Sprawdź nas też tutaj

News

Schwesta Ewa skazana na bezwzględne więzienie

Wyrok jest prawomocny.

Opublikowany

 

Schwesta Ewa

Pod koniec 2016 roku niemiecka raperka polskiego pochodzenia została oskarżona o sutenerstwo, handel ludźmi i oszustwa podatkowe. Spędziła wiele miesięcy w więzieniu i usłyszała wyrok 2,5 roku więzienia. Federalny Trybunał Sprawiedliwości w Karlsruhe podtrzymał ten wyrok.

Maltretowała rodaczki

Dla raperki pracowały cztery nastoletnie Polki, które były bite, maltretowane i zmuszane do prostytucji. Warto zaznaczyć jednak, że tylko jedna z dziewczyn odważyła się oficjalnie oskarżyć o to Schwestę. Sama raperka od samego początku nie przyznawała się do zarzucanych czynów. 20 czerwca 2017 roku Sąd Krajowy we Frankfurcie nad Menem wydał wyrok 2,5 roku pozbawienia wolności, który kilka dni temu został podtrzymany przez Federalny Trybunał Sprawiedliwości. Wyrok jest prawomocny i raperka trafi za kraty.

Narodziny córki

Pod koniec ubiegłego roku raperka informowała w mediach społecznościowych, że obawia się, iż urodzi dziecko w więzieniu. – Wszystko wskazuje na to, że urodzę moje dziecko w więzieniu. Co prawda to nie było planowane, ale się wydarzyło. Mam 34 lata i urodzę pierwsze dziecko – informowała. Córka Schwesty Aaliyah Jeyla przyszła na świat 9 stycznia w klinice zdrowia kobiet w Düsseldorfie. Sąd przychylił się do jej prośby i odroczył termin odsiadki do czasu rozwiązania.

 
34 komentarze
34 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Bestia z Wadowic
2 lat temu

Niech wypierdalaj ta stara kurwa do więzienia. Wcale mi jej nie żal, szkoda za to Pomidora.

Bestia z Wadowic
2 lat temu

Pierwszy

Twój Starry Potter
2 lat temu

Gdzie tu kurwo świecisz dupą pod postem Bestii? Widzisz blazo jak cię wyjaśniłem pod artykułem o Wu-tang Clan. Glamrap co prawda usnął mi ten post ale tobie blazo jebana konto i wszystkie posty tez

Twój Starry Potter
2 lat temu

Na chuj pajacu minusujesz jak to prawda. Wczoraj pod tym artykułem https://glamrap.pl/polak-odpowiada-za-cala-plyte-wu-tang-clanu/
Miałem najwięcej lajków bo napisałem prawdę o tym jak się kurestwo reklamuje na glamrapie. I co dzisiaj wszystkie posty kurwy malinki zostały wyrzucone, razem z jej kontem. A mój komentarz, że był nie przychylny redakcji to też został wyjebany. ALE CEL OSIĄGNIĘTY!!! JEBAĆ KURESTWO I OSZUSTWO!!!!!!

trynek
2 lat temu

Niech pomidor wypierdala do więzienia. Wcale mi go nie żal, szkoda za to tej starej kurwy.

Twój Starry Potter
2 lat temu

Glamrap.pl przestańcie kurwa kasować komentarze!!!! Nie pozwólcie, żeby jakieś kurwy się tu reklamowały!!! Chyba, że wam za to płacą, że mogą namawiać dzieci na dziwki w komentarzach!!! Tfu zaraz roksa.pl będzie się tu reklamowac

kredensik
2 lat temu

Ludzie to kurwy. Typiara ewidentnie szkodzila i niszczyla mlodym polkom zycie w celu utrzymania zrodla dochodu. Wrzuca jebany smiec pokazowke z bwchorem (zapewne od jakiegos Ahmeda) i chuj… 120k polubien jakis zer zyciowych. Niech ja prawilne helgi ruchaja w srake!

Pozdro Ewa Malanda… ogarnij mydlo w plynie.

buczer nr 1 w toruniu
2 lat temu
Reply to  kredensik

i te kurwy cie minusuja. prawdy w oczy kole co pedaly?

konduktor ZSSR
2 lat temu

kazdy, kto krzywdzi drugiego czlowieka zasluguje na potępienie, ta stara kurwa powinna poniesc konsekwencje zniszczenia wielu zyc mlodych Polek, popieram chlopaki

Wasz ziom
2 lat temu
Reply to  konduktor ZSSR

Te mlode kurwy same sobie niszcza zycie myslac ze dorobia sie dupskiem. Wcale nie zal mi tych szmat.

