Sprawdź nas też tutaj

News

Sentino będzie koncertował w Polsce. Pogodzi się z Malikiem?

Raper wypowiada się o Diho, Belmondo, PRO8L3Mie i Eisie.

Opublikowany

 

Sentino zapowiedział, że zamierza regularnie pojawiać się w Polsce i odbędą się też jego koncerty. Bardzo prawdopodobne jest również jego pogodzenie się z Malikiem Montaną. Ponadto raper wypowiedział się na temat Diho i Belmondo oraz ujawnił czy usłyszymy jego numery z PRO8L3Mem i Eisem.

Sentino o Belmondo, PRO8L3Mie i Eisie

Sentino już jakiś czas temu propsował Belmondo i podtrzymuje swoją wypowiedź dotyczącą nagrania wspólnego kawałka z Młodym G.

– Nie wiem, jaką on ma sytuację w Polsce. Osobiście chcę z nim nagrać numer na „Aporofobię”, chcę z nim zrobić jakiś fajny mashupowy numer, bo mamy ogólnie różne stylówy, ale wychowaliśmy się w podobnych środowiskach, w podobnych miastach i uważam, że fajnie usłyszeć taki numer. – powiedział. Jednocześnie podkreślił on, że nie zamierza wypowiadać się na temat prywatnego życia Belmondziaka.

Raper został zapytany również o ewentualną współpracę z PRO8L3Mem. – Na razie nie mam z nimi żadnego kontaktu, ale uważam, że to jeden z przełomowych zespołów na polskiej scenie i czemu nie. – skwitował.

Nieobecny od lat na scenie Eis posłał jakiś czas temu kilka ciepłych słów w stronę Sentino, który się z nim skontaktował. Czy będzie wspólny numer?

– Z Eisem niestety nie będzie numeru. W tym okresie, kiedy nie było mnie na Instagramie, nawiązałem z nim kontakt, ale on bardzo fajnie powiedział, że na dobrą sprawę chciałby, żeby Eis został tam, gdzie się skończył, a więc w 2003 roku, także szanuję jego decyzję. – ujawnił Sebastian.

Sentino: „Możliwe, że pogodzę się z Malikiem”

Podczas ostatniego streamu Sentino wypowiedział się na wiele wątków, ale jednym z najciekawszych był ten dotyczący Malika Montany. Raperzy od wielu lat są skonfliktowani, chociaż baczni obserwatorzy mogą zauważyć, że między nimi nie ma już tyle złej krwi. Sam Sentino przyznał, że ich stosunki są dobre. Optymizmem napawają jego słowa, które wypowiedział kończąc transmisję na żywo:

– Możliwe, że pogodzę się z Malikiem. – ogłosił.

Sentino zapowiada koncerty w Polsce

Bardzo dobre wieści dla fanów Alvareza, którzy od kilku lat czekają na jego koncert w Polsce. Sentino poinformował, że w 2022 roku zamierza pojawiać się regularnie w kraju nad Wisłą, a co za tym idzie będą również jego koncerty.

– Zrobię w przyszłym roku na pewno koncerty w Polsce i w przyszłym roku będę się już pojawiał w Polsce normalnie, także wtedy będziemy się widzieć i zajebiście ogólnie, cieszę się bardzo. – powiedział podczas streamu.

Wyjaśnił on również, że koncerty będą dopiero w przyszłym roku głównie ze względu na pandemię i trudności w poruszaniu się po świecie.

@glamrap.pl

Sentino zapowiada koncerty w Polsce

♬ dźwięk oryginalny glamrap.pl

Raper odzyskał 90 tysięcy fanów na Instagramie

Przez kilka tygodni Sentino nie miał dostępu do swojego konta na Instagramie, na którym zebrał 90 tysięcy fanów. Zgubił on telefon, którym logował się do swojego profilu. Po wielu nieudanych próbach odzyskania konta Sebastian w końcu założył kilka dni temu nowy profil, na którym jest już ponad 20 tysięcy jego fanów. Chwilę po założeniu nowego profilu udało mu się jednak odzyskać stare konto z ponad 93 tysiącami obserwujących.

„Aporofobia” bez Diho

Sentino szykuje się powoli do premiery kolejnej polskiej płyty „Aporofobia”. Mają się na niej znaleźć dwie gościnne zwrotki z Polski i dwie z Niemiec. Fani dopytywali się czy będzie numer z Diho, ale Sentino stanowczo zaprzeczył. – Nie będzie numeru z Orangutanem. – stwierdził. Czyżby stosunki między raperami się pogorszyły?

Album ma się ukazać pod koniec roku. Obecnie Sentino pracuje także nad własną linią ubrań Sicarios Clothing, która ma się ukazać 20 września. 

 
101 komentarzy
101 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Ziominho
4 miesięcy temu

Krol jest jeden krol Sentino!

