Sprawdź nas też tutaj

News

Rap Game – rusza polski rapowy teleturniej

Pojedynkują się m.in. Otsochodzi, PlanBe i Sarius.

Opublikowany

 

rap game

Sportowa marka PUMA odpaliła serię video quizów Rap Game, w których wzięli udział znani polscy raperzy. W pojedynkach naprzeciwko siebie stanęli: Otsochodzi x PlanBe, Sarius x Deemz oraz Qry x Trill Pem. Raperzy musieli stawić czoła nietypowym, zaskakującym pytaniom i wykazać się refleksem niczym szybka i zwinna puma. Gospodarzem programu został Piotr Rogucki, tym samym debiutując w roli prowadzącego. Format RapGame przenosi nas o 20 lat wstecz, przywracając pamięć o wydarzeniach i zjawiskach związanych z wczesną epoką Internetu.

W ramach projektu powstały trzy odcinki, w których możemy zobaczyć pojedynkujących się raperów. Quiz składa się z trzech tematycznych rund – muzyka, rekordy i różne, a każda z nich z pięciu pytań. Gracze m.in. muszą wykazać się wiedzą na temat pluskwy milenijnej, rozpiętości skrzydeł Sokoła czy rozszyfrować skrótowiec AGD.

Specjalnie zaaranżowane studio oraz tematyka quizu nawiązują do globalnej kampanii nowego modelu z rodziny RS – RS-2K Internet Exploring. Buty te są połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami. Jak sama nazwa wskazuje, główną inspiracją do stworzenia modelu był rozwój Internetu, który z czasem zaczął mieć ogromny wpływ na nasze życie codzienne.



Pierwszy odcinek z udziałem Otsochodzi i PlanBe można już obejrzeć na FB marki PUMA. Pozostałe pojawią się 16.10 (Sarius x Deemz) i 29.10 (Qry x Trill Pem). Stay tuned!



34 komentarze
34 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Bezel SLU
1 rok temu

Kurwa ale na Disney channel albo mini mini powinno to być emitowane

WujekDobraRada
1 rok temu
Reply to  Bezel SLU

planbe z żółtą czapką zimową nałożoną na czubek bani w różowej sukience – trochę lat temu by 50m w takiej stylówce nie przeszedł

Odb
1 rok temu
Reply to  Bezel SLU

Trance Dno – rusza polska transowa telechujnia

Jak
1 rok temu

Jakie siusiaczki śmieszne.

żENADA
1 rok temu
Reply to  Jak

Typowa Raperka w Polsce:
– Myśli nad wyprowadzką od rodziców
– Rozgląda się za potencjalną partnerką aby stworzyć sensowny związek
– Pracuje fizycznie aby zarobić na samochód i dokładać się do budżetu rodzinnego bo tego się wymaga od kobiet
– Myśli nad własną firmą ale wie że czeka ją ogrom pracy
– Jest przerażona kosztami życia ale wie że musi zapiehdalać bo tego się wymaga od prawdziwych kobiet
– Nie narzeka bo tego nie robią prawdziwe kobiety
– Jedzie po niej całe społeczeństwo

Typowy Raper w Polsce:
– Biega między marszem LGBT a strajkiem klimatycznym
– Szuka dojrzałych i „zaradnych” mężczyzn koło 30 bo nie chce się mu zapiehdalać
– Myśli na jaki kolor pomalować paznokcie i gdzie dzisiaj iść do fryzjera
– Szuka Mokebe albo Ahmeda, gardzi polakami
– Płacze bo rasizm w USA
– Walczy zaciekle z patriarchatem bo mężczyźni zarabiają 1% więcej
– Pracuje na pół zmiany w kawiarni albo wcale
– Wspiera go całe społeczeństwo

żENADA
1 rok temu

a pamiętasz jak, nie było glam rapu?
anale z transem były nie złą okazją
a jak wibrator dostałeś na urodziny to kupowałeś wtedy żele, czy wazeline?
hmm, hetero, z tym mnie nie kojarz, ja jednak
przypomniałem bardziej transa niż faceta onegdaj
berlińska moda znam ją ze starych pornosów
ja to sekcja anal, od transów, i analów
Fallus – łączył dwa światy, dwie dzielnice
nie wal sie, Ty nie oglądałeś Deep Throat Unlimited?
co weekend, próbowałem wbitę na bukkake
było nas dwunastu, mówiłem „będziemy we dwójkę!”
weź przemyśl tę wczuwkę, na Ladyboye
faceci jarali się tym gównem, zamiast psocić
zgaga to czy odbyt gigant,
tak myślałem po wtorku i nie pamiętam jak wtedy wracałem od Rafalali

Pissing Cock
1 rok temu

To się nie dzieje! Raper Puma Rogucki i pytanie o rozpiętość uszu Sokoła?!

ja_pierdole
1 rok temu

czekam na zelki o smaku „POLSKI RAP” bedzie mozna sie zrzygac od razu po sprobowaniu, ha tfu na was sprzedawczyki

Bezel SLU
1 rok temu

Kurwa XD podobno zwierzyna ma nie być już w cyrkach to te pajace, farmazony, dukacze i sprzedawczyki mogą je zastąpić. Jeszcze od 3 do 5 razy dziennie biczować skurwysynów za hujowy rap, branie udziału w akcji #murem_za_patusem i wspieranie lgbtq+ i blm

