Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Ryjek Bezimienni łączy siły z Dudkiem P56

Raperzy promują płytę „PTBJL”.

Opublikowany

 

Ryjek Bezimienni prezentuje klip „ZPSR”, który promuje album rapera „PTBJL”. Gościnnie w numerze udzielił się charyzmatyczny reprezentant warszawskiej sceny rapowej – Dudek P56.

Za produkcję utworu odpowiada Phono Cozabit. Teledysk zrealizowała ekipa 032 Produkcje.

 
47 komentarzy

47
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
SłuchaczRapu

Coraz groźniejsze te ksywy

ProofesorNauk

Ryjek brzmi groźniej niż słuchacz rapu. Słuchacz rapu od razu kojarzy się z pizdą w rurkach.

Kutanoid

Ryjek to to samo co morda ale bardziej sympatyczny

Odb

Bezimienny łączy ryjek z dupką p69

Kartky

Ryjek członek ekipy Bezimiennych, który siedział 10 lat za rozboje i napady, wyszedł z więzienia po 5 latach za współpracę z policją. To tyle w temacie mordy. Peace & love. Yo.

Mariusz

Czyli ryjek to konfitura?

gownojebane

W TAKIM RAZIE GDZIE JEST JONGMEN JERYCHONSKI I JEGO KOBIETA NIEDZIELA , PROSZE MI TU NA SZYBKO ŻÓŁTKO POKAZAC

krysztalowyksiaze

CHOCIAZ NAPISAL TO KARTKY WIEC PEWNIE KŁAMAŁ

Ciemna Strona Bytomia

No niestety dzieciaczki, Ryjek okazał się za pan brat z prokuratorem, za co skrócono mu wyrok o 5 lat, jak ktoś zna chłód krat to wie, że ot tak 5 lat nie darują. Na Bytomiu kto ma wiedzieć ten wie PDW.

Rozjebie ci łeb

Jesteście wszyscy przyjebani cwaniacy kurwa jebac jebanych aferowiczow huj wam w dupkę

Capybara

Temat przewalkowany 100000 razy wie. Biorąc się za to kolejny raz fajnie postawić na kreatywność a tymczasem chłopaki postawili na chujowe rymy chujowy bit i chujowy teledysk wstyd za taki rap jednym slowem

Rafalala

Ryjek kurwa, ryjek, ryjek ja pierdole. Nie umiem tego skomentować, może Ryjek dlatego że lubi jak ktoś mu kończy w buzi?

ZonaBezczela

O tym samym pomyslalem

Kololo

Kojarzysz Bezimiennych? Ta ksywa ma ponad 20 lat tranzystorze jebany

ryjek_niedojebani

@Kololo

Kurwa 20 lat a dalej duka jak niedojebany. Może powinni zmienić nazwę zespołu z Bezimienni na Niedojebani. Ryjek Niedojebani to by nawet pasowało.

Kololo

Aha żeby nie było, kawałek chujnia straszna

Falujące pejsy

Bezimieni – Rynek i Ostry propsik
Elo

Falujące pejsy

Ryjek *

KULA DAJE FULA 16 CHALENGE

Ta!
Piękna Krynica, moja ulica.
Ta!
Dwa tysiące dziesięć.
Teraz my tu zaczynamy, ale się nie damy,
Bo to ja, Kula, który pokazuje wszystko, co się da,
Ale nie sprzeda, bo to ja nie sprzedaję się
Nikomu nie wygaduję, co się ma,
Co się ma dziać, ale się nie przestanie,
Bo to ja, ty głupi baranie
Teraz ja tu nadaję piękne słowa do was
Przekazuję ten nakaz piękny tak,
Bo to dwudziesty pierwszy wiek, a nie jakieś żenada
A teraz dajesz tu i wchodzisz tak, bo to ja, ja
Piękne słowa tu są, RZK też tu jest

RZK to nasza drużyna, bo to ja, Kula daje fula,
A wiecie kim ja jestem?
Proste słowa: Kula, Kula, Kula, daje Fula!

