Sprawdź nas też tutaj

News

Producent o Żabsonie: „Burak i prostak bez szacunku do nikogo”

Redakcja jednego z portali ugięła się pod naciskiem managementu rapera?

Opublikowany

 

Żabson / fot. m.rychlinska

Producent filmowy Patryk Kosmala, który współpracuje z czołówką polskiej sceny rapowej m.in. z Peją, Young Igim czy Żabsonem ujawnił w najnowszym wywiadzie kulisy współpracy m.in. z autorem „Trapollo”. W rozmowie z Klementyną Szczuką dla Skrr opowiedział jak branża wygląda za kulisami. Jego wypowiedź została jednak szybko edytowana i usunięta.

W jednym z pytań Kosmala opowiedział jak wygląda jego współpraca m.in. z Kizo, Young Igim czy Żabsonem. Jego opinia na temat kieleckiego rapera została jednak szybko usunięta i tak wygląda teraz edytowany wywiad:

Igi – mega w porzo ziomeczek, na samym końcu powiedział: „Mordo, wyszło lepiej niż przypuszczałem, przybij piątkę”. Kizo nawet się nie pożegnał, nie podziękował, coś tam burczał pod nosem. Są osoby, z którymi nie chciałbym już współpracować. Gdy ktoś mi nie podejdzie, nie będę robił tego dla pieniędzy. Mogę je inaczej zarobić.

Jeszcze wczoraj mogliśmy zobaczyć fragment o Żabsonie:

Żabson – gdy jechaliśmy do Pałacu Boglewice, gdzie był kręcony klip „Elegancko”, w pewnym momencie go ściąłem. Jest chamski, wyniosły, ma mniemanie o sobie niewiadomo jakie, a ja jestem strasznie wyczulony, gdy ktoś jest nietolerancyjny albo arogancki w stosunku do kobiet. Potrafię powiedzieć komuś w twarz albo zrobić to tak, żeby wyczytał to w słowach. Rozmawialiśmy o tatuażach na palcach. Mówię: „Pokaż je. Mordo, ale ktoś ci spie*dolił, za parę lat, będziesz miał czarne prostokąty”. A on od razu podkówka w dół i zmienił do mnie nastawienie. Nie chciałbym z nim już współpracować.

Kosmala w żaden sposób nie odcina się od swoich słów i publikuje na Instagramie screeny i filmy ukazująca oblicze Żabsona. Twierdzi także, że redakcja portalu usunęła sporny fragment wywiadu pod naciskiem managementu Żabsona.

Nie spodobała mu się ta wypowiedź, bo nie jest korzystna dla niego, tylko raczej kompromitująca. Kazał swojej menadżerce zwrócić się do redakcji skrr, żeby to usnęli, tłumacząc, że to nieprawda. Oczywiście jest to absolutna prawda, bo jedna moja koleżanka potwierdza moje słowa jaki z niego burak i prostak. Nie ma szacunku zupełnie do nikogo i wydaje mu się, że poprzez swój status i „fame” może z ludźmi jechać jak ze śmieciami. – komentuje producent.

Przypomnijmy, że w 2018 roku Żabson zasłynął akcją z barmanem, po której spotkała go fala krytyki.

83 komentarze
83 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Ochroniarz z Giżycka
2 lat temu

Potwierdzam, straszna pizda. Chciałby ludziom wejść na głowe. Raz dostał ode mnie za to listwe to wyszedł z imprezy obrażony.

JAGUAR
2 lat temu

I DO TEGO GEJ.

