Sprawdź nas też tutaj

News

SENTINO CHCE „ZDOMINOWAĆ RAPGRĘ W POLSCE” – PALUCH ODPOWIADA

Opublikowany

 

Dalszy ciąg sporu między Sentino a Paluchem.

Przypomnijmy, że kilka dni temu, poznański raper nieprzychylnie wypowiedział się w sieci na temat rapera z polsko-latynowskimi korzeniami. Sentino zareagował na krytykę, chęcią spotkania się z Paluchem oko w oko. Do takowego raczej jednak nie doszło, są natomiast kolejne komentarze z obydwu stron.

 

Wypowiedź Sentino (zachowana oryginalna pisownia):

"Jak mowię ze znam ludzi od ludzi to nie mowię o HipHopie. Dziękuje swojemu Miastu ze mnie przyjęło tak serdecznie i uczciwie jak mnie przyjęło. Przy wielu okazjach się spisałem i zarobiłem sobie przez lata na szacunek którego się nie zdobywa wstawiając zdjęc zegarków, gotówki, samochodów, ubrań, lub nawijąjąc jakąś pseudo uliczną poezje żeby się podlizać chłopakom bo odbiorcy zazwyczaj mają 18 lat, nie są z dużego miasta i mieszkają z rodzicami. Ja robię Rap dla siebie. Ja nie gloryfikuje przemocy, ja dokumentuje to, co się dzieje w moim otoczeniu.
Ja nie miałem parcia ze strony żadnej z ekip raperskich, nie miałem wytwórni która by włożyła pieniądze w mój projekt, tylko zacząłem dosłownie od dworca centralnego z walizkami i adresem na Mokotowie i wszystko co sobie zbudowałem stworzyłem sam.

W rok czasu udało nam się stworzyć solidną bazę fanów bez płyt, bez klipów, bez wywiadów, bez radia, bez koncertów.
Nie uważam ze nalezą mi się oklaski, ale uważam ze jeśli ktokolwiek skrytykuje mój ruch lub moje przekonania to jest to moim prawem natury by bronić swoich interesów, zwłaszcza jeśli ktoś to robi bezpodstawnie i dla samej satysfakcji poprawienia sobie samopoczucia.

Jestem synem uchodźcy z Chile i matki która opuściła Polskę podczas stanu wojennego by studiować w Berlinie.
Nigdy nikogo nie skrytykowałem poza osobami które osobiście znałem i na których się zawiodłem, ani nigdy się nie afiszowałem kim to niby jestem ja. Ja nie przedstawiam się ludziom jako Sentino tylko jako Sebek lub jeśli ktoś zna moją "uliczną" ksywę to tak mnie zwie.

W Warszawie stałem się facetem, tu życie wiele mi dało i wiele zabrało i jest to sprawa moja osobista a nie temat na plotki znudzonych artystów.
Ja gwarantuje ze jeśli cześć tych osób która mnie krytykuje by przeszła to co ja przez ostatnie osiem lat to by nie zrobiła kariery w muzyce tylko by skończyła albo w trumnie albo gdzieś w rynsztoku…
Pozdrawiam wszystkich swoich prawdziwych ziomali, tych których nie ma teraz przy nas, tych którzy zmarli i tych którzy nie mają możliwości zarobić na legalu przez muzykę lub jakiś inny indywidualny talent.
Przyjdzie czas w którym zdominujemy do pewnego stopnia tą Rapgre w tym kraju. I zrobimy to za pomocą ludzi życzliwych. Bo tych co wbijają kosę w plecy zasłaniając się kimś innym już przeszliśmy odczute sto razy.
Ja się nie zasłaniam. Ale możemy zacząć tak robić.

Smierć Wrogom, Chwała mordom. Tyle w tych wszystkich tematach."

 

Wypowiedź Palucha (zachowana oryginalna pisownia):

"W ostatnim czasie ktoś próbował zrobic sobie trampolinę z mojej osoby. To jest mój pierwszy i ostatni wpis w tym temacie a ty dalej sie napinaj w swoim wirtualnym getcie.
Sprawa jest zamknięta
Pozdrawiam.
Diil Gang 4 Life
BOR 4 Life"

 

Paluch do swojej wypowiedzi załączył numer Hemp Gru – "Srankster".

