Sprawdź nas też tutaj

News

Sentino ma poważny problem z Instagramem

Raper prosi o pomoc swoich fanów.

Opublikowany

 

Od dwóch tygodni Sentino nie udziela się na Instagramie, na którym do tej pory był obecny prawie codziennie. W końcu dowiedzieliśmy, co jest tego przyczyną.

Raper nie ma obecnie dostępu do swojego konta na Instagramie. Sprawa jest na tyle poważna, że poprosił on członków swojej grupy Sicarios o pomoc.

– Witam was Sicarios, jak zauważyliście od dłuższego czasu nie pojawiam się na Instagramie z racji takiej, że nie mam telefonu tego, na który mi wysyłano kody do potwierdzenia tożsamości czy ch*j wie co. Pytanie, czy jest tu ktoś, co jest w stanie pomóc przy odzyskaniu możliwości logowania się czy trzeba sądownie wymusić nowy kod potwierdzający, by zmienić numer telefonu w aplikacji? – napisał Sentino na FB.

Sentino na Instagramie (sentinobln) śledzi ponad 80 tysięcy osób. W ostatnim czasie z konta rapera zniknęły prawie wszystkie zdjęcia i obecnie są na nim tylko trzy posty.

 
124 komentarze
124 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesooooor Traaapu Naczelny Sicario Glamrapu
3 miesięcy temu

DEKRET KRÓLEWSKI – TYLKO #SENTINO TYLKO #SICARIOS I #FREESENTINO

ŚW JESUS MALVERDE POMOŻE!

SENTINO TO PRAWDZIWY G, TYP NIE ŻYJE Z KAFELKOWANIA, ZE SPAWANIA, Z BYCIA MAGAZYNIEREM NA AMAZONIE CZY CIĘCIA RAM OKIENNYCH, A WOZI SIĘ JAK KRÓL MALAGI Z ROLEXEM SKY DWELLEREM ZA 150.000 PLN I TO Z PŁYT, WIĘC ŁATWO SIĘ DOMYŚLEĆ Z CZEGO

SENTINO

– PIEKNA CERA
– SUPER CIAŁO
– MEGA FLOW
– INTELIGENTNE RYMY
– CUDOWNE BUJAJĄCE BITY
– ROLEX SKYDWELLER
– ZWYCIĘSTWO BEZ 1 DISSA!

STEP RECORDS

– KWADRATOWY RAP CIĄGLE O TYM SAMYM
– FAKE FLEX I AUTA Z WYPOŻYCZALNI
– KRĘCENIE AFER BEZ BIAŁKA (TPS)
– UDAWANIE BLOODSA Z COMPTON W ŚMIESZNEJ APASZCE (INTRUZ)
– BRAMA I TRZEPAK CAŁE ŻYCIE (DAWID KAFELKATOR)
– GROŹBY GEJOWSKICH GWAŁTÓW GRUPOWYCH
– STRZELANIE Z PALCA NA KLIPACH SYMULUJĄC STOSUNEK ANALNY
– STRZELANIE Z VIRTUALNEJ BRONI NA KLIPACH SYMULUJĄC STRZELANIE

Torchała
3 miesięcy temu

Mistrzu muj,jakich innych wykonawców słuchasz prucz Don Sentino?

Belzebub
3 miesięcy temu
Reply to  Torchała

Sapania starego jak go laduje w kukule

Michałek
3 miesięcy temu

Chyba sobie żartujesz , ten cały cweltino jest ogólnie chujowy . Może tylko jego nuta Vitayli jest jedyną jakąś normalną

Michałek
3 miesięcy temu
Reply to  Michałek

Chcę przeprosić za to że obrażałem Professora Trapu i Sentina za to się pomodlę proszę wybacz mi święty Alvarezie.

Ojcze nasz,
któryś jest w niebie:
święć się imię Twoje,
przyjdź Królestwo Twoje,
bądź wola Twoja jako w niebie,
tak i na ziemi.
Alvareza naszego powszedniego
daj nam dzisiaj.
I odpuść nam nasze winy,
jako i my nie odpuszczamy naszym winowajcom z brązu.
I nie wódź nas na pokuszenie,
ale nas zbaw od złego.

Ament.

