Sprawdź nas też tutaj

News

PRO8L3M rezygnuje z mixtape’u na rzecz pełnoprawnej płyty

W nowym klipie duetu pojawiają się Kosi JWP i Wilku WDZ.

Opublikowany

 

fot. Piotr Kaczor

PRO8L3M zaprezentował kolejny singiel „V” i poinformował o zmianie wydawniczej. Duet zdecydował się przemianować nadchodzący mixtape „Block Party Mixtape” na pełnoprawną płytę. Nie obyło się również bez zmiany daty premiery albumu. Ukaże się on nie 26 lutego, tylko 30 marca. Zmianie ulegnie również tytuł krążka.

Na płycie pojawia się Brodka, którą możemy usłyszeć w singlu „Żar”. Natomiast na ekranie najnowszego numeru „V” pojawiają się Wilku WDZ i Kosi JWP.

 
96 komentarzy
96 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesor_Nauk
1 dzień temu

Trochę mnie tu nie było a wszystko przez tragiczne wydarzenia po sobotniej randce. Ja wiecie byłem z małolatką na basenie. Na początku wszystko fajnie, miła atmosfera, byłem przekonany że po tym jak pomoczymy dupe na basenie to zamoczę chuja w jej japie, cipie i kapsku. Tak niestety się nie stało, chociaż robiła mi robótkę reczną o czym za chwilę. Na sam początek poszedłem zrobić 20 basenów jak mam w zwyczaju, ona w tym czasie się kręciła gdzieś tam w tym brodziku z cieplejszą wodą. Jak wyszedłem poszliśmy do jacuzzi ale wszystkie były zajęte przez stare baby to poszliśmy na bicze wodne. I tam się zaczęło. Jeden z nich, tryskający z dużym ciśnieniem nie wiadomo kiedy ściągnął mi gacie xD Jakaś baba z dzieckiem narobiła rabanu ale małolatka się śmiała więc nawet spoko. Potem spierdoliliśmy do jacuzzi tam już pod bombelkami było macanko stopami i nie tylko więc zdecydowaliśmy że idziemy do mokrej sauny. Akurat zajebiście bo nikogo nie było więc zaczęła mi trzepać a ja co? Zemdlałem. Na dodatek trzepanko w saunie było na tyle ekscytujące że jeszcze mdlejąc, czułem że oddaje strzał życia. Obudziłem się w przebieralni z gołym chujem, cały czerwony od pary. Nade mną stało dwóch pływaków i mnie cucili ręcznikami, jednocześnie śmiejąc się z mojej owłosionej dupy i zaspermionego chuja. Małolatki nie było, wyjebała mnie ze znajomych a ja w akcie rozpaczy się najebałem i dopiero dzisiaj przestałem chlać. Nie byłem w robocie taką mam srake po tej wódzie.

Ty kurwa jestes glupi
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Jestes nieudacznikiem życiowym i się tym chwalisz. Nie współczuje, do gazu twoja stara ze cie wyplula i utrzymuje.

Profesor_Nauk
1 dzień temu

Ja przynajmniej mam normalną robotę w oknach a Ty 800 zasiłku. I kto jest nieudacznikiem? Że już nie wspomnę że na wiosnę otwieram u ojca na wichurze mini zoo. Już poszły odpowiednie kwity gdzie trzeba. Zapraszam do oglądania zwierzaczków przegrywie.

Profesoor Trapu
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Niezłą musisz mieć słabą psychę, że podszywasz się pod trola xDDD
Cycmistrz cię zniszczył

Mefedron z Targówka
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Mini zoo? Będziesz tam robić za główną atrakcję?

Profesor_Nauk
1 dzień temu

A jeszcze jakbyś chciał wiedzieć jakie zwierzęta będę trzymał, to Ci powiem że rozważam czy by Twojej starej na sznurku do pniaka nie przywiązać. A żeby ludzie mi co chwilę nie zawracali głowy pytaniami co to za ohyda, to postawie tabliczkę z podpisem „Gorylica jebana, stara jakiegoś bezbeka” hhhaaahaha.

ebe ebe
1 dzień temu
Premier morawiecki
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Ciekawe historie opowiadasz.
Prawdziwe ?

