskrypcji Zasięgi są ogromne każdy na świecie wie kto to GZUZ nie ważne czy Słuchają w Meksyku czy w Serbii czy w Japonii czy Tajlandii czy Mauritius czy Dominikana czy Hiszpania czy w Nowej Zelandii

Rucham p0lki
12 dni temu
Reply to  TylkoGZUZ

Ssij mi chuja. Albo dupe jak wolisz. Miałeś kiedyś breloczek z gumy orbit w kształcie pączka? Od brązowej strony wyglądał jak grota nestle. A jakbyś kurwo nie wiedział donuts to właśnie pączek. Miej coś od życia i wyliż mi donutsa po sraniu chuju do szczania i ani mruknij

Popularne