Michałek
3 miesięcy temu

Ogólnie to jebac cweltina . Step Records lepsze

Michałek
3 miesięcy temu
Reply to  Michałek

Chcę przeprosić za to że obrażałem Professora Trapu i Sentina za to się pomodlę proszę wybacz mi święty Alvarezie.

Ojcze nasz,
któryś jest w niebie:
święć się imię Twoje,
przyjdź Królestwo Twoje,
bądź wola Twoja jako w niebie,
tak i na ziemi.
Alvareza naszego powszedniego
daj nam dzisiaj.
I odpuść nam nasze winy,
jako i my nie odpuszczamy naszym winowajcom z brązu.
I nie wódź nas na pokuszenie,
ale nas zbaw od złego.

Ament.

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Michałek

Ogólnie to jebac twoja stare . Sentino lepszy

cZŁOwiek
3 miesięcy temu

Dissu ty kurwo troglodytko a nie dissa

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  cZŁOwiek

Chcę przeprosić za to że obrażałem Professora Trapu i Sentina za to się pomodlę proszę wybacz mi święty Alvarezie.

Ojcze nasz,
któryś jest w niebie:
święć się imię Twoje,
przyjdź Królestwo Twoje,
bądź wola Twoja jako w niebie,
tak i na ziemi.
Alvareza naszego powszedniego
daj nam dzisiaj.
I odpuść nam nasze winy,
jako i my nie odpuszczamy naszym winowajcom z brązu.
I nie wódź nas na pokuszenie,
ale nas zbaw od złego.

Ament.

cZŁOwiek
3 miesięcy temu

W
I
E
C
E
J

R
U
R
O

S
P
A
M
U
J

Byle by nikomu się nie chciało scrollowac do domu

Sprytnie cweluchu, jesteś sprytny jak twój pan gdy przemyca w dupie mefedron do almerii

Borys
3 miesięcy temu

Niby koszka gucci a wyglada gorzej niz szmata do podlogi,aliexpres jak chuj, a auto to pewnie nie jego,tyljo poprosil jakiegos typa aby dal munpostac przybotwartych drzwiach do fotki.To.wasz caly jebany alvarez.

Flowchart
3 miesięcy temu

Ale bym wam najebał lep ryj jagbym was spotkał cwele glamrapowskie

UBIJACZ GLIN NA SUCHO
3 miesięcy temu

NORMALNIE MORDO BYKU!! UBITA GLINA DLA SENTINO KURWA!! WIESZ CO JEST PIĘĆ!!

ŻABSON ULICZNE KONEKSJE
3 miesięcy temu

Fajne auto 😉 pożyczone? Też takie pożyczyłem w gìżycku jak mnie ten ochroniarz przekopał. Z FARTEM WARIATY, PRZYJEMNEGO PRYCZENIA W BRĄZ DLA MOJEGO BRATA Z EKIPY KAMERZYSTY MIŁEGO PRYCZENIA W BRĄZ WARIACIE POZDROWIENIA DLA GEJÓW DO WIĘZIENIA ELO Z FARTEM WARIATY!!

Alter Ego Profesora Trapu
3 miesięcy temu

I CHCIAŁEM TYLKO DODAĆ ŻE JESTEM PIERDOLONYM W DUPE PEDAŁEM PRZEZ KOLEGÓW STAREGO Z ROBOTY KTÓRZY CO NOC PRYCZĄ MNIE W BRĄZ PO ZMIANIE NA MIGOMACIE, STĄD MOJA NIENATURALNA NIENAWIŚĆ DO SPAWACZY, PONADTO JESTEM ZWYKŁOM KURWOM KTÓRA KUPUJE SOBIE LAJKI

Del Faro
3 miesięcy temu

ALE BYM WAM NAJEBAŁ LEP MA RYJCE JAGBYM WAS SPOTKAL WY CWELE BITE.

Borys
3 miesięcy temu

ALE. KURWE NIEMIECKA UTKALI DO SPODU MIGOMATEM PRODUKCJI NRD.