Zioło OG
2 lat temu
Reply to  JAGUAR

Siema, wkurwiony tym co się dzieje postanowiłem nagrać kawałek o tych pojebanych czasach. Sprawdzajcie, nie musicie oceniać, nie mam efektów jak Żabson, a moich kawałków nie masterują dwie ekipy przez miesiąc, ale jestem z rocznika gdzie rap miał coś przekazać, mam czterokrotne rymy i przesłanie i młodzi niech widzą, że kiedyś o to chodziło w rapie. Jak ktoś na klatce schodowej nawinął zajebiste wersy to miał za to pełen szacun, nikt mu nie mówił „do tego się nie da tańczyć”, a dzisiaj coraz częściej mi piszą pod kawałkami „mam to niby na imprezie puścić?” Skąd ten pomysł? Czy jak Mickiewicz pisał wiersz o śmierci matki to po to by go czytali na przyjęciach ? Nie nawijam o tym, że dziwki z instagrama dają dupy na imprezach po to żeby ktoś ten kawałek puścił na właśnie takiej imprezie…
Mój utwór:
https://youtu.be/Ov5MeN4kou4
Czy jeszcze wróci ten rap z przesłaniem, które coś niesie i nakłania do przemyśleń?
Teraz dzieciaki słuchają kamerzysty, który ciśnie Oxona i dużo lepszy mc czyli oxon ma na profilach ekipy kruszwila hejt po całości. Może na rap już nie ma miejsca w internecie?

tdf nwj
2 lat temu
Reply to  Zioło OG

XD
https://s.smutty. com/media_smutty_2/o/l/d/m/p/oldmangrumps-7blur-8e915a.jpg

usun spacje ziom

gaga
2 lat temu

„jestem strasznie wyczulony, gdy ktoś jest nietolerancyjny w stosunku do kobiet”
to znaczy że typ wyczuł że żabson jest pedalem?

Odbezbekczam glamrap
2 lat temu

Byłem przy tej akcji z tatuażami. Żabson mu wtedy odpowiedział „mordo hehe spokojnie to tylko z chipsów”

sok z kizia mizia
2 lat temu

Szacun dla barmana za cierpliwość.

Wow wow wow
2 lat temu

Panie,niezły przerzut tym ropuchem.Widok obrażonego ropucha-bezcenny.

sshdesde
2 lat temu

https://youtu.be/USjzvwaAOBM?t=181
Sprawdzać to kurwy jebane bo to ostatni dobry hip hop.
I nie, nie ja nagrałem, po prostu wkurwia że ma 200 wyświetleń, tytpy z glamrapa płaczą jakie nowe rapy chujowe a kurwa jak to wychodziło to gdzie byliście.

Obiektywny hejter
2 lat temu

I ma kurwa rację. Zabson to typowa pizda i pozer którego zaraz fani jebna w dupe to wtedy łak nabierze pokory. Chociaż predzej by nabrał jak by na streecie dostał w pizde.

Rokko
2 lat temu

ciekawe od kogo na tym streecie jak tam też same pizdy , …dooobra podjedźcie z nim do mnie jutro to mu jebne , ale nic za darmo policze jak dla kolegów z glamu

Klapson
2 lat temu

Żabson nie raz i nie dwa udowodnił że to obsranieć
Po barmanie jak go Białystok chciał napierdalać to przeprosił
Z Adrianem Polakiem też przeprosił bo nie wiedział że to nie Pato streamer
Gwiazdorzył u Kuby Wojewódzkiego teraz jego menago usunął nie przychylną wypowiedź
Seria potknięć tego pajaca jest wielka .
INTERZIOMAL gdzie się wozi jak chuj wie kto, jaki on zajebisty nie jest. Nikt nie kupuje i nie ma go na OLIS to mówi że olis nic nie znaczy jeszcze za to fanów zjebał bo płyta zeszła chujowo.
Beka w kurwę

£acha dree
2 lat temu

Przeciez musi odreagowac po ataku ochroniarza. Stres po urazowy nie daje spac Zabce

Christopher W
2 lat temu

Ale kto normalny slucha żabsona?Tylk8 cwele,geje i kapusie.Nawet średnio inteligentny szympans nie puści jegi zjebanej muzy.ps i dziwka jego stara

Silesia
2 lat temu

Daje wiarę typowi apropo zabsona też mam wrażenie że to bezmózg z wybujałym ego niczym ten typ mes(choć ten umie rapować) nie rozumiem na czym polega fenomen zabsona ani te numery dobre ani śmieszne technicznie też gówno błyskotliwe też nie są, widocznie to nie jest ważne wazne ze wygląda jak zjeb piszczy do majka jakby go za jajca ściskali i podstarzały borixon propsuje i zaprasza do składu chillwagon gdzie same flaki a nie żadne MC i hajs się zgadza hehe polski „”rap”

Sernix
2 lat temu
Reply to  Silesia

Stary, przepis na muzykę dla małolatów to przykuć ich uwagę. Oni mają gdzieś jakąś wartość artysyczną ważne zeby im głośniki fajnie buczały przez 808. A co tam jest w tekście to też chuj – ważne żeby było coś o hajsie i parę nazw znanych marek. Wtedy się dzieci mogą rozmarzyć że będa mieli jak ich idol. I tak sie robi hajs na dzieciarni.