Profesor_Nauk
1 dzień temu

100% prawdy podobnie jak Pańskie postulaty i obietnice, Panie premierze!

JurnyStefan
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Profesor, rucham twoja garbata matkę w jej szczerbata mordę, cyganie zajebany.

Profesor_Nauk
1 dzień temu
Reply to  JurnyStefan

Chyba kurwa palcem albo jak strapona założysz. Jak Ty flaka masz upośledzeńcu

Prawda
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Hahaha kozak dzień Profesorku. Ale mogłeś zajebac 30 basenów a ona by się patrzyła

Profesoor Trapu
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Niezłą musisz mieć słabą psychę, że podszywasz się pod trola xDDD
Cycmistrz cię zniszczył

Wieśniaczyna - taki biedny, skromny chłopaczyna
1 dzień temu
Reply to  JurnyStefan

Swoją drogą to Fenomen, Endefis czy Koligacje GieKa mogli by rzucić jakiś nowy materiał, bo nagrywali kiedyś wyśmienite produkcje.

PODCZŁONEK
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Panie Profesorku_Nauk, a czasami to nie jesteś ty ?
Pasujesz opisem pod wygląd i status tego PEDOFILA !

https://www.youtube.com/watch?v=r864B2iXUXI&t=6s

Wieśniaczyna - taki biedny, skromny chłopaczyna
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Tak, tak, jasne a jak wyszła druga płyta 3rd Bass to nic o tym nie wiedzieli.

Cycmistrz Żonkil
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Przestań wpierdalać te psychotropy bo ci się jebie w bani. Prawda jest taka że jebałeś kapucyna całą noc do gejowskich pornosów i stara cię obudziła nad ranem. Leżales w obspermionych gaciach i cały w fekaliach. Która dupeczka by chciała takiego stulejarza i leszcza? Nawet mi cię nie żal końska spierdolino

Cycmistrz Żonkil
1 dzień temu

Zabawna historia, bardzo się podekscytowałem pisząc powyższy komentarz i popuściłem w gacie lekko.

Stary Włodka
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Witaj kurwo jebana

dobrze Ci tak

szkoda że CI strapona w dupsko nie wjebała z tego wszystkiego.

MIŁEGO DNIA !!!

dup
18 godzin temu
Reply to  Profesor_Nauk
małogosia
1 dzień temu

problem niestety z kawałka na kawałek coraz hujowszy, wilku tylko dopełni hujowości

Odb
1 dzień temu
Reply to  małogosia

Dawaj na chuja wskakuj małgośka, a nie tu filozofujesz

Ej Ty Kolo !!!
1 dzień temu
Reply to  Odb

Jak mnie wkurwisz to podjade do ciebie do Legnicy i kurwo zdechniesz na amputacje glowy

Odb
1 dzień temu
Reply to  Ej Ty Kolo !!!

Podbijaj teraz, bo o 15tej przychodzi Twoja stara

w bani gównmo
1 dzień temu
Reply to  Odb

mam w bani kalkukator ty masz w bani guwno

Davis
1 dzień temu
Reply to  Odb

Ksywa odb bo rozjechana odbytnica przez twojego starego wykolejeńcu

Profesor_Nauk
1 dzień temu

Pamiętacie co Oskar nawijał w kawałku Tori Black na temat Brodki? Założę się że na planie teledysku albo przy nagrywaniu numeru słowem się do niej nie odezwał i tylko palił jana hahah.

CycSimp
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Nie pamiętam, ponieważ nie jestem ciota i nie słucham tych dukaczy.