Kropka i Sentence is over.
3 miesięcy temu

Ja to widzę tak: na glamrapie jest dwóch głównych komentatorów z czego jeden jest zdegenerowanym transolubnym gejem, lewackim frędzlem, zawsze pierdoli kocopoły i chuja się zna na czymkolwiek: hoody Allen, cydży, profesor aka Nitrozyniak

I drugi ogarnięty typ, pisze z sensem, ma często rację, ma dobry gust muzyczny i ogólne spoko ziomek: ObozowyKapo, aktualnie nie wiem jak on tam się tytułuje na GR, ale po mistrzowskim rozjebaniu Sikarios obstawiam, że to cZŁOwiek najprawdopodobniej, wydaje mi się że gość tez jest z rapgry. Reszta to okazyjne posty jakichś wannabies i dzieciaków.

Jak się okaże, że to jeden typ tylko z rozdwojeniem jaźni to:

To wtedy moich wypierdala.

Sicarios
3 miesięcy temu

Spokojna głowa już z ziomkami moimi z Maroko i Mozambiku załatwimy sprawę i znajdziemy tych hakerów co chcą nam zabrać króla. Niedługo wszystko się ogarnie ręce miejcie na pulsie bo będzie to niebezpieczna destrukcja gorzej niż to co się dzieje w Afganistanie. #SICARIOSFOREVER

Korek
3 miesięcy temu
Reply to  Sicarios

Ty baranie rogaty

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Korek

Siusiukarios to cweltina miała w majtkach jak go cwelik montana gonił

Grzegorz Kempiński
3 miesięcy temu

Sentino stoi nad miastem tak jak peter parker

a reszta tryharderów to kopia kopi
jebać step

cZŁOwiek
3 miesięcy temu

Cweltino to łak i sepleni i ma linie metodyczne które kupił za 1€ nie słyszysz tego ? Do tego nie powinno to być na glamrapie bo on nic nie ma wspólnego z hip hopem

Wielka czarna knaga
3 miesięcy temu

Jaki step? Twój stepujący ojciec nie będzie zadowolony

Maciek
3 miesięcy temu

królu, zastrzel wszystkich
tylko mnie oszczędź bo jeszcze nie zaruchałem

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Maciek

Jak słuchasz cweltino i jeszcze nazywasz go krolem to na pewno nigdy nie zaruchasz i jesteś do zabicia

Jongmen Jerychoński
3 miesięcy temu

TAJNA GRUPA HAKERÓW W POSTACI INTRUZA, DAWIDA MASTURBATORA I RESZTY TYTANÓW INTELEKTU ZE STEP RECORDS WŁAMAŁA SIĘ NA INSTA ENRIQUE ALVAREZA TATUAŻYKA POD WPŁYWEM MEFEDRONU I HARNASI Z ŻABKI.

Profesoor Trapu i Migomatu
3 miesięcy temu

JEBALI WAS KIEDYŚ KUZYNI W DUPĘ I W MORDE W POZYCJI NA PIESKA?

POLECAM! KUTAS STOI TAK SZTYWNO Z PODNIECENIA ZE TO WLASNI KUZYNI JAK CIOCIA KTORA CZAI SIE TURZ ZA ROGIEM

MOI KUZYNI JUZ PIGULKI NIEBIESKIE BIERA I SPUSZCZJĄ MI SIĘ DO SRODKA

OSTATNIO SIE PYTAJA ZE SKORO JUZ MNIE PIEPRZA OD 2 LAT CZY TO W SUMIE OZNACZA ZE JESTESMY PEDALAMI HAHAAHHAA

cZŁOwiek
3 miesięcy temu

Cweltino jest bi, bo ruchają go w dupe chlopy i tranziole

Profesooooor Traaapu Naczelny Sicario Glamrapu
3 miesięcy temu

♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔
♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔
♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔
♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔

WSZYSCY POD TYM WPISEM ZOSTALI UTKANI DO SPODU MIGOMATEM
.
WSZYSCY POD TYM WPISEM ZOSTALI UTKANI DO SPODU MIGOMATEM
.
WSZYSCY POD TYM WPISEM ZOSTALI UTKANI DO SPODU MIGOMATEM

♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔
♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔
♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔
♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔♕♚♛♔

Hutmen disco
3 miesięcy temu

Największy gangster świata dał się wystrzelić z telefonu buehehehe. Spokojnie już doszły mnie słuchy, że #srajkario za kilka godzin zaczną działać, jak tylko wrócą z kościoła (to nie ich wybór, rodzice kazali…). Będzie ich wspierać omon, berkut i papież. Więc to tylko kwestia czasu…

