Sprawdź nas też tutaj

News

Sentino i Crackhouse. „Trapowy, polsko-hiszpański film dokumentalny”

Kartel przyleciał do Alvareza.

Opublikowany

 

Ekipa CrackHouse, współodpowiedzialna za ostatnie sukcesy muzyczne Sentino po raz kolejny poleciała do Hiszpanii, kraju, w którym mieszka raper, by nakręcić teledyski do utworów ‚45’ i ‚PSG’. Do sieci trafił 12 minutowy vlog z wyjazdu.

Producenci na stałe wbili się do polskiego mainstreamu zgarniając w zeszłym roku kilka złotych i platynowych płyt. Tym razem odpowiedzialni są za podkład do utworu ‚Pow’ Sentino i Schwesta Ewy, który gości na pierwszym miejscu Spotify.

– Trapowy, polsko-hiszpański film dokumentalny. Grupa przedstawicieli kartelu CrackHouse leci do Sebastiana Sentino Alvareza celem nakręcenia teledysków do jego najnowszego dzieła pt. 'Aporofobia’.

 
183 komentarze
183 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesooor Traaapu Czyści Glamrap z Łaków
10 dni temu

♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛

DEKRET KRÓLEWSKI – APOROFOBIA PŁYTĄ ROKU 2022!!!

NIECH NO JA WAM POKARZĘ CZEGO DOKONAŁ DON SENTINO
ALVAREZ W 2022 ROKU

WYDANE NA YT 31 GRUDNIA 2021

https://www.youtube.com/watch?v=syuAs-uI31Y

W 3 DNI NAJEBANE 764,683 TYŚ WYŚWIETLEŃ!!!

INTRUZOWI AZ SPADŁA JEGO FEJKOWA APASZKA BLOODSÓW
Z WRAZENIA

TPS POPUSCIŁ ROZLUZNIONE ZWIERACZE PO TYM JAK
GO ZGWAŁCILI POD CELĄ JAK SIEDZIAŁ W ZK ZA NARKOTYKI

DAWID KAFELKATOR UPUSCIŁ KIELNIĘ MURARSKĄ

NIE MACIE PODJAZDU DO DON ALVAREZA

TAK SIE KOŃCZY DOMINACJA GENETYCZNA

TAKIE LICZBY SIE MA JAK SIĘ MODLI DO ŚWIETEGO
JESUSA MALVERDE

KTO SIĘ POMODLI?

PS. SEBA W TYM KLIPIE MA CIUCHY DROŻSZE NIŻ WASZ
STARY AUTO

– PALM ANGELS ARCHIVE CHECKED JACKET 5,724 ZŁ
– PALM ANGELS CLASSIC LOGO T-SHIRT 1,122 ZŁ

ILE LAT MUSISZ ZAPIERDALAĆ ŻEBY TYLE ZAROBIĆ???

♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛

Profesooor Traaapu Czyści Glamrap z Łaków
10 dni temu

23.15 MAMA WCHODZI DO POKOJU BORYSA WYTAPETOWANEGO W RÓZOWIE MISIE KOALA:

– BORYSEK A CO TY TAK SIEDZISZ NA GLAMRAPIE CODZIENNIE, CO TAM PISZESZ?

BORYS:

– WALCZE Z FAKTAMI, PROFESOOREM TRAPU I JEGO DOMINACJA GENETYCZNA

MAMA:

– A MODLITWĘ JUŻ ODMÓWIŁEŚ DO ŚWIĘTEGO JESUSA MALVERDE?

BORYS:

DON ALVAREZIE SENTINO NASZ,
KTÓRYŚ JEST W COSTA DEL SOL:
ŚWIĘĆ SIĘ IMIĘ LATYNOSKIE TWOJE,
PRZYJDŹ LIVESTREAMY TWOJE,
BĄDŹ WOLA TWOJA JAKO W MALADZE,
TAK I W RADOMIU.
RAPU GANGSTERSKIEGO NASZEGO POWSZEDNIEGO
DAJ NAM DZISIAJ.
I ODPUŚĆ BITYM CWELOM GLAMRAPOWYM ICH WINY,
JAKO I MY SPUSZCZAMY SIE 16 LATKOM DO CIP.
I NIE WÓDŹ NAS NA SUCHE BRĄZU PRYCZENIE,
ALE NAS ZBAW OD FLAKA TEDEGO.

