Sprawdź nas też tutaj

News

„Scyzoryk” Liroya trafi do sprzedaży w nowej formie

Szykuje się duża gratka dla kolekcjonerów.

Opublikowany

 

Liroy

Liroy i wytwórnia Visioners Label, której właścicielem jest Pono szykują reedycję kultowego singla „Scyzoryk” wydanego blisko 25 lat temu. Kielecki raper ujawniał, że kolekcjonerska wersja „Scyzoryka” będzie się różnić od tej, która została wydana w 1995 roku.

Wydajemy pierwszy raz w historii kolekcjonerską wersję w ograniczonej ilości 500 sztuk „Scyzoryka”. Taki duży pack. Pierwszy raz na winylu! Smaczkiem będzie to, że ten „Scyzoryk” to nie jest dokładnie ten sam „Scyzoryk”, który kupiliście w ’95, tylko on jest trochę przerobiony, bo jest z zupełnie innych sesji. On miał brzmieć dokładnie tak samo, ale tutaj pozdrowienia dla Eproma, który to masterował. – przekazał Liroy w rozmowie z Niklaus LeBron Barber.

Na winylowej wersji „Scyzoryka” mają się znaleźć także dwa remixy z 2019 roku. Data premiery i startu preorderu projektu nie została jeszcze podana.

 
46 komentarzy
46 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
WARIACIE ROCZNIK 91
2 lat temu

LATA 90-TE TO PIĘKNY CZAS DLA POLSKIEGO RAPU, LUDZIE ROBILI GO Z PASJI. PRZEZ OSTATNIE 25 LAT RAP EWOLUOWAŁ W RAPO-POP. TO, CO ROBIŁ MEZO I DONIU W 20004 MIAŁO W SOBIE WIĘCEJ HIP0HOPU, NIŻ QUEBONAFIDE I TYMEK. PRZYKRE. POZDROWIENIA DLA POKOLENIA 90!

WARIACIE ROCZNIK 91
2 lat temu

OCZYWIŚCIE CHODZI MI O ROK 2004, CHYBA, ŻE PISZĘ Z PRZYSZŁOŚCI TO ZNACZY, ŻE TAM TEŻ JEST MIEJSCE DLA NICH

Grzebalec Padalec
2 lat temu

Czyli mam rozumieć, że Leroy Merlin z pasji zajebał całe pętle z płyt Cypress Hill i podpisał jako własne dzieło ciągnąć z tego pieniądze? Pasja w chuj.

kornik zakoretti
2 lat temu

kurwo nie wypowiadaj sie o czasach o ktorych nie masz pojecia padalcu

Grzebalec Padalec
2 lat temu

kornik zakoretti, przesłuchaj sobie pierwsze płyty Cypress Hill, a potem pierwsze płyty Leroy’a Merlina i powiedz, że identyczne bity to tylko przypadek i całkowity zbieg okoliczności 🙂

Skory syn
2 lat temu

@Grzebalec Padalec
Dokladnie! Liroj to „Sztukmistrz z Kielc” ktory poczul hajs,
zajebal bez pardonu podklady z plyt Cypressow,
poprzeklinal,
mial dojscia wiec to wydali, nakrecili klipy i prosze.

Skory syn
2 lat temu
Reply to  Skory syn

Jeszcez dodam ze zajebane bity byly na plycie WYP3 gdzie artysci wypowiadali sie o
– niemozliwosci depilacji rowa
– o tym ze Lechu zle narobil
– o seksie w kosciele i zmazach nocnych

Skory syn
2 lat temu

To jest iluzja, raperzy w PL zawsze robili to dla hajsu. I w wiekszosci pochodzili z dobrych domow, szczegolnie ci z WWA.
Dla pasji owszem robila cala masa ludzie w undergroundzie.
Ale tacy „artysci” jak Pezet to tylko zakompleksone warszawskie parowki i nie ma mowy o pasji.