Lukasz
3 miesięcy temu

Przestancie pisać o tej policyjnej pale. Nikt go nie znal nie wiedzial kto to a przez was slychac o tej o konfiturze

SpawanieMigomatemHandelTematem(@spawaniemigomatemhandeltematem)
3 miesięcy temu

Jest [problem bo te kurwy polskie nie maja za grtosz kuinsztu i gustu muzycznego, jakby im sento jebnal w twarz wersem to by woleli od palucha dostacc diss XDDDDDD dla mnie polska jest porownywalna poziomem z sand marinem gdzie w pilke gra fryzjer i frajer cwel, w polsce jak masz spwaszcza migomatem to wiesz ze dioda. W waszej chacie jak spawanie to stary spawa z wujem dupsko waszej starej nie pozdrwiam julka. jak macie do mnie jakis temat to mozecie podjechac ale nie mozecie podjechac do prawdziwego #sicarios. pPoozzrooo dla vatosanalos i sentino kocham cie

SpawanieMigomatemHandelTematem(@spawaniemigomatemhandeltematem)
3 miesięcy temu

a i przy okazji nie ma co sie klocic ze mna o muzyce bo osobiscie znam sentina wiec no jakby znam muizyue od srodka heh.

Kropka i Sentence is over.
3 miesięcy temu

Jeśli profesorek to taka fanka tego mitomana to znaczy, że profesor to NITROZYNIAK, jutuber kryptogej.

Janusz Szmelc Komsta Bieniek cwaniacy nieroby 666
3 miesięcy temu

Inwalidzi boją się policji! Psychopaci nie siedzą w internecie!

Specnazy
3 miesięcy temu

Sentino weź ty daj sobie spokój idź na policję zgłoś masz w tym wprawę

Szczecin
3 miesięcy temu

SENTINO ZAPYTAJ SIĘ SOBOTY BO WY PO JEDNYM H…….JESTEŚCIE DWIE CELEBRYTKI ŚPIEWACIE O ZASADACH ITP. PÓŹNIEJ ZBROJA OSRANA I POLICJE WZYWACIE

Kkkk
3 miesięcy temu

Nie ma telefonu xDDDD jebany biedak. Ojeb kilka pał to będziesz miał, pozerze.

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Kkkk

Nie musisz mu tego mowic, on tak robi od lat, nie wiesz nawet komu on ciągnął pałę pod stołem

Psychoaktywny
3 miesięcy temu

On ma poważny problem z łbem a nie z Instagramem

pols
3 miesięcy temu

sentino! zglos to na policje to napewno pomaga
#szczykarios

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  pols

Halo policja, wymuszenia przez sąd, kompromitacja genetyczna

Johny
3 miesięcy temu

Zabrali mu telefon za długi

Suma cwel 2021
3 miesięcy temu

Call to police

Dziurawiec

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Suma cwel 2021

Cweltino to frajer

pentino kurwino
3 miesięcy temu

Sądownie? Zadzwoń na policję, kurwiszonie. Beka z cwela. Wyślij na nich swoją armię cweli.

Gej
3 miesięcy temu

Chciałbym poprosić użytkowników o chwile uwagi bo jestem gejem i wieczorem będę miał swój pierwszy raz i nie wiem czy ja mam ruchać najpierw czy dać siebie wyruchać? Czy zacząć niewinnie od laski? Tylko poważne odpowiedzi proszę.

Bart
3 miesięcy temu
Reply to  Gej

Zapytaj profesora trapu on ma doświadczenie w pedałowaniu

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Gej

Zapytaj profesora tryplu

K_Bossak
3 miesięcy temu
Reply to  Gej

obciagaj najpierw zobacz czy bardziej pasywny czy aktywny czy tez uni 😀

Plastikowy Roleks
3 miesięcy temu

Prawdziwe problemy, które ma Sentino są tylko dwa. Pierwszy to z tym, że wyrzucono Go z Jego GM2L, które stało się potęgą (dożywotni problem i zabójcza niemoc połączona z ukrytą frustracją). I drugi problem, znacznie poważniejszy od pierwszego, czyli problem z psychiką (trójbiegunowość). Tak poza tym to nie ma większych problemów w swoim sponsorowanym przez Mamę i Tatę życiu.