 

 
68 komentarzy

68
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
pan yapa

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-1uMjwmhV98[/youtube]

PJOTR

[imgcomment image[/img]

®∆b∆n

Paluch czy żywot ulicznego rapera nadal jest ciężki?Pozdrawiam kumatych

MŁODY CZARUŚ

PALUCH ZAMKNIJ PIZDĘ. POTRAFISZ GADAĆ O CZYMŚ INNYM NIŻ O INNYCH RAPERACH? SAM NAGRYWASZ CHUJNIE NAGRYWASZ, A TEN SENTINO BY CI GARŚCI NAJEBAŁ, I BYŚ SKOŃCZYŁ SIĘ BAWIĆ W ZJEBANEGO RECENZENTA POLSKIEJ SCENY.

ObozowyKapo

PRZYPOMINAM. PALEC DAŁ FOTĘ na FEJSA z BILONEM HG I SENTINO WIELKI GANGSTA WYMIĘKŁ i ODDAL POKŁON KCIUKOWI.

wtf

FREE BGC RTV AGD IGG SAS ISO
palec ma brzydką żonę

kers

[imgcomment image[/img]

LEON ZAWODOWIEC

Beka z jednego i drugiego, modle sie tylko, by nie bylo beefu, bo znowu malolaci beda jakas chujnie w telefonach puszczac
[imgcomment image[/img]

me Boss

jebać palucha, dlaczego ma ksywke paluch? bo lubi 21 paluch, czyli kutasy i połykać sperme. p.s.: jak poderwac Quebo? To proste wystarczy mu pokazac swojego siuraka i juz bedzie twoj,Quebo to łasa suka na meskie siuraki
łapcie prawilną muze:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yG0oBPtyNb0[/youtube]

kers

[imgcomment image[/img]

lalalalallala

PALUCH TY PALO SENTINO WPROWADZA PRAWDZIWA SWIEZOSC NA SCENE, W DODATKU TECHNICZNIE MOZESZ MU LIZAC DUPE, TY ZA CALA TWOJA SMIESZNA PLATYNE ZAROBILES TYLE ILE ON ZA KILKA FEATOW ZA GRANICA WIEC WYPIERDALAJ

kers

[imgcomment image[/img]

Ojojoj

Hahahha sentino okazał sie pozerem? Ależ mi przykro hahhahaha, jebac laka

eh

CIEKAWE CO NA TO PALUCH

kamil1983

[quote name=”kers”][imgcomment image[/img][/quote]

olać ich zajebista dupeczka

Sokół Chwali Pana

[imgcomment image[/img]
KCIUG ZA MIKROFONEM, W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI. JEBAĆ LESZCZY Z LAMUSAMI SIĘ NIE PIEŚCIĆ.

kamil1983

nowe info
bonus gra z chadanem w pokera na kanapki

FUCK UR FAVORITE RAP

PALUCH COS MI SIE WYDAJE ZE CHYBA NIE DO KONCA MASZ W SWOIM MALYM POZNANSKIM MOZGU POJECIE DO KOGO CHCESZ WIROWAC

JEBAC POLSKI RAP A W SZCZEGOLNOSCI POZNANSKI RAP NA CZELE Z SRENEREM I KCIUKIEM

#TRRR

kciuk nosklill
snetino propsy

mordyy

„Diil Gang 4 Life
BOR 4 Life”
ile ten imbecyl ma lat?

