Sprawdź nas też tutaj

teledysk

przy100maciej z klipem „hop hop”

Nowy zawodnik w projekcie StartRap.

Opublikowany

 

Projekt StartRap to prężnie działające hip-hopowe przedsięwzięcie, ponieważ już dziś zaprezentowany został kolejny artysta oraz jego świeży kawałek. Raper przy100maciej wchodzi z wielkim impetem do świata muzyki, dzięki utworowi hop hop.

Nowy podopieczny projektu to konkretny i bardzo charyzmatyczny mężczyzna, który przygodę z muzyką zaczął już w 2014 roku. Przełomowy jednak okazał się zeszły rok, gdy powstały jego pierwsze kawałki wyprodukowane przez Icy. Wśród nich znajdują się relaksujące ballady czy nawet potężne bengery.

Gdyby opisać w trzech aspektach przy100macieja, to na pewno byśmy powiedzieli: ambicja, charyzma i otwarta głowa! Jego nowy hit „hop hop” wprowadza wszystkich słuchaczy w świat, który powstawał przez wiele lat w głowie Macieja. Znajdziecie w nim brak zahamowań, pewność siebie, zabawę słowem oraz mnóstwo szokujących flowów. Całość wzbogacona jest jeszcze nutą humoru, która łączy wszystko w całość.

 
15 komentarzy
15 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Pedalskie rurki
7 miesięcy temu

Hahahaha co to kurwa jest. Kolejny gangster na poziomie Szpaka. Kurwa zesrałem się ze śmiechu.

Odb
7 miesięcy temu

przyjebmaciej z klipem”Huj huj”

Pan Paweł
7 miesięcy temu

O tym samym pomyślałem…

INSTYTUT JEBANlA RAPU Z PRZEKAZEM
7 miesięcy temu

Dukacze, wszędzie dukacze…

Wstyd
7 miesięcy temu

CO TO KURWA ZA GÓWNO JEBANE JEST ???

JA PIERDOLE WSTYD

EL CHOLESTEROL
7 miesięcy temu

Hozer! Czy ty na siłę pragniesz dorównać swojemu koledze Ciepłocie-Głupocie? Co ty odpierdalasz? Wrzucasz artykuł o jakimś anonimowym zjebie,który lubi ubierać się w maskę do BDSM i robić sobie zdjęcia w samochodzie ojca?
Mam wrażenie, że tobie i kolegom koronawirus zaatakował mózgi.

haha
7 miesięcy temu

Raper przy100maciej wchodzi z wielkim impetem do świata muzyki, 🙂 🙂 🙂 🙂

HAHA haha 🙂

dział bekowo dla takiego gównoa to za malo

Stwórzcie dział

SZAMBO i tak niech to gówno leci 🙂

i vee
7 miesięcy temu

Te małotaly bez talentu i wyczucia smaku to ewenement tego czym trywialność może być. Takie suki bez talentu a można by wymieniać przez tydzień bo wysyp jest niesamowity, szkodzą kulturze hip hop nazywając się raperami. Jak dla mnie to raujący disco polarze

Cyganskakurewka
7 miesięcy temu

Te rapery w tych kolorowych rajtuzach na pustych łbach wyglądają jak pussy riot. Lubię się czasem powkurwiac, temu tu wchodzę.

WarszafskiMiętus
7 miesięcy temu

Co to za gównoXD gdyby to chociaż brzmiało, ale nawet na tym polu lacha wywalona.

Pan Paweł
7 miesięcy temu

PrzyjepMaciej z Klanu

hemp_sru
7 miesięcy temu

no zajebisty kurwa impet. Gość nawet nie ma w tonacji autotjunka jebanego. Ja pierdole, kto stwierdza, że warto to wydawać

przyJebanyMarcin
7 miesięcy temu

ale gówno jebane

KrzysztofJ
7 miesięcy temu

Podobno wchodzi na rynek nowy szczep drożdży Yarrowia Lipolytica. Ktoś coś wie? http://www.YarrowiaLipolytica.pl

Rych
7 miesięcy temu

Miły vajbik

Popularne