Sprawdź nas też tutaj

News

Robert RS77 odpowiada Sobocie na wyzwanie: „Tylko na psy dzwonisz”

Czy dojdzie między nimi do pojedynku?

Opublikowany

 

robert rs77 sobota

Kilka dni temu, Sobota wyzwał na pojedynek byłego gangstera Roberta RS77, z którym raper ma od niedawna na pieńku. Właśnie otrzymaliśmy odpowiedź drugiej strony.

– Teraz i tutaj, w obecności setek tysięcy ludzi, którzy to obejrzą, wyzywam Cię Robert RS77 na walkę w oktagonie na zasadach full MMA, nie freakfight MMA. Trzy razy 5 minut z dodatkową rundą, gdy któryś z nas będzie jeszcze stał na nogach a sędziowie nie będę mogli rozstrzygnąć tego pojedynku. I teraz jestem ciekaw – czy masz jaja? Bo skoro masz jaja przyjeżdżać z ekipą na jednego Sobusia – to czy masz jaja zrobić to sam, solo, w oktagonie? Przy sędziach, przy ludziach, bez sprzętu – mówił Sobota.

Robert RS77 do Soboty: „Zapraszam cię poza ring, na gołe piąchy”

– Sobota Flow, ty miękka fajo. Powiedz ludziom, dlaczego żeś k*rwa nie chciał wyjść i się napi*rdalać sam na sam. Ty flecie j*bany ty, prowokatorko. Tylko k*wo na psy dzwonisz, ty k*rwa fleciochu j*bany ty. Jak chcesz, to zapraszam cię poza ring, na gołe piąchy, żebyś k*rwo śmieciu, potwierdzaczu 60-ek nie dostał złotówki. Tylko tyle się dziwię, że cię federacja jakakolwiek zaprosiła, żebyś k*rwa zarobił jakikolwiek grosz. Ty k*rwa pętaku. Tyle mam do powiedzenia, tchórzu j*bany. Jesteś k*rwa tchórzem i nic więcej k*rwo. I szukasz kwadratowych jaj. Zapraszam na gołe piąchy poza ring, żebyś k*rwo nie dostał złotówki – powiedział RS77.

48 komentarzy
48 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Bang
4 miesięcy temu

Do was kurwy z glamrapu bo wiem że czytacie komentarze,przestańcie pisać o tej patologii typu rs77,bo was kurwa rozjebe w tej redakcji ,jak jeszcze raz będzie go promować ,gość ściągał haracze od niewinnych ludzi ,był pierdolonym bandytą,a prawiliniak paluch i ciagmen jeszcze sobie z nim fotki robią,a wy kurwy z glam rapu go promujecie ,kim on kurwy dla was jest ,??,

Heniek
4 miesięcy temu
Reply to  Bang

Ten Osioł jedyne co mógł zrobić to przewieźć kogoś samochodem a nie haracze kurwa ściągać zwykle popychadło, szmata do podłogi a nie gangster

Damian
14 dni temu
Reply to  Heniek

Znasz Goo?

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
4 miesięcy temu
Reply to  Bang

stanowski ci powiedział co myslec i szczekasz

ale mnie wkurwił
4 miesięcy temu

Ty kurwo głupia, jebać tego hipokryte stanowskiego, ale jeszcze bardziej jebać takich cweli niemytych pseudo bandziorów jak ten robert niedojebany, a no i jebać ciebie do spodu także łachmyto co myśli że wszyscy jak ty nie potrafią myśleć samodzielnie.

KochaszHipHopPierdolGlamRap
4 miesięcy temu
Reply to  Bang

Nie zesraj się frajerze heheh

Damian
14 dni temu
Reply to  Bang

Gangster następny z ciebie haha

Bonus z Murem
4 miesięcy temu

Czyli odmówił facetowi wyzywającemu go do walki, bo jego zdaniem jest tchórzem. Sprytne.XDDD.

Rżnij Walenty
4 miesięcy temu
Reply to  Bonus z Murem

Ja mógłbym zawalczyć z Chalidowem, ale to ciapaty, a ciapate to tchórze są, więc niech spada. Słyszysz, Mamed?! Nie dam ci zarobić, miękka fajo!

Parasol Band
4 miesięcy temu

Cóż za elokwenty mlody dżentelmen, jak zawsze trzyma klase a po każdym jego filmie muszę googlowac znaczenie nowych słów. Dr Miodek współczesnej młodzieży, cała Polska czyta dzieciom, nasz skarb internetowy, ach mógłbym tak wymieniać ale nic nie jest wstanie oddać mego podziwu dla osoby Roberta!