Klej do płytek spermolit
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Palił to twój stary gumę w twojej dupie

Wieśniaczyna - taki biedny, skromny chłopaczyna
1 dzień temu

Ja pamiętam jak słuchałem Dr Dre – 2001 to mi kopara opadła z wrażenia. Taki kurwa sztos.

Tata
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Do papy raz!

Stara gwardia
1 dzień temu

Tacy antysystemowi ,oświeceni chłopaki z problemu a zapierdalają w maskach
kagańcach gdziee się da..sokół tak samo …pojebane

Profesor_Nauk
1 dzień temu
Reply to  Stara gwardia

Hahah jaki debil. Idź i podpalaj maszty 5g foliarzu jebany.

Kuzynka Buczera
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Hahah nom matol jak chuj. Niech mikrowele tez z chaty wypierdoli bo to ta sama czestotluwosc tylko moc wchuj wieksza.

Stara gwardia
1 dzień temu

Ciebie niech matka z chaty wypierdoli bo taki darmozjad tylko prąd marnuje

Kuzynka Buczera
1 dzień temu
Reply to  Stara gwardia

Owiń się zjebie cały folią do pieczenia i do miecza.

Stara gwardia
1 dzień temu

Ciebie zawinę w dywan jak już z tobą skończę

Kuzynka Buczera
1 dzień temu
Reply to  Stara gwardia

Nie skonczysz bo nawet nie zaczniesz impotencie

Stara gwardia
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Twoją chatę moge najpierw podpalić. Co mają maszty 5g do bycia antysystemowym Ty amebo pełna gówna?

Profesor_Nauk
1 dzień temu
Reply to  Stara gwardia

A co ma kurwa noszenie maseczki do systemu jełopie pierdolony?! Tobie nie zaszkodzi a komuś może pomóc ale nieee jo żech jest polak i mi nic nie wolno rozkazywać. Wy kurwa zjebane łby, gdyby rząd zakazał jeść gówna to byście się zajadali własnym stolcem i popijali szczynami.

Kuzynka Buczera
1 dzień temu
Reply to  Profesor_Nauk

Jakby Pis zakazal wkladania se w dupe kijow od szczotki to kazdy z tych pojebow by zapierdalal po miescie ze szczota w dupie i w amoku krzyczal jebac pis.

Facepalm
1 dzień temu

Nie macie obie pojęcia o czym pierdolicie.
Rzucacie tylko tymi modnymi hasełkami jak przystało na gimnazjum i „a jakby rząd zakazał”, „załóż se folię”, zaraz jeszcze coś o chipach pewnie będzie.
System to nie tylko PIS, jebane pustaki, nie tylko polski „rząd”, częścią systemu jest też UE, NATO czy poboczne instytucja takie jak WHO każące wam te maski chuj wie po co nosić.
To system pozwala wam wjechać do Niemiec na dowód, ale żeby sobie zwiedzić takie Delhi już musicie wyrabiać wizę. To system reguluje gospodarki, giełdy, gry polityczne, a tym samym nasze nicnie znaczące jednostkowo dla systemu życia.
System czyli to co Rastafarianie nazywają „Babilonem”, to czego jesteśmy własnością wbrew naszej woli.
Ale musielibyście chociaż jedną książkę przeczytać żeby dało się z wami dyskutować, i tak zaraz mi napiszecie żebym spierdalał, obrazicie mi matkę i pewnie dodacie coś tam o folii czy jakiś inny frazes, więc produkuje się tu bez sensu. Nara

Pissing Cock
1 dzień temu
Reply to  Facepalm

Na tym to tutaj polega, ale po kilku dniach staje się w kurwy nudne. Nie zaglądasz tu kilka tygodni, wchodzisz znowu, a tu dalej to samo. Te same hasła, niektórzy zmienili ksywy, ale dalej widać, że trzymają ten sam żenujący poziom. Całe szczęście rząd im nie zakazał jeść gówna – wtedy właśnie oni by z głody zdechli. Oczywiście nie żrą swojego – ludzkie ciało to nie perpetuum mobile!
A gdyby mi ktoś powiedział, że mam czytać książki, ale o Rastafarianach, to bym nic nie czytał, więc faktem jest, że w chuj niepotrzebnie się produkowałeś! A Dehli to obecnie New Delhi…

Huy
1 dzień temu

PRO8L3M rezygnuje z sextape’u na rzecz pełnoprawnej pyty.