żENADA
1 rok temu

Anal Game – rusza polski rapowy teleturniej ……………………„„-~^^~„-„„_ ………………„-^*” : : „” : : : : *-„ …………..„-* : : :„„–/ : : : : : : : ‚ …………./ : : „-* . .| : : : : : : : : ‚| …………/ : „-* . . . | : : : : : : : : | …………„-* . . . . .| : : : : : : : :’| …………/ . . . . . . ‚| : : : : : : : ………./ . . . . . . . .’ : : : : : : : | ……../ . . . . . . . . . . : : : : : : ……./ . . . . . . . . . . . ‚ : : : : : / ……/ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*’ ….’/ . . . . . . . . . . . . . . ‚| …/ . . . . . . . ./ . . . . . . .| ../ . . . . . . . .’/ . . . . . . .’| ./ . . . . . . . . / . . . . . . .’| ‚/ . . . . . . . . . . . . . . . .’| ‚| . . . . . . . . . .… Czytaj więcej »

Mailman
1 rok temu

I macie kurwa swóją polską scenę rapu.Nic już nie muszę dodać

żENADA
1 rok temu

i jeszcze kutasem po pysko każdy dostanie w ramach eliminacji

MAJOR SUCHDOLSKI
1 rok temu

sarius do mamy: MAMO MAMO KUPE! JUZ KROJE SYNKU!

żENADA
1 rok temu

KTO NIE SŁUCHA TAU TEN SPOŻYWA KAU

żENADA
1 rok temu

Czasami bywam w burdelu, u ziomka na kwadracie
Walimy se konia, potem leżymy na Macie
Środkowy palec wbijam w dupę Matiemu
nie lubisz analu?, lepiej tego mi nie mów
Trenowałem BDSM i deepthroat amerykański
Teraz zajmuję się odbytem w klubie pedalskim,
wyciąg z jego chuja , to jest to co lubię
Nie bądź taki hetero, bo cię szybko wydupce

Pamiętam cię Burku na RMF Maxxie
1 rok temu

Teleturniej dla jakichś pedałów

PejaTVN
1 rok temu

Rap GEJm

Quelle
1 rok temu

„Wanna game” ilu Łaków polskiej sceny rap zmieści się na raz w wannie Rafalali.

żENADA
1 rok temu

Oni przypominają rapera tak jak rafalala dziewice.

Bezel SLU
1 rok temu

Pytanie za 100 pkt
Jeżeli spowiem się księdzu, że zgwałciłem mu matkę, to może /powinien on zadzwonić na policję czy wystarczy boskie rozgrzeszenie i przebaczenie ze strony księdza po drugiej stronie konfesjonału?

ja pierdole
1 rok temu
Reply to  Bezel SLU

Kolejny debil z dostępem do internetu.

żENADA
1 rok temu
Reply to  Bezel SLU

to wtedy musisz mu dać swoją do zgwałcenia

Bezel SLU
1 rok temu
Reply to  żENADA

Wystarczy mi jebanie twijej starej

żENADA
1 rok temu
Reply to  Bezel SLU

twoja stara daje dupy menelom na szluga, jabola itp kurwa jebana dziwka

Bezel SLU
1 rok temu
Reply to  Bezel SLU

A tak poza tym to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czekotubki Belmonda. Mmmm czekoladowa pycha.

Bezel SLU (original)
1 rok temu
Reply to  Bezel SLU

ty kurwo podszywająca

Rychu Peja Objazdówka
1 rok temu

Czy pojawią się transmisje z marszu LGBT?

żENADA
1 rok temu

SONDA
Jesteś na pierwszej randce z idealna dziewczyna z tindera (DZIEWICA) i ona po 2 godzinach spotkania chce żebyś zrobił jej minetke robisz?
tak/nie

Baz Kałagane
1 rok temu
Reply to  żENADA

C) Ile razy?

pacino aldente
1 rok temu

idealna muzyka dla fanow socjalizmu i ruchania w dupe

dariau
1 rok temu

Cześć- Zapraszam na nowy portal społecznościowy dla dorosłych!
Znajdziesz tam osoby na szybkie sex spotkania lub na wyskok na imprezke!
Wystarczy wejść aktywować konto i juz randkować! https://erooo.pl

aaa
1 rok temu

ale to jest gówno. w mordrodze pustki bo korposzczurki asapują zdalnie i chyba mefedron gorszej jakosci bo kurła to jest tak złe że to koniec. spalili pieniadze, anty reklama.

dariasd
1 rok temu

Szukam miłego i kulturalnego faceta Homo na sex spotkania lub stały zwiazek w wieku od 21 do 45lat.
Mam na imię Adam lat 27,

Zainteresowany? wiecej o mnie znajdziesz tutaj https://erooo.pl
Wyszukaj mnie po niku: Ada napisz do mnie i spotkajmy sie!

TRUE
1 rok temu

przecież oni się chuja znają na rapie o disco polo ich pytajcie albo który raper jakie ciuchy nosi. Banda baranów..

Popularne