23.45 MAMA BORYSA WSIADA DO ZŁOTEGO VOLVO XC90…

Profesooor Traaapu Czyści Glamrap z Łaków
10 dni temu

♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛

LICZYŁEM PENGĘ ZA 2021 ROK I TO MOJE STATYSTYKI

– 570.000 PLN PO PODATKACH NA CZYSTO
– 17 PRZERUCHANYCH SMARKUL DO LAT 16
– 11 PRZENICOWANYCH DZIWEK DO LAT 19
– 7 PRZEPRYCZONYCH W BRAZ SZMAT DO LAT 21
– 1 NASTOLATKA JESZCZE CZEKA NA SYLWESTRA HAHA

DOBRY BYŁ TEN 2021.

OPŁACAŁO SIĘ MODLIĆ DO SWIĘTEGO JEZUSA MALVERDE O DOSTATEK!

A TY JAK TAM?

– 100 PLN OD BABCI POD CHOINKĄ?
– 97 PAR SKARPET OBSPERMIONYCH DO SUCHA?
– RYJ NADAL NIESKALANY INTELIGANCJA?
– AUTO NADAL TO SAMO DIZEL W LPG TURBO GOLF IV?
– MIESZKANIE 35 M^2?
– KREDYT NA 30 LAT NA 10.000 PLN?

HAHAH

JEBAC BIEDAKOW OMIKRONEM DO SPODU!

I DIAXEM PO TYCH WASZYCH RYŻYCH PYSKACH ZAZDROSNYCH!

ZAZDROŚCICIE MI BO RUCHAM NIELETNEI SRAKI I MAM PIENIEDZY W OPÓR!

MOŻECIE MI WYLIZAĆ RURĘ WYDECHOWĄ Z MOJEGO EKSKULZYWNEGO VOLVO XC90

#SICARIOS

♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛

Kibic
10 dni temu

Gardzę intruzem i całą tą patologiczną step armią. To ściek muzyczny dla dresów spod trzepaka w małej mieścinie, gdzie nic nie ma.

Słucham rapu od wielu wielu dekad. Intruz to regres muzyczny i intelektualny.

Sentino porywa tłumy, polaryzuje słuchaczy, ale jedno mu trzeba przyznać – ma chłop talent.

Zarówno do produkcji, rymowania jak i śpiewania, co jest rzadkością w polskim rapie. Można go przyrównać do Nate Dogga.

Każda płyta Sentino ma kilka fajnych numerów, do których wracam za każdym razem. Moi znajomi, którzy słuchali Sebastiana też byli ciekawi kto to jest i czemu wcześniej nie słyszeli o słynnym „Don Alvarezie”.

Borys
10 dni temu
Reply to  Kibic

Sentino nie ma żadnego talentu nie ma nawet podstaw żeby aspirować do miana rapera…on nawet nie rymuje..on prezentuje najbardziej patologiczną część sceny.. Step Armia silna nie jest ale intruz chociaż przekaz daje w kawałkach..

solarbialas
10 dni temu

chuj ci na ryj cwelu Bierdolony beteo

Borys
10 dni temu
Reply to  Kizo King

HHAHAH

SENTINO CWELTINO WYJASNIONY

Volvo dałny giną
10 dni temu

Morda pizdo

Borys
10 dni temu

Tak czytam te wypociny i dochodzę do wniosku że musisz się leczyć… Jesteś tak głupi i tak upośledzony że szok…przecież to co piszesz to zakrawa tylko na to byś wszedł mu w dupę bez wazeliny…

Volvo dałny giną
10 dni temu
Reply to  Borys

Utylizacja nikt cioty nie jest wstanie wyleczyć.

