Sprawdź nas też tutaj

News

Sentino nie zapłaci Step Records. „To frajerski ruch wobec mnie”

Raper poinformował, że w aneksie pojawiły się kontrowersyjne kary umowne.

Opublikowany

 

sentino fuck you

Wydawało się, że zbliża się już koniec sagi Sentino vs Step Records, ale nic bardziej mylnego. Raper poinformował, że otrzymał aneks do umowy od opolskiej wytwórni, w którym pojawiły się zapisy i kary umowne. Po podpisaniu aneksu Sentino nie mógłby się w żaden sposób wypowiadać na temat Step Records i ich reprezentantów. Czy opolska wytwórnia chce w ten sposób uciszyć swojego byłego podopiecznego?

Kary pieniężne dla Sentino za publiczne wypowiadanie się na temat Step Records i ich zawodników

Wytwórnia Step Records i Sentino doszli do porozumienia, żeby zakończyć jego kontrakt płytowy, według którego raper miał wpłacić do końca kwietnia 7500 euro na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Zobowiązał się on do wpłacenia takiej gotówki po przesłaniu przez opolski label aneksu do umowy, w którym znajdą się zapisy, że wszelkie roszczenia wobec jego osoby będą wygaszone. Po tygodniu Alvarez otrzymał aneks, w którym znalazły się kontrowersyjne zapisy.

W aneksie znalazły się dodatkowe kary pieniężne za każde negatywne wspominanie przez Sentino o Step Records bądź artystach spod ich szyldu.

Nie zapłacę żadnych pieniędzy z racji takiej, że jest frajerski ruch wobec mnie. – mówił Sentino podczas transmisji na żywo.

Nie będę płacił żadnych pieniędzy ludziom, którzy oczekują ode mnie 2 tysiące euro kary za to, że powiem jedno złe słowo na ich temat. Takiego czegoś nie podpiszę. – dodał.

Sentino usuwa kanał na Youtube

Sentino poinformował, że kasuje swój kanał na Youtube i zakłada nowy. Dlaczego?

Patrząc prawnie, to nie macie żadnych praw do niczego, co robię. – tłumaczy. – Jedyne prawa jakie mogą mieć do mnie, to jest mój kanał na Youtube. – dodaje.

Sentino zwraca uwagę, że reprezentanci Step Records wciąż nagrywają na niego dissy. Do tej pory pojawiły się już 3 kawałki wymierzone w niego, w tym jeden klip, w którym pojawił się właściciel wytwórni. Po podpisaniu przez niego aneksu do umowy, on nie mógłby nagrać żadnego numeru na ich temat, bo z automatu dostałby karę 2000 euro.

Raper dodał na koniec, że jedyną osobą, która traktuje poważnie w Stepie jest Kaczy Proceder.

 
196 komentarzy
196 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Professoooor Trapu
14 dni temu

♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔

DEKRET KRÓLEWSKI – TYLKO #SENTