Sprawdź nas też tutaj

News

PRZECIEK Z NADCHODZĄCEJ PŁYTY PEZETA!

Opublikowany

 

W sieci pojawił się nowy track Pezeta!

Utwór w którym gościnnie udziela się Fokus pochodzi z nadchodzącej płyty Pezeta „RadioPezet”.

{dailymotion}xmn72t{/dailymotion}

 

 

Przesłał: ANONIM, KAJU

 
84 komentarze

84
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Filozof

Ciekawe przeciek
Czy zabieg marketingowy?

yo

takie o sobie , dupy mi nie rozerwało

MISTRZ HEJTINGU

PRZECIEK KONTROLOWANY JAK KOMENTARZE NA GLAMRAPIE POZA TYM GLAMRAP SKONCZYL SIE PO OPUBLIKOWANIU DISSA DONIA,GRABARZ GLAMRAPU NADCHODZI…

Towar

[quote name=”MISTRZ HEJTINGU”]PRZECIEK KONTROLOWANY JAK KOMENTARZE NA GLAMRAPIE POZA TYM GLAMRAP SKONCZYL SIE PO OPUBLIKOWANIU DISSA DONIA,GRABARZ GLAMRAPU NADCHODZI…[/quote]
A Tede po Sporcie

popek

pezik mam nadzieje że cie zabiją prawdziwi grajmowcy za chujową nawijke na bicie

Pros

[img]https://images46.fotosik.pl/1198/03b1175ae8163436.jpg[/img]

OBYWATEL JAMAN

TEN KAWAŁEK ZNALAZŁ PENER W ŚMIETNIUKU NA PŁYTCIE CD

[IMG]https://img36.imageshack.us/img36/9290/dab03f2a9d.jpg[/IMG]: https://imageshack.us/photo/my-images/36/dab03f2a9d.jpg/

POTWIERDZONE INFO !

Janusz Pawlak DrÓgi

JEBIE MNIE TO CZY PRZECIEK MEDIALNY CZY MARKETINGOWY ZABIEG, JARANOOOOOOOOOOOOO OPÓR, PAWEŁ NIE ZAWIEDZIE.

WixaTroche

[IMG]https://img402.imageshack.us/img402/6610/pezed.jpg[/IMG]

pezio

przecież to przeciek jak nic.

DziekujeDobranoc

„Pezet feat. Fokus – Noc jes…”
This video is no longer available due to a copyright claim by EMI Music.

Co raz trafia do sieci już w niej zostaje. Ile osób ma już ten kawałek na dysku?

Śmierdzimizoka

a będzie „otwieram wino 2 ?”
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tqprpsSM2b8[/youtube]

NPJOBGCM

::::::::::AHA::::::::::

Filozof

ZJEBANY BIT TROCHE POD GIMBAZE ;D

GIMBAZA SIE JARA

WIXA WIXA NA PIXACH !!
[IMG]https://2.bp.blogspot.com/-HzRNXFKNLYI/TVcmX2Kbx9I/AAAAAAAAADo/czKa4oDAanY/s1600/E.jpg[/IMG]

A DLA GIMBAZY „RADIO PEZED” + KUBUŚ:
[IMG]https://www.ziko.pl/_CACHE/1261428007be7223c4c696d2bfd869510499bf9a5e_200x200.jpg[/IMG]

szejdi

Nawet się jaram.

SuperJanPalony

Chujowe. Nie sprawdzam! Beka z ćpunka i pop gwiazdeczki zwanej rozprutym smokiem! (śmiech)

wj

ale kurwa idiota ciebie

WFDmaniak

Morda cwelu.

nT

superjanpalony pojeb nie ma posta gdzie nie wpierdoli swojego hujowego (smiech), pajac, pierdol sie. 5

Ziom

jest jeden taki post, w temacie Mei vs. Wdowa 😀

GIMBAZA SIE JARA

zaśmiałem sie. Elo Jan.

