Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Prozak o sobie: „Hip Hop w najlepszym możliwym wydaniu. Żadnego lania wody, tutaj leje się brandy”

Premierowy klip od tajemniczego rapera.

Opublikowany

 

Prozak to dość tajemnicza postać, która mówi o sobie tak: – Pierwsze płuco tego wszechświata, ekologiczna lokomotywa z niewyczerpanym źródłem energii. Definicja, że jak chcieć to móc, a nie móc to nie próbować. Pierdol wymówki, zdolny jesteś to wstań i rób”.

Raper zdecydowanie nie grzeszy skromnością, bo zaraz dodaje:

– Hip Hop w najlepszym możliwym wydaniu. Żadnego lania wody, tutaj leje się brandy. Trap to nie muzyka, trap to lifestyle. Więc jak nie obawiasz się koszmarów w nocy, masz mocne nerwy Go ahead… and Good Luck”.

Prozak udostępnił dzisiaj premierowy numer wraz z teledyskiem „Moonrock”. Za jego produkcję odpowiada Ślimak, a wideo zajęła się ekipa A1Videos.

 
35 komentarzy

35
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Tomek

Co tu dużo mówić kolejny debil w tym kurwidołku

Odb

Piździak o sobie: „Trance w najlepszym możliwym wydaniu. Żadnego lania wody, tutaj leje się sperma”

YEBAĆ p0lki

myslicie że jest na świecie jakiś kraj/naród którego obywatel nie grzmocił polki?
Bo ja myśle że nawet obywatele Republiki Szenszeli Południowo-Zachodnio-Środkowej która liczyłaby 10 osób na dzwięk słowa ,,polka” zaczynaj się rubasznie śmiać,oblizywać usta i poklepywać po plecach wspominając jak to jedna polka specjalnie podróżowałą miesiącami żeby tylko zaliczyć jednego z nich.
Można powiedizeć że tak jak inne narody eksportują swoje kultury czy dobra narodowe tak my eksportujemy dupodajki
Przecież nawet po wybuchu wojny Armensko-Azerbejdżańskiej ostatnio,po godzinie znalazła się #p0lka która ma chłopaka w armeni xD

Rafalala

Mmmmmm przystojniaczek

Fred

Gibie się jak pierdolony rezus

JANGCYŚ

Chujozak knykciu jebany chuju do szczania pal wroty z tym asłuchalnym chujostwem pokroju kamerzysty albo innych cweli co wyżej srają niż dupe mają
JEBAĆ

Sprawdzone rap info

Prozak o sobie: Anal w najlepszym możliwym wydaniu. Nigdy nie odstawiam odbytu, tutaj leje się kakao.

Dr Albanista

Ile trzeba zapłacić żeby mieć możliwość bycia wyśmianym na glamrapie? Bo widze, że masochistów nie brakuje.

Syn Zdzisława

Ten po prawej to Michał Szpak chyba. Dobrze że to nie jest protestancka Anglia bo by was wykastrowali pedały jebane

Owocowa Brandy

Gdyby nie dupeczki to bym tego nie obejrzal. Gosciu pierdoli jak potluczony, ni to bragga, ni to uliczne madrosci – jakis banano sie otarl o grubszego dilera i wkrecil sobie klimat. Polaczenie Hoodiego Allena z Kaczorem brs.

Pizdoskoczek

HOODIEGO ALLENA TO TY KURWA SZANUJ, NAJLEPSZE CZASY GLAMRAPU TU BYŁY JAK BYŁ TEN TYP CO SIĘ NAZYWAŁ CAKE-BOY I WRZUCAŁ TU GIFY Z HOODIEM ŻEBY GIMBY POZNAŁY

