Sprawdź nas też tutaj

News

Sentino jednak wróci na polską scenę?

„Niech żyje tatuażyk, wypijcie za mnie wódkę”.

Opublikowany

 

Jakiś czas temu esencjonalnie pisaliśmy o tym, że Sentino swoją karierę kontynuować będzie w Niemczech i prawdopdoobniej postanowił skończyć z nagrywaniem w języku polskim. Dzisiaj jednak wszystko odwróciło się o 180 stopni. Po tym jak raper na swój Instagram wrzucił 60-sekundowy fragment nowego numeru. Co ciekawe i intrygujące całość jest nagrana po polsku.

Zaraz po publikacji filmu pojawiły się także spekulacje, że jest to jedna ze zwrotek, na których Sentino może pojawić się gościnnie, tak jak wcześniej wspominał. – Może jeden numer w gościach, kto wie. Ale solo nigdy więcej. Etap zamknięty. – mówił niedawno. Jedno jest pewne, Sebastian Alvarez to człowiek o latynoskim temperamencie, więc czekamy na dalszy rozwój sytuacji.

Warto dodać, że niemiecko-polski raper zapowiedział swoje następne premiery na 4 i 18 października.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#onassis

Post udostępniony przez #sicariocultura 💧☠️💧 (@sentinopellegrino)

 
25 komentarzy

25
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Milfhunter

Wracaj bo muzycznie jesteś 20 lat przed całą sceną razem wzięto

Odb

Sentino jednak wróci na polską wieś?

ProfesoorNauk

Pamiętam go z ‚explosion’.
Mieli z kalwim jeden prysznic na współę, kurtki z futerkiem, wiatrak z biedronki i dwie paskudne kurwy w teledysku.
Na vivie lecieli co pół godziny, na zmianę z tokio hotel. A ja tylko czekałem na pussycat dolls, żeby sobie zjebać kindybała.

Milfhunter

Było

Wyprzedził scenę

Wziąwszy pod uwagę, że jest widoczny ścierwo-polowy kierunek przemiany polskiej sceny, zgodziłbym się, że ten pajac-mitoman wyprzedza scenę o 20 lat. Za 20 lat taka może być polska scena: volksdeutsche, ludzie z problemami tożsamościowymi, narkomani, full LGBT+, uciekający przed Arabami jak ten wafel przed wujkiem Ali, metroseksualni na modłę cygańską, prowadzący salony depilacji i regulacji brwi. Jedno wielkie gówno – jak życiowe ruchy tego idioty.

beq

drogi kolego, masz 100% racji

Luzacki

Wreszcie ktoś ze środowiska LGBT zrobi porządek na tej homofobicznej scenie.

Takwlasnie

Podziemie na gender i gandzie na kodeine jak nawinol OSTR ,znudzeni moga sobie spozyc Flugel i posluchac trance np od dj Tiesto…

Kubus

POLICJA POMOCY POLICJAAAAAAA

skarpetkazdrowanieuciskowa

SENTINO PALEGRINO CHLOPACZEK NAOGLADAL SIE GOMORY I TERAZ STRUGA WLOCHA? TEN TYP JEST NIEMOZLIWY… CHOWA GLOKA DO WALIZKI,BOMBY,GRANATY I OPON PISKI… KURWA JAKBY PATRYK VEGA ZACZAL RAPOWAC TO WLASNIE TAKIE BAJKI BY LUDZIOM WCISKAL… W SUMIE TO PRZEPRASZAM ZE TAK NAPISALEM BO DON PALEGRINO KUBANSKI PISARZ ESEISTA POWIESI MNIE ZA JAJA I WYCHLOSTA PO DUPIE GORACO LUFA OD KALACHA BO PRZECIERZ JEGO DZIADEK ZMUSZAL LUDZI DO ZBIERANIA KASZTANOW A ON SAM NA KALKAZIE UCZYL ZE SWOIM WUJKIEM BOJOWKI CZECZENSKICH ODDZIALOW ISIS JAK GOLIC SOBIE PLECY CZERSTWYM PIECZYWEM TAK ZEBY NIE PORYSOWAC SOBIE SZYBKI W ROLEKSIE KTORY DEFAKTO JEST JEGO BRATA KTORY SIEDZI ZA GLOWY W CZILIJSKO BERLINSKIM DOMU WARIATOW… A TERAZ IDE WYTRZEPAC KUPE Z NOGAWKI BO NA SAMA MYSL O TYM POLSKO WLOSKO KURDYJSKO CZILIJSKO ESKIMOSKIM BANDYCIE ZWIERACZE LZAWIA…

