Sprawdź nas też tutaj

News

Przebrany za kobietę Warga każe rapować Fabijańskiemu

„Słyszałam, że z OSTR-em jakieś tam fafa rafa rzeczy robisz”.

Opublikowany

 

Człowiek Warga, który ma na koncie wydaną w ubiegłym roku rapową płytę „Pół serio” zaprezentował kolejny odcinek programu „Z Dupy”. W jednej ze scen gospodarz programu przebrał się za Maffashion i każe rapować Sebastianowi Fabijańskiemu, którego mogliśmy ostatnio usłyszeć w kooperacji z O.S.T.R.-em.

Cześć Seba. Słuchaj, jest taka sprawa, okazało się, że Czarek nie jest raperem (…) A ty Seba słyszałam, że z OSTR-em jakieś tam fafa rafa rzeczy robisz. – mówi w filmie.

 
18 komentarzy

18
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Raad

dawno nikt tak żałośnie nie skomlał o atencję, może oprócz Kozy z nosa

Johny Ca$h

prawda

Odb

Przebrany za idiotę sromowy idiota każe dukać Fabijańskiemu

Profesoor Trapu

Wardęga nie bez powodu ma przezwisko „Wardęga Cwel”

Rado rdw

A co ma wardega do tego?

skarpetkazdrowanieuciskowa

JAK JA NIE CIERPIE TEJ KURWY… TEGO BEZBEKA I KRETYNA KTORY MYSLI ZE JEST ROZSADNY I NA CZASIE… TFU !!! TY ATENCYJNA KURWO BEZ TALENTU !!!

Frff

Ciekawe czy belbondziak jego też ruchał

Nikt

Co za kurwa pajac.

Johny

Przecież to jest kurwa debil

­­­jaa pierdole

bezbek strikes back

jebac pseudograjkow

chlop sie za babe przebral nie wyczymie halina dej mnie deczko krzanu to dej kilbaski kuuuurłaaaa chruuum kwiiiiiiik

Lucjusz

Ale na chuj o tym piszecie? Kogo to kurwa obchodzi?

WKS

Ten aktor poleciał lepiej niż Ostr.

Ruchalem twoja mamunie.

On sie nie przebral Za babe, on najzwyklej jest baba pierdolona

Janek

O ja pierdole…..
Oficjalnie wstydzę się że słucham rapu

Doktor jakub Burski z Na dobre i na złe

Przecież tow ogóle nie jest śmieszne do kurwy nędzy! Wypierdalać z tymi gamoniami!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=2lWpMMEztp8

Stachu

wersy w pysk

Prawda

Opublikowany 17 godzin temu 11 stycznia 2020 Przez Mariusz Jop

03:07 17

Popularne