Huj
10 dni temu

Wchodzi Zimnoch do tartaku, a tam Ajtuj z Cycem na dechach leży…

75 dulaczy składa kloca na kasecie vhs z analami
10 dni temu

Nie podszywaj się szmato. I ogólnie z pierwszą częścią twojej składni to nie trafiłeś ale z drugą to jak najbardziej.

SKURWYSYN JEBANY®
10 dni temu

TY LEPIEJ SIĘ DOWIEDZ, CZYM JEST SKŁADNIA, NIEWYKSZTAŁCONY IDIOTO 😀

75 dulaczy składa kloca na kasecie vhs z analami
10 dni temu

wylizsz pizde profesiurkowi i zdupydomordzaurowi śmieciu w dupe im sie pchasz

SKURWYSYN JEBANY®
10 dni temu

NO I JAK, DOWIEDZIAŁEŚ SIĘ JUŻ CZYM JEST SKŁADNIA, NIEWYKSZTAŁCONY IDIOTO? 😀

Makdonalt
10 dni temu

Powiedział idiota wykształcony. Wykształcony na tekstach Sentino.

SKURWYSYN JEBANY®
10 dni temu
Reply to  Makdonalt

NA TYLE WYKSZTAŁCONY, ŻEBY WIEDZIEĆ ŻE NIE UŻYWA SIĘ WYRAŻEŃ, KTÓRYCH DEFINICJI SIĘ NIE ZNA, BO POTEM WYCHODZI SIĘ NA KOMPLETNEGO GŁUPKA. POPŁACZ SOBIE JESZCZE, A JA CIĘ UTKAM DO SPODU 😀

Makdonalt
10 dni temu

Podaj mi proszę definicję „utkania do spodu”, jestem za mało wykształcony na takie wyrafinowane słownictwo.

SKURWYSYN JEBANY®
9 dni temu
Reply to  Makdonalt

NA TYLE WYKSZTAŁCONY, ŻEBY WIEDZIEĆ ŻE NIE UŻYWA SIĘ WYRAŻEŃ, KTÓRYCH DEFINICJI SIĘ NIE ZNA, BO POTEM WYCHODZI SIĘ NA KOMPLETNEGO GŁUPKA. POPŁACZ SOBIE JESZCZE, A JA CIĘ UTKAM DO SPODU 😀

SKURWYSYN JEBANY®
9 dni temu
Reply to  Makdonalt

„UTKANIE DO SPODU – ZMINUSOWANIE URZYTKOWNIKA DANEGO PORTALU, WOBEC CZEGO JEGO WYPOWIEDŹ STAJE SIĘ NIEWAŻNA, STAŁE TAKIE DZIAŁANIE POWODUJE NARASTAJĄCĄ FRUSTRACJĘ U ZMINUSOWANEGO.” ~wikipedia

Makumba
8 dni temu

„Użytkownika”, specjalisto od składni.

SKURWYSYN JEBANY®
7 dni temu
Reply to  Makumba

„UTKANIE DO SPODU – ZMINUSOWANIE URZYTKOWNIKA DANEGO PORTALU, WOBEC CZEGO JEGO WYPOWIEDŹ STAJE SIĘ NIEWAŻNA, STAŁE TAKIE DZIAŁANIE POWODUJE NARASTAJĄCĄ FRUSTRACJĘ U ZMINUSOWANEGO.” ~wikipedia

Makdonalt
8 dni temu

Kłamiesz, sprawdziłem całą wikipedię i nic takiego tam nie piszą.

SKURWYSYN JEBANY®
9 dni temu
Reply to  Makdonalt

WRZUCAM NAWET LINKA DO VIDEO OMAWIAJĄCEGO OWE ZAGADNIENIE:
https://youtu.be/wS0h1Uo0Y5I

75 dulaczy składa kloca na kasecie vhs z analami
10 dni temu

Szmata to twoja stara korku analny

75 dulaczy składa kloca na kasecie vhs z analami
10 dni temu

Zjebie sklej tą pizdę i wypierdalaj. Dzieciak to ci srał na mordę jak zmieniałeś poelichy niedojebie. Masz problem? Solówka?