WnukTedego
2 lat temu
Reply to  Skory syn

Od Pezeta to trzy chuje w bok kto nie słuchał go przy nieszczęśliwym zakochaniu jako nastolatek? Kto ostatnio rozpierdala na klasycznych bitach ( Intro,98)? A dla Liroya propsy pierwszy dobry diss w Polsce ( BMW kołysanka) .W poprzedniej kadencji sejmu przysłużył się przy projekcie medycznej marihuany. Szkoda że się nie dostał do Senatu był bardzo merytoryczny. Chociaż wyobrażam sobie miny posłów którzy chcieli sprawdzić jego kawałki i usłyszeli” Jebać mi się chce” xD

young sniff
2 lat temu
Reply to  WnukTedego

jebac oldskul, teraz tylko SKRRRRT sie liczy zacofance, najlepsze buty od Balenciagi i spodnie Gucci, wasze czasy juz uumarly dinozaury! haha XD

Kasti
2 lat temu
Reply to  young sniff

Chyba TIRRRRRRR

Biuro Opierdalania Rodzynek
2 lat temu
Reply to  young sniff

Bo nie ma to jak wydać kupę szmalu tylko po to, żeby wyglądać jak ostani pajac?

Odb
2 lat temu

„Wanny” z Liroya Merlina trafią do rafalali

Kozlebro
2 lat temu

Z tym że Liroy nawet w latach 90 na blokach był lamusem…

PropTesto(@proptesto)
2 lat temu

Lirojek Lirojek kupa gówna mały gnojek

PropTesto(@proptesto)
2 lat temu
Reply to  PropTesto

Liroj Liroj ten jebany madafaka, może mi skoczyć na snaka zwierzaka

Wacław Kutasiński
2 lat temu
Reply to  PropTesto

Ta jego rozjebany kielecka ekipa
Może szukać gówna na poznańskich śmie tnikach

Ekipa Ciepłej Strefy
2 lat temu

Miał kręcić pornosy, otwierał biznes po biznesie które szybko okazywały się klapą (z taką rozpoznawalnościa trzeba mieć naprawdę talent), został politykiem którego Kukiz szybko wypierdolił z partii (pewnie jak go wystarczająco poznał), a teraz wydaje swoje dukanie z lat 90. Kurwa polski hh to poezja, mieszanina pedałów, udawanych gangsterów, patusów, wykolejeńów, ćpunów i alkoholików gotowych sprzedać dupę każdemu medium za każdy grosz. Chuj nie rap, banda idiotów liżaca sobie odbyty.

Skory syn
2 lat temu

trudno sie nie zgodzic,
niestety 90% mieszkancow polszy dalej lyka wszystko jak leci

Real HH 90
2 lat temu

Ależ się rozpisał Jebał ciebie pies wyliż dziwce odbyt jak się nie podoba TO WYPIERDALAJ!!!!!!!!!!

Wiesiu
2 lat temu

no to czekamy na limitowaną wersję antyliroya na której nie ukrywam, wychowałem się i jako małolat doznałem zawodu kiedy Peja obwieścił, że tak naprawdę to on nic do Liroya nie ma. Pamiętam jak na Jeżycach kopaliśmy co popadnie krzycząc: ,, to jest Liroy kurwa”, Tak nam zaszczepili nienawiść do drugiego artysty kłamcy i manipulatorzy których byliśmy fanami jako dzieci tym bardziej podatne na to co przekazują.

SYN TEDEGO RESTARTUJE NEOSTRADE
2 lat temu
Reply to  Wiesiu

Fazi do dziś jak widać trzyma się swojej wersji. Peja natomiast liczy hajs i zapycha nią grotę nestle

Grzebalec Padalec
2 lat temu

W jakiej scenie są scyzoryki w Leroy Merlin?

wkurwiony huj
2 lat temu

scyzorykiem to ja sobie ser spod napleta do kanapki wyciągam

Ekipa Ciepłej Strefy
2 lat temu

Uwaga ciekawostka: „Karły fascynowały władców od niepamiętnych czasów. Nazywano je rozmaicie: pigmejami, niziołkami, niedorostkami czy guzami.”

