Sprawdź nas też tutaj

News

ROGAL DDL ZNIKNĄŁ I WRÓCIŁ. „BYŁEM W PSYCHIATRYKU, POPIERDOLIŁO MI SIĘ OD DRAGÓW”

Opublikowany

 

– Nawet największym kotom może się popierdolić od ćpania.

Reprezentant ulicznej strony rapu, Rogal DDL, który wyróżnia się na tle kolegów po fachu nietuzinkową liryką oraz bezczelną i chamską nawijką miał ostatnio poważne problemy zdrowotne.

 

O tym, że z Rogalem dzieje się coś niedobrego mogliśmy wywnioskować z tagu #FreeRogal, który kilka dni temu zaczął funkcjonować wśród niektórych artystów. Dziś wiemy już, że chwilowa niedyspozycja rapera była spowodowana jego pobytem w zakładzie psychiatrycznym, a nie pobytem w więzieniu jak wiele osób sugerowało.

 

Siemandero mordy. Jestem już z wami, ale chcę napisać, że nie byłem pokręcony, tylko popierdoliło mi się potężnie od dragów i byłem w psychiatryku, z którego z pomocą bliskich ziomków zostałem sprytnie wydobyty – informuje Rogal, jednocześnie przestrzegając innych. – Ogólnie uważajcie na głowy, bo jak widać nawet największym kotom może się popierdolić od ćpania – dodał raper.

 

Rogal DDL, Olo i Scroot kilka tygodni temu dołączyli do wytwórni Step Records i jej nakładem ukaże się ich wspólny album pod szyldem Aaawarii. – Cały czas ciśniemy z Aaawarią do przodu, bo gonią nas terminy, ale u mnie przekaz mojego rapu na pewno trochę się zmieni. Teraz muszę odpocząć, tak więć z góry przepraszam osoby, które czekają na featy ode mnie i wszystkich, którzy zawiedli się, że nie było mnie na koncercie Mobbyn/Aaawaria w Warszawie – tłumaczy Rogal.

 

Poniżej przypominamy pierwszy singiel Awarii.

 

 
57 komentarzy

57
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
EBE EBE

MEFEDRON TO SZMATA SUKI NIE CHCE ZNAĆ….JEBAĆ

KORKI ŻYWYRAP DZIFKO

no bywa, że siada na głowę, coś wiem o tym 😉 z fartem Rogal!

obozowyto*****

ROGAL KOCIE WRACAJ DO ZDROWIA, A WIEPRZA JEBAC.

Kredens

ROGAL PRZYNAJMNIEJ MOWIL I GLOSI PRAWDE O SOBIE! A NIE JAKIES BREDNIE, JAK PEZET CZY INNE DZIADY.
[img]https://piekarniabartkowscy.pl/files/static/products/02_bulki/rogal_max.jpg[/img]

foliabąbelkowa

a co bredził o sb pezet?

OMNADREN250

TAK SIĘ KOŃCZY ĆPANIE JAKICHŚ BIEDADOPALACZY. TYLKO KLASYCZNE, SPRAWDZONE NARKOTYKI.

dfghjk

Bo od fety i kół się nie pierdoli?

Hihihiena

W CHUJ NIE WIEM KTO TO ALE SZACUN ZA SZCZEROŚĆ

aeR

KURWA CO TO ZA AKCJA I CO ZA GOŚCIU W OGÓLE XDD

kieron

serio, ten gościu mnie fascynuje. ulica potrzebowała takiego gościa, a nie kolejne kopie bonusodudkowe. jeszcze tylko dorzucić mixo ifcc, nauczyć ich free i jest uliczny gib gibon skład. jest jeszcze bralak, lecz ten to już dawno powinien być w kaftanie.

PsychoZa

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pHUtpaJbCR4[/youtube]

ILLUMINATIO

MARIUSZ PRZESTAL NAKURWIAC W WISLE I ZAJAL SIE PISANIEM ARYTUKLOW NA GLAMRAPIE TO KURWA LADNY AWANS MARIUSZKU POZDRAWIAM

Naczelnikmalpiszon

ROGAL PROPS WIECZNY

ZŁY

ROGAL MORDO TRZYMAJ SIE

Jay

Sprawdz, jak wy siedzicie i banaow i plastikow sluchacie to skad macie wiedziec kto to jest. Rogal zdrówka !

BGU

ROGAL TY WARIACIE HAAHAHA

ZDROWIEJ TAM !

Pacjent Chrust

Obwarzanek KrK na propsie xD

PIPA_MARIOLI

ROGAL ROGAL ROGAL W KICHE GRAM ZAPODAJ

KIKSON

PROPSY TEDE!

NWJ za tą ekipę toast!!!

PIPA_MARIOLI

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ay5C2ksncms[/youtube]

Tombffff

Nagralismy z Rafałem płytę w psychiatryku

ferdynant

HAHAHA OD DRAGOW. LECZYLES DUPSKO PO TYM JAK PRZEKRECILES PRZYJACIELA I WYLADOWALES Z MOPEM W ANUSIE. JEBANY LESZCZ. WRACAJ DO SIEBIE NA OSIEDLE. JESZCZE KILKA OSOB CHETNIE Z TOBA POGADA. A JAK WOLISZ SIE PUCOWAC Z PAJACAMI Z BIELAN TO SIE TU LEPIEJ NIE POKAZUJ. FRAJERZE.

rabarbar

HEHEH TAK TO Z TYMI PATUSAMI JEST FERDZIU SZTYWNIUTKO TYLKO NA POKAZ A W RZECZYWISTOSCI ZERO ZASAD TAK BYLO JEST I BEDZIE JEBAC STARE BABY!