Punch
4 miesięcy temu

Wraca Król Jebane Trzepiki!!! możecie jedynie polerować berło królowi!

Fan el Profesora
4 miesięcy temu

Sicarios !!

Teraz nikt zatrzymacie tej fali.

PejaTVN
4 miesięcy temu

I co cwele jebane glamrapowe ? Mówiłem ,ze Sentino jest królem polskiego rapu, jesCze będziecie przed nim klękać skurwysyny ‚! Tylko sicarios !!!!

floda
4 miesięcy temu

Sentino, Królu, nie wchodź na drogę prowadzącą do tego cwela z wanny. To tylko kukiełka sterowana przez Rafalala.

Kapitan Bomba
4 miesięcy temu
Reply to  floda

Nie bez powodu ciągnie go do wanny xD

Maciej z Swinioujscia
4 miesięcy temu

Wojna z Turkmenistanem jest nieunikniona szykujcie sie polacy

Ruda Cipeczka z Kielc
4 miesięcy temu

jestem gotowa i sie kurwa nie boje smierci pamietaj o tym gdy Bog zapyta ktora godzina

Sicario
3 miesięcy temu

Każdy w miare kumaty koleś co wie co nieco o tym co się dzieje nie tylko na krajowym ale na europejskim podwórku, wie co wydarzyło się w Costa del sol gdzie sentino dwóch kuzynów zginęło od kul a senta musieli przemytnicy wywieźć na łodzi do loret del Mar żeby sento polowy malagi nie wystrzelał. Potem ludzie na maladze zaczęli mówić o sentino el loco I przylgnęła do niego łatka człowieka nieobliczalnego.

Kardynał
4 miesięcy temu

Zamiast po bilety będzie kolejka po wpierdol

Rado
4 miesięcy temu

Sentino ty jesteś w Polsce skończony!!! Ze swoją marką ciuchów z aliexpres też nie masz szans chyba że je będziesz opychać po cenie ciuchów.z bazaru a nawet taniej !!! Chyba zapomniałeś jak się zachowywałeś jak leciałeś po fanach jak na ulicy zostałeś pogoniony i chciałeś na policję dzwonić zostawcie mnie ratunku haloooo policja !!! Takie logo jak byś dał na bluzie chyba sam bym kupił chcesz być goniony na każdym koncercie ??? Nikt ci tego nie zapomni halooo halooo policja

Wyrok w zawieszeniu
4 miesięcy temu

pogodzić to się musi z brakiem szczęki jebany człowiek-szyja tzw kciuk

Tygrys w kropki
4 miesięcy temu

Dentysta miał fantazje i zrobił z tego pajaca cyrkowego hita wstawiając mu całą ruską porcelanę w jego krzywy ryj poprzednie zęby zżółkły i wypadły z tymi lepiej nie będzie gdyż zęby z reguły trzeba myć a nie wymieniać u ruską w piwnicy płacąc ratami lub daniem dupy

Qtaphone
4 miesięcy temu

Ruchałem tego sentino na jednej z dyskotek w kiblu. Nic ciekawego.

Rychu Peja
4 miesięcy temu

Co to za dresiarz na zdjęciu?

Bagażnik zawsze otwarty
4 miesięcy temu

Czekamy hehe – i będzie weryfikacja gangsta rapera i jego fanów glamrapowych typu nitro

Zwaliłem Konia Do Perkusisty MANESKIN
4 miesięcy temu

Takiego Farmazona jak Sentino to jeszcze nie było. Znali kiedyś takiego co się robił na bogacza urał że ma siano i kontakty a był biedakiem z kawalerki na ostatnim pietrze. W końcu sie skończyły lewe historie i po zweryfikowaniu farmazonów gościu pierdolnął się na line. Sentino podobny schemat.

Kapitan Bomba
4 miesięcy temu

Król Pętino halo policja

Jedras
4 miesięcy temu

Sentino widziany w punkcie vivusa podobno bral pozyczke na 2000pln.

spermino
4 miesięcy temu

Na dobrą sprawę to farmazon jebany, de facto nigdy nie miał broni w ręku. Nie wiemy dla kogo tańczył na stole i z kim pił wódkę za kulisami. Ważne że leki działają.