75 dulaczy składa kloca na kasecie vhs z analami
10 dni temu

Jebać wieprza. Beka z ciebie dziecko bo ci żyłka na czole pęknie.

Borys Wygryw Wygryw Wygryw Wy kurwy
10 dni temu

WYCZYSĆ NAJPIERW SWUJ RYJ BO JEBIE NA CAŁY MOKOTÓW. OSTATNIO SIEDZIALEM W L’ARC I MIMO ZE ZAMKNIETE DRZWI BYLY TO NAGLE SMROD GORSZY NIZ Z DURIANA. WYCHODZE PATRZE A TAM PEDOFIL STRAPONU ZAPIERDALA Z KARTONEM PO TV POD PACHA. JEBAC CIE PRONDEM CWELU SMIERDZACY.

75 dulaczy składa kloca na kasecie vhs z analami
10 dni temu

ta kurwa jebana skurwysyn jebany minusuje moje komenty udaje profesora a nim nie jest śmieć i bity cwel. co za kurwisko jebane.

SKURWYSYN JEBANY®
10 dni temu

NO I CO Z TYM ZROBISZ, FRAJERZE? NIC, BO JESTEŚ BEZSILNY WOBEC POTĘGI ARMII $$$ICARIOS. JESTEŚ NIKIM!

75 dulaczy składa kloca na kasecie vhs z analami
10 dni temu

hetman, zdupydopizdy, ty, profesor, fan el pedofila – jesteście dnem i metrem mułu!

Chuj wam na stare obyście po zdychali na ebole czy na covidy itd

BARDZO BOGATY PRZEDSIEBIORCA
10 dni temu

pierdole NA PIZDE TWOJEGO CHLOPAKA I CIEBIE PAZIU ZJEBANY UTYKAM WAM PIZDY ROZRZAZONYM POGRZEBACZEM WY PEDRYLE JEBANE

MISTERIO
10 dni temu

Bez kitu muszę coś wam powiedzieć. Nigdy nie słuchałem muzy Sebastiana, nigdy nie przesłuchałem jego choćby jednego kawałka, a profesor zawsze mnie wkurwiał tymi swoimi wysrywami o Sentino.
Bliżej mi było do muzy Intruza, któego mam pierwszą płytę w fizyku.
Ale coś się zmieniło – od dwóch dni katuje non stop Aporofobię i muszę stwierdzić, że kawał dobrej muzy, bez jaj, nie pisze tego kurwa jako zwolennik Sicarios czy tam Sentina. Po prostu stwierdzam fakty…aż chyba sprawdzę jego wcześniejsze albumy..
Możecie mnie hejtować, że się przefarbowałem itp…w huju to mam ale Aporofobia naprawdę fajny albumik. Nara geje !

UkUk
10 dni temu

to jest King Sento pan i wladca zobaczcie go w naturalnym srodowisku gosc w koszuli Rollie na lapie cygaro gosc ma kunszt a teraz spojrzcie na cala scene rapowa w polsce i tych wystrzalowcow spod bloku.. no nie ma co porownywac i ogolem widac ze w chuj wporzadku kolezka
pozdrowki
FreeSento
Sicarios

Tata prooofesssora traaapu
10 dni temu
Reply to  UkUk

Jego naturalne srodowisko to kabina glory hole dorabia tam do dukania słyszałem to od ziomka tpsa z radomia

Fan el Profesora
10 dni temu

Podobno Pjus źle pomyślał o Sentino i mamy to co mamy, oficjalnie zatrzymanie akcji serca. Był na liście zapisanej dlugopisem czerwoneem.
A wy jesteście na liścia.
Siciarios gang

