Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Ron Kanada – wrócił weteran częstochowskiego podziemia

Oldschool z adekwatną dawką buntu.

Opublikowany

 

Ron Kanada współtworzy częstochowską scenę rapową od lat 90-tych, kiedy miejscem spotkań na Tysiaku był jeszcze Gigant, od którego nazwę przyjęło jedno z pierwszych wydawnictw rapowych. Po dłuższej przerwie raper wrócił właśnie do nagrywek.

Porywczy oldschool z adekwatną dawką buntu do systemu oraz krystalicznie brudne flow. Tak pokrótce możemy streścić twórczość Rona Kanady, reprezentanta Rat House Studio, który należał również do takich ekip jak Ultima Crew oraz Pepers squad.

Raper na stałe współpracuje z producentem Biggero Beatz. Poniżej możecie zapoznać się z jego najnowszym singlem „Plan czteroletni”.

 
100 komentarzy
100 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Pprofesooor Tttraapu Romantyczny Ruchacz Glamrapu
15 dni temu

MAM DYLEMAT MORDY, WCZORAJ TINDERZYLEM TROCHE I MAM DO WYBORU

– 17 LAT KAROLINA, SZCZUPLA I WYSOKA 175 CM, CHCE SIE JEBAC KLASYCZNIE POD KOLDERKA

– 21 LAT MONIKA, KOBIECE KSZTALTY, NIZSZA 160 CM DUZY CYC I DUPA, „MOZE” ANALNIE BEDZIE

– 1x LAT NIKOLINA, Z PRZODU DESKA Z TYLU DESKA, NIGDY NIE BYLA ZE STARSZYM

I TERAZ TAK, MODELKA MA ZAJEBISTE CIALO, ALE TROCHE PLASKA JEST HMM I GLUPIA, ALE ZADEKLAROWALA JEBANIE, MONIKA MA SUPER KSZTAŁTY I JEST DOSC WULGARNA W WYGLADZIE I ROZMOWACH O SEKSIE, PADLO SLYNNE „MOZE” JAK ZAPYTALEM CZY PO DLUGICH PIESZCZOTACH BEDE MOGL JEJ W TYŁECZEK WSUNĄC KUTASA, A NIKOLINA JEST MLODA, NIEDOSWIADCZONA I SREDNIO Z WYGLADEM, ALE NIGDY NIE BYLA ZE STARSZYM, CO TEZ MOZE BYC MILE, MOZLIWE ZE JEST DZIEWICA

JA SIE SKLADANIEM KU MONICE, MIMO ZE STARA DUPA JEST JUZ I MA 21 LAT

KOGO BYSCIE WYBRALI? DAWAJCIE PLUSY I MINUSY TYCH DUP MOZE TO PRZEMYSLE

#SICARIOS

#DUPKARIOS

#JEBARIOS

Tata prooofesssora traaapu
15 dni temu

Przepraszam za syna zawsze z nim same kłopoty były od czasu jak go pielęgniarki upuściły na ziemię przenosząc do inkubatora coś w nim pękło chyba psychika później było tylko gorzej zaczął kłamać i kraść nam pieniądze sąsiedzi go widzieli jak mefedron zażywa i wsadza sobie w odbyt cos co przypomina diode do migomatu teraz co wieczór do domu z nocnej zmiany w amazonie odwozi go jakis starszy pan chyba vovlo x coś tam ja sie nieznam żona zauważyła ze wszystkie jego majtki są krwią poplamione a on sam mowi że nie może przestać pierdzieć na końcu mu sie uroiło ze jest bogaczem a jego lalki to jakaś armia sikarios na zegarek z myszką miki mówi że to roleks wszystkie jego skarpety sa obspermione matka nie nadąża z praniem w rzece w nocy się budzi i udaje że tirem jeździ w dodatku zaczął na noge utykać i dukać pod nosem coś o utykaniu pizd i jakim to zjebem genetycznym jest czasami przykuwa sie do łóżka i wykorzystuje analnie w jego stronę naszego psa natana martwie się nie wiem co mam robić