Gremlin
3 miesięcy temu

Jebać sentino haloo policja ha ha

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Gremlin

O ni chuja! Nie dam kurwie zarobić, ani bym go patykiem nie tknął bo nie jestem pedalem jak profesor tryplu

Prs
3 miesięcy temu

Jebać kurwę, widać że czerwony ze złości i bardzo dobrze

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Prs

Pizda cweltino utkana, musi prosić o pomoc nieudacznik pierdolony i chce iść do sądu Internetu hahahahaha

Krótko
3 miesięcy temu

Starzejący się, przepity i przećpany gość w umiętych ciuchach. Sylwetka wybitnie niesportowa. Fryzura i wyraz twarzy erotomana gawędziarza, który udaje podstarzałego playboya. Do tego chodzące rozczarowanie dla rodziców, którzy podali mu do stołu, a ten ich ośmieszył licznymi kompromitacjami i nagrywaniem wulgarnych rymowanek dla debili. Bez wątpienia pionier, wzór i człowiek sukcesu.

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Krótko

Dokładnie cweltino to kompromitacja totalna, typ wszędzie się kompromituje gdzie się pojawi, nie zdziwię się jak niedlugo strzeli samobója bo juz mu psycha siądzie jeszcze nizej

Sentino
3 miesięcy temu

Ja już nie raz miałem kontakt z działaniami pewnych ludzi chcących mnie usunąć z rapgry. Źli i chciwi ludzie chcą mnie uciszyć zamykając moje sociale. Telefon, którym mogę zatwierdzić hasło został mi skradziony. Podczas mojej nieobecności monitoring nagrał grupę ośmiu uzbrojonych komandosów którzy weszli do mojej willi by go ukraść. Mieli bardzo dużo szczęścia, że nie było mnie tam. Wpływowi ludzie z wytwórni sięgają po brudne środki, bo mój progres ich przeraża. Ja na dobrą sprawę nie potrzebuję tego Instagrama, moi supporterzy śledzą moje poczynania muzyczne. Sony próbuje mnie zniszczyć, ale biznesowo i życiowo jestem zbyt mocny w tym momencie. De facto moi przyjaciele z marokańskich klanów muzułmańskich namierzają już zleceniodawców. Ja nie będę z nikim negocjował. Lord, bless my enemies. Moi ludzie uzbrojeni w broń automatyczną czekają na koordynaty. Sicarios is movement, peace!

Korek
3 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Łeb sobie wymień degeneracie

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Korek

Wymuś sądownie żeby ci oddali tą Nokię 3310

pentino kurwino dworzec wschodni Berlin
3 miesięcy temu

Sprzedałeś telefon jakiemuś zakolakowi, by mieć na fetę, więc do kogo masz pretensje, szmato?

cZŁOwiek
3 miesięcy temu

Nachlał się znowu i włączyło mu się mitomanstwo i chciał znów poudawac gangusa i pewnie jakiś 17latek do którego urał, wyjaśnił go, wjebał mu i zabrał telefonik i 10 milionów dolarów które de facto akurat miał przy sobie hahahababbabababbabababahahabah

MC kał
3 miesięcy temu

Ktoś mu chyba zapierdolił żelazko bo guczi zmielony.

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  MC kał

On to przed zrobieniem zdjęcia dopiero wyjął z paczkomatu i załozył, takie przyszło od typa który sprzedaje używane podróbki tshirtow, cweltino jest stalym klientem

get money od starych
3 miesięcy temu
Reply to  MC kał

xD

cZŁOwiek
3 miesięcy temu

Witam was (z małej litery, cweltino w chuju ma zjebow) sicarios ( po hiszpańsku sicario znaczy płatny morderca), dowiedział się co to sicario bo słoń ze szpakiem nagrali taki kawałek.

Jak można o sobie mówić sicario jeżeli się nikogo nie zabiło? No jak kurwa? Może niech se założy grupkę na fb i niech ją nazwie mistrzowie świata i niech się mianuje mistrzem świata, rozumieta o co chodzi ?
Nazywa się kimś kim nie jest, co za marny cwel.

Kto słucha cweltino ten jest cwelem, koniec kropka

Armia Krajowa
3 miesięcy temu

Hahahahhaah i co ty teraz ze swoim życiem zrobisz instagramowa żaneto. Może do lekarza wreszcie pójdziesz.

