Sprawdź nas też tutaj

News

Putin: „Rap prowadzi do zepsucia narodu”

Rosyjscy raperzy uznani za wrogów publicznych.

Opublikowany

 

putin rap
Władimir Putin

W ostatnich tygodniach na naszych łamach pojawiło się kilka niepokojących wieści prosto z rosyjskiej sceny. Tamtejsze władze zaczęły nachalnie cenzurować raperów odwołując im koncerty, a nawet aresztując. Teraz komentarza odnośnie tej sytuacji udzielił sam Władimir Putin.

Putin chce kontrolować raperów

W ostatnich miesiącach w całej Rosji dochodzi do licznego odwoływania koncertów niektórych popularnych raperów. Kilka tygodni temu informowaliśmy o zatrzymaniu Husky’ego, któremu klub w Krasnodarze odwołał koncert na polecenie prokuratury. Raper znany jest z krytycznych wypowiedzi o rządzie. W podobnej sytuacji są także m.in. Jegor Krid oraz Allj.

Prezydent Rosji Władimir Putin zareagował na burzliwą dyskusję na temat twierdząc, że Kreml nie powinien walczyć z rapem tylko przejąć nad nim kontrolę. –  Jeżeli nie da się czegoś zatrzymać, trzeba się tym zająć – powiedział. Putin odpowiedział również na apel producenta Igora Matvienki, który stwierdził, że należałoby wprowadzić ograniczenia wiekowe na koncertach. – Rap ma trzy filary: seks, narkotyki i protesty. Spośród nich narkotyki budzą największy niepokój. Są drogą do degradacji narodu – oświadczył prezydent.

Poniżej jeden z najpopularniejszych numerów Husky’ego.

„Ukierunkować rap”

Rosyjski prezydent doskonale wie, że aresztowania i odwoływane koncerty przysporzą tylko muzykom większej popularności, dlatego też polecił rządowi, aby „ukierunkował rap i nim sterował”. –  To jak to zrobić, jak ukierunkować to w odpowiednim kierunku, to najważniejsza kwestia – powiedział. – Ta sprawa będzie dalej rozpatrywana przez administrację i Ministerstwo Kultury – dodał.

Pierwsze kroki w tym kierunku zostały już podjęte. Dmitrij Kisielow, prezenter telewizji publicznej ogłosił na początku grudnia, że skoro młodzi ludzie tak bardzo lubią rap, to zorganizuje latem dla nich koncert na prestiżowej plaży w Koktebelu na Krymie.

Cóż możemy na koniec dodać, Władimir Putin don’t push that button.

Poniżej materiał Al Jazeera English na ten temat.

 
37 komentarzy

37
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
eternal

SZACUNEK DLA WIELKIEGO PRZYWÓDCY. TYM SIĘ RÓŻNI ROSJA OD POLSKI, TAM NIE POZWALA SIĘ NA CHUJOWĄ MUZYKĘ ORAZ NA BRANIE Z NIEJ PRZYKŁADU I WALCZY SIĘ Z RAPERAMI. TUTAJ ZAPRASZA SIĘ QUEBO, POPKA CZY ŻABSONA DO KUBY WOJEWÓDZKIEGO LUB TANCA Z GWIAZDAMI I LANSUJE NA KAŻDYM KROKU ŻEBY PRALI MŁODYM MÓZGI. U NICH SIĘ ZAPOBIEGA A U NAS POZWALA NA DEGRENGOLADĘ I UPADEK OBYCZAJÓW

GENERAL BRONI JÓZEF MARIA WINOWARSKI

I BARDZO DOBRZE POPIERAM PUTINA.
DUDA W POLSCE POWINIEN ZROBIC TO SAMO! ZAKAZAC ROZSZERZENIA SIĘ PEDALSTWA TU WYMIENIĘ KILKU RAPERÓW (BETEO QUEBONAFIDE ZABSON WHITE I RESZTA TEGO GÓWNA)

ZROBIC KURWA JEGO MAC PORZĄDEK CHŁOP TO MA BYĆ CHŁOP A NIE PIZDA ZAJEBANA W RURKACH CZY LEGINSACH Z PUDREM NA RYJU.

ZAKAZ RAPOWANIA WPROWADZIĆ TO I TO JUZ ZARAZ KURWA!

NIE BEDZIE TYŁU PEDAŁÓW W TYM KRAJU! ZA DUŻO JUZ TEGO KURWA MAC!

A CHUJ! NARA

Dexter666

Bagnet ci w dupę i kopy na ryj, jak i innym rosyjskim śmieciom,trollom, ewentualnie pojebom…

PS.
…a na koniec was obszczę cwele !

SZAMAN

Narazie to wszyscy Ciebie oszczali

Dexter666

Knebel w ryj i wiertarka w dupę pomjocie…, ruskie kurwy!

PS.
Putin ty mały chóju, do pieca!

Dorian

Putin 100% racji. ile ja razy widziałem w tv obrazek gdy psy prowadzą jakiegoś śmiecia w kajdankach który kogoś zajebał za jakąś błachoste i miał na sobie bluze CS DIIL czy PROSTO.
Nawet u mnie na zadupiu toczyła sie ostatnio sprawa śmiecia który zajebał chłopaka skacząc mu po glowie bo mu nie dał hajsu i na zdjeciach z rozprawy miał bluze RPK.

