Sprawdź nas też tutaj

Inne

RAP ONE SHOT #12: miloMailo & GPD – Czas

Opublikowany

 

12 odcinek ponownie z miasta mostów – Wrocławia. miloMailo & Grand Papa Dziad i ich „Czas” z nadchodzącej płyty „Kamień Milowy”, która wyjdzie na początku 2012 roku. Sprawdźcie to!

RAP ONE SHOT
sezon 1
odcinek 12 : miloMailo & GPD – Czas

 

 

 

Portal: Glamrap.pl jest oficjalnym patronatem tego przedsiewzięcia.


0 0 votes
Article Rating
 
46 komentarzy
46 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
NajedzonyAnorektyk
9 lat temu

dobre gówno

neo
9 lat temu

BEKA W CHUJ !!!!!!!!
HIP HOP POWINIEN DZIELIĆ A NIE ŁĄCZYĆ I MAM NA WAS WYPIERDOLONE

konserwa
9 lat temu
Reply to  neo
sMUtnejoł
9 lat temu
Reply to  neo

Hanka mostowiak [*]

karachan
9 lat temu

Ta akcja ma promowac podziemie wiec nie spodziewajcie sie chujwieczego.jpg

bekobekowo
9 lat temu
Reply to  karachan

Ta, kurwa szczególnie jak można tu znaleźć takich typów jak Hans albo Bosski (który jest wackiem, ale to temat na inną rozkminę)

Analny_podróżnik
9 lat temu

CHUJOWE. NIE SPRAWDZAĆ.

Wiadomeod1410
9 lat temu

O CHUJ TU CHODZI????

neo
9 lat temu
Reply to  Wiadomeod1410

GANDI GANDZIA TO NAGRYWAŁ

basss
9 lat temu
Reply to  neo

CZEMU TE KAMERZYSTA SIĘ TAK GIBA KURWA ? CHYBA ŻE KTOŚ GO ZAPINA OD TYŁU??

Słoń
9 lat temu
Reply to  basss

Bo to Gandzior

pal jana dziwko
9 lat temu

chujowe wacki siedzieć w podziemiu psy jebane

V
9 lat temu

kto?

COCKie MONSTAH
9 lat temu

GPD?
GANGSTAZ POUND DOGG?

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
9 lat temu

-TŁUSTY BIT MORDERCA !!!
-1 ZWROTKA ZAJEBISTA !!!
-PRZEMYSLANE WERSY
-DOBRY KAWALEK NA CHILLOUT !!!

Generalnie PROPS !
A Wy kurwa nie hejtujcie , co frajerzy tylko fejmu sluchacie ?!!!
MORDO MORDO !!!

kazikkukizjedenchuj
9 lat temu

ja słucham jak bursztynowy swierzob kładzie pokłosie na wrzosystych łanach ułożonych we mgle.

Lepiej Ci z tą wiedzą?

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
9 lat temu

Slabo…..

kazikkukizjedenchuj
9 lat temu

To popierdalaj do przychodni po zastrzyk, tylko rzepy równo pozapinaj bo jeszcze pierdolniesz łbem o słup i będzie mi Cię bardzo szkoda…

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
9 lat temu

Sterczy juz pala bo rzepa wkleiles ? Kolejne niechciane dziecko

DobryCygan
9 lat temu

GORONCE WERSY PŁONOM

awantura
9 lat temu

Złe to to nie jest ale HANS wysoko zawiesił poprzeczkę

PeDeeF
9 lat temu

Chujowe nie sprawdzałem.

żrom
9 lat temu
Reply to  PeDeeF

To dobrze że nie sprawdzałes 🙂 A teraz wracaj do swojej pracy pucybucie !!

SuperJanPalony
9 lat temu

Kiepskie jak kawały w dziale BEKOWO!