Dorosły słuchacz polskiego rapu nie ma czego słuchać na scenie. Większości starych się pojebało albo się wypalili a słuchać tej przymulkonej dzieciarni to kto kurwa da radę? Plus większośc bitów to ksero zachodnich trendów.

Jebać, słucham sobie nowego Caribou. Przynajmniej dobra muzyka i nikt tam nie pierdoli bzdur.

Silesia
2 lat temu
Reply to  Sernix

W samo sedno ziomeczku

Śmiech na sali z wykolejeńców
2 lat temu
Reply to  Silesia

To tylko świadczy o poziomie inteligencji naszej młodzieży

jorgen
2 lat temu

to kurwy głupie 500 plus na szmate supreme

Raff Rafallala DE
2 lat temu

Ochroniarze z Gizycka juz pokazali co to za pedalicho jest!

Płacz, ryk, lament i obrocenie się na obcasie z przeszklonymi dziewiczymi oczkami i długa do kanciapy.. Pedaliada dla 12 latkow

Old Spice Captain
2 lat temu

Pedaliada.. True.

Wasz Ziom
2 lat temu

Pedaliada. Zupełnie jak u Jurnego Stefcia w domu

Fret
2 lat temu

Zabson ma charakter ministranta i prostytutki

Kałolax Forte
2 lat temu

Sposób wypowiedzi tego zabsona świadczy o tym że jest to niedorozwinięta jednostka.
Nie nadaje się między ludzi, jakby nie nagrywał tego gówna dla jemu podobnych to pewnie nie miał by na nawet na bułkę.

Odb
2 lat temu

Producent wanien o Żabsonie: „Burak i prostak bez szacunku do nikogo, nigdy nie wykąpie się w mojej wannie”

Abdul Halal
2 lat temu

Niektórzy raperzy to są takie niewdzięczne kurwy w kawałkach nawijają jacy to nie są spoko a w rzeczywistości słoma z butów wystaje i ego wyjebane w kosmos a jak dostanie w pizde to obrażony jak dziecko

h e _h
2 lat temu
Reply to  Abdul Halal

Bo raperki jak poczują gruby zastrzyk hajsu to wychodzi z nich całe gówno. Nagle z zwykłych gosci robią sie zarobasy i im odpierdala i myślą że są jakimiś bogami.

Tempic kurestwo
2 lat temu

Może jeszcze byś się napił spermy z mojego huja zdziro wyglądasz i zachowujesz się jak trans hujozo jebana huj ci w dredy

Pierdolone Nazgule znów chcą mi lizać kule!
2 lat temu

W dodatku gej.

AntekAnapoloon
2 lat temu

Pierwszy transsekseksualny raper w Polsce Cwelson aka Cipson pocisniety przez barmana w kakaowe OKO. Ciekawe w chuj. Jebac tego pędzla, Jebac jego muzykę i Jebac jego zniewiescialych fanów. To nie jest kurwa rap

PejaTVN
2 lat temu

Mało tego panie redaktorze ja bym dodał iż Zabson ma upodobania typowo belmondowskie czyli jak wszyscy wiemy Transseksualne.

Antyzabson
2 lat temu

zabson to zwykla kurwa. Tyle w temacie. Jebac go na morde. Beztalencie.

Samozwaniczy celebryta
2 lat temu

Tak to jest jak chamstwo dopadnie się do kasy, znalazł się artysta od siedmiu bolesci, wyglada na tym zdjeciu jak starszy brat pszczòłki Maji. Żabson ps Kermit

A. Duda
2 lat temu

Ale widac po jego ryju i zachowaniu wiec zadne odkrycie. Zarozumialy narcystyczny kmiot z ego wiekszym niz umiejetnosci. Raf kizora to nawet nie temat.

Ale poniekad dobrze ze chociaz ten caly Igi w opinii wielu wydaje sie byc ok

A. Duda
2 lat temu
Reply to  A. Duda

Zresztą pamiętam jak sie po saskiej kępie woził z jakimiś małolatnimi paziami. Bujanka na lewo i prawo wymachujac tymi swoimi kikutkami.

