Sprawdź nas też tutaj

ranking

RANKING: 12 Najbardziej seksistowskich raperów

Opublikowany

 

alt



Nie tak dawno pojawił się bardzo ciekawy artykuł „Ej Seniorita”, gdzie autor przedstawił jak dużą popularnością wśród raperów cieszą się tematy związane z płcią piękną.

My postanowiliśmy wam pokazać jacy polscy MC’e najczęściej swoje wersy dedykują dziewczynom.

 



12. Jama Zła

Specjalnie wyróżnienie dla tego zespołu, gdzie pierwsze skrzypce zwykle gra Tede. Jama Zła to oprócz seksistowskich, często wulgarnych kawałków, również duża dawka czarnego humoru.

Numery warte sprawdzenia: Tak Samotny, Spotkałem tą Babę (feat. Mrozu), Wsadzę ci głowę do pralki.

 

11. Chudy Pies Janas

Chudy Pies Janas to zapewne najmniej znana postać w naszym rankingu. Klimatem numery bliskie są innemu raperowi z naszego zestawienia, WuWuniowi.

Numery warte sprawdzenia: Podbijacz, Mam Pomysł.

 

10. KaeN

KaeN tak naprawdę dopiero w tym roku dzięki wydanemu w Prosto Label albumowi stał się rozpoznawalny szerszemu gronu słuchaczy. Raper mimo że nie nagrywa love songów jak „Aniele” ani hitów jak „Seniorita” na swojej najnowszej płycie często porusza tematy związane z kobietami.

Numery warte sprawdzenia: Idź na Całość,  Historia Pewnej Miłości, Władca Liter

 

9. Karramba

Zanim Karramba zaczął współtworzyć zespół PeWeX, gdzie notabene większość tekstów jest o dziewczynach, zrobił kilka rapowych numerów w których opisywał niezbyt pochlebnie płeć przeciwną. Najbardziej znany przebój Krakowskiego hiphopowca  ”Pocałuj mnie w Dupę” opowiada o kobiecie dla której najważniejsze są pieniądze, a sprawy uczucia schodzą na drugi plan.

Numery warte sprawdzenia: Pocałuj mnie w Dupę, Ile Kosztujesz?

 

8. Eis

Eis na ostatniej płycie Elemera „Poszło w Biznes” w prawie każdym numerze ukazywał siebie jako hustlera i mistrza w wyrywaniu panien na poziomie Stiflera czy Barneya któremu każdy może zazdrościć bajery do dam. Jego solo było już zdecydowanie poważniejsze, choć i tam znalazły się kawałki o tematyce damsko-męskiej jak ”Kapitalizm”.

Numery warte sprawdzenia: Nie dzwoń do mnie (feat. O.S.T.R., Spinache), Kapitalizm, Plażowi Plejboje.

 

7. Verte

Ostatni krążek na którym członek Wice Wersa się udzielał czyli „Sex & Przemoc”, pokazał że Wrocławski raper nie ma problemu aby nawijać numery o kobiecej części społeczeństwa. Jeśli ktoś przesłuchał cały mixtape to wie, że u Verte temat tabu jeśli chodzi o sprawy związane z seksem nie istnieje.

Numery warte sprawdzenia: Moje dziwki są tu (feat. Dogas, Radio), Tilt (feat. Tede), Romeo musi umrzeć (feat. El Shiwo).

 

6. Nowator

Gdybyście chcieli sprawdzić przynajmniej 80-90% dyskografii (bo nam jakoś się nie chciało) Nowatora, to doszliście by do wniosku że prawie połowa jego numerów dotyczy dziewczyn. Raz raper z Opoczna je obraża, innym razem przeprasza, a jeszcze w innym śpiewa o tym jak bardzo je kocha.

Numery warte sprawdzenia: Moja Panienka (feat. Lerek), Otwórz te drzwi (feat. Pih, Mes), Ja wiem.

 

5.Tede

Ktoś kiedyś nazwał Tedego królem w obrażaniu swoich byłych i gdyby dokładniej przyjrzeć się choćby części jego twórczości, to coś w tym haśle jest. TDF zresztą już raz w naszym notowaniu się pojawił, a dokładniej na miejscu dwunastym razem z swoim kolegami z hardcorowej formacji Jama Zła.