Lil Kondon
4 miesięcy temu
Reply to  spermino

ty tępa kurwo nawet na yt jest film jak napierdala z klamy na tarasie domu do twojej uciekajacej matki kurwy co mu próbowała zapierdolić krasnala ogrodowego za to, że wyruchał i nie oddzwania, powiedz szmacie, że to tylko seks a nie miłość, btw teraz już wiesz kto jest twoim ojcem

mcck
4 miesięcy temu

Ladacznico bezdomna nikt cie tu nie chce słuchać. Nie chcemy cie w Polsce. Graj u swoich braci z Afganistanu brudna palo

DOKTOR HIPHOPU CESARZ GLAMRAPU(@doktor-hiphopu-cesarz-glamrapu)
4 miesięcy temu

WY PIERDOLONE KURWY SZMATY CO WAM OJCIEC CHUJA DO USZU WKŁADAŁ WY PIERDOLONE ŻYDOWSKIE ELGIEBETOWSKIE KURWY WAS JEBANE SZMATY ZAJEBE
JEBAC TEGO SENTINA JEBAC TEGO ŚMIECIKA 2 KURWY SPEDALONE SZMATY KTO ICH SLUCHA MA UCHO W PIZDZIE A WASZE MATKI TO JEBANE SPEDALONE KURWY NIKIM JESTESCIE I NIKIM SZMATY BĘDZIE ZAPRASZA DO MNIE KIELCE ZRODLOWA 17A DOPADNE WAS KURWY CIOTY I POGADAMY O TYM WASZYM SPERMIKU I ŚMIECINO ZAJEBANE SZMATY ZAPRASZAM WAS GLUPIE SKURWYSYNY

PozeraczMlodychCipci(@pozeraczmlodychcipci)
4 miesięcy temu

NO JEDYNY CO WIE JAK KMINIĆ BAŻANTA NA TYM PORTALU ZAJEBYM DZIADAMI

LAJK

Lil Kondon
4 miesięcy temu

opierdol mu jeszcze dzide pedale

Prop&Testo
4 miesięcy temu

Ale se mieszkasz biedaku jebany, jeszcze państwo spłaca te długi gierka na twój blok z płyty, wypierdalaj.

DOKTOR HIPHOPU CESARZ GLAMRAPU(@doktor-hiphopu-cesarz-glamrapu)
4 miesięcy temu
Reply to  Prop&Testo

CIEBIE NAWET NA TAKIE MIESZKANIE NIE STAĆ PIERDOLONA ŻYDOWSKA KURWO CO ŻYJE U MAMUSI STAREJ KURWY CO NA CZYNSZ ZARABIA POD ŚMIETNIKIEM SWOIM SPRÓCHNIAŁYM PIŹDZISKIEM. WBIJAJ DO MNIE TO CIE TAK KURWO PRZEORAM ZE CIE TWÓJ PIERDOLONY SMIECINO NIE POZNA I CWELIK TAK CIE KURWO DOJADE ZE CIE RODZONA MATKA KURWA I OJCIEC KNUR PIERDOLONY WALIKOŃ NIE POZNA ZAJEBANA PSIA SZMATO BEZ HONORU

Pogromca kurew
4 miesięcy temu

Beka z tego cwela. Bez Polski i Polaków jest nikim, bo tylko w Polsce jest grupa niedorozwojów która kupuje jego płyty i przyjdzie na koncert. Jebać te kurwe o spodu.

HALO POLICJA ZOSTAWICIE MNIE AAAAAA
4 miesięcy temu

TY TEPA ZAKLAMANA PIZDO… PORUSZANIE SIE JEST UTRUDNIONE? NIEEEE TY PACANIE PIERDOLONY KTORY PO MARNE 5 KOLA ZL IDZIE Z PLACZEM DO SADU.. PODOBNO TYLE KOSZTUJE TWOJE WYJSCIE DO RESTAURACJI… MOZNA LATAC GDZIE SIE CHCE TYLKO ZE ZALUJESZ 100E NA TESTY COVIDEOWE GDZIE BILET KURWA KOSZTUJE 30 EURO DO WIEKSZOSCI KRAJI W EUROPIE,JESTES TAKIM KRETYNEM ZE WIEKSZOGO CHYBA W EUROPIE NIEMA A TWOI FANI TO LAMUSYALBO DZIECIACZKI CO O ZYCIU WIEDZA TYLE CO CO PRZECZYTAJA W INTERNECIE

miksowałem kawałki sentino
4 miesięcy temu

Stracił godnosc, zdrowie psychiczne, szacunek, potencjał w Niemczech – wszystko. A kto zna go prywatnie wie, ze to farmazon bez pieniędzy. Jebać idiotow, slepo zapatrzonych w narkomana, hazardziste i nieudacznika

elobrekorazdwa022
4 miesięcy temu

wez wypierdalaj

Abou-Chaker-Clan
4 miesięcy temu

Nie znam nikogo kto tak się zbłaźnił jak on. Poziom zenady, wstydu i zakłamania sięga kosmosu. Jezeli ktos po tym jeszcze go słucha, to dwód na to jak ludziie w tych czasach nie mają wartosci, honoru ani własnej tozsamosci

twuj stary
4 miesięcy temu

jaka laska nie ssie jak Shaiden Rogue to nie ma prawa nazywać się kobietą

jebac narcystycznego klauna
4 miesięcy temu

Przeciez jakaś Polska nie jest mu potrzebna bo jest graczem na skale swiatową, a teraz ten biedak bedzie wysylal prawnika po załosne tysiac euro (z czego wiekszosc prawnik zajebie), a za grosze zagra nawet na wypizdowie gdzie psy dupą szczekają jak on 

Tuchaczewski
4 miesięcy temu

Co za pozerska kurwa. Niby gangster, niby milioner, a tylko zwykły pozorant i jebana szmata.

