Sprawdź nas też tutaj

News

Ryfa Ri wydała EP-kę na kasecie

„Jestem przeszczęśliwa, że mogłam Wam dać kawałek swoich uczuć”.

Opublikowany

 

Mini album Ryfa Ri & Panama pt. „ELO POLO!” już od Walentynek 2021 w sieci. Nakład kasetowy powoli się kończy, ale wciąż muzyka pozostaje w wersji internetowej do kupienia i streamowania.

Ludzie nazywają to Hip-Hopem Alternatywnym, ja wolę nazwać to Hip-Hopem Muzycznym i Hip-Hopem Prawdziwym. Ta EPka prosto z serca jest dla Was, żeby akompaniowała wam funkiem i wajbem, kiedy tylko tego potrzebujecie. Ja jestem przeszczęśliwa, że mogłam Wam dać kawałek swoich uczuć i, że Panama dodał swoje. Doskonałej przejażdżki! ELO POLO DLA FANA!” – pisze Ryfa Ri.

Tracklista

  1. ELO POLO
  2. POLOWANIE
  3. GRO$$-POL
  4. EJ TY POLO
  5. POPROSZĘ POLOKAINĘ.
  6. POLO-COCKTA

17 komentarzy
17 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Tyti
1 rok temu

Mały gnom z wielkim czołem moze wydawac nawet na sztucznej pizdzie i tak nikt tego nie kupi

Polonez
1 rok temu
Reply to  Tyti

To kurwisko to niby tancerka, a rusza sie jak by miala porazenie mozgowe xd

Paweł
1 rok temu
Reply to  Polonez

Ale śmieszne.powyśmiewaj się jeszcze z chorych na raka,aids,ludzi z zespołem downa.ty jebany prymitywie

judasz
1 rok temu
Reply to  Paweł

chyba jakiś nowy

Odb
1 rok temu

Rycha Ri wygoliła pizde na klozecie.

RYFA TENERYFA
1 rok temu

A OGOLIŁA W KOŃCU PIZDĘ PO TYCH 3 TYGODNIACH CZY DALEJ MA KRZAKI JAK AMAZOŃSKA DŻUNGLA ?

RYFA TENERYFA
1 rok temu
Reply to  RYFA TENERYFA

JUŻ TWOJĄ STARĄ PODUPCYŁEM Z BRAKU LAKU, TEŻ MA NIEOGOLONĄ, U WAS BRAK HIGIENY W RODZINIE TO NORMA, TYLKO FAFIK TRZYMA POZIOM I ZAWSZE WYLIŻE DUPE I JAJA

RYFA TENERYFA
1 rok temu
Reply to  RYFA TENERYFA

O KURWA DOBRZE ZJEBANY JESTEŚ JAK DZIEŃ MYŚLAŁEŚ NAD ODPOWIEDZIĄ HAHAHA PRAWDA ZABOLAŁA PRZEGRYWIE, NIE MOGŁEŚ SPAĆ I MOCZYŁEŚ SIĘ W NOCY ? SSIJ BĄKA Z DUPY

Też bym ja zlał
1 rok temu

Kiedys spoko dupeczka teraz wyglada jak kloszard.

Baz Kałagane
1 rok temu

Bez kitu. Jeszcze 3 lata temu prezentowała się całkiem całkiem:
http://www.gazetajutro.pl/wp-content/uploads/2018/05/12115689_1051915211525766_4558476444487489852_n.jpg

Paweł
1 rok temu

Zapamiętałem te słowa o goleniu cipki.zagubiona kobieta.współczuję

SHAZA CO PIZDE GLEBOKA JAK NA ZUPE WAZA
1 rok temu

https://www.youtube.com/watch?v=R-QdLCsCbzQ SKONCZYLO SIE KURWA PIERDOLENIE

NWO
1 rok temu

Co tam polskie świnie?

KOŃ TWOJEGO STAREGO
1 rok temu

NOŚNIK ODPOWIEDNI DO SŁUCHACZY CZYLI KRETYNÓW JEŻDŻĄCYCH POLONEZAMI

wina
1 rok temu

I co mam se w pizde wsadzic ta kasete?

Jongwomen
1 rok temu

Ciekawe czy w końcu pizde ogoliła xd

Bukańczyk
1 rok temu

Kupi ją całe 100 osób, z czego 50 zostanie rozdane za darmochę

Popularne