2PAC
9 lat temu
Reply to  SuperJanPalony

Jestes baranie konfidentem cale osiedle juz o Tobie wie sprzedawczyku

Na Rowerze Samochodem
9 lat temu

Ten Rap one shot to największe gówno od czasu funky filona i paschalskiej. Bierzesz pierwszą lepszą lustrzankę nagrywającą filmy plus fish eye’a i bez montaży, bez KURWA żadnej pracy wrzucasz to na neta. O ile w przypadku Hansa był jakikolwiek zalążek scenariusza (chociaż lanie wódki przez 4 minuty nie jest wysublimowaną formą artystyczną umówmy się)to w 90% tych teledysków buja się ziom z ziomem ubrany w markowe ciuchy i tyle. TELEDYSK MA BYĆ Z PRZEKAZEM a nie jakimś kurwa one szotowym gównem. Jestem największym hejterem takiego chodzenia na skróty i tego projektu. Pierdolcie Rap One SHot i tą głupią modę i wrzućcie sobie dobre teledyski sokoła, sokół na klipach ROZKURWIA OD ZAWSZE

PIS JOU

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
9 lat temu

Zejdz z rowru , wysiadz i popatrz mi w oczy ,a teraz sluchaj kasztanie.
Za oceanem jest moda, na tworzenie klipow jednoujeciowych,co zainspirowalo polskich Raperow.Jak dla mnie ciecie kosztow,ale z kat ty to mozesz wiedziec skoro w Gimnazjum tego nie ucza…TO NIE JEST KONKURS TELEDYSKOW

PIS JOU

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
9 lat temu

a teraz szukaj bledow szmato !

Na Rowerze Samochodem
9 lat temu

Znalazłem jeden błąd ale popełniony przez twoich starych pewnie z 13 lat temu

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
9 lat temu

Jak mialem 13 lat to twoj tata i tata nie mieli Cie w planach…

testa
9 lat temu

Więc jesteś popierdolony bo o to właśnie chodzi w tej zabawie. O prostotę czyli raper/śpiewak + tekst + bit. A nie jakieś fury i ziomale machający łapskami. Jak chcesz głęboką fabułę i przekaz to wypierdalaj do książek gimbuzordzie.

PLATINIUM LIVE
9 lat temu

CO TO ZA GÓWNO?

DŻEJ
9 lat temu

dobre

rano
9 lat temu

kto to kurwa?

hajzer
9 lat temu
Reply to  rano

a co to kurwa gość musi mieć fejm żeby go propsować, ja też go nie znam ale mi sie podoba kawałek i na pewno będę gościa sprawdzał. Czasami sie kurwa zastanawiam kto pisze takie przestrzelone komentarze, ale chuj z nimi, jebac takich lumpów.
bit oklepany ale jeszcze jakoś wchodzi

BUCZER PETEPE YO
9 lat temu

KTO TO JEST KURWA GRAND PAPA DZIAD

BeatMaker
9 lat temu

Gdzie jest ostatnia część „skandali” ? Miała być wczoraj…

SuperJanPalony
9 lat temu

No właśnie kurwa, gdzie są skandale do chuja pana!? Chcemy się pośmiać troszkę, a wy w chuja lecicie!

sezonnaleszka
9 lat temu

nie ogladalem ale moiwili ze fajne nie

bekobekowo
9 lat temu

Kurwa, jakie to jest słabe. Jakieś dwie garbate małpy się bujają, kamerzysta macha kamerą jak VNM łapami. Bit ultra monotonny i +5 do prawilności za bronka z puchy. Bez propsów za tych wacków.

Frank Zappa
9 lat temu

i co teraz ???
[img]https://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRDnTzz__IRZuqr08Xady6HU2t-ryZ1WS-jv_9Oeo1_moHapA19[/img]

PAN ONANICZ
9 lat temu
encepence
9 lat temu

jak można ćpać samary ? spoko ćpajmy kieszeń dzisiaj

proste
9 lat temu

” ćpali z samary ” – samara to worek w tych okolicach. więc w wolnym tłumaczeniu ćpali np klej z worka, a on nie.

wdz wojtek dwa zęby
9 lat temu

kurwa patrze na komentarz dziada na temat sidneja (swietnego perkusisty i producenta) to sie ma ochote mu obic jape. jak taki leszcz moze sie wypowiadac na temat osoby ktora doswiadczeniem i obyciem z muzyką moglaby ją zniszczyć.

Popularne