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Armia Krajowa

Prędzej pójdzie na linę się targnąć

Sowabezoka
3 miesięcy temu

Hahahaha taki jesteś boss i gangsta i nie potrafi ogarnąć kurwa poprawiłeś mi humor przygłupie

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Sowabezoka

Kurwa potrafi ! Już nabrał druczki z sądu i se zaraz ogarnie instagrama, a jak to nie pomoże to halo policja i zawiadomienie do prokuratury

SKURWYSYN JEBANY
3 miesięcy temu

XD

Ssss
3 miesięcy temu

O kim wy piszecie przecież ten typ nie robi rapu tylko jakieś gowno

Korek
3 miesięcy temu

Sintino opis wyglądu że zdjęcia : Z tyłu siwe wlochale przód farbowane na żółto, pożółkła koszulka Gucci tuż przy spodenkach z bazaru tureckiego ,jakieś kwadratowe metki na rękach. Jakby się odwrócił to pewnie jeszcze drache by było widać.

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Korek

Jakby się odwrócił to by miał na plecach zaschnietą sperme turasa który go ładował w dupe w zamian za tą koszulkę podróbke bo widział jak cweltino na nią patrzył a turas wiedział że sam ze zrobił te t-shirt hahahaha

Jak ten cweltino wygląda w ogóle, ten ryj gryzonia, smutny ryj bo w burdelu musi pały ciągnąc tymi przestrzelonymi rybimi ustami hahahahhahahh

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  cZŁOwiek

Fryzura na alfa z melmak hahahahhaha

Sentence
3 miesięcy temu
Reply to  cZŁOwiek

Hahajaha niedoceniony komentarz brawa!!!

???
3 miesięcy temu

Cweltino to ma problem ze schizofrenia , przypominam ,że od ramadanu minęło już sporo czasu a ten mieszaniec dalej nic nie zrobił . Jebać zmaza i ludzi którzy mu wierzą w te opowieści z Narnii

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  ???

Tak to mieszaniec, pudel z kundlem

pacino aldente
3 miesięcy temu

Jebać cię kurwo cygańska tobie tylko gypsybook a nie Instagram pedale zajebany nie dla psa kiełbasa bos kurwa i flet do tego co gra wielkiego gangstera i fafarafa jebać się kurwo gebelska

DJ REMO
3 miesięcy temu

buahaha

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  DJ REMO

Buahahahahaha to mało

cZŁOwiek
3 miesięcy temu

Pewnie go kurwe skroili z telefonu jakieś gnoje, a ten cwel krzyczał

H
A
L
O

P
O
L
I
C
J
A,

J
E
S
T
E
Ś
C
I
E

W

S
Ą
D
Z
I
E

mcck
3 miesięcy temu

Ale smutne, tak mi przykro. Z tego smutku aż się zaszczepię przeciwko koronie dziwko

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  mcck

Halo sąd proszę przyjechać na glamrapa

Polski rap
3 miesięcy temu

Jebac łaka, zero sentymentu

cZŁOwiek
3 miesięcy temu
Reply to  Polski rap

Oho dzisiaj profesorka tryplu na usługach cweltino do 23 w żabce więc minusy się posypią dopiero po 23 hahahahahahahahalo policjaaaaaaaaaa czy trzeba sądownie wymusić ??? Hahahahaja

cZŁOwiek
3 miesięcy temu

Najpierw halo policja, teraz halo sąd, następne będzie halo 60siątka,
Jebany pies i cwel

Profesoor Gwałtu
3 miesięcy temu

mam malutkiego kutasa i jeszcze mniejsze kulki. kulki są również nad penisem. kulki opadają wokół penisa jak uszy basseta. Dick śmierdzi i nienawidzę tego. kulki nie pachną. jednak ja też nienawidzę piłek. Dziękuję Ci.

ŁowcaZdzir
3 miesięcy temu

Cweltino prosi swoich kogo?
Buahaha fanów?
Hahahaha do budy! Wracaj sie puszczać do Hanoveru kurwiarzu!

Stary Szmatczak
3 miesięcy temu

Sruczi.

cZŁOwiek
3 miesięcy temu

Chuj ci w gucci

Anty zesrajro
3 miesięcy temu

Zajezdza tutaj pedofilami

Popularne