Tata prooofesssora traaapu
15 dni temu

Dziś syn zwyzywał matke i mnie powiedział ze zgasił nas jak kiepy teraz siedzi przed kompem i udaje ze nas nie widzi moze ktos zna numer do dobrego znachora albo egzorcyste

Halo policja...
15 dni temu

Wiecie jak to jest przeciesz każdy miał takiego kolege na podwórku dworze polu czy jak tam sie u ciebie mówi. Zawsze pierdolą o swoim przyrodzeniu jaki to on duży i wspaniały i jaki to z niego kochanek i ile to on juz panien zruchał ale prawda jest taka że tego swego małego flaka non stop pierdolą prawą dłonią z pozdrowieniami dla impotenta pedofila srapu co cipke widział tylko u mamy i na monitorze

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1
15 dni temu

Spawanie rurek nazywasz tinderzeniem?

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu

CZŁOWIEEEEKU, WEŹ NIE ŚWIRUJ, KTO CI KAŻE WYBIERAĆ 😀 WSZYSTKIE TRZY PRZYPIĄŁBYM PASAMI DO ŁÓŻKA, NARAZ 😀

Moro
15 dni temu

Jak powiedział kiedyś pewien polski piłkarz – najważniejsze u kobiety są cycki. Dlaczego? Bo nogi idą na bok.
Bierz cycatą.

erdo w rowerze błażeja
15 dni temu

monika, ten fragment „JEST DOSC WULGARNA W WYGLADZIE I ROZMOWACH O SEKSIE” jest kluczowy.
i w sumie nie wiem czemu uczestnicze w tej zabawie skoro wszystkie 3 postaci sa fikcja literacka.

Zdupydomordyzaur Uczy, bawi, edukuje
15 dni temu

Kurwa mać kto to jest? ktoś go słucha wogóle?

Mama zdupydomordyzaura
15 dni temu

Przepraszam za syna od czasu jak go zgwałcili pod blokiem jakieś afgańskie pedofile to juz nie to samo dziecko. Później jeszcze go więzili przez tydzień w bagazniku mercedesa amg mówił mi też że zmusili go żeby potem jadł ich fekalia straszne teraz chodzi tylko w koło bloku jakis zamyslony jakby za czyms tęsknił od miesiaca kaze sie nazywac zdupydomordyzaur placze co noc i wydaje dziwne dźwięki brzmi jakby koza jedynie gdy go widze wesołego to jak obraza ludzi na tym portalu za co bardzo was przepraszam powiedziałam o tym wszystkim dla męża ale on cały czas pije i nas bije. Teraz tez mi sie oberwalo delikatnie tylko 2 żebra połamane chcialam zabrac syna do sasiadow by go chronić ale mąż juz wykorzystywał go oralnie jestem zdruzgotana dajcie moze mu spokoj i nie zwazajcie na te jego głupoty wszystko to klamstwa on tylko chce odreagować te gwałty ojca tyle pacierzy zmowilem w jego intencji niech Bóg ma nas w opiece jeszcze raz przepraszam przepraszam jak tylko umiem

Mama zdupydomordyzaura
15 dni temu

Zapomniałam dodać syn ciężko choruje jest spazmatykiem juz trzyeci raz w tym miesiącu poraził go prąd biedak jak sie denerwuje to robi sie czerwony i strasznie się ślini podejrzewam tez poczatki autyzmu

CCCP - CHUJ CHUJA CHUJEM POGANIA
15 dni temu

Jebać ci starą Covidem w kręgosłup.

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1
15 dni temu

Musimy być Mesjaszami #przegryw setki apostołów którzy będą głosić prawdę o #p0lka im więcej ludzi będzie z nami tym będziemy silniejsi, hipergamiczne bestie słabsze. Ukazujcie słowo blackpillowe wszystkim których znacie polecacie lektury z tym związanie by odpuścili walkę o te bestie, żeby ich uwolnić od bólu i mogli razem z nami tagować dumnie #przegryw

Zdupydomordyzaur Uczy, bawi, edukuje
15 dni temu

Ja wiem że ,,Mama zdupydomordyzaura” jesteś ty o chuj ci kurwo jebana żydowska szmato chodzi?