Ej, ty, jesteś ziomkiem tu
Kręcę z Krynicy, więc nie mów tu
Znów jestem, ja tu nadaję, ale się nie daję,
Tak, bo to ja, tu nie mówię to, mówię to,
Mówię co się ma dziać, a nie stać

Teraz ja tu nadaje piękne słowa do was
Przekaz robię taki, że nic, nie wokal nierówno,
Chociaż tu jest takie czarne jakieś gówno
W Krynicy, ale teraz ja i Kula, bo to ja Kula,
Bo to ja Kula

Ja Kula, Omen też, nadajemy tu
Nie mówimy, że w życiu, tylko robisz tak *ekhm ekhm*
Nie mówisz tak *ekhm ekhm*,
Tylko dajesz tu, nie dajesz, wydajesz, zadajesz pytanie
Proste do nas, tak,
A my nie mówimy i robimy tak
Rozwalamy drzwi, bo się tu wkurzamy i się nie damy
Nikogo obgadujemy, tak, bo się nie dajemy

Ta, Piękne zaczynanie, kontra tu, kontra Kula, który daje fula
Teraz ja kończę to nagranie,
Jak wiecie te piękne wersów śpiewanie, właśnie.

Ta, na końcu, strzał w łeb i dead, ta!
Ta! 2010! Piękne

MC Omen

Dziffko dziffko

Eldoka jedzie na olimpiadę

Zobacz, Eldoka na wolno,
Masz tutaj przed sobą moją myśl uwolnioną,
Gotów do walki jak Lobo i tak jak CopRobo oczyszczam miasto ze… (flrt) z pustą głową.
A więc zobacz, jak na wolno Eldo jedzie, cały świat pada tutaj na kolana?
Zobacz, Eldo cały czas się stara, no bo Obrońcy Tytułu zniszczą każdego, kto fika z pustą głową.
Zniszczę wszystkich, zobaczysz, Eldo miasto wyczyści z tych, którzy są nie nicest, ale worst,
Leżą na podłodze, zobacz, Eldoka zniszczy, przejdzie po nich jak tak jak walec,
Zniszczę, zostawię cię sępom,
Eldo Prezidento!
Zobacz, tak jak na Kubie Fidel Castro nigdy nie skończę, bo cały czas mikrofon włączę,
Nikt mi go nie odetnie. Zobacz, Eldoka, więc zobacz, teraz sprawdź tu, w programie skład Erdo i Red,
Zobacz więc, na wolnych majkach nigdy to nie kończy się, a Eldo pozdrawia wszystkich, peace yo.
(Łooo)

Kula ty kurwo

Profesoor Trapu

CHYBA NA KURWA PARAOLIMPIADE DLA PRZYJEBOW UMYSLOWYCH

THC

Ryjek spierdolił z doliny Muminków i łączy sily z bobkiem.

SRACZU

Od idiotów dla idiotów…

MURZYNSKI ANIHILATOR POLACTWA

DUDEK P56 KURWA DODAWAC SOBIE CYFRY TO KSYWY TO TRZEBA MIEC NAJEBANE W GLOWIE

CERSANIT

Numer „ZSSR” z plyty „LGBT” grubo,

Kapo

Morda dziwko

Jaszczomp nihilista

Ryjek, Dudek ? Co to zapowiedź dobranocki że zwierzątkami ?
Skąd oni biorą te xywy?

Avi Somalyjczyk

Ryjek Dudek to jeszcze nic
ale kto wpadl na pomysl ksywy Phono COZABIT :D:D:D

Jak można wogole dodac sobie do ksywy COZABIT 😀
Mes użył takiego okreslenia w klipie i typ sobie dodal do swojej ksywy. No to jest kurwa żenada żenady 🙂

Pozdrowmatke

Czemu w rapie nastała moda , zeby poprzez wypożyczone fury klasy premium dodawac sobie prestizu ?

Tiger Bonzo

Kto z białegostoku to odrazu mu chuja do dupy wbijam

WTF

Czekamy na feat z muminkiem i włóczykijem,na konsolecie Buka

Doktor Mengele

Ryjek łączy się z końcówką mojego prącia.

