Sprawdź nas też tutaj

Fotorelacja

SB FFestival vol.3

Na scenie pojawili się m.in. Bedoes, Żabson, Solar, Białas i Golec uOrkiestra.

Opublikowany

 

2 marca 2019 roku w warszawskiej Stodole odbyła się trzecia edycja SB FFestivalu. Trzeci rok z rzędu fani SBM zebrali się w stolicy, żeby wspólnie zobaczyć koncertowy przekrój, jak się okazuje szerszy niż tylko przez artystów SBM Label. W Stodole zagrali m.in. Solar, Białas, Bedoes, White 2115, Jan-rapowanie, Beteo, Wiatr, legendarny DJ Johny, Sarius, Żabson, Golec uOrkiestra i Adi Nowak.

 
19 komentarzy
19 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
EROCWEL
1 rok temu

FESTIWAL GEJOZY

Pan Panowiek
1 rok temu
Reply to  EROCWEL

the day after the wheel rolls in a real mammoth depression and the mess results from the muck prevailing in the space of the ambivalent scavenger of the plinths of a stripper, whose large brocade system absorbs the engine seat

sada
1 rok temu

porażka to nie jest hip hop

Odb
1 rok temu

3 feativale LGBT BDSM

Szczaw
1 rok temu

Ale żenada. Koncerty na poziomie muzyki czyli dno i wodorosty. Co trzeba mieć w głowie żeby słuchać rapu? Chuja w uszach a między nimi gówno

ReścikDix37
1 rok temu

najwidoczniej bycie męczennikiem i pizdą sie teraz sprzedaje. najlepszym przykładem jest wentyl który zrobił pizdowatom płyte i pierdolił coś przed jej premierą że tworzy nowy gatunek „emo-trap”
Wiem że to czytasz wentyl i pamiętaj że będziesz dalej ponosić konsekwencje za swoje czyny a płakanie na scenie i to że chcesz by cie wszyscy żałowali cie nie uchroni przed staropolskim wpierdolamento.

Zulugula nowy szef tej strony synu
1 rok temu

Kurwy dwie lustrzane ladnie sie skurwiły, byl szacunek teraz jest pusty śmiech tfu wam na mordy

Zulugula - nowy gej tej strony
1 rok temu

I im zazdroszczę

Zulugula nowy szef tej strony synu
1 rok temu

O ty kurwo babilonska do mnie pijesz ?

cydży to kurwa na smyczy
1 rok temu

SB Festival ? Czy to chodzi o jakiś festyn dla KODziarzy, emerytowanych milicjantów i UBeków ?

cydży
1 rok temu

Miejsce w sam raz dla ciebie ty kurwo cydzy kurwo na smyczy.

zulugula nowy szef tej strony synu krucjata cweli
1 rok temu
Reply to  cydży

jebać frajernie cydżego i profesora nauk kurwy skończyło się, łańcuch został skrócony tera siad płaski i czekać wy cwele nie myte na rozkazy od Pana białego

cydży
1 rok temu

I ciebie zulu-ciulu ty kurwo jebana przez stado dzikich murzynów

cydży to kurwa na smyczy
1 rok temu
Reply to  cydży

cydży tępa srako wiem, że dawno mnie nie tu nie było i jesteś niezadowolony bo długo nie miałeś chuja w swojej dziewiczej pupie, ale nadrobimy to. Tak ci przeoram kakaowe oko,że będziesz wołała o jeszcze.

Vegetarianinozaur
1 rok temu

eSBek mafija ssie kija!

Infinity
1 rok temu

Chcielibyście lamusy jeden z drugim założyć taka wytwórnie jak Solek, trzepac hajs, żyć na poziomie, po prostu coś robić z zajawką.
Niestety dla was gołodupce taki level to jest abstakcja absolutna.

MEXHANIK
1 rok temu
Reply to  Infinity

zamknij pizde bialas

Wujek_Zurek
1 rok temu
Reply to  Infinity

Chuj klade na lansowanie pedalstwa i zapierdalanie w rurkach. jebac ich po wsze czasy

Peyson
1 rok temu
Reply to  Infinity

Jebać Ci matkę kurwę pierdoloną szmatę do wycierania kutasów

Popularne