mlody truskawian

to wszystko prawda, nikt jak senti nie strzyze szczeciny stwardnialym rogalem

DON SKARPETTI

TO PRAWDA JA I MOJ KLAN BYLISMY Z JEGO KLANEM NA ROZKMINCE W KARPACZU POD MOLEM 31 LUTEGO BIERZACEGO ROKU I ON DO MNIE „ZEBY CI TA TWOJA KURWA ZLOTA RYBKA ZDECHLA NA RAKA MOZGU….” POMYSLALEM SOBIE CO ZA BYDLE,PRZECIERZ KUBUS NIKOMU NIC ZLEGO NIE ZROBIL…. A POZNIEJ TO JUZ KLASYCZNIE …ROLEXY,MLODSI BRACIA,WUJ Z WASEM OD GOLENIA PLECOW STARYMI KANAPKAMI,SIEDZACE GLOWY I TAK DALEJ… NAGLE ZAJECHAL NAM DROGE BIALY WAN,WYSKOCZYLO Z NIEGO DWOCH TYPA W BIALYCH FARTUCHACH,TATUAZYG DOSTAL PAWULON,ZAWINELI GO W KAFTAN,ZAPAKOWALI DO WANA I SRUUUU… W NIEZNANE… NAJBARDZIEJ ZAPADL MI W PAMIECI JEGO KRZYK Z ODDALAJACEGO SIE WANA „PRZY JEDNYM STOLE,JADLEM Z NOSA BABOLEEEEE…”SZKODA MI SIE CHLOPA ZROBILO BO JESTEM POSTEPOWYM NOWOCZESNYM EUROPEJCZYKIEM DLATEGO Z MIEJSCA CHCIALBYM PRZEPROSIC ZE NIE JESTEM PEDALEM,JEST MI BARDZO WSTYD ZA TO ZE JESTEM TAKIM HOMOFOBEM I MAM NADZIEJE ZE EL ZRYTA CZAPA MI TO WYBACZY…

Moralny Kac Gigant

Ale dojebałeś. Golenie pleców, chłostanie dupy gorącym kałaszem i czilijsko-berliński dom ariatów przechodzą u mnie do panteonu zwrotów:)

Sentino

Potwierdzam, wracam do Polski bo w Niemczach jestem nikim i nikt mnie nie zna. Tylko moi opaleni koledzy z Maroka i Turcji mnie znają jak nadstawiam im swój odbyt i obciągam śniade śmierdzące dupą kozy kutasy.

Moralny Kac Gigant

Talent niepodważalny. Ale niestety choroba dwubiegunowa również.

kudłatyy

Sentino propsie. Gość ma talent do muzyki.

Annonymous

Sentino to jest dobry raper , bardziej się kurwa zastanawiam co widzicie w tym Maliku kurwa , rucha wam laski na backstegu , po za tym w sumie uświadomił ze większą część pokolenia tych nastolatek to zwykle kurwy ale ogólnie , ma żonę robi takie kawałki , rucha kurwy … ogólnie patologia nie pisze tego z zazdrości ale szczerze mówiąc każdy raper ma coś z bania i każdy człowiek ludzie starej daty jeszcze są wstanie jakieś tradycje itp przekazać jakieś żeczy ale nowe pokolenie i to co będzie dalej to będzie horre , ojcowie będą posuwa córki , córki będą ruchać się za siano , a 12 latki latać z kosami
Juz teraz widzi się zjaranych 13/14 latków

krysztalowyksiaze

GLAM RAP ZA 2 DNI:

SENTINO NIE WRACA NA CZESKA SCENE

Redaktorzy debile

Co to do kurwy nędzy znaczy „esencjonalnie pisaliśmy”?!?

Mariusz

Sebastian alvarez ja pierdole i fakundo arana w filmie zbuntowany anioł

eluwa

Wraca? Skąd i dokąd? Jakiś kolejny noname, równie dobrze mógłby dopiero startować z karierą, a wszyscy tak samo mieliby to w dupie.

Prop&Testo

Cię kurwo zajebie

kokokokoko

wypad sentino

Japierdjeba!!!

Kurwa jebany fejk wozi sie pusta butelka I jablkiem, no kurwa bogactwo w chuj

Popularne