Zatroskanymniej
15 dni temu

Co ty wiesz debilu troche to smieszne jak sie rzucacie sobie do dup kto jest kto 🙂

Prop&Testo
15 dni temu

Masz rację mistrzu i fajnie, że czasami takie krótsze wrzucasz. Bo większość ludzi tutaj ma problem z literkami, jak ich dużo to głowa boli.

Hewra banda bananowy żyduff
15 dni temu

Stary żyd, oskar z problemu w najnowszym kawałku nawija ze zgwałcił go ksiądz xdd żydy plują wam w twarz a wy dziękujcie za nawilżanie cery

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu

TYLKO ŻE OSKAR OD ZAWSZE ROBIŁ STORYTELLING XD JAK BARDZO TRZEBA BYĆ TĘPYM, ŻEBY TEGO NIE ZAUWAŻYĆ 😀

Halo policja...
15 dni temu

Właśnie słuchałem 1 raz w życiu koleś napewno jest mądrzejszy od ciebie spazmatyku

CCCP - CHUJ CHUJA CHUJEM POGANIA
15 dni temu

Zamknąć pizdy.

Halo policja...to chyba zdupydomordyzaur
15 dni temu

Bo co boisz sie ze cie prąd pierdolnie spazmatyku 🙂

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1
15 dni temu

Myślisz pedale że nie widać tego że sobie dodajesz plusiki, a wszystkie inne komentarze minusujesz? Chuj ci w pysk.

Zdupydomordyzaur Uczy, bawi, edukuje
15 dni temu

Pedał to był ten kto cię robił. A wogóle ta ,,Mama zdupydomordyzaura” wiem że to jesteś ty, masz kilka nicków i myślisz że ja będę się bał xD. Hrrr ha tfu!!!! pluje tej kurwie co cię zrobiłą na ryj.

Rodzinny grupowy terapeuta
15 dni temu

Bał nie nie nie ja che żebyś wyzdrowiał

Halo policja...
15 dni temu

Śmieszne w huj to ty nie wiesz kto jest twoją mamą i przypierdalasz sie do kolesi .podpowiem ci małolat bedziesz mial latwiej mama ma jajniki a tata ma jaja hehe

ZatroskanyRaczejNie
15 dni temu

On mysli ze ty to ja utkana pizda juz od rana buahahahahahaha

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1
15 dni temu

PRZEPRASZAM ZDUPYDOMORDYZAURIE ZA TO ŻE NAZWAŁEM CIĘ PEDAŁEM ALE TAK SIĘ SKŁADA ŻE JA JESTEM PEDAŁEM BO JADE NA #p0lki. MASZ WIELKIE JAJA ŻE MNIE JEDZIESZ BO TRZEBA MNIE JEBAĆ ZA TO ŻE OBRAŻAM NASZE POLSKIE P0LKI. CHUJ MI W PYSK.

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1 ten prawdziwy
15 dni temu

PRZEPRASZAM ZDUPYDOMORDYZAURIE ZA TO ŻE NAZWAŁEM CIĘ PEDAŁEM ALE TAK SIĘ SKŁADA ŻE JA JESTEM PEDAŁEM BO JADE NA #p0lki. MASZ WIELKIE JAJA ŻE MNIE JEDZIESZ BO TRZEBA MNIE JEBAĆ ZA TO ŻE OBRAŻAM NASZE POLSKIE P0LKI. CHUJ MI W PYSK.

Among Us
15 dni temu

YEBAĆ p0lki jest SuS

Rodzinny grupowy terapeuta
15 dni temu

Jak mówiłem pizda utkana od rana

Halo policja...
15 dni temu

Jest tak wściekły ze juz po dwa razy to samo wkleja tak jak mowila mama robi sie czerwony i pluje na monitor zaraz go jebnie znowu prąd

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1
15 dni temu

Cwelowi pewnie żyłka pękła tak go tu niszczą.

