Sprawdź nas też tutaj

News

Schafter z klipem „Marvin”

Album „Audiotele” ukaże się po wakacjach.

Opublikowany

 

„Marvin” to trzeci singiel zapowiadający debiutancki album Schaftera. Premiera „Audiotele” jest zaplanowana na 22 listopada 2019.

 
19 komentarzy

19
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
btwin niebieski

Asłuchalne gówno

czlonek zarzadu

CO TO KURWA JEST? SKĄD TO WYPEŁZŁO?

Odb

Szafter z wiadrem malin

SYN TEDEGO

Fajny ten szafter. Ciekawe czy lubi chłopców z flakami jak ja

Giboszcz SPT Psalm Podwórek

Jebany pedofil woli małe dziewczynki, wystarczy przysłuchać się jego kawałkowi candy.doll, w którym sam się przyznaje do znajomości pornografii dziecinnej

PATRIOTA TO IDIOTA

debilu on miał 14 lat jak nagrywał candy dolla

Projekt trans

Slyszeliscie dobre wiesci? Marvel szuka transseksualnej aktorki do swojego nowego projektu. Bedzie walonko co chlopaki jak ja ubiora w cos cisnego i sexownego moze zastąpi Black Widow w ekipie Avengers.

MOCNO WKURWIONY W HUJ HUJ

O boże a cóż to za wojacy? O boże a cóż to za wojacy?
OTWIERAJ TY KURWO MY CZWARTACY
OTWIERAJ TY KURWO MY CZWARTAAA CY

tfu

ale jesteś kreatywny o ja pierdole jebany przygłup

EJ TY KOLO

AŻ MI KUTAS STANOŁ CAŁY NAPRĘŻONY I ZYLASTY

TenTypMezo

MISBHV gówno nie warte 50zł

ProfesoorNauk

Ktoś chętny na obciąganko z połykiem?

Odb

Analny schafter chuj mi do mordy

Stefan06

Chyba nie muszę przedstawiać Bracia i Siosty Brothers and Sisters

🙂 🙂 🙂 🙂 Aniołlll 🙂

REAL HIP HOP !!!!!!!

Lecimy z Aniołek

https://www.youtube.com/watch?v=ZJju88lR9E0

https://www.youtube.com/watch?v=ZJju88lR9E0

https://www.youtube.com/watch?v=ZJju88lR9E0

https://www.youtube.com/watch?v=ZJju88lR9E0

https://www.youtube.com/watch?v=ZJju88lR9E0

Miłego Dnia Zbuntowany Aniołek !!!!!!!!!!

jarek z chlopakow do wziecia. ale czego łuczysz?

nie musisz sie przedstawiac. wack,gimbus,debil.bez kolegow wszyscy juz wiemy. oby Cie skroili na osce lamusie za spam tym scierwem. wspolczuje twoim starym. jebac

RapowyMędrzec

Ten typ będzie wyżej od schaftera śmiecie
https://youtu.be/_gps2BhG-dg

rafatusstraponelli

fajnie rapuje ale czilwagon lepsze hehe mordeczko kizo najlepszy jak lecimy z marlenkom po miescie to z komurki leci pozdro mówi wam zycia narkoman

btwin niebieski

Wypierdalaj analfabeto

MOSIEK KACZYŃSKI

Login:MOSIEK KACZYŃSKI
Hasło:Chuj mi na kurwe do japy i dupy

Popularne