Polski rap to pozerka
2 lat temu

Prawie cały ten skład czilwagon to są goscie oderwani od rzeczywistosci. Tam jedynie Borygo jest normalny i ten Zetha. Żabson to jest dziewczynka. Rozwydrzona dziewczynka która myśli że pieniądze i fejm zrobią z niego faceta. Kizo to też porażka. Okropny wieśniak który całe życie był nikim a teraz robi sie na ulicznika. W trójmiejscie jest zwykłym plackiem a na klipach pozuje na jakieś kota. Reto to już całkiem placek jak chuj z którego całe kielce sie śmieją. Też dziewczynka.

WnukEldoki
2 lat temu

Zetha? Borixon? hhahah chyba tylko qry. Gadałem z qrym i powiedział mi o kulisach współpracy z nimi

Śmiech na sali z wykolejeńców
2 lat temu

Przecież takich lamusów niestety jak on z kaska o bez szacunki do innych jest wielu. Tylko nie rozumiem fenomenu dlaczego on się czuje tak jest taki sam jak wszyscy ludzie nic nie wnosi do świata, tylko dlatego bo kasę na ale głąb jeszcze nie zna życia. Szybciutko go życie pokory nauczy jak dalej tak będzie.

Andżej
2 lat temu

No dobra z drugiej strony prowokacyjne mówienie komuś w twarz, że coś (tatuaż, ciuchy, mordę) ma spierdolone, nastawione na „wyjawienie” prawdziwej natury przez adresata tych słów, jest chujowe. Nie zareagować albo zaśmiać się to źle, bo wyjdziesz na pizdę, wkurwić się źle, bo wyjdziesz na obrażalskiego. Jebać

Ziom
2 lat temu
Reply to  Andżej

Mówienie prawdy w twarz jest chujowe?

WAMPIRZGÓR
2 lat temu

Huj w nozdrza wszystkim cwelo raperom którzy kiedykolwiek pokazali się w TVN czy u Wojewódzkiego….

ZigiRozalski
2 lat temu

Ty kolorowa parówo nadajesz sie prawie na densing do podstawówki. Półgłowku pierdolony w jape….

Dr.dre
2 lat temu

Gejson

Fan kizia mizia
2 lat temu

Kizio mizio?Typ z wiecznym fochem na twarzy.

Sokół
2 lat temu

Za jednego licka nawet połykam

Sokół (prawdziwy)
2 lat temu
Reply to  Sokół

Bardzo smieszne ja jak zabson wole w czoko

Aaaa
2 lat temu

Pajac

El Czapo
2 lat temu

W końcu ktoś pokazał i jasno przedstawił fakt że ta pedaliady się skończy prędzej czy później bo kurwom za łatwo wszystko przyszło i niektórym się włącza King od The World a za 2 lata bd się pizgał z Jedkerem aka żebrak bez wstydu za szama w barze mlecznym.do roboty kurwa!!!

EnoHoNo
2 lat temu

Producent wanien o Żabsonie: „Brudas i pasożyt bez swojego mydła i nie wypina się do nikogo”
Rada nadzorcza jednego z producentów wanien ugięła się pod naciskiem managementu rapera?

CERSANIT
2 lat temu
Reply to  EnoHoNo

Nic o tym nam nie wiadomo.
Dzial obslugi klienta.
Pozdrawiamy.

Paweł
2 lat temu

Skrajny dramat. Skrajny. Po prostu. Jak dziecko ze wsi, które myśli, że jest kimś będąc gwiazdorem dla nastolatek. Brawa dla Kosmali. Wielki szacunek za takie podejście.

Lucjusz
2 lat temu

Lej go na pizde? Jak ty to pizda wieśniaku zjebany won do piekła kurwo wściekła. Sam bym Ci liścia wyjebał kasztanie

adasdad
2 lat temu

Wiadomo Żabson łak, ale nie kumam akcji. Typ mówi Żabsonowi, że ktoś mu spierdolił tatueże jako odwet za złe traktowanie kobiet po czym jest zdziwiony, że ten zmienił do niego nastawienie?