Pan Paweł
9 dni temu

Ale ty KURWO JEBANA JESTES ZALOSNA. SMIECIU NAMIERZ MNIE TY KURWO POCZWARO

Pan Paweł
9 dni temu
Reply to  Pan Paweł

FUCK CWELOZO

Profesoooor Traaapu Niszczy Wrogów Sicarios
11 dni temu

SEBASTIAN JEST SPOKO TYPKIEM
PS.
OSTRZEŻENIE DLA WROGÓW SICARIOS I DON ALVAREZA
Dinozaur Rapu 86 to Błażej S.
JEGO KANAŁ NA YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UCcy74yNff5O521HlDhcUyXg/featured
KOMENTARZ PO KTORYM GO NAMIERZYLEM W KLIPIE MARGARET
„Buaschey S
6 miesięcy temu
Tu dinozaur rapu 86.
Sam się sobie trochę dziwię..
Ale Kara mnie jaraa
Jest taka „swoja”, prawdziwa i dobrze leci!
Oj zasługuje by ją uszanować za to. Elo”
PROFIL PODPISANY JAKO „Buaschey” (2 WYNIKI W GOOGLE NA TEN NIETYPOWY NICKNAME)
https://www.mypolacy.de/uzytkownik/wq2859yq8l/
35 LAT TAK? 2021 – 35 = 1986
MIASTO ZAMIESZKANIA
Dortmund
Nordrhein-Westfalen
MIASTO DOMOWE
Szczecin
Zachodniopomorskie
ZNALAZŁEM JUZ TWOJE PEŁNE DANE, NIE PODAM ICH TUTAJ – NA RAZIE
WIEC PIERDOL DALEJ O SENTINO BŁAŻEJKU, A WKRÓTCE ZACZNA SIE TWOJE REALNE PROBLEMY, A JAK WIDZISZ JA MAM CZAS I MOZLIWOSCI ZEBY ODPIERDALAC TAKIE RZECZY ZE BEDZIESZ PŁAKAŁ JAK MAŁA KURWA
#SICARIOS

Dinozaur Rapu 86
11 dni temu

RUCHAM CI MATKĘ!

Rap Dinozaur 86
11 dni temu

Tu prawdziwy Rap Dino 86. Wszyscy wiedzą że ja tak nie komentuje sprawy. Nie jadę po matkach a stwierdzam fakty. Obserwuje sobie ostatnio ci się tu dzieje.

Choć przyznam że ten portal się strasznie zyebau to redaktorek bardziej waży słowa w artykułach. Chyba przemyślał co nieco podczas gdy jego kolega zapodawał mu kindybała w wannie.

Czuwaj słaby pismaku bo jak tu wrócę z ripostą to znowu się wcurwisz i po nocach nie pośpisz maskując moje wpisy. A i nikt nie wierzy w twoich śikarios pedalarios.

SKURWYSYN JEBANY®
10 dni temu

ŻEBY WYSTOSOWAĆ JAKĄŚ RIPOSTĘ, TO JESZCZE WYPADAŁOBY MIEĆ INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ I SŁOWNICTWO POWYŻEJ POZIOMU TRZECIEJ KLASY SZKOŁY PODSTAWOWEJ, TO TAK ODNOŚNIE TWOJEGO „HEHE” NIEMOŻEBNIE ZABAWNEGO PRZEKRĘCANIA SŁÓWEK. CHUMOR TYPOWEGO 40-LETNIEGO ZJARANEGO ALKUSA Z ZAKOLAMI, CHLEJĄCEGO BROWARY PRZED TELEWIZOREM, W KTÓRYM NAMIĘTNIE OGLĄDA MECZE PIŁKI NORZNEJ, A WIADOMO, DLA KOGO JEST TO SPORT.

Borys Wygryw Wygryw Wygryw Wy kurwy
10 dni temu

Zobacz mały ludziku jak koleś wyjasnił cweltine https://www.youtube.com/watch?v=KtBIb88xsE8 Hhahahhahahahahaha

Dno Komentaży
10 dni temu

Witam stałych bywalców.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

pimpjuice
10 dni temu

chłopaki kisiel w gaciach, że Senti ich zaprosił na majorkę.Bandura chyba nawet po nosie dał, wnioskuje po darciu japy randomowym.

