Sprawdź nas też tutaj

News

Sarius & Smolasty promują Fame MMA 11 klipem „Fight Club”

Amadeusz do Filipka: „Zakończę twoją karierę w rapie i w mma”.

Opublikowany

 

Na kanale Fame MMA pojawił się dzisiaj teledysk promujący galę Fame MMA 11, za który odpowiadają Sarius & Smolasty.

Na początku klipu Amadeusz Ferrari zwrócił się do Filipka, z którym ma zawalczyć:

– Filipek, nasz maminsynku. Co powie cała rapgra, gdy wyjdę po złamaniu ręki, po operacji i bez treningu, prosto z melanżu i napi*rdolę cię jak psa przed całą Polską? Powiem ci co się stanie. Zakończę twoją karierę w rapie i w mma. Zakręcę twój kurek z forsą. – mówi Roślik.

W teledysku pojawiają się zawodnicy, których zobaczymy na gali 2 października. na ekranie możemy zobaczyć również Filipka.

Fame MMA 11 – karta walk

  • Borys Mańkowski – Norman Parke
  • Wojtek WiP Bros Przeździecki – Sylwester Wardęga
  • Mikołaj Mixer Magdziarz – Piotr Popo Węgrzyn
  • Michał Boxdel Baron – Maksym Ziółkowski
  • Norbert Smolasty Smoliński – Piotr Miły Pan Kołaczyński
  • Filip Filipek Marcinek – Amadeusz Ferrari Roślik
  • Marcin Malczyński – Arkadiusz Tańcula
  • Karolina Way Of Blonde Brzuszczyńska – Patrycja Wieja
  • Krystian Krycha Wilczak – Aleksandr Sasha Muzheiko
  • Piotr Szeli Szeliga – Krzysztof Fericze

33 komentarze
33 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
SPALINOWA SIEKERA Z TESCO
8 miesięcy temu

KURWA ONI TAM NA KLIPIE STRUGAJA TRAWELERSOW HEHEHEHHE A W RZECZYWISTOSCI TO BANDA LAMUSOW SPRZED KOMPUTERA,BIALI CYGANIE BY WAS TAM OJEBALI DO SKARPET ROZMAWIAJAC Z WAMI I NAWET BYSCIE TEGO NIE ZAUWAZYLIHAHAHAHA ATENCYJNE KURWY,BRZYDZE SIE WAMI…IDE KOMUS ZAJEBAC BO SIE WKURWILEM

Gruby Pyton
8 miesięcy temu

odezwał sie kurwa pet ktory odpierdala petarde w szkolnych kiblach by mu łba nie spuszczali w klozecie, wypierdalaaj stąd przegrywie jebany wpierdaalc chipsy przed monitorek tlusciochu i walic sobie do najlepszych aktorek porno ze swiadomoscia ze nigdy nie zamoczysz 🙂

CO JEST KURWA
8 miesięcy temu

W JAKIM MY KURWA KRAJU ŻYJEMY? BANDA ZJEBANYCH LEWAKÓW WPIERDALA SIĘ KOMUŚ DO DOMU I NIC Z TYM NIE MOŻESZ ZROBIĆ, BO KURWA ONI MAJĄ PRAWA!!!! CO TO KURWA JEST?????

https://www.wprost.pl/uwaga/10490837/uwaga-tvn-squatersi-zajeli-budynek-nalezacy-do-starszego-malzenstwa.html?fbclid=IwAR23nljOZkl-WZtuO0PSezlDdzvw_qLiWLsoZVc2yV2eOkWShCOH59FAL-o

Idiota
8 miesięcy temu

w końcu coś o rapie

Janusz Tracz
8 miesięcy temu
Reply to  Idiota

Te kurwy dla kasy to by nawet hymn dla komendy policji w Raciborzu zrobiły. Jebac prądem po pizdach

Tokugawa
8 miesięcy temu
Reply to  Janusz Tracz

RACIBÓRZ KURWA RACIBÓRZ RZADZI TU SIE KURWA WYCHOWAŁEM R-A-C-I-B-Ó-R-Z

Old Dirty Bastard komunista
8 miesięcy temu

Tym kurwom kobietom i ich dzieciom jest zakaz dawania wyższego wykształcenia! Sramy na wszystkie polki i Polaków!

Old Dirty Bastard komunista
8 miesięcy temu

Tym kurwom i chujom oraz sędziom jak i psychiatrom trzeba odebrać tytuły naukowe! Zdegraduj polityków przez Internet! Sramy na wszystkie dzieci!

Old Dirty Bastard komunista
8 miesięcy temu

Polacy to nie elita tego świata!

Old Dirty Bastard komunista
8 miesięcy temu

Nienawidzimy katolickich wariatkowek, bo to miejsca jebnięte i pierdolniętego oraz pojebane! Żule z lewicy i karły katolskie z PiS! Nauczyciele to ćpuny i menele!

DCer
8 miesięcy temu

jestem prawicowcem prawiczkiem i prawilniakiem

Gruby Pyton
8 miesięcy temu

jebać was tępe kurwy z tych komentarzy soczysta mela na pysk wam KURWY jebane
chodx sie dissowac jak kozak jestes pokaz skille na majku cwelcuhu hahaha zapomnialem nie masz ich TFU

Profesor_Nauk
8 miesięcy temu

Ja proponuję na Fame MMA 12 pojedynek w HoM&M III. Jak sobie kupie laptopa na raty i poprzypominam sobie ciekawostki to rozjebe każdego.

Popularne