ROLEX_DLA_BIEDNYCH

SENTINO > PALUCH JAKO CZŁOWIEK I JAKO RAPER, JUŻ CHUJ Z TYM GHOSTWRITINGIEM I KANYE WWSTEM. SENTINO MA RENOME W NIEMCZECH A TAM BYLE KTO SIĘ NIE WYBIJA, PALUCH ZARABIA SETKI TYSIĘCY ZŁOTYCH I ODJEBAŁO MU OD TEGO HAJSU, BAWI SIĘ W WYROCZNIE A TAK NA PRAWDĘ TO W CHUJU MAM JEGO ZDANIE O KIMKOLWIEK I PEWNIE WIĘKSZOŚĆ LUDZI Z WŁASNYM MÓZGIEM TEŻ MA TO W CHUJU. NIE MA TO JAK ZGARNIAĆ PAPE W SETKA TYSI I NADAL PIERDOLIĆ O TYM SAMYM, ŻE SZYTWNIUTKO I JAKIM TO SIĘ JEST PRAWILNIAKIEM, PALUCH BYŁ SPOKO JAKO MŁODY CHŁOPAK, JARAŁEM SIĘ PEWNIAKIEM I DO TEJ PORY ZDARZA MI SIĘ POSŁUCHAĆ ALE NIE OSZUKUJMY SIĘ PO DEBIUCIE TO JUŻ SAMA CHUJNIA, TYCH NOWYCH PŁYT NAWET NIE SPRAWDZAM BO NIE WARTO.

MŁODY CZARUŚ

TAK TO MA NAJWIĘCEJ DO GADANIA TEN PALUCH, A JAK SIĘ ZNALAZŁ SENTINO KTÓRY MU POCISNĄŁ, TO NAGLE ZACZĄŁ OSZCZĘDZAĆ KLAWIATURE, BO ZMIĘKNĄŁ FRAJER. MYŚLI, ŻE TYLKO ON MOŻE INNYCH STRASZYĆ WPIERDOLEM, TYLKO TYM RAZEM NA SERIO KCIUK MOŻE DOSTAĆ PO PIŹDZIE, I SZCZERZE NA TO LICZĘ. WYPIERDALAJ Z POLSKIEJ SCENY MALKONTENCIE PIERDOLONY.

Mefedron

[quote name=”PJOTR”][imgcomment image[/img][/quote]
[imgcomment image[/img]
DAWNO NIE BYŁO TEGO RUCHADŁA

kamil1983

[quote name=”Mefedron”][imgcomment image[/img]
DAWNO NIE BYŁO TEGO RUCHADŁA[/quote]

dobra jest

wwo

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mcZaJEMsSwM[/youtube]

nhghjghgjhgjh

SENTINO TO GANGSTER, A PALUCH TO RAPER KTORY NAGRYWA DLA 18LATKOW.

NIE ŁATWY JEST ZYWOT ULICZNEGO RAPERA, Z KONCERTÓW WPADA MEGA SIANO ALE MOWMY ZE JEST BIEDA.

fed

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0vrlvbmcuJE[/youtube]

gałgan

[quote name=”PJOTR”comment image[/quote]

kurwa caly dzien bym mogl to ogladac;)

comment image?oh=1a227d179ca3739553c23930e519fb04&oe=55936EAC z duchem czasu panowie
i cioteczki…trzeba isc najlepsze akcje wiadomo !!!

ŚnieżnyPyton

„rapera z polsko-[u]LATYNOWSKIMI[/u] korzeniami”

HAHAHA kto tutaj pracuje, mandryle?

123
112211

[quote name=”ŚnieżnyPyton”]”rapera z polsko-LATYNOWSKIMI korzeniami”

HAHAHA kto tutaj pracuje, mandryle?[/quote]
poprzednio tak samo napisal
redakcja maturzystow elo

polak

Ja tylko czekam az ktos dojebie paluchowi. Typ czuje sie nietykalny i mysli, ze jest jakims ochroniarzem. Znalazl sie wielki raper, bo Fokusa pocisnal. Tede na niego zlal („ze co… jak ktos mnie zdissuje, ze gram policjanta w serialu znaczy, ze jest idiota. Bo nie rozgranicza fikcji od rzeczywistosci”) Taki z niego reprezentant, WLASCICIEL B.O.R. (grupa 1-osobowa) ze nagrywa z dziecmi z SB Mafiji? Taki wiarygodnis, ze nagrywa kawalek z Tau – List motywacyjny. Nawija tam, ze dragi, zle ryja banie… a na HOT16 Challenge jest bardziej nafukany niz O.S.T.R. Gdzie tu sens?
Kurwa Paluch szlachcic. Mysli, ze ma zasady. A ja wciaz go kojarze z „Wokol mnie”. Wyjebane ma na niego Gural tak apropo.