Umpa lumpa
15 dni temu

Oj niejedna majtki cale czerwone mam nie nadąża z praniem w rzece

kurwa
15 dni temu

dobra niech wypierdala

kurwa
15 dni temu
Reply to  kurwa

ty też wypierdalaj kurwo meliniaro

kurwa
15 dni temu
Reply to  kurwa

a ssij chuja kurwinko, twoja matka to huj

kurwa
15 dni temu
Reply to  kurwa

Huj ci w dupe lamusie zaraz tam podjade do ciebie suko i cie zrucham w rdzawe oko pedale pierdolony a potem ci na łeb naszczam świniaku rozjebany

kurwa
15 dni temu
Reply to  kurwa

DAĆ CI NA BILET PKS? PIERDOLONY GÓWNOJADZIE?

^^^^^^^^^^^^^^^^^
15 dni temu
Reply to  kurwa

Zdupydomordyzaur dla nowych użytkowników

Prop&Testo
15 dni temu

XD

Robur
15 dni temu

Kto to kurwa jest? Jaki weteran? Chyba wojny w Afganistanie.

Halo policja...
15 dni temu
Reply to  Robur

Może ale pedofila zamknęli chyba do końca życia czujesz aluzje ?

Bleek
15 dni temu
Reply to  Robur

Weteran podziemia antykomunistycznego, w latach czterdziestych walczył z radzieckimi komunistami. Po zakończeniu wojny zorientował się że z wykształceniem podstawowym kariery w Polsce Ludowej nie zrobi i postanowił zająć się hip hopem.

Robur
15 dni temu

Ron Jeremy powinien mu kutasem ze łba wybic podpierdolanie imiienia.

Profesor_Nauk
15 dni temu
Reply to  Robur

Zjebał mi się dzisiaj rower na trasie. Chyba łożysko w tych tam Hetmanie Rapu i Zdupydomordyzaurze. Czyli w pedałach. Jakieś 50km do domu, to przypiąlem go pod pierwszym lepszym sklepem i wieczorem podjadę z kolegą, który ma busa i zabiorę a póki co na stopa jakoś powoli w stronę domu. Dupa spocona trochę niekomfortowo ale trudno. Miałem farta bo już trzeci mijany samochód mi się zatrzymał. I teraz uwaga! Kierowca Volvo XC90. Chłop mega w porządku, podwiózł pod samą chate, trochę pogadaliśmy, bo też na rowerze jeździ. No ale w czym rzecz. Z zewnątrz nawet fajna furka te Volvo, testy bezpieczeństwa jak sądzę najwyżej w swojej klasie, bo Volvo zawsze z tego słynęło. Ale co zauważyłem. Buta to,to nie ma. Rozpędza się jak wóz z węglem. Chłop w pewnym momencie wlókł się za traktorem bo bał się wyprzedzać. Ponadto na każdej nierówności trzeszczące plastiki. Myślałem że zaraz wysiądę i z buta do domu wrócę bo w moim ponad 20letnim e46 nic nawet nie skrzypnie. Masakra.

Halo policja...
15 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

Lubie dobra historyjkę +1

Profesor_Nauk
15 dni temu

Już pominę słabe wyciszenie, bądź co bądź kawał kolubryny i te opory powietrza muszą być. Ale w środku też jakiegoś wielkiego luksusu nie ma. Zawieszenie? Na większych łukach gibało nim jakby miał się zaraz przechylić na bok, w pewnym momencie złapałem się uchwytu mimo że jak wspominałem wcześniej, gość łapał zakręt z niezbyt dużą prędkością. Nuta z radia trzeszczała, słabe głosniki. Ergonomia też pozostawiała sporo do życzenia. Osobiście gdbym był lekarzem i mógł sobie pozwolić na auto w tej cenie to wybrałbym coś innego.

Halo policja...
15 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

Jak mówił jeremmy z top gear nie kerowcy bmw czy audi tylko volvo to najwieksze hamy na drogach kierowca tira do piet nie dorasta