Numery warte sprawdzenia: Ona Jest Szmatą, Suchy Konar, La La La Lachon.

 

4. Liroy

Na miejscu czwartym reprezentant starej Kieleckiej szkoły rapu czyli Liroy. Któż nie zna hitu „Hello” z zakupionym od Lionela Richiego refrenem? Jednak L’Nino nagrywał nie tylko smutne piosenki o miłości, potrafił również w prostych żołnierskich słowa zarymować na co ma dziś ochotę, czego przykładem jest utwór „A je*ać mi się chce”.

Numery warte sprawdzenia: Hello, A je*ać mi się chce, Twoja Coorka.

 

3.TenTypMes

Może warszawski raper na ostatnich płytach już nie tak często poświęca czas na wersy o dziewczynach, jednak pominięcie go w naszym notowaniu byłoby karygodnym i niewybaczalnym błędem. Dlatego też, to Mes melduje się na najniższym stopniu naszego podium.

Numery warte sprawdzenia: L.O.V.E., 5-10-20 (jako Flexxip), Nie daj zrobić się w ch*j (jako 2cztery7).

 

2.WuWunio

Nie mogło zabraknąć łódzkiego rapera (który stylem bardzo mocno odbiega od tamtejszych filarów sceny jak O.S.T.R. czy Zeus) jeśli bierzemy pod lupę „seksistowskich” reprezentantów naszego podwórka. Mimo że nagrywa solo od 2004 , a jeszcze wcześniej mogliśmy go usłyszeć w zespole Lewa3wa to słuchaczom dał się dobrze poznać poprzez numer „W czoko jest spoko” utrzymany w Disco-Porno stylistyce.

Numery warte sprawdzenia: W czoko jest spoko, Kto jest twoim tatą (feat. Zamber, Chudy Pies Janas), Lubie podać.

 

1. Pezet

Paweł z Ursynowa jeśli chodzi o nawijanie na temat lasek ostrych jak Tabasco, jest szefem wszystkich szefów jak Pan Krzysztof Jarzyna z Szczecina. Praktycznie na każdej płycie Pezet opowiada nam o swoich miłosnych rozterkach, a patrząc na ilość groupies które posiada to faktycznie ma o czym pisać i nie są to zmyślone historie.

Numery warte sprawdzenia: Seniorita, SuperGirl, Spadam

 

PS. Jeśli chodzi o kawałki które umieściliśmy jako „numery warte sprawdzenia” to staraliśmy się pokazać wam najbardziej znane/ciekawe utwory które wpasowują się w tematykę naszego rankingu, a nie najlepsze z najlepszych w dyskografii rodzimych MC’e

119 komentarzy
119 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
pierwszy888
9 lat temu

pierwszy

PATRYK SLU
9 lat temu

kurwa 2

ŁYSY
9 lat temu

PIERDOLE TEN GÓWNIANY ARTYKUŁ, ZA DŁUGIE TO JEST I NIE ZAMIERZAM CZYTAĆ.

Bkk2
9 lat temu

A JA W CZOLOWCE I TAK JESTEM. KILKU Z NICH KOJARZE ALE TAKICH NOŁNEJMOW JAK TEDE CZY ELS NOWATOR CZY VERTE TO KURWA ZABIJCIE MNIE ALE NIE KOJARZE. JAK MOZNA PRZYJAC KSYWKE TEDE – JAKIS GIMB.?

PATOLOGIA
9 lat temu

ZA DLUGIE.
NIE CZYTAM.

kula_aka_jimi
9 lat temu

JEBAĆ!

Sebastian Gałczyński
9 lat temu

O kurwa chujunio i chudy pies janas, jebane łódzkie noskille xD

BEZ WALENIA W KAFTAN
9 lat temu

CHCIAŁBYM POZNAĆ TYCH KTORZY WALA TE KOMENTARZE OBRAZKOWE. BEZ IRONII, jESTEŚCIE MOIMI MISTRZAMI, UWIELBIAM TO I MAM BEKE JAK CHUJ. DZIEKI WAM ZA TO

WUU JEDENASCIE
9 lat temu

pierwszy przeziom
drugi dzifka
trzeci szmata
4 bezplciowy smiec
5 prawiczek

aew
9 lat temu

ja pierdole nic nie widze

Szorstki Roman
9 lat temu

[img]https://img202.imageshack.us/img202/7709/dupacd.jpg[/img]

Oliwierek jest najbardziej seksistowski bo propsuje ciepłą strefę! Zboczuszek mały!