żENADA
4 miesięcy temu

PĘTINO WRACA DO POLSKI NAJPIERW ODWIEDZI KOMENDĘ POWIATOWĄ W WYPIŹDZIOWIE MNIEJSZYM ,ŻEBY ZŁOŻYĆ ZEZNANIA A POTEM RAZEM Z BELMONDZIAKIEM BĘDĄ DOTYKAĆ SIĘ GRZYBAMI W WANNIE U RAFALALI

Kinga Rusin
4 miesięcy temu

Halo policja
Ratujcie mnie
Aaaaaa

Bobo
4 miesięcy temu

Semtino to zwykly zboczuch i transwestyta , jak chcecie posluchac prawdziwej muzyki to wlaczcie sobie Popka lub Kubanczyka a nie jakis amatorow.

Maciej z Swinioujscia
4 miesięcy temu

Pętino nie unikniesz wojny z Turkmenistanem bedziesz bronic oczyjzny razem z Polakami i chuj mnie to obchodzi !

Lukipuki
4 miesięcy temu

Sentino zapowiada ostre perwersy w polsce

szymek
4 miesięcy temu

Sentino ma sie podobno dograc do kawalka od Young Multiego wiec bedzie rozpierdoooool , czekamy na nutke i dozobaczenia mordunie wy moje.

tobiasz
4 miesięcy temu
Reply to  szymek

Moje marzenie sie wkoncu spelnilo king pento dogra sie do wielkiego young multiego , ktory nie ma sobie rownych w ameryce

Artur
4 miesięcy temu

To nie jest jego marka ubrań xd

freshLOTUS
4 miesięcy temu

Siemano wszystkim, jestem Lotus i zapraszam do sprawdzenia pierwszego klipu i drugiego występu na majku w mojej jeszcze ze nie karierze. Oto feat z moim udziałem eloooo
https://m.youtube.com/watch?v=1EBtkOwjYmU&feature=youtu.be

Liz mi łyntę
4 miesięcy temu

NASRAJĄ SOBIE DO RYJÓW NA ZGODĘ.

Dominik z Lublany
4 miesięcy temu

Taka prawda , ze Pętina juz dawno powinni wywiezc do Choroszczy.

jonasz
4 miesięcy temu

Yo mordeczky wiadomo kiedys King Sento wypusci analna rozpierduche 2 ? Pozdro dla byczkensow elo elo 420 (ziolko)

Jebac polackow
4 miesięcy temu

Wypierdalaj cweltino

devx
4 miesięcy temu

Alwarezowi skradziono telefon… beka w chuj, jego sicarios nie wymordowali calej dzielnicy za to ? 😀

Step Armia
4 miesięcy temu

„Spalił wszystkie mosty, gdzie koncert zagrasz ofermo
Zamiast po bilety, będzie kolejka po wpierdol”

4 miesięcy temu
Reply to  Step Armia

>cytowanie jakiejś patologii spod trzepaka

Bolek
4 miesięcy temu

A co to za idiota?

600
4 miesięcy temu

Typ ma narcystyczne zaburzenie osobowosci, najpierw sie wywyzsza a teraz z podkulonym ogonem będzie nagrywal z ćpunek, ktory wyskoczył z wanny. Zero godnosci. Jechac z kurwą do psychiatryka 

Pogromca kurew
4 miesięcy temu
Reply to  600

Beka z tego cwela. Bez Polski i Polaków jest nikim, bo tylko w Polsce jest grupa niedorozwojów która kupuje jego płyty i przyjdzie na koncert. Jebać te kurwe o spodu.

osamabarak
4 miesięcy temu

Czekam na samobojstwo tego chorego psychicznie klauna. Dla hajsu nagra niedlugo ze step armią

ej frajerzy
4 miesięcy temu

Jebać chorągiewe i zakłamanego biedaka! Wszystkie łapki w dół dają niedowartosciowane cioty jak on. Jak mozna tego pajaca traktowac powaznie

Pogromca kurew
4 miesięcy temu
Reply to  ej frajerzy

Beka z tego cwela. Bez Polski i Polaków jest nikim, bo tylko w Polsce jest grupa niedorozwojów która kupuje jego płyty i przyjdzie na koncert. Jebać te kurwe o spodu.

Popularne