Cytować

rcagshgv

Kciuk, ale ten numer jest o tobie. Bilon nie mowil?

destruktorpalucha

paluch lajzo jebana,te twoje zlote plyty sa tylko dlatego, ze sluchaja cie typowi polscy sluchacze. Jestes wackiem i hipokryta. Zabawne ze w kazdym kawalku pier*olisz o hejterach haha.

Pan Tony Dolarów
CZOSNEK112

[quote name=”Mefedron”comment image
DAWNO NIE BYŁO TEGO RUCHADŁA[/quote]

A kto to?

macius3456

Oboje sa siebie warci.Na poczatku bylem za Seninto,ale teraz widze ,ze odpierdala zwykle show w necie i to jest bardzo ponizajace dla prawdziwych hardkorowcow z ulicy.Ludzie z ulicy nie pisza kurwa postow,ani grozb (dowod przed sadem) tylko dzialaja.Kiedys nawinal nawet Kool Savas „jestes fejk jak Sentino” i chyba klurwa jest w tym chuj prawdy.Sentino to zwykly pozer,nie gangster.Moze opierdolil troche towaru,a ma sie za al kaide.Jaki raper jest do kurwy nedzy gangsterem???zaden.te wszystkie raperki sa chuja warte.jeszcze sentino broni sie przed „paluchem ” hahaha swoimi kolegami ja pierdole,jak moglem byc taki slepy.

POMOCY

KIM JEST TA NIUNIA CO SCIAGA CYCKONOSZ ?? JAKIS FILM Z NIA JEST ?? IMIE ?? COKOLWIEK….. [quote name=”Mefedron”comment image
DAWNO NIE BYŁO TEGO RUCHADŁA[/quote]

Jebać SOKOŁA z WWO

[quote name=”Mefedron”comment image
DAWNO NIE BYŁO TEGO RUCHADŁA[/quote]
fajna sucz, akurat na mojego ogórasa

ASD

[quote name=”CZOSNEK112″]A kto to?[/quote]
Shay Laren ale jak byla mloda. Teraz juz tak nie wyglada ;_:

mts3240

[quote name=”PJOTR”comment image[/quote]

[imgcomment image?site=sex&user=hornysoab[/mg]
Shay Laren

koldiplz

teraz propsujecie sentno, a dopiero po nim jechaliscie kozojebcy :v ale racja, props, sentino wiadomiks

Sentorini

Jebac Sentino, jakis wack, beka dozywotnia za to, ze takie marne grajki i kundle startuja do pierwszej ligi, SENTINO OBCIAGNIJ KCIUKOWI PAZNOKIEC *MOCNE_PUNCHE_OD_SANTORINIEGO*

Kupal

BEDZIE BEEF CO?

GaduaTV

S.O.S Panowie, spokojnie 😉

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=c8KmWUmVxLI[/youtube]

SCDDSADSADSA

NIE WPUSZCZAC BRUDASÓW DO POLSKI BO BEDZIE TURCJA JAK W ANGLI… WYJAZD Z BRUDASAMI JEBANYMI

A$AP_ZBOK

PRZECIEZ SENTINO ZARABIAJAC SETKI TYSIECY TYLKO ROBI SOBIE BEKE NAGRYWAJAC TRAPY OGARNIJCIE JAK NAWIJAL PO NIEMIECKU JAKIE SKILLSY FLOW I RYMY. PRZECIEZ PALUCH PRzY NIM TO JAK CHADA PRZY QUE IDENTYCZNIE STOJA TECHNICZNIE

[imgcomment image[/img]

Ghjj

Jak jego Ojciec jest uchodźcą z Chile to znaczy że był komuchem i słusznie go Pinochet wygonił z Chile!

peon

Sentino rozjeb tego kciuka 😀

Popularne