Koronawirusmasa

Hujowo ze nie ma drugiej zwroty

WnukTedego

Matka profesorka, ta stara wywłoka,
Siedzi półprzytomna, opierdala koka,
Leję ja kutasem po tej łysej pale,
Chociaż tak po prawdzie, nie chce mi się wcale,
Jebie od niej gownem, szczyną no i rzygiem,
Menelom ta ściera łyka kule migiem,
Jeśli tylko który rzuci jej pojare,
Jebane kurwisko, łyse, brzydkie, stare,
Taka to historia tej legnickiej szmaty,
A profesor to chuj i pedał.

Mamusia Profesora

Co ty śmieciu wiesz o życiu
W Legnicy to się ruchasz
Za dworcem w ukryciu
Widziałem ostatnio twoich ziomali
Zbierali pod żabką A potem Cię jebali
Pamiętam jak pękła Ci sraka po raz pierwszy ruchali Cię w czterech profesor był pierwszy
Pamiętam też jak robiłeś pod siebie
Za dużo wypiłeś i leżałeś na glebie
Podszedł mój pies i nasrał na ciebie
Ty coś pierdoliłeś że jesteś w niebie
I trzy chuje w bok od profesora bo to mój syn A Ty ssiesz mu wora
JEBAĆ wnuka tego pisiora

JurnySztefyn

Dis na cIebie kurwo pierdolona:
https://youtu.be/Bj_1WYLiPlg

Mamusia Profesora

Jurny pocisne Ci bez pierdolenia
Wycisne z Ciebie soki jak ze śmietnika
Wienia i nic się nie zmienia nadaje z podziemia jurny Ty cwelu pozdro z więzienia
Pamiętasz dolną prycze? Ruchali Cię tam w picze-byłeś moją biczes-ten spust na policzek-twoje pseudo króliczek
Badź tego świadomy chłopaki pamiętają
Jak byłeś niewidomy gdy na oczach jajo
Tak więc zamknij pizde bo jesteś miękką fają A jak będziesz szczekał chłopaki tam czekają…

ProofesorNauk aka cydży

Ja dawałam dupy na dworcu w Legnicy ale jeszcze przed pandemią, połowa GR specjalnie tam przyjeżdżała aby mi obciągnąć, zasmakować scata, Sperm, fistingu, pissingu i innych fajnych rzeczy. Jestem atrakcyjną trans z pięknymi nogami. Ja znam Legnicę na wylot i to dosłownie i ona mnie. Jebac fejka profesora zalogowaną kurwę.

Łowca talentów

No no jak na kobietę i to w dodatku matkę masz potencjał rymy nawet nawet, czekamy na płytę xD

yoyo

Ryjek Bezimienny???? xDDDDD

Znawca_Fussballu

Gdyby ten z Muminków się dowiedział, to poszedłby diss, jakiego uliczny rap jeszcze nie widział.

mike

mlody rjk nie podchodz za blisko bo mozesz stracic zeby hahaha bita bytomska sciera jebac tak jak i ten caly smierdzacy bytom zaorac

pacino aldente

Ja pierdole oby przez tą epidemię te wszystkie grajki zdechły z glodu albo żeby tak przynajmniej musieli pół roku na jebanej konserwie jechać

we pal gume

Drodzy komentujacy, ktorzy jedyne co potraficie to powtorzyc raz zaslyszany zart po raz piecdziesiaty jak sam Patryk Vega tworzac filmy. Apeluje do Was o rozum i tworzenie wlasnych porcji humoru i dzielenia sie tutaj tym co wytworzycie. Niech to bedzie od Was, a nie po raz 100 przerabiany tekst z wanna. Alez zabawa, za kazdym razem 10x dziennie Was jedna wanna bawi. Brudaski, glupolki, debile : – )

Zbuku88

Może i nie jestem inteligentny, ale przynajmniej mam dzieciaka. Z kretynką to fakt, lecz przynajmniej mam dowód, że choć raz w życiu ruchałem, a Ty co?

Wanna Ci na łeb.

TOJESTRAP

GZUZ „Was Hast Du Gedacht” (WSHH Exclusive – Official Music Video) 🙂 🙂 🙂 🙂

WŁAŚNIE LECI NA GŁOŚNIKACH 🙂

Popularne