Sprawdź nas też tutaj

News

RYTMUS POKAZAŁ NOWY KLIP

Opublikowany

 

Teledysk promuje czesko – słowacki film "Pirko".

Do sieci trafił wspólny numer Rytmusa i słowackiej producentki Mons Berry – "Pierko". Kawałek znajdzie się na soundtracku czesko-słowackiego filmu "Pirko". Dzieło opowiada historię nastolatki dorastającej w domu dziecka, która po ukończeniu 18 lat musi sama zmierzyć z pełnym narkotyków, seksu i przemocy życiem.

 


15 komentarzy
15 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
werv
5 lat temu

Zajebista solówka Kral, zajbista płyta Kontrafakt, ale te jego dwa ostanie single to jakiś krok w tył. Wtórne i za bardzo truskulowe. Szkoda

OOOOOOOOOOOO
5 lat temu
Reply to  werv

TYLKO CIOTY I DZIEWCZYNY LUBIĄ ŻELKI:D

PO 20 ROKU ŻYCIA TYLKO CIOTY MIESZKAJĄ Z MAMĄ, NIE WSPOMINAJĄC O TYCH PO 25…:D

TYLKO CIOTY MUSIAŁY WYJECHAĆ Z POLSKI NA ZAROBEK:)

Freeeeeeed
5 lat temu
Reply to  OOOOOOOOOOOO

PROPSY ZA SAMOKRYTYKE

OOOOOOOOOOO 2
5 lat temu
Reply to  OOOOOOOOOOOO

„TYLKO CIOTY I DZIEWCZYNY LUBIĄ ŻELKI:D

PO 20 ROKU ŻYCIA TYLKO CIOTY MIESZKAJĄ Z MAMĄ, NIE WSPOMINAJĄC O TYCH PO 25…:D

TYLKO CIOTY MUSIAŁY WYJECHAĆ Z POLSKI NA ZAROBEK:)”

A TWOJA MATKA TO KURWA JEBANA I DO TEGO ZAPIERDALASZ ZA 1300ZL CEBULAKU BIEDAKU JEBANY

JOPRDAN
5 lat temu
Reply to  OOOOOOOOOOO 2

„TYLKO CIOTY I DZIEWCZYNY LUBIĄ ŻELKI:D

PO 20 ROKU ŻYCIA TYLKO CIOTY MIESZKAJĄ Z MAMĄ, NIE WSPOMINAJĄC O TYCH PO 25…:D

TYLKO CIOTY MUSIAŁY WYJECHAĆ Z POLSKI NA ZAROBEK:)”

[img]https://bankfotek.pl/image/2019551.jpeg[/img]

MAM NADZIEJE ZE NIEDŁUGO ZDECHNIESZ NA RAKA FRAJERZE 🙂

dudnibas
5 lat temu
Reply to  werv

dokladnie tez tak samo mysle.slucham od bengoro i te singe sa jak powrot do 2006

Janusz 997
5 lat temu

Pierwszy leszcze. Możecie wylizać mi rowa.

[img]https://pbs.twimg.com/media/BVnnpVNCIAAjO6Z.jpg[/img]

cydży psie
5 lat temu
Reply to  Janusz 997

DRUGI LESZCZU TERAZ ROWA LIŻESZ PIERWSZEMU

xardas
5 lat temu

chujowe, dawac dupeczki!

BYK
5 lat temu

BYKI > RYTMUS

cydży psie
5 lat temu

cydży TWOJA STARA TO KURWA I JUTRO ZDECHNIE DLAWIAC SIE MOIM KUTASEM. BEDZIE SIE KRZTUSILA SWOJA SLINA I MOIM KUTASEM, BEDZIE WIERZGALA, PROBOWALA ZACZERPNAC LYK POWIETRZA ALE ZLAPIE KURWE ZA KUDLY I PRZYCISNE JA DO SWOJEGO KROCZA, ONA BEDZIE ROBIC SIE SINA, JEJ OCZY LZAWIC, BIALKA ZROBIA SIE CZERWONE ALE JA TEJ KURWY NIE PUSZCZE. BEDE JA DZGAL, WPYCHAL GLEBIEJ AZ TA KURWA PIERDOLNIE NA GLEBE I OSTATNIA RZECZA JAKA ZAPAMIETA W SWOIM KUREWSKIM ZYCIU, BEDZIE MOJ KUTAS I MELA W JEJ OKU, NA KONIEC SIE NA NIA WYSZCZAM I POJDE SPOKOJNIE DO DOMU:D

SLU
5 lat temu
Reply to  cydży psie

a na koniec tej historii cydży na nagrobku matki wyryje ,,tylko trap z USA i bogactwo”

olek i janusz
5 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mpcV8sUL70k[/youtube]

cydży
5 lat temu

DLA MNIE TO ON JEST MEGAWACEM. PROPSY DLA RYTMUSA ZA TO ZE MA HAJS I ZE JEST CYGANEM. SAM MAM POCHODZENIE CYGANSKIE STĄD CYDŻY. TAKZE SKURWIAŁE TRUCHY POWTARZAM TYLKO TRAPY Z USA I PLIKI HAJSU.

cydży
4 lat temu

[img]https://i0.wp.com/shemalesinstockingsblog.com/wp-content/uploads/2017/04/shemales-stockings-danni-daniels-01.jpg?w=556&h=370&crop[/img]

Popularne