CZAJNIK

PRZECIEŻ TO JEST POWTÓRKA Z PIKEJA !!!! TYLKO W TROCHĘ INNYM WYDANIU. GOŚĆ ZAPUŚĆIŁ BRODĘ, ZROBIŁ SOBIE TATUAŻE, PALI SKRĘT NA TELEDYSKU I WYDAJE MU SIĘ ŻE JEST OSTRYM ZAWODNIKIEM,DAJE PSEUDO CENNE RADY JAK PORUSZAĆ SIĘ W SZAREJ STREFIE (NIE MYLIĆ Z CIEMNĄ), ZERO AUTENTYCZNOŚCI!!! CAŁOŚĆ RATUJE FAJNY OBRAZ I MONTAŻ + DLA EKIPY FILMOWEJ, PANIENKA TEŻ DAJE RADE…

Paweł

Sorry ale co to coś ma wspólnego z HIP-HOP(em)? Kolejny Typ który nic nie potrafi i leci dla hajsu itd. W jednej lidze Pajacy Których Muzyka nie mieści się w żadnej Skali i zadnym Gatunku Muzycznym!! #

Mirek

Jak sie dobrze przyjzycie to widac ze jego lewa reka jest na jego a nie jej nodze. Chlop nawet jak placi to nie dotyka

Pissing Cock

Do tego ma ładny p0lski tat00!

Jimi Booooi

Tego sie słuchać nie da kolejne pierdolanento kopiuj wklej ps wymień te deski na jakieś prawidziwe dupencje

Batman

Oo kurwa toż to pop nie rap.Kolejny przecwelony MC

Zzzz

co kurwa?

pxxxxr

chuj mnie to obchodzi

Sobol

Toc to Łukaszek ze szczecina

EJ TY KOLO!!!!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD PROZAK. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

Michoo

Szit. Coś jak malines ze swoim dissem z dupy. Ale foka spoko.

Mariano Italiano

Prozak na niechęć życia. Ale to jest kurwa wysryw.

emsi

Nie ma to jak poprawić sobie humor przy piątku. Bezbek w chuj. Beztalencie w chuj. Sprawdziłem tylko dla sofiehofstee bo dobrze się rusza i sympatyczna z ryja dupeczka się wydaje. Sprawdźcie jej ig. nie chwali się że wzięła udział w tej „produkcji”. 😀

Baz Kałagane

Jakie gówno.
Zero skilla i w ogóle wyczucia nawet tego cepowatego bitu.
Widać, że ziomek się złapał za jakąś linkę zwisającą zza burty statku „Pseudorap 2020” i próbuje płynąć z resztą.
Haaa tfuuuu wysrywie!

Baz Kałagane

Poza tym jak coś ma się lać to koniak. Brandy sobie babcie do herbatki dodają na jesieni.

Nopek

banan kupi sobie promo na glamrap , kupi sobie lajki na facebooku ale nie kupi sobie skilla . gówno w czystej postaci

Polska Slicznotka

Ostatnio bylam przemeczona i mialam sucha, szara skore. Poprosilam chlopaka z Maroka, aby spuscil sie mi na twarz i odzylam. Znowu wugladam swiezo i promiennie.
Nasienie Polaka to chyba jakies poparzenia powoduje tylko, brrrr

Gorzka Prawda

Hahaha kurwa rozpierdalaja mnie te wrzutki

Rafalala

Nie też.
Choć mam ochotę wypróbować

PejaTVN

Przecież to jest Sentino !

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

SENTINO TO CIE RUCHAŁ NA KARTONACH W ŚMIETNIKU CHUJU DO SZCXANIA.

Kendrik

O kukonie pisaliście to samo a teraz wam siurek staje jak o nim ktoś wspomni

OskarPamPam

Jedyne co się leje to sperma do mordy temu ćwierćinteligentowi, choć to i tak za dużo jak na niego

dariasd

Szukam miłego i kulturalnego faceta Homo na sex spotkania lub stały zwiazek w wieku od 21 do 45lat.
Mam na imię Adam lat 27,

Zainteresowany? wiecej o mnie znajdziesz tutaj https://erooo.pl
Wyszukaj mnie po niku: Ada napisz do mnie i spotkajmy sie!

Popularne