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu

KIEROWCY TIRÓW TO PRYMITYWY, KTÓRYCH JEDYNYM TEMATEM JEST SPORT (KTÓREGO NIE UPRAWIAJĄ), JAKA TRASA, GDZIE DOJECHAĆ I DLACZEGO JEST CHUJOWA I ŻE ZOLLE TO KURWY, NO ZDARZA SIĘ JESZCZE, ŻE PRZECHWALAJĄ SIĘ CO TAM KUPILI W OUTLECIE W GRONINGEN, NP. JAKIEŚ HUJOWE KOSZULKI LONSDALE ALBO PITBULL XD (KTO TO KURWA NOSI W 2K21), NO I HIT HITÓW – PRZECHWAŁKI KTO ILE ZARABIA. HEHE SIUSTKA Z PSIODU, SZKODA ŻE JEDYNEK W UZĘBIENIU BRAK 😀

Prop&Testo
15 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

Ale to nie jest klasa premium przecież, tylko średnia półka. Poza tym jak tam masz same dwulitrowki bez momentu to na taką krowę, nie ma szans żeby ten szajs się zbierał. Jebać ogólnie ten wóz, chciałem kiedyś wziąć na firmę ale po jazdach testowych odechcialo mi się na to patrzeć i jeździłem ta najmocniejsza wersja z hybryda T8 (chyba). więc kupiłem na allegro raty E46 turasa 2.0 w gnoju po czipie i mówię wam, nigdy nie przesiądę się na inny samochód. Już o prestiżu posiadania BMW chyba nie muszę wspominać prawda?

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu
Reply to  Profesor_Nauk

DOBRZE ŻE TWOJE E46 316I MA BUTA UAAAAHAHAHAHA

Japon WP
15 dni temu

Nic kurwa szczególnego, nie wiem po chuj zaznaczać, że typ jest niby weteranem, dojebac mi chcecie bardziej, że mimo stażu nadal brak skillsow? Jakby było napisane, że to jeden z pierwszych numerów jakiegoś randomowego rookie, to nikt nie zauwazylby różnicy. Nie każdy kto umie trafić w werbel jest raperem, a do tego dobrym raperem.
Dobrym powrotem weterana można nazwać ostatni numer Peerzeta, a nie potluczyny wackow.

Jebać naturalnie, tfu!

Marian
15 dni temu

Porywczy oldschool z adekwatną dawką buntu do systemu oraz krystalicznie brudne flow.

Że co kurwa?

Marcin Najman
15 dni temu

Szkoda mi tych sekund życia, żeby to głowno czytać.

Ron Kanada
15 dni temu

Cześć
z tej strony Ron Kandada, bardzo mi przykro, że mi tak dogryzacie na tym portalu. Moja mama zawsze mi mówiła, że będe kimś, będe wielkim raperem. Jebne na was dissa pizdy

O.D.B.
15 dni temu

Won Kał Nada – wrócił weteran analnego wziernikowania

Lisa Ann
15 dni temu
Reply to  O.D.B.

Ron kanada czy Ron Jeremi

Copy of America
15 dni temu
Reply to  O.D.B.

Kopiowanie USA!

Odbyt ReTo
15 dni temu

„Na kolanach mówi że się spowiadała niby
Nie mam się za księdza z kumplem żem podawał grzyby
Ona brała jak ostatnie namaszczenie
Jakby poszła jarać fajkę na CPN”
ReTo – Real Quick z albumu DAMN. (2016)

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1
15 dni temu

Daily przypomnienie, że puszczalstwo to PATOLOGIA, która powoduje:
– zwiększone ryzyko chorób psychicznych
– zwiększone ryzyko chorób wenerycznych
– zmniejszenie szans na stworzenie trwałego związku
– zwiększone ryzyko nowotworów
– wypranie emocjonalne i seksualne

Opis i źródła naukowe znajdziecie tu, można sobie przetłumaczyć automatycznie:
https://en.wikipedia.org/wiki/Effects_of_human_sexual_promiscuity

W dodatku mamy do czynienia z zaniżaniem ilości partnerów seksualnych przez k0biety. Jest to obrzydliwy proceder i jak wam jakaś lewacka Julka albo kukold powie, że jej ciało – jej sprawa, to przypomnijcie jej, że później 80% Julek, które tak mówią będą oszukiwały swoich partnerów, których potrzebują, bo 2500 na rękę po europeistyce to trochę za mało w wojewódzkim, a inaczej mężczyzna by się nią po prostu brzydził.

Liz mi łyntę
15 dni temu

NIECH WYPIERDALA, STOLEC MU W RYJ.