Skory syn
2 lat temu

ciekawe

hhFFFF
2 lat temu

mocno odgrzany kotlet trafi do sluchaczy

Skory syn
2 lat temu

Nie ma co narod bardzo utalentowany

Józef Piłsudski
2 lat temu
Reply to  Skory syn

Naród wspaniały, tylko ludzie to kurwy

PropTesto(@proptesto)
2 lat temu

Józek nic takiego nie powiedział, jebany ciemnogród

Józef Piłsudski
2 lat temu
Reply to  PropTesto

Właśnie tą wypowiedzią udowodniłeś, że sam należysz do tzw. ciemnogrodu. Do szkoły won kurwo, bo ci jeszcze zacytuje parę moich złotych myśli.

PropTesto(@proptesto)
2 lat temu

Poproszę fakty, krokniki, jakąś treść prócz fejsbuka oczywiście

Józef Piłsudski
2 lat temu
Reply to  PropTesto

„Myśli i wypsknięcia” wyd. MG, Warszawa 2010, s. 41. Proszę cię bardzo ciemnogrodzie haha

EnoHoNo
2 lat temu

„Dildosik” Liroya trafi do sprzedaży w nowej formie
Szykuje się duża gratka dla kolekcjonerów silikonowych gadżetów.

WZY3
1 rok temu
Reply to  EnoHoNo

Nie stać Cię nie kupuj nie interesujesz się nie komentuj

Wojtek Realista
2 lat temu

hahahahahahah politykier odgrzewa jedną z najchujowszych płyt polskiego przemysłu fonograficznego

Piotr Starzec
2 lat temu

Suprajs liroy znowu nadaj swoje stare plyty z garażu wyprzedaje

Piotr Marzec Fan.
2 lat temu

Wojtek, Zajka i Radoskór będą rozliczeni za swoje zwrotki? A może już oddałeś sos? Weź Boryga na trasę jak za dawnych lat…

Bafangoo
2 lat temu
Prawda
2 lat temu

Opublikowany 3 godziny temu 16 grudnia 2019 Przez Sebastian Skajnowski
Liroy

15:53 17

Socjopata
1 rok temu

Dobrze, że odszedł od tej fałszywej mordy Kukiza (kolo który walczył z systemem pomógł ostatecznie ożywić ten skurwiały PSL), ale niedobrze, że nie dogadał się z Konfederacją, bo zostałby dalej w Sejmie, i mógłby dalej robić dobrą robotę. Wielka to strata. Niestety w polityce tylko kurwy się odnajdują, dobrzy ludzie są spychani na margines życia publicznego.

Paweł
1 rok temu

Gdzie można kupić tą płytę?

ProofesorNauk(@proofesornauk)
2 lat temu

Za chwilę mam odprawę. Co tu dużo gadać przecież nie jesteśmy kolegami. To ja lecę! – nie bez powodu użyłem tego słynnego cytatu magika bo raz że lecę samolotem a dwa że będę stacjonował w hotelu Krabi Cha-da. I stamtąd się odezwę jak złapie wifi. Pozdrówki skurwysyny i trzymajmy się ramy to się nie posramy!

SYN TEDEGO RESTARTUJE NEOSTRADE
2 lat temu
Reply to  ProofesorNauk

Araby będą Ci tam srać na łeb za stówę i bilet powrotny ?

Rafał Lala
2 lat temu
Reply to  ProofesorNauk

Odprawę? Starą na autostrade chyba odprawiasz.
Profesor to szlauf co za pestki dyni schyla się do miecza

Oliwia Szmidt To Coorva 69(@oliwia-szmidt-to-coorva-69)
2 lat temu

Tylko Liroy

Popularne