Kosfas432
2 lat temu

W wiezieniu będzie miała lepiej od ludzi pracujących ona ma kontakty w tym 187 zna się z czołówką niemieckiego rapu … będzie miała wszystko czego chce w wieżieniu i oczywiście nikt jej nie ruszy .. Bo niemiecy raperzy trzymają z klanami …

Miodowe Lata
2 lat temu
Reply to  Kosfas432

Przecież 187 to takie same barany jak czarni newschoolowi raperzy, klamką strzelali najwyżej do puszek od piwa na ogródku działkowym xD

Bapka
2 lat temu

zgadnij, ty kurwo jebana czy mnie to chuj obchodzi ?

Odb
2 lat temu

Bezwzględna Ewa więzi skazaną Schweste

Jarosław Lewandowski
2 lat temu

Dajcie znać czy są gdzieś jej nudesy

Wujek_Zurek
2 lat temu

Niezly zajazd bez makijazu

WIEM CO TO BIEDA MIAŁEM W DOMU KARALUCHY. WŁODI
2 lat temu

Typowa POlka

Matthew
2 lat temu

Wiecie co jest najgorsze? że kurwa mać wylizać jej tyłek i ostro wyjebać to bym nie pogardził :c

Fufacz
2 lat temu

Niech ją przecwela bykowcem

KUciapka
2 lat temu

No to kurwa to jej dziecko też będzie niezłym patusem. Urodzone w więzieniu.

Rado-RDW Analorgia
2 lat temu
Reply to  KUciapka

dziecko nie urodziło się w więzieniu tylko w szpitalu ogarnij się dzieciaku

Kunktator
2 lat temu

@Rado-RDW Analorgia zamknij to przedłe śmierdzące cocoa augen, verfluchte gemuse supe

Twój Starry Potter
2 lat temu

Mało ci jebana lebiego, spokojnie znowu cię wyjaśnię i wypierdolą wszystkie twoje posty

Twój Starry Potter
2 lat temu

Na chuj pajacu minusujesz jak to prawda. Wczoraj pod tym artykułem https://glamrap.pl/polak-odpowiada-za-cala-plyte-wu-tang-clanu/
Miałem najwięcej lajków bo napisałem prawdę o tym jak się kurestwo reklamuje na glamrapie. I co dzisiaj wszystkie posty kurwy malinki zostały wyrzucone, razem z jej kontem. A mój komentarz, że był nie przychylny redakcji to też został wyjebany. ALE CEL OSIĄGNIĘTY!!! JEBAĆ KURESTWO I OSZUSTWO!!!!!!

Kurwa
2 lat temu

mac 🙂

wielka strata dla swiatowego rapu
celebrujmy cztery elementy hibhobu

gość
2 lat temu

ja tak odnośnie tytułu… – przeczytałem artykuł… i tytuł jest z dupy – takie bezwzględne więzienie , że za posiadanie jest więcej…

TONY
2 lat temu

was los kurwa! uwolnić ziomali a szlaufy do WORA

Elmuczopindol
2 lat temu

Jebac toonego tuńczyka FREE AYWA

chujek
2 lat temu

teraz będzie chciała od fanów alimenty za ruchanie jej lalki tfffuu

Odb
2 lat temu

Bezwzględne więzienie skazane na Schweste Ewe

Winersznicel mit pomfrites und kartofeln zalad
2 lat temu

Kurwa Sentino dawaj miałeś dojechać Toonego za jego pomówienia, miałeś dojechać go za wszystkich chłopaków którzy siedzą, miałeś dojechać za Schwestę Ewę! Ewa liczy na Ciebie Sebeszczen!

Alvarez
2 lat temu

Zostawcie mnie, kurwa, policja!
aaaaa

Seba Enrique von Gutierrez Alvarez aus Berlin
2 lat temu
Reply to  Alvarez

Zostawcie moje cocoa augen w spokoju!!! Aaaaaaaa mein arschloch !!!!!!

cydży
2 lat temu

Kurwa dajcie jakieś transy bo nie mam pod co machać szpadą. Sztuczne kutasy to nie to samo co gorący serdelki chłopaków. PNauk i lil pee zapraszam do mnie. Moja grota już wypielęgnowana.Kurwa dajcie jakieś transy bo nie mam pod co machać szpadą. Sztuczne kutasy to nie to samo co gorący serdelki chłopaków. PNauk i lil pee zapraszam do mnie. Moja grota już wypielęgnowana.

Popularne