Heniek
4 miesięcy temu

Nie no gangsterka w huj. Ta sprawa poWinna zostać już dawno temu załatwiona albo z jednej albo drugiej strony ale będziemy świadkami takich filmików przez następny rok

Albercik
4 miesięcy temu

Ostatnio Jongmen lecial na dywanie po Mokotowie przygrywajac na tamburynie

Gandalf Biały
4 miesięcy temu

Mafia instagramowa ze wsi znowu sobie grozi?

byly RSa
4 miesięcy temu

robert jest cieplutki i to każdy w srodowisku wie. starczy sie lekko nachylic i juz stoi z tylu. uwazajcie na siebie zeby nie dac sobie zerwac gwintu (do spodu)

Lider lewak
4 miesięcy temu

Tucznik bez inteligencji tylko wyzywać i przeklinać , potrafi. To Sobota rzucił mu rękawice i albo podnosi albo nie !! A nie że wymówka żeby nie zarobił itd. to niech odda kasę z walki na cele charytatywne , ale nie boją się w oktagonie !! A nie że tucznik wyzywa , rzuca hasła na gołe pięści itd. żałosne jest to !! Wchodzisz tuczniki z Sobota do walki jak rzucił ci wyzwanie ? Czy będziesz wymyślał swoje ??
Zapewne tyłka ruszać ci się do treningów nie chce a jedyne co potrafisz to wyzywać kogoś ! Łajza.

Zlb
4 miesięcy temu
Reply to  Lider lewak

No chuj do szczania.
LI jeszcze Bonus broni rozjebusa,że się niby dogadali żeby ten się rozjebał, no kurwa szczyt wszystkiego. Gangstery o chuj potłuc. Idźcie w chuj.

CorLeone
4 miesięcy temu
Reply to  Lider lewak

tyłek to ten habas ruszał, ma taki luz że gówna z dupska same wypadają

Endrju
4 miesięcy temu

O co chodzi z kwadratowymi jajami??

Rżnij Walenty
4 miesięcy temu
Reply to  Endrju

Kwadratowym jajem Robert RS69 nazywa swój bebzon.

PiekielnyProcarz
4 miesięcy temu

Ciekawe kiedy zaczną strzelać do siebie na fb czy ig gangusy za 5zł

Michał
4 miesięcy temu

Parówa rs77 obsrała zbroję, taki z niego napinacz kozak, a jest miękką fają co wróciła z zerwanym gwintem w dupsku po wielu odwiertach pod celą. parówo rs77 wydygałaś się jesteś zwykłą fają do szczania śmieciu jebany. Ha twu ci leci mela na pysk kurwo jerychomska.

Don Wasyl jongmen i sportowy bęben 77
4 miesięcy temu

Gangster z instagrama, pajacuje, nakłada na mordę jakieś filtry niczym gimbus, prawdziwi gangsterzy, to muszą mieć kurwa bekę z tego sportowego zakapiora z wielkim bębnem. Imponować może pozerom typu tamburyn, który i tak że względu na pochodzenie nie mógłby grypsować, zresztą jakie grypsowanie, jak ta kurwa by ojca i matkę sprzedała, byle by tylko nie grzać puchy, zawinął by tego swojego tranzola i spierdolił do swoich. Interesy lubią ciszę, a ten kurwa ulaniec wozi się w internecie, sam się wystawiając, to tylko pokazuje, że taki przyjeb większość życia spędzi w izolacji.

łysa szmata w okularach
4 miesięcy temu

Sami gangsterzy, ulicznicy, prawilniacy i sztywni ludzie z zasadami 🙂

Czy oni kurwa na serio nie widzą jakim są kurwa pośmiewiskiem?

ULYCA SEZAMKOWA WELCOME, GDZIE SZEŚĆDZIESIĄTKA JEST UZNAWANA ZA SZTYWNIACZKA 🙂

M1ko
4 miesięcy temu

Widzą ale są za głupi by to zrozumieć.

Lider lewak
4 miesięcy temu

Apropo jestem gejem i miałem w łóżku tego Roberta co tak klnie w tym filmiku.
Muszę przyznać że nie umie robić nawet loda. Robi tak mocno, myśli że to pornus, aż fiut boli.
Następnym razem jak byś komuś ciągnął , rób to delikatniej. Serio ci mówię.

never
4 miesięcy temu

Sytuacja naprawdę robi się poważna.

zxspectrum
4 miesięcy temu

GRUBY77 się obsrał patusa soboty!!! Hahahaha

Rs77 pałkomat
4 miesięcy temu

Ty rs77 lachociagu. Przsciez ty za gram nie masz honoru i myslisz ze bys napierdalal sie 1vs1? Moze by tak bylo do pierwszego gonga od soboty, potem swoje pieski bys spuscil ze smyczy zwby polamali sobote… idz parowo do oktagonu i pokaz kto ma jaja.