Facio od krabów
1 dzień temu

Sram na tych asłuchalnych typów.

Ziominho
1 dzień temu

Oskar aka kwadratowe flow jak Ivona

Rafalala
1 dzień temu

No Problem

ProfessorHACKERstein 666
1 dzień temu

Tori Wells jest dobra!

Baz Kałagane
1 dzień temu

„Natomiast na ekranie najnowszego numeru (…) ” – co to w ogóle za zdanie…? ‍♂️

Baz Kałagane
1 dzień temu
Reply to  Baz Kałagane

Kurwa, wstawilem facepalm na końcu, a tu jakieś inne znaki wskoczyly. Jakkolwiek – co to jest za zdanie???

Pissing Cock
1 dzień temu
Reply to  Baz Kałagane

Wstawiłeś symbol płci męskiej. To znaczy, że poszukujesz panów…

Baz Kałagane
1 dzień temu
Reply to  Pissing Cock

Nie projektuj na mnie swoich fantazji.

Pissing Cock
1 dzień temu
Reply to  Baz Kałagane

Ja ci nie piszę czego pragniesz – i to byłaby projekcja, ale tłumaczę co znaczy symbol, którego użyłeś. Jeśli chciałeś użyć emotki, i to jeszcze wrzucanej na forach zazwyczaj przez dziewczyny, to i tak nie ma o czym dyskutować. A jak jesteś taki dobry z psychologii, to myślę, że mogło to być „freudowskie przejęzycznie/pomyłka”.

Kondon z lazaretu
1 dzień temu

Ale gangusy, o kurwa, zeby sie rodzice nie dowiedzieli bo zakreca kurek z hajsem

Żyd cygan muslim ciapaty nigga murzyn 666
1 dzień temu

Mafia musi ćpać dużo narkotyków oraz chlać alkohol w olbrzynich ilościach!

Adolf Hitler 666
1 dzień temu

Karłów & inwalidów nienawidzę, bo to odpady genetyczne! Sram na niedojebów chorych!

Adolf Hitler 666
1 dzień temu

Polaczkowy plebs to shit!

Schizophrenic & psychopath 666
1 dzień temu

Na ZUS und psychiatrię and mon i WKU oraz sądy polaczkowe to ja sram!

Schizophrenic & psychopath 666
1 dzień temu

I w majty sie zesrałem też.

Żyd cygan muslim ciapaty nigga murzyn 666
1 dzień temu

Komsta Szmelc bieniek Szafałowicz mikucki Janusz strachelek pawlenko patatojda

Barney
1 dzień temu

Popkilerze ostatnimi czasy wypuszcza news’y szybciej niż ten lato portal.

Pissing Cock
1 dzień temu
Reply to  Barney

A woda jest morka… Jak mają się pojawiać szybciej tutaj, jeśli oni jest stamtąd kopiują?!

Adolf Hitler 666
1 dzień temu

Ten shit się niesprzeda! Sławy nie będzie!

Schizophrenic & psychopath 666
1 dzień temu

Udawajcie wariatów & symulujcie depresję!

Schizophrenic & psychopath 666
1 dzień temu

Anglosasi to kutasi! Jebać amerykańców & kitajców! Na szwabów & kacapów też sramy!

Jebać wszystkich polaczków & polaków 666
1 dzień temu

Poznań und warszawa and kraków & trójmiasto to największy shit oraz plebs polaczkowy!

Bezel SLU
1 dzień temu

4N4L rezygnuje z sextejpu na rzecz pełnometrażowego filmu pornograficzengo.