Szak-L
11 dni temu

Pjus z 2cztery7 nie żyje… :((

Grzegorz Braun
11 dni temu
Reply to  Szak-L

20 lat choroby.. przykro.. walczył do końca

Sentino Muminek Halo Milicja
9 dni temu

Co nie wejdziesz na Glam gówno to zawsze obecny troll, wazelina konfidenta sentino. Weź się trollu do pracy bo matka ledwo wyrabia na twoje internety, siedzisz całymi dniami nierobie na internetach i wypisujesz bzdety z palca wyssane, coś czuję że gdybys spotkał tego łaka Srentino to byś mu gałę opierdolił, tak że farmazoniarzu dość bajeczek o tym ile to ty zarabiasz i czego ty nie masz. Trollu internetowy pomóż matce bo niedługo będziesz wpierdalał pioch i runo leśne. Jednak wsiok Srentino i jego wielbiciele to banda ameb umysłowych, bajkopisarzy za pińć groszy 😀 eat shit motherfucker.

SKURWYSYN JEBANY®
7 dni temu

BLA BLA BLA KURWA BLA BLA BLA SRENTINO BLA BLA BLA GÓWNO BLA BLA BLA – STRESZCZENIE TWOJEGO KOMENTAŻA.

gal
6 dni temu

Przecież to jakaś banda zwykłych pedałów xD wstyd słuchać dziś rapu

Mobilny Ołtarz
10 dni temu

Tylu łaków w jednym samochodzie to faktycznie wydarzenie XDDD

Lepszy od ciebie
10 dni temu

Rzygam jak widzę ten w chuj brzydki dukający ryj Cwelinio. On wam płaci za pisanie o sobie? Przecież ten sentino to zwykły nieudacznik, farmazoniarz i zużyty kondom…

obojetny
11 dni temu

BEKA FCHUJ jeszcze niedawno ten cały Bandura i jego koleżka Simpson wyzywali go na insta że jest frajerem hahaha, dno !!!!!!

Cweltino
10 dni temu

Jebac tych idiotow z cweltinem na czele..

Cieplarnia
10 dni temu

cweltino i banany byli metalowcy hahaha eh hatfield hatfield …

SpermaOjcaZDupyBrata
11 dni temu

O cweltino mój ulubiony gej mitoman

pacino aldente
10 dni temu

Craphaus i ten co wolał policję gangster wielki go pogonili z polin to niech piszą o nim komuniści z Hiszpanii i niech napierdala po meksykańsku

Paul
11 dni temu

Jaki kartel ludzie jeden mongoł drugi tranzol a trzeci to pedzio z rozjechanym anusem przylecieli do jakiegoś Muminka z pizdowic

samplastik
11 dni temu

jakie mośki niedomyte xD

Jahu
11 dni temu

Fajny flog prezentujący głupich i nieśmiesznych ludzi. Wasz wpis też fajny, wcale nie na zamówienie od crackhouse.

Wiola
11 dni temu
Reply to  Jahu

To po chuj to czytasz, zebym ci minusa wjebala?

SRENTINO KUPA
11 dni temu
Reply to  Wiola

Utkaj pizde

Wiola
10 dni temu
Reply to  SRENTINO KUPA

Zgodnie z zyczeniem.

Marta Lampard
10 dni temu

Król Alwers widać że ugościł chłopaków w swoim pałacu. Kurwa biznesmen a nore 15m2 wynajmuje, to już chlop tyrający w Amazonie z Kariną na socjalu mogą sobie pozwolić na wynajem większego mieszkania. Pewnie te krakhałsy klimały na materacu na śledzia jeden przy drugi a w środku sentino. Widać że senti nie śmierdzi groszem. Willa i basen a w garażu s klasa.

zasad nigdy nie było. liczy się tylko forsa.
11 dni temu

Kartel? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Chory na dyńkę niedojeb nach Berlin. Ty nie masz nic wspólnego ani z Polską, ani z Hiszpanią, berliński kundlu.