OLGIERD
9 lat temu

NAJBARDZIEJ SEKSISTOWSKI JEST ELDO
[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/308466_361247987285449_1196085044_n.jpg[/img]
PIERDOLI WSZYSTKO

LOL
9 lat temu

ELDO ZGADZASZ SIE Z TYMI RANKINGAMI?
[img]https://www.ufast.eu/pics/779815eldoka.gif[/img]

albański
9 lat temu

ZAPOMNIELIŚCIE O NICH:

[IMG]userserve-ak.last.fm/serve/500/5128553/Lech+Roch+Pawlak+800600lechrochpawlak014.jpg[/IMG]

[IMG]t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSoULG8hyh3yaP3kqmOwICXfByW44X55rZvMWMTPgClNbebtcNgdknr1OxB[/IMG]

FilozoficznyMc
9 lat temu

[u]A ?[/u]
[img]https://bi.gazeta.pl/im/44/50/c0/z12603460X,Magik–Paktofonika-.jpg[/img]

bilion
9 lat temu

buczer prawilna ciota

MAGIG
9 lat temu

HUE HUE HUE

[img]https://oi49.tinypic.com/15ujyc.jpg[/img]

Szorstki Roman
9 lat temu

[img]https://img405.imageshack.us/img405/6679/jedred.jpg[/img]

KURWA A GDZIE JA JESTEM??????!

Bez pozdrowień Jędker realista.

LOL
9 lat temu

[img]https://ecsmedia.pl/c/swintuch-b-iext3718329.jpg[/img]

GDZIE SWINTUCH ?

dumin123
9 lat temu

Kurwa powinniście dać ranking na najlepszy biust w polskim rapie
[img]https://www.glamrap.pl/images/stories/f0/guova-4792356.jpg[/img]

OLGIERD
9 lat temu

KURWY JEBANE ZEPSULISCIE MI POSTA.
MIAL TAM BYC JESZCZE TEN OTO OBRAZEK ELDO :

[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/308466_361247987285449_1196085044_n.jpg[/img]

ALE Z NIEZNANYCH PRZYCZYN SIE NIE POJAWIL

ChrisWebby
9 lat temu

PRZEPRASZAM ALE GDZIE JEST NAJLEPSZY RAPER

[img]https://e-centrumogrodnicze.pl/product/image/000000000001117_sliwa_domowa__cacanska_rana_.jpg[/img]

FilozoficznyMc
9 lat temu

[u]KTORA MIAUCZY ? [/u]

[img]https://img.interia.pl/rozrywka/nimg/2/a/

Peja_bylo_latwo_fot_Marek_4457599.jpg[/img]

[u]CHCIALAS KU*WO POMARANCZY ? [/u]
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/43/Ambersweet_oranges.jpg/220px-Ambersweet_oranges.jpg[/img]

OLGIERD
9 lat temu

[quote name=”OLGIERD”]KURWY JEBANE ZEPSULISCIE MI POSTA.
MIAL TAM BYC JESZCZE TEN OTO OBRAZEK ELDO :

[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/308466_361247987285449_1196085044_n.jpg[/img]

ALE Z NIEZNANYCH PRZYCZYN SIE NIE POJAWIL[/quote]

KURWA JESTES ZEREM NIE UMIESZ OBRAZKA WKLEIC

WYPIERDALAJ

Borygos
9 lat temu

A gdzie?

[img]https://www.rapgra.com/wp-content/uploads/2010/09/pih2.jpg[/img]

MOŻE POWIEMY JAK W 6 ZAPINALIŚMY KURWĘ?

Szorstki Roman
9 lat temu

[quote name=”dumin123″]Kurwa powinniście dać ranking na najlepszy biust w polskim rapie
[img]https://www.glamrap.pl/images/stories/f0/guova-4792356.jpg[/img][/quote]

ależ bym jej w te cyce uhhhh

PROPS ZA TĄ SUKĘ!

Szorstki Roman
9 lat temu

[img]https://img12.imageshack.us/img12/3622/ftms.png[/img]

DonGuralErdo
9 lat temu

[quote name=”LOL”][img]https://ecsmedia.pl/c/swintuch-b-iext3718329.jpg[/img]

GDZIE SWINTUCH ?[/quote]
REDAKTOR NIE ZNA HAHAHA

POZDRO HUT Z CDA

dino bodzio
9 lat temu

a czemu nie ma piha?