Cyganjuk 666
15 dni temu

Przez Niemców i kapitalizm oraz komunizm w Polsce sam shit jest teraz!

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu

TU LEŻĄ FRAJERZY Z UTKANĄ PIZDĄ

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Hehe
15 dni temu

Zdupydomordyzaur

YEBAĆ p0lki glamrapowicz nr 1 ten prawdziwy
15 dni temu

Myślisz pedale że nie widać tego że sobie dodajesz plusiki, a wszystkie inne komentarze minusujesz? Chuj ci w pysk.

Hehe
15 dni temu

Im niżej w dół to chłopak traci chęci nie dość ze dureń to i leń

Foliarz
15 dni temu
Reply to  Hehe

Czyli YEBAĆ p0lki ma utkaną pizde skoro tu pisze xd

Hehe
15 dni temu
Reply to  Foliarz

Na czele tego wpisu jest prawdziwy lider grupy buahahahahaha

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu
Reply to  Hehe

NO WIDZISZ, TO ODWROTNIE W PORÓWNANIU DO TWOJEJ MAMY, ONA LUBI JAK NAJNIŻEJ 😀

PS. TO MOŻE BYĆ NIŻEJ DO GÓRY? ALBO WYŻEJ W DÓŁ? HM, DURNIU? 😀

MarianoItaliano
15 dni temu

Daj już sobie spokój człowieku, te twoje próby zwrócenia na siebie uwagi robią się naprawdę żałosne. Jest sobota, wprasuj dresy i idź na balety, głowę trochę przewietrzysz.

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu

WIDAĆ CIĘŻKA DOLĘ MENTALNEGO ROBOLA – W WEEKEND KONIECZNIE MUSI ZABALOWAĆ, BO OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU CZEKA CIĘ ZAPIERDOL W JANUSZEKSIE – BYWAJ TAM I ZAPIERDALAJ NA SZEFA, TYLKO SIĘ NIE PRZECHLEJ ZNOWU!

MarianoItaliano
15 dni temu

Szanuj roboli chłopcze. Każdy kto ma pracę, jest lepszy od darmozjada, który pozostaje na utrzymaniu rodziców. A teraz przestań pajacować i idź odrabiać lekcje.

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu

KIEROWCY TIRÓW TO PRYMITYWY, KTÓRYCH JEDYNYM TEMATEM JEST SPORT (KTÓREGO NIE UPRAWIAJĄ), JAKA TRASA, GDZIE DOJECHAĆ I DLACZEGO JEST CHUJOWA I ŻE ZOLLE TO KURWY, NO ZDARZA SIĘ JESZCZE, ŻE PRZECHWALAJĄ SIĘ CO TAM KUPILI W OUTLECIE W GRONINGEN, NP. JAKIEŚ HUJOWE KOSZULKI LONSDALE ALBO PITBULL XD (KTO TO KURWA NOSI W 2K21), NO I HIT HITÓW – PRZECHWAŁKI KTO ILE ZARABIA. HEHE SIUSTKA Z PSIODU, SZKODA ŻE JEDYNEK W UZĘBIENIU BRAK 😀

Bleek
15 dni temu

A jak tam w Bieszczadach? Pogoda dopisuje? Zostajesz do końca miesiąca czy wracasz?

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu
Reply to  Bleek

ZAJEBIŚCIE, WŁAŚNIE SIEDZĘ W PRZEMYSKIEJ (TAK, WIEM, TO POGÓRZE PRZEMYSKIE A NIE BIESZCZADY) KNAJPCE NAD SANEM, ZARAZ BĘDZIEMY JEDLI BURGERY/PIZZĘ 🙂 TAK MYŚLĘ, CZY NIE ZDAWAĆ SPECJALNIE DLA WAS TAKICH CODZIENNYCH RELACJI Z POBYTU, O ILE TEŻ BĘDĘ MIAŁ NA TO CZAS, BO WIDZĘ, ŻE SIĘ DOPYTUJECIE 😀

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu

PS. POGODA JEST W SAM RAZ, W DZIEŃ DOŚĆ CIEPŁO, BO 27 STOPNI, ZA TO TERAZ JEST OPTYMALNIE – RZEŚKO, ALE NIE ZA ZIMNO

Bleek
15 dni temu

Ja poproszę o takie relacje jeśli można. Lubię niewyszukaną rozrywkę.