Rubar
2 lat temu

Haha news o tym co powiedział nie jaki kosmala 🙂 a zdjęcia Żabsona. Wygooglowalem fotki tego kolesia który sam ma mega buraki i to na głowie polecam zobaczyć te cipke i zamykam temat…

TataMata
2 lat temu

Ja pierdole bardziej pedalskich okularów nie mieli

Odb
2 lat temu
Reply to  TataMata

Okulary jak okulary spedalony ryju!

TataMata
2 lat temu
Reply to  Odb

Ja spedalony to ty hipokryto ciągle masz fantazję o raperach w wannie Rafała zazdrościsz gejmondowi i tyle w temacie jedz srake szambonurku

dgdddddddddd
2 lat temu

TA ŻAPKA TO JAKAŚ PIZDA JEST. SZKODA CZASU NA TEGO TRANSA

raul
2 lat temu

czemu ludzie są puści
czemu są źli i okrutni. ..

Kaszana
2 lat temu

Pajac i przygłup jakich teraz pełno i jeszcze te mordo to mordo tamto.Kop na ryj zasłużony

Rysiu
2 lat temu

Zabson…. Kurwa kto to jest. Gościa nikt nie zna. A się rozpisują jakby przynajmniej był osoba do czyszczenia toalet miejskich.

A$AP $MROKU
2 lat temu

Jebać pedała co popłakał się po wpierdolu od ochroniarz, naturalnie jebać też Kaliego i Palucha.
A zanim się splujecie opierdolcie pałę starej

Pablo twoj ojciec
2 lat temu

Z tym barmanem akcja…co za maly chujek ,za duzo w dupie ma maly pedal z rózowa bluza ,zjebanymi piosenkami.Wielki pan kurwa chce soczek i grozi szefem ze go pouczy.Jebana warszawka ,w dupie byl ,gówno widzial,wybil sie ze wsi i myśli ze moze sie panoszyć

Wiktoria19
2 lat temu

Realnego na spotkanie w samochodzie. Wejdź na http://www.napalona-nastolatka.pl i zarejestruj się za darmo. Mój nick to Vikaa19

Kubii
2 lat temu

Pewnego razu mój kumpel skomentował pod którymś z jego postów, że nie musi przyjść na jego koncert bo zobaczy go na snapie. Było to nawiązanie do jego spierdolonych fanów co zamiast się bawić kręcą tymi telefonami cały koncert, jebane niedorozwoje xDDD Ale wracając do tematu, żabson nie skumał,że to była najprostsza ironia i myślał,że ziomek mu pocisnął,że ma chujowe koncerty, więc żabson zaczął jechać ze spiną grubą i narobił sobie tym wiochy. Jak ogarnął w końcu co odpierdala to zaczął przepraszać i oferować bilet na swój koncert w ramach przeprosin. Oczywiście mój ziomek nie przyjął tego biletu bo jakby go zobaczyli w samochodzie to jeszcze wybili by szybę i wyrzucili 5 kolejnych xDDDD

trombaee44
2 lat temu

Dobre, jeżeli jest taki na co dzień dla osób z którymi współpracuje to oby przepadł. Pewnie kariera mu do głowy walnęła i myśli że jest mega celebrytą
https://deco-arte.pl/mala-lazienka-jak-ja-dobrze-urzadzic/ Spadnie mu sprzedaż i oglądalność to zejdzie na ziemie burak

Trzy Korony
2 lat temu

Poczekajcie jeszcze 5lat to dopiero będzie mała sprzedajna k..

Paul
2 lat temu

Kolejny łak, klaun i zniewieściały pizdoraper w rurkach bez umiejętności. Mniemanie o sobie jak ja pierdole a skillsów brak i nigdy nie było, talentu zero. Jebac takie pizdy.

Garry
2 lat temu

Kto to kurwa ten cały żabson????

MIRAS X
2 lat temu

Luknij z ciekawostki, z nudów albo ch.. wie po co https://youtu.be/WezipxJyFuU

WnukEldoki
2 lat temu

Niech będzie pochwalony ochroniarz z Giżycka i barman zawsze dziewica

XASda32132
2 lat temu
mike
2 lat temu

heheh jebac to homoseksualna kurwe czekam az zdechnie na aids walac kompot w kable pod mostem

Popularne