ALE BIELANY NA PROPSIE 🙂

pavo

Gdzie ferdziu na Bielanach? na ktorych osiedlu nawywijal ? Napisz cos wiecej bo pucujesz sie pod kazdym tematem a to farmazonem zalatuje.

Kaśka_GID

Widać, to był chyba farmazon jakiś, bo ten frajer z góry zamknął pizdę

mefedrontoszmata

Mefedron to szmata

ojojoj

Mi sie pojebało od mefedronu. Musiałem zapierdalać do psychiatry ale małe leczenie umysłu tabsami i wyjdzie na prostą 😉 pozdro !

ELOOOM

ROGAL DAWAJ PAL SZAŁWIE 60, TO NAJLEPSZE GÓWNO JAKIE DOTĄD ZAJEBAŁEM!!!

Yyuuj

Wie ktoś co Rogal żarł?
Mefke coraz częściej nałapać, więc nie wiem
Tylko mam nadzieję, że żadna Helena w grę nie wchodzi

t

Co Ty jakaś chemię pochodną od BZP, mefkę, metę albo jakieś inne stymulanty co nawet nie wiadomo co to jest i jaki pierze czachę.
Rogal tylko nie dawaj w dziąsło bo Ci żeby wypadną. Generalnie trzymam kciuki zdrówka!

Eastz

Właśnie ciekawiła mnie ta kwestia. Słyszałem co nieco o przekrętach i krzywych akcjach Rogala i jak widzę po części są one prawdą.

t

Wiesz jak ktoś wali chemię to może mieć takie jazdy. Ludzie myślą, że dragi to super zabawa, ale ludzie mają różną psychikę. Ktoś zje grzyby i będzie miał dobre odczucia, a ktoś z rozchwianą psychiką (jakieś sprawy z dzieciństwa, nerwowy okres w życiu etc.) może mieć zgniłą fazę i trafi do szpitala. Znam takie przypadki, że ludzie sobie życie zmarnowali, ale nie przez uzależnienie, ale przez to, że prochy uszkodziły mu psychikę.

cydży

SZKODA ŻEŚ WRÓCIŁ. POPIERDOLONY JESTES I TO BEZ DRAGÓW. POWINNI CIE TAM ZAMKNAC DO KONCA ZYCIA WSTRETNY PATUSIE. TAKIE ZAKALY POWINNY ISC DO UTYLIZACJI BEZDYSKUSYJNIE. DUPSKO DILDO LUBI.

xdp

Tylko Rogal DDL

dun

Zdrowiej i nagrywaj dalej!

RogalDDL

MEFEDRON TO SZMATA SUKI NIE CHCE ZNAĆ!!!!!!

cydży

TE ROGAL DEBILU PRZYJMIJ KROKODYLA, I ZGNIJ.

franko AlibaBa

cydży jebaj sie na cycki twardzielu krokodyla malujesz na koszulkach i sie jarasz ze lacoste 😉

Biały Królik

To są właśnie współcześni artyści i idole młodzieży

pp

rogal ok jest , nie musi się zakrywać , bo wiem jak wygląda bez

Ggy

Koleś wychodzi z psychiatryka i nagrywa rap. Haha gratuluję inteligencji tym którzy słuchają produkcji tego typa.
Ogólnie złe się dzieje że takie typy mają cos do powiedzenia

tutajfilozofa

A TY MYŚLAŁEŚ DEBILU, ŻE KTO NAGRYWA RAP, LAUREACI KONKURSÓW MATEMATYCZNYCH? JAK KTÓRYŚ Z RAPERÓW MA WYŻSZE TO FILOZOFA STRUGAŁ JAK ELDOKA ALBO PO AWF’IE JEST.

sędziadred

NO KURWA WYBITNA PERSONA. GRATULUJĘ SŁUCHACZOM.

EJNO

ZDARZA SIE CO ZROBISZ PO PROSTU TRZEBA NIE CPAC WIADOMO ZE FAJNE ALE SZKODZI

ŁYSA ŚWINIA

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QYTxR2fyszk[/youtube]

Nilv2

NO SUPER

DMX

Stepy? A moze po przejsciu do nich go przerobili, zeby troche przystopowac z byciem Rogalem a zrobieniu z niego komercyjnego Paczka???? I teraz pod pretekstem odstawienia dragow bedziemy mieli 2’giego Popka? Mam nadzieje ze nie sprzedal sie. Tak czy owak pozdrawiam wariata i niech zdrowieje, bo rapsy ma zajebiste! Pozdro czlowieniu

ObozowyCwel

Jebać Peje i Tedego pozdro Rogal

Odwudowudoa

dopiero się dowiedziałem.

tylko ROGAL DDL !

ONH

Riki-tiki narkotyki, lubisz dopierdolić turbo? Dam ci kurwa dobrą radę – zostaw to jebane gówno- Rogal DDL

papuls

KTO TO KURWA ROGAL LSD?

MBBBB

Ten co Cie ruchal kurwo skoncz juz z tym kto to i kto to jebany cwelu jak nie wiesz kto to wez sie kurwa dowiedz pedale elo

leto

Rogal rucha facetów? To chyba miała być tajemnica?

papu

zamknij dupa

Joo

Ze wsi jesteś Rogal gra teraz we wszystkich głośnikach w mieście. W domach, szkołach, mieszkaniach, samochodach, pracach. Wszędzie w chuj, nawet u mnie w lodówce gra Rogal.

franko AlibaBa

to fik ściśle tajne 😉

obozowytokurwajebana

Rogal trzymaj sie mordo

Popularne