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu
Reply to  Bleek

WIDAĆ XD

elo
15 dni temu

elo

Zdupydomordyzaur
15 dni temu
Reply to  elo

Siema mordo!

Ziominho
15 dni temu

I tak lepszy od maty czy slonia

JACEK
14 dni temu

CHŁOP MA FLOW JAK TEDE W DRIN ZA DRINEM HAHAHA

Święty Jerzy
15 dni temu

Pozdro plebsie!

Święty Jerzy
15 dni temu

PiS Polaków niestety królami nie mianuje. Kiedyś Polaków Niemcy i USA do siebie nie wpuszczały!

panStefan
15 dni temu

ron kanada a na glamrapie stulejek kanonada
veni vidi vici, Pan Stefan z rymem tu wpada
chamy bite chcą podbijać, ale tutaj nie nada
lepiej trzymaj pizde krótko- taka dobra rada
apropos pizd – pozdro siema ruda Ada
pozdrawia ciebie Adam co dobrze wkłada
i lepiej słuchac co pan Stefan gada
kiedy o odbytach i cweleniu prawi koteriada

pozdro 600 z fartem elo jak czestochowa to i rymy takie

Podszyw
15 dni temu

U nas w klasie jest taki jeden co słucha sentina. Taka pizdowata klucha w okularach długich włosach w rurkach chodzi. Z nikim nie gada bo taki zahukany siedzi na przerwie w sluchawkach i co chwilę pod nosem mruczy sikarios. Chcieliśmy się z nim ugadac zaprosiliśmy go na wspólną imprezę ale on nie przyszedł a obiecał ze przyjdzie. Coś tam gadal że sentino lajwa miał akurat i on chcial obejrzeć na żywo. Ze starszych klas to go tam popychają chlopaki kiedys stanęliśmy w jego obronie ale to i tak nic nie dało. My już odpuściliśmy jakąkolwiek próbę rozmowy z nim bo z jego strony nie ma żadnej inicjatywy. Powiedzieliśmy wychowawczyni żeby go do innej klasy przeniosła. Ponoć caly czas na jakichś forach się udziela o sikarios tu pewnie też jest. Pozdro Bartek jak to czytasz. Myślałem że to może profesor trapu ale chyba nie bo wy piszecie że on starszy jest a my po 16 lat mamy. Szkoda cie chlopie

Pety
15 dni temu

Słyszeliście juz kawałek 2 wstretnych żydów: mari peszek i oskara? Beka w chuj

Żydek
15 dni temu
Reply to  Pety

Żydownia!

Tata prooofesssora traaapu
15 dni temu
Reply to  Pety

Przepraszam za syna zawsze z nim same kłopoty były od czasu jak go pielęgniarki upuściły na ziemię przenosząc do inkubatora coś w nim pękło chyba psychika później było tylko gorzej zaczął kłamać i kraść nam pieniądze sąsiedzi go widzieli jak mefedron zażywa i wsadza sobie w odbyt cos co przypomina diode do migomatu teraz co wieczór do domu z nocnej zmiany w amazonie odwozi go jakis starszy pan chyba vovlo x coś tam ja sie nieznam żona zauważyła ze wszystkie jego majtki są krwią poplamione a on sam mowi że nie może przestać pierdzieć na końcu mu sie uroiło ze jest bogaczem a jego lalki to jakaś armia sikarios na zegarek z myszką miki mówi że to roleks wszystkie jego skarpety sa obspermione matka nie nadąża z praniem w rzece w nocy się budzi i udaje że tirem jeździ w dodatku zaczął na noge utykać i dukać pod nosem coś o utykaniu pizd i jakim to zjebem genetycznym jest czasami przykuwa sie do łóżka i wykorzystuje analnie w jego stronę naszego psa natana martwie się nie wiem co mam robić