Rs77 PIES CIE W WĄSIK JEBAŁ KONDONIE

Elo
4 miesięcy temu

Robert Szlezingier znany jako RS Ty powiedz czy Sanderka to nadal znęca się nad córką? Macie prawa do opieki? Czy jak odebrali to nie oddali? Swoją drogą weź może Sanderkę na siłownię bo ulana strasznie. Pozdro zakapiorze co bez młotka nic nie może!

#sportplushasztag

Dobry przekaz mordo leci. Slina na Twój ryj leci.

Je***koperki
4 miesięcy temu

Taki kozak a wysyła ludzi . Już widzę jak on się bije . Takich pseudo gangsterów już widziałem . A później straszyli kolegami z więzienia . I powoływali się na to że siedzieli kupę lat i da wielkimi gangusami

Marcin
4 miesięcy temu

Miałem stosunek seksualny z RS77 z pozycji agresora , miękka faja ten grubas oblepiony prochem.

ohui
4 miesięcy temu

____________

Kto to jest ten rs77? Już któryś raz sie przewija ten skrót ale nie mam pojęcia o co chodzi. To jakiś raper?

Rs77 pałkomat
4 miesięcy temu
Reply to  ohui

Prujdupas, zwykły chuj do szczania. On nie ma nic wspólnego z rapem.

Pan Mieczysław Łańcuch
4 miesięcy temu

Dwóch starych gości, jeden drugiemu mówi że dzwoni na psy i że jest frajer, drugi tak samo mówi o pierwszym. Mój 5 letni syn mówi swojemu bratu że jest głupkiem, brat odpowiada to samo. Między tymi patusami a moimi dzieciakami jest jakieś 40 lat różnicy, 40 lat bez żadnego rozwoju i ewolucji.

Zlb
4 miesięcy temu

Co to kurwa jest???Niby gangster a pruje się w necie.Cisza!!!

Misiek z Cipulina
4 miesięcy temu

Kim jest tak kurwa fajka? GANGSTEREM?
Przecież jego i tego starego przygłupa Miśka małolaty z trójmiasta wyjaśnili w chuj!
Pojechali z nimi od cweli, konfidentów i synów kurew, a wielkie gangusy nic z tym nie zrobiły!
Można z tymi kurwami jechać do spodu!
Banda farmazoniarzy, zwykłe chuje do szczania!
BK dożywotnia!

Charakterniak
2 miesięcy temu

RTG Wyjaśniło miska na mmavip (chodzilo o rzekome udzialy szlacheta, czyli 60tki w tej akcji stopkonfidentom) rs77 wyjasniony zostal bo bujal sie z niejakim santana ozp co sie rozpierdolil 3 razy na psach, potem wyszlo ze śledziu jest peżotem

Wacek
4 miesięcy temu

A ty kurwa w różowych majtkach na łbie po internecie latasz i nie masz jaj wyskoczyć na solo

Anty hip hop
4 miesięcy temu

Robert teraz będzie odpoczywał okrągły tydzień. Sklecenie jedenastu zdań wymęczyło jego mózgownicę strasznie, niemal destrukcyjnie.

Ooollloool
4 miesięcy temu

Ty rs77 czy jak ci tam jestes kurfiszonem

DawidKutasòwKonsumator X WadżajnaWiatropędna
4 miesięcy temu

Kurwa RS77 frsjer jeden.

Śledź śsmierdzi
1 miesiąc temu

Tutaj ziomuś z Marek – Ślędzia serdeczny kumpel:
https://www.youtube.com/watch?v=Rwd2eBEjVYc

Oni zawsze kozakami są w grupie. W pojedynkę to miękkie cwele bez honoru.

Tommy gun
4 miesięcy temu

Widzę że tu sama inteligencja gości. Taka sama jak ten debil z artykułu.

CorLeone
4 miesięcy temu

to niech ten RSfrajer koszulke GANGSTA zacznie nosić, może go wtedy Vega w dupke pyknie, bo widać atrakcji z pierdla śmieciowi braknie

CorLeone
4 miesięcy temu

aaaa to RS to znaczy RobertSsie jak ktoś nie wiedział

Step
4 miesięcy temu

patrzcie jak sento wyglada. Przeciez on teraz jakby stanął oko w oko z Intruzem albo Dawidem Obserwatorem to by nie miał odwagi utrzymać kontaktu wzrokowego. Oni do tej pory nie mieli pewności kim jest sento ale teraz widać że jest sam i slaby. oni będą się chcieli mścić za upokorzenia liryczne… sento mogą dojechać, live robic z tego jak sebastian przestraszony bedzie probowal przekupic ich, wkupic sie w ich laski, o pomoc bedzie wołać

Jongmen
4 miesięcy temu

Sobota będziesz dojechany jak tylko wrócę z dubajskich odwiertów

Popularne