wielkie halo

NO KURWA JAK PRZEICIEK TO MUSZE KUPIC PLYTE NIE MA CO HAHAHHAHA,
JAKBY KTOS CHCIALBY ZAJEBAC MU MUZE TO BY ZAJEBAŁ CAŁY ALBUM TAK JAK BYLO Z WFD

KURWA JAK DUPSTEPWO HAHHAHAHA

Zajarany_zyciem

Kto gościnnie z pop? Mieszko?

qq

KUTAS KURWA KONSERWA

JANUSZGOL

ALE JEBANE GÓWNO HAHAHA

[img]https://img845.imageshack.us/img845/2959/pezet.jpg[/img]

Zajarany_zyciem

Płyta może być na miarę muzyki rozrywkowej 🙂

bekaa

cienkie kurwa cienkie

pis joł

Beka z pezeta hipstera,ja pierdole płyta dubstepowa bo nie grime’owa dla gimbów głównie,pezet leci na vivie to tera go wszyscy słuchają
pis joł!

Zajarany_zyciem

„poczekacie, jebniecie” – tak jakby kawałek był specjalnie nagrywany z myślą, że będzie udostępniony przed premierą. Też macie takie wrażenie?

Siad No Ek

[img]https://my2ndstreet.files.wordpress.com/2011/07/pezet.jpg[/img]
DOBRA EKIPA NA DOBRYCH KURWA BITACH
[img]https://c.wrzuta.pl/wi11657/0df47a7e001e7ed34e10c678/doda_i_fokus_-_top_trendy_2011[/img]

ChujCiwCyce

Robie dla chlopakow sląski shit…

BUCZER PETEPE YO

[img]https://images45.fotosik.pl/1238/2d6b0d2f736799b3.jpg[/img]

[img]https://gfx.mmka.pl/newsph/313479/399184.3.jpg[/img]

pozdro pezet nagramy coś wierzę !

bekobekowo

Już nagrali

konstantynopolita

fokus refren jak by rzygać mu się chciało ale nie dziwie się obok siedział sidney

Fokus

DOWIECIE SIE CO WYGADYWAŁ NA NECIE CHYBA ZAŚNIECIE GDY PADNIECIE NA DYWAN NA MECIE POJEBIE CIE ZOBACZ JAK SIE NAZYWAM… NIE WIECIE PRZECZYTAJCIE W GAZECIE FOKUS NA NOWYM PEZECIE NAGRYWA

HypeSwagger

Pezet kurwa opamiętaj się…
[img]https://niezgrani.pl/wordpress/wp-content/uploads/2011/02/facepalm.jpg[/img]

MachineGunKelly

tak zwany „przeciek kontrolowany” 😉

beka z deka

„Czytam Was i nie moge wyjść z podziwu jak potwornie jesteście zjebani. Dodatkowo ja się pytam skąd macie ten kawałek przed premierą zjeby. Pierdolone złodzieje.

fokuspace 18 min. temu”

ruchacz-puchacz

[img]https://i42.tinypic.com/1zmcy04.jpg[/img]

foton

beka w huj

nT

to chyba nie przeciek ale dobry numer, plyta bedzie kozacka. pis yol

HAHAHH

DUBSTEP!!!!! Zajebista moc na kolumnach!!!!!! PROPS

HALI

[img]https://img526.imageshack.us/img526/7586/fokusdlapokole.jpg[/img]

SIEMA

HypeSwagger

Kurwa propsy ziom za ten przezajebiście czytelny skrinszot!

HALI

NO TO SE KURDE OTWÓRZ W NOWYM OKNIE I BEDZIESZ WIDZIAł.

HypeSwagger

Nie poczułeś ironii widzę, a beka z komentarzy.