Juggalo psychopath 666
1 dzień temu

Shit!

Stary Włodka
1 dzień temu

Tadek z Cracovii obecny???

2021
1 dzień temu

PiS i TVP jest ok. *****TVN i opozycję.

Polonez
1 dzień temu
Reply to  2021

I jebac tez żydowski rap o szeklach o koksie

Odb
1 dzień temu
Reply to  2021

PROLVP53 rezygnuje z fistingu na rzecz bardzo grubej pyty

Ej Ty Kolo !!!
1 dzień temu
Reply to  Odb

zrobie ci fisting dupy w Legnicy podac ulice

Ha tfu, jebac
1 dzień temu
Reply to  2021

Zawsze jak widze ***** *** to mysle jebac tvn lub kod lub psl lub sld albo sbm albo tuska

trapy
1 dzień temu

pusii idole jebac wackow rap dla studendziakow I bidoniarzy

pusia
1 dzień temu
Reply to  trapy

ja ci kurwa dam studenciaka jak pozyjesz troche to zrozumiesz co to ironia

Yebatzu
1 dzień temu
Reply to  pusia

Giń cwelu!!!

pusia
1 dzień temu
Reply to  Yebatzu

pocaluj mnie w usta

Yebatzu
1 dzień temu
Reply to  pusia

Zajebać ci w ryj mogę co najwyżej wykolejony szczeniaku

pusia cvvel
1 dzień temu
Reply to  Yebatzu

Dobrze, jazda z cwelichem!

pusia
1 dzień temu
Reply to  pusia cvvel

morda psie

pusia
1 dzień temu
Reply to  Yebatzu

pocaluj mnie w usta z jezyczkiem zrob to tak caluje twoja Mama , ona jest Ulegla,

Aj miss dołs dejs
1 dzień temu

I Miss The Old Gold Days
When Corona Was A Beer
When Tik Tok Was A Song
When Juice WLRD Were Alive

george
1 dzień temu

when you were sucking your own dick
telling everyone the story of your childhood

Aj miss it tu
1 dzień temu

I miss the good old days
When girls like Juice WLRD were called a pussies
When nobody was listening to gay shit
When you wasn’t born yet

Adolf Hitler 666
1 dzień temu

Agresię karłów trzeba skierować przeciwko policji!

pusia
1 dzień temu

Dzien dobry tzn — zid chail— kiedy rusza pan w trase koncertowom po Europie –Fanka z Polski

Adolf Hitler 666
1 dzień temu
Reply to  pusia

Zieg Heil. Ruszamy we wrześniu, mamy lekkie opóźnienie przez żydowskie oszustwo zwane popularnie pandemią, ale uwiniemy się gazem. Czy ma pani jasne włosy i niebieskie oczy? Jeśli nie to z przykrością stwierdzam, że pakiet vip panią nie obowiązuje

Schizophrenic & psychopath 666
1 dzień temu

Łódź & katowice to największy plebs polaczkowy!

Pirat
1 dzień temu

Ale Łódź to szanuj kurwo jebana

Żyd cygan muslim ciapaty nigga murzyn 666
1 dzień temu

Jekieś dupy se poznamy, a potem je wyruchamy!

MC Czacha
1 dzień temu

Ej wy też lubicie Probl3m, jest waszym idolem? Bo wedlug mnie to polski najlepszy hiphop. Bardzo chciał bym pojść zobaczyć koncert jego

potluck4life
1 dzień temu
Reply to  MC Czacha

Wiadomka. Wszystkie płytki w oryginale na półeczce xd

MC Czacha
1 dzień temu
Reply to  potluck4life

To superowo ja jedną posiadam a drugą kiupię też. Jesteś w fanklubie?

Rysiek
1 dzień temu

Jebać tedego i cała ekipę jego.

TDF
1 dzień temu
Reply to  Rysiek

I vice versa, kurwo tvn-owska.

Popularne