Tata prooofesssora traaapu
15 dni temu

Dziś syn zwyzywał matke i mnie powiedział ze zgasił nas jak kiepy teraz siedzi przed kompem i udaje ze nas nie widzi moze ktos zna numer do dobrego znachora albo egzorcyste

Mama zdupydomordyzaura
15 dni temu
Reply to  Pety

Przepraszam za syna od czasu jak go zgwałcili pod blokiem jakieś afgańskie pedofile to juz nie to samo dziecko. Później jeszcze go więzili przez tydzień w bagazniku mercedesa amg mówił mi też że zmusili go żeby potem jadł ich fekalia straszne teraz chodzi tylko w koło bloku jakis zamyslony jakby za czyms tęsknił od miesiaca kaze sie nazywac zdupydomordyzaur placze co noc i wydaje dziwne dźwięki brzmi jakby koza jedynie gdy go widze wesołego to jak obraza ludzi na tym portalu za co bardzo was przepraszam powiedziałam o tym wszystkim dla męża ale on cały czas pije i nas bije. Teraz tez mi sie oberwalo delikatnie tylko 2 żebra połamane chcialam zabrac syna do sasiadow by go chronić ale mąż juz wykorzystywał go oralnie jestem zdruzgotana dajcie moze mu spokoj i nie zwazajcie na te jego głupoty wszystko to klamstwa on tylko chce odreagować te gwałty ojca tyle pacierzy zmowilem w jego intencji niech Bóg ma nas w opiece jeszcze raz przepraszam przepraszam jak tylko umiem

Mama zdupydomordyzaura
15 dni temu

Zapomniałam dodać syn ciężko choruje jest spazmatykiem juz trzyeci raz w tym miesiącu poraził go prąd biedak jak sie denerwuje to robi sie czerwony i strasznie się ślini

Halo policja...
15 dni temu
Reply to  Pety

Wiecie jak to jest przeciesz każdy miał takiego kolege na podwórku dworze polu czy jak tam sie u ciebie mówi. Zawsze pierdolą o swoim przyrodzeniu jaki to on duży i wspaniały i jaki to z niego kochanek i ile to on juz panien zruchał ale prawda jest taka że tego swego małego flaka non stop pierdolą prawą dłonią z pozdrowieniami dla impotenta pedofila srapu co cipke widział tylko u mamy i na monitorze

MOSAD
15 dni temu
Reply to  Pety

Już cie namierzaja z Izraela!

KutasDoMordyHejterom
15 dni temu

Tak się składa że Tron Kanada siedzi dłużej w rapie niż wy wszyscy zjebane kutafonsy z lewego jądra macie lat. Jak tron siedział na kiblu i walił kac kupę to was jeszcze w planach nie było.

SKURWYSYN JEBANY
15 dni temu

ŁEŁO ŁEŁO KURŁA JAK ON NAWIJAŁ TO WY SRALIŚCIE W PIELUCHY I INNE BOOMERSKIE IDIOTYZMY

LECISZ NA DNO, OKURWIEŃCU! 😀

Zadzwoń damy zniżkę
15 dni temu

Dzien dobry na imię mam Analdżelika jestem prawna opiekunką skurwysyna jebanego przepraszam za bękarta mila trudne dziecinstw jego matka jak ja była prostytutką uzalezniona od twardych narkotykow ponoc razem brali rok temu zazyla złoty strzal i nie ma jej juz z nami od tej pory opiekuje sie tym niesfornym bekartem pomyslalam sobie ze wezme go ze soba do praxy bo moi klienci lubia czasme 12 letnich chlopcow pobracac i tak powoli wychodze z dolka tyle ze on woli siedziec na tym forum niz zarabiac czy mogli byscie mu niedpisywac gowniarz powinnen ciagnac pale a nie siedziec caly czas w internecie

Zdupydomordyzaur
15 dni temu

Podopieczny jest tak zakompleksiony, że swoje teksty pisze w całości wielką literą. Trochę jak posiadacz małego fiutka, który kupuje sobie czerwoną Corvettę.

Psychopata
15 dni temu

Lubliniec Zaprasza!

Prop&Testo
15 dni temu
Reply to  Psychopata

Za robotę się tam weźcie kurwa biedaki jebane

Popularne