HALI

PEACE ZIOM

Oldas

GŁUPEK

Frank Zappa

nie hejtujcie mi brothera , kurwy złamane !
[img]https://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShLPGVMHaJ0Y4besypgqzKw6MP9vYvQbpl0Ub2GTzCZsomwsEg[/img]

Śmierdzimizoka

przeciez nie hejtują tylko stoją obok
[img]https://bs-studio-hostess.pl/models/1196031339_Plan_klipu_PEZET_LISTOPAD_2007.jpg[/img]

Rps ziomek

Ty kryminalisto! Słyszałem, że siedziałeś? Za handel? Koksem! Razem z Chadą pewnie w jednej celi was jebali w odbyt.

ŁONY

Szkoda klawiatury na polemike z takim trollem. mędrcy z kosmosu kurwa. napierdalaj dzien i noc przez kilka miesiecy projekt i niech Ci ktos go podjebie. jeszcze Twoja dziewczyna bedzie do tego tanczyc. Tfu, Ty nie masz dziewczyny…
fokuspace 11 min. temu

FOKUS WALCZY, WYGRA WIERZE

KENIA

ten pancz z dziewczyną to żenada jakaś, hahahaha

fokus, wykasuj numer Dody i ogarnij się w końcu :/

konstantynopolita

usuwacie komy :/

Stefan z MjakMiłość

Gdzie jest kurwa stary pezet ? ? Dubstep ? CO TO KURWA MA BYĆ?? PIERDOLONA ERA TECHNO!!!!

pijo

lipa w choY pezet sie skończył na muzyce rozrywkowej.

raaa

DOBRY TEN JAZZOWY BIT

.,,,,,

fokus siedzi cały czas na youtubie

SEXXPERT

CHUJOWE. SLUCHALEM, NIESTETY.

JAMA ZŁA

ELDO ZACZĄŁ SIĘ PO WSTĄPIENIU LESZCZA DO MONOPOLU

Siad No Ek

[img]https://paktofonika.y0.pl/forum/viewthread.php?thread_id=259[/img]
FOKUS JEST STALE OKRADANY

3-1-6

POZDRO PEZET, WCIAGNIEMY COS WIERZE

Frank Zappa

[img]https://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/393588_313064568723202_278882592141400_1137517_895251834_n.jpg[/img]

BUCZER PETEPE YO

MŁODY ŻARY ??

PO ZJEDZENIU SKRĘTA ??

WejdeWciebieZula!!!

ooo zary krol undergrandu ktory swoja płyta zapisał sie w kartach histori jako klasyk podziemia. a tacy jak vnm,jimson,tetris,smark,jobix,wankz zobaczyli jak marna jest ich pozycja jezeli chodzi o płyty w podziemiu. hg hg hg hg kurwy!!! jlb kurwa jlb i hg jeszcze raz zary wszystkie twoje płyty mam i slucham nonstop jest zajawaaa.

nT

lecz sie

bekobekowo

17. Hemp Gru – Zjedz Skręta (feat. Żary)

wielkie halo

PEZET NAJLEPSZYM HIPHOPOWCEM POLSKIEGO RAPU

Siad No Ek

GDYBY NIE DODA I BEDNAREK BYLIBY NIKIM

non

w piatek byla audycja Polaka w 3ce. Więc jeżeli wyciek to tędy- Jakiś record. A jak nie, to ściema i jestem 2min życia w plecy kurwa;/

HujmaJaja

jebac pezika, za duzo w nos laduje

SEXXPERT

RADIO PIZDA.

Siad No Ek

CHLOPAK Z GITARA
[img]https://muzyka.onet.pl/_i/info/duze/p/pezet_sidney_prasowe.jpg[/img]

KENIA

bezbek

EEEEE

LINK DO POBRANIA!!!!!! SPOD TEGO FILMIKU A FILMIK JUŻ USUNIĘTY https://www23.zippyshare.com/v/16806485/file.html

V

SIDNEY POLAK TY CHUJU

Ten Typ

Pezet scignal w koncu refren z figo fago.

Rps ziomek

Lepszy Żary niż Pezet ćpun stary.

Hanka Mostowiak

gówno obsrane

c

firma = pis

svbrrbrfbhrehn

DOBRE DUBSTEPY

gib

Popularne