//tf
9 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sWL7_JARoVs[/youtube]

Czuczoki
9 lat temu

Ostatni gimby!!!

as
9 lat temu

Nie ma Piha i Świntucha więc ranking nie ważny. Ani Reda i Spinacha.

//tf
9 lat temu

[quote name=”LOL”][img]https://ecsmedia.pl/c/swintuch-b-iext3718329.jpg[/img]

GDZIE SWINTUCH ?[/quote]

no właśnie..

[img]https://1.bp.blogspot.com/-ZSLLeKGTdDM/T6rF6YcKroI/AAAAAAAAHos/1H3DxH3HUYA/s1600/Miss_Reef.jpg[/img]

MC Kula
9 lat temu

[img]https://desmond.imageshack.us/Himg404/scaled.php?server=404&filename=633833412568405854.gif&res=landing[/img]

Szczerze?
9 lat temu

S Z C Z E R Z E ? SPODZIEWAŁEM SIĘ ŻE ZOBACZĘ CYCKI CYCKI CYCKI Z GUOVĄ !!!!!!!! a w zasadzie na odwrót. !!!

Grześ
9 lat temu

[quote]stał się rozpoznawalny szerszemu gronu słuchaczów.[/quote]

BEKA, WIELKIE REDAKTORY, A PO POLSKU NIE UMIEJĄ PISAĆ. PROFESOR MIODEK MA BEKĘ.

[img]https://bi.gazeta.pl/im/5/3844/z3844265X.jpg[/img]

zmeg
9 lat temu

GLUPIE KURWY, W JAMIE ZLA TO BYL FRODO I SIR MICHU. TO ONI GRALI PIERWSZE SKRZYPCE. WIEPRZ TO TAM MARGINALNE SIE POJAWIL.

fdfdf
9 lat temu

GDZIE PIH ??
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j51VNzCHPDY[/youtube]

ChrzanCebula i TrzyJajka
9 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=67mZTa3rmmo[/youtube]

xD
9 lat temu

[quote name=”MC Kula”][img]https://desmond.imageshack.us/Himg404/scaled.php?server=404&filename=633833412568405854.gif&res=landing[/img][/quote]
moje ale wklejaj JAZDA Z ERDO :]btw mam tego wiecej szukaj Hejtuje_to_w_ciemno

Dzikus
9 lat temu

Borixon ?????

ChrzanCebula i TrzyJajka
9 lat temu

I OCZYWIŚCIE NIE MOŻNA ZAPOMNIEĆ O NAJWIĘKSZYM AMANCIE I SEKSIŚCIE NA POLSKIEJ SCENIE
[img]https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-f.ak/hphotos-ak-ash3/9640_452858608094932_912938264_n.jpg[/img]

Szorstki Roman
9 lat temu

[img]https://img23.imageshack.us/img23/2645/40119099.jpg[/img]

– w tym miejscu chciałem wyrazić głębokie ubolewanie, z nieobecności mojego syna w tym rankingu.

Pozdrawiam Klaudiusz S (stary dioxa).

snowman8732
9 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AI0gk2KJeho[/youtube]

klasyg
9 lat temu

NOWATUR TO NIE RAPER PIZDY ELO

MowMiAndrzej
9 lat temu

Pezet jako 1, Jama Zła na 12 miejscu? Beka w chuj, kto to układał?

Jama Zła i WuWunio >> Polska scena

?
9 lat temu

[quote name=”MAGIG”]HUE HUE HUE

[img]https://oi49.tinypic.com/15ujyc.jpg[/img][/quote]
wyglada że wilki i bilon pokazują rękami że mają CIPKE a Rena Pokazuje że ma CHUJA czy to prawda ?

Trevor
9 lat temu

[quote name=”?”]wyglada że wilki i bilon pokazują rękami że mają CIPKE a Rena Pokazuje że ma CHUJA czy to prawda ?[/quote]
Panowie raczej pokazują, że jeżdżą ostro na ręcznym…

sssssss
9 lat temu
hun
9 lat temu

[img]https://zapodaj.net/images/75c7236bb9f12.bmp[/img]

Popularne