Kiki

Co ty pierdolisz pajacu Zastanów się dlaczego Putin nie wykosi producentów/hurtowników dragów tyle bierze się za RAP!

Ryszardij Pejov

VLADIMIR JAK TY MI ZAIMPONOWAŁEŚ W TYM MOMENCIE!

dożywotni props od teraz

szakal

Brawo Vlad! Tak to się robi! W Polsce też przydałby się podobny ruch i reakcja.

Polak żydowskiego pochodzenia

No i ma racje. Co przedstawia to zdjęcie? Patola w dresach skacze po stołach. W dupach się tym raperom poprzewracało. Vladimir props.

Zbyszek

W Polsce przydałoby się co poniektórym łączom to samo papa

Zbyszek

Łajzom

the_great

Pochwalam ten ruch i mam nadzieję ze podobne działania nastąpią w Polsce. Putin sie z nikim nie cacka i dlatego Rosja jest potęgą, nie to co zaślepiona polityczną poprawnością Europa uginająca się pod naporem multi-kulti kopiąca sobie grób.

Chuj wam w super idioci

Wolność słowa to fundament człowieczeństwa jak się nie podoba to spierdalaj do Korei bo tam nic juz nie ma i nic nie można

the_great

Wolność słowa pozwala mi na wypowiedzenie się na ten temat i uznanie tego działania za bardzo dobre. Mieszkasz w Rosji i słuchasz rapu że ciebie tak to rusza? Jeśli twoje dziecko będzie słuchało rapu i naśladowało swoich idoli poprzez robienie sobie tatuaży na twarzy czy kradzież karty kredytowej żeby kupić kolejny ciuch gucci to też będziesz przyklaskiwał? Jestem przekonany że pewien odsetek Rosjan będzie wdzięczne Putinowi za ten ruch.

Odb

Rap: Naród prowadzi do zepsucia Putina.

Piotras

A Feduk niech pierwszy idzie garować za tą chujnie co robi

gregorio

props 😉

SAKREBLE

post stalinowskie scierwa w 60 tych latach tez cenzurowali rock and roll bo prowadzil do zepupsucia… nie przypomina wam to czegos ? 🙂

King Tomp krul polski

Prześladowani będą ci niewygodni dla władzy, zasłaniają się zepsuciem narodu. Oczywiście ci przychylni władzy będą mieli spokój. Cenzura i brak wolności słowa, witamy w komunie. Śmiechy śmiechem ale ludzie którzy naprawde myślą że putin robi to dla „ochrony” młodzieży rosyjskiej muszą mieć iq ameby.

Ja pierdolę

ZSRR wiecznie żywe. Jebany komuszy zamordyzm

Ghrtg

Przecież piosenki na Walentynki muszą być wesołe hihi

obamaphone

MA RACJE.

Patryk2008

Moi kochani chciałbym wszystkim ogłosić że za miesiąc święta więc wszyscy sobie wybaczmy w imieniu pana Boga i Maryji AVE Kocham was wszystkich.PS Kocham Young Igi Oraz Mulciaka CMOK

Patryk2008

Jo weś ty się łeb jebnij hihi

Patryk2008

❤️

CHUJ DŁUGOŚCI WIFI KABLA JEGO IMIE PAWEŁ SZABLA

POLECAM POCZYTAĆ O TAKI GOŚCIU JAK ALEKSIEJ NAWALNY.
CHŁOP WKURWIŁ PUTINA, TO TERAZ MA TAK PRZEPIERDOLONE ŻYCIE, ŻE JAKAKOLWIEK PRÓBA WYSTĄPIENIA PUBLICZNEGO KOŃCZY SIĘ TYM, ŻE W CIĄGU MINUTY ZAWIJAJĄ GO DO KABARYNY I CO CHWILE MA ODŚWIEŻANIE JAKIEŚ ZARZUTY I STAWIANE NOWE.
TAKŻE NO BARDZO DOBRZE, ŻE PUTIN CZYŚCI KRAJ.

Zbyszek w ortalionie

Rosja to wielki kraj otoczony niebezpiecznymi sąsiadami, nie ma miejsca dla wywrotowców.

asdawq

dla zwolenników Putina, jakby wam zamknął mordy to i wasze jebane tępe mózgi może by zrozumiały czym jest wolnosc słowa.

Bliat
Beng87
Dario

posluchaj co na to Ajkan… https://youtu.be/qR3CLlYe-iE

KRUL
SNt

Kurwa całe olginio tutaj wbiło ja pierdole

CO?

BRAK WOLNOŚCI SŁOWA: KAGANIEC NA RYJ. POTEM SIE DZIWIĄ ŻE TAKI RAP TYLKO W POLSZY. W SUMIE PEŁNEJ TO W POLSCE NIE DOZWOLONE NIE? ALE I TAK TA SCENA TO DNO W OBECNE CZASY. DRAMAT

porządny obywatel

DLATEGO ROSJA JEST WIELKA I POTĘŻNA, A POLSZA TO GÓWNOKRAJ KTÓRY NIE LICZY SIĘ W ŚWIECIE.

Dexter666

Szanuj POLSKĘ, albo wypierdalaj ty mała wyruchana kurwo do szczania…!

Popularne