Borys Wygryw Wy kurwy
11 dni temu

https://youtu.be/E0rj3kyFH3E Hhahahhahaha berliński mieszaniec pięknie wyjasniony

Sultan
11 dni temu

Dlaczego ruchasz dzieci? Czujesz sie wtedy bardziej meski? Dowartosciowany?

pacino aldente
10 dni temu
Reply to  Sultan

A ty kurwo jebana fanko santino ile jeszcze minusów zajebiesz pedale jebany ? Ten Seba to jakiś twój sponsor skoro to tak kochasz

Pan Paweł
11 dni temu

Co za kurwa jebany SHIT

Borys Wygryw Wy kurwy
11 dni temu
Reply to  Pan Paweł

https://youtu.be/E0rj3kyFH3E Hhahahhahaha berliński mieszaniec pięknie wyjasniony

Wiola
11 dni temu

Eee, jak to jest Kartel to ja lecę za chwilę do Meksyku i po prostu biorę sobie cały rynek kokainowy bez jednego wystrzału z związanymi obiema rękoma.

Bdo
11 dni temu
Reply to  Wiola

Ciebie pizdo nawet nie stać na bilet do Ustrzyk Dolnych, a Meksyku to ty kurwo babilońska nawet na mapie nie umiesz pokazac!

Pan Paweł
10 dni temu

KURWA CYGAN ZA KIEROWCA NAJLEPSZY. PIERDOLONY PASTUCH

Pan Paweł
10 dni temu

Kurwa na FILMIE DOKUMENTALNYM , Lambo, a wpierdalaja SZCZURY KEBABY. BUAHAHHHAA

twoja stara
10 dni temu
Reply to  Pan Paweł

i jeżdźą wyporzyczonym renegade’em xDDDDD biedaki w ciuchach Philipa Pleina za 100 zl na bazarze od jednej z kurew Cwelika Śmietany

Pan Paweł
10 dni temu
Reply to  twoja stara

Kurwa ciuchy mu przewożą zapakowane. Pewno cygan , co siedzi za kierowcą, coś zapierdolil z bazaru

Pan Paweł
10 dni temu

Film dokumentaln. Buahahhhaa

Pan Paweł
11 dni temu

A ten co z tyłu siedzi to jakiś nowy cygan CWELOZO?

Borys
11 dni temu
Reply to  Pan Paweł

ten z tyłu komentarzy to ty jak widać

Pan Paweł
10 dni temu
Reply to  Borys

Jebał cię berliński szczur

SKURWYSYN JEBANY®
10 dni temu
Reply to  Pan Paweł

NIE WSTYD CI, ŻE MASZ STAREGO PEDAŁA? 😀

Pan Paweł
10 dni temu

A. TY STARĄ KURWĘ

SKURWYSYN JEBANY®
10 dni temu
Reply to  Pan Paweł

NIE NO, NIE JESTEŚMY BRAĆMI, POTOMKU BERLIŃSKIEGO SZCZURA 😀

Pan Paweł
10 dni temu

To zaraz dzwonię na POLICJĘ

SKURWYSYN JEBANY®
9 dni temu
Reply to  Pan Paweł

HALO, POLICJA? CIEPŁOTA UTKAŁ MNIE NA DNIE KOMENTAŻY! BUUUUUUUU!!! CHLIP CHLIP BUUUUUUUUUUUU! CHLIP CHLIP BUUUUUUUUUUUU!

Borys Wygryw Wy kurwy
11 dni temu

https://youtu.be/E0rj3kyFH3E Hhahahhahaha berliński mieszaniec pięknie wyjasniony

BONUS RPK ZA MUREM. Pozerzy za murem!!!
11 dni temu

Dzieło? xDDDDDDDDDDDDDD Dzieła tworzyli Vivaldi, Mozart czy Bach, a ty robisz zwykłe gówno. Nawet miksować tych wysrywów nie potrafisz 🙂

Borys Wygryw Wy kurwy
11 dni temu

https://youtu.be/E0rj3kyFH3E Hhahahhahaha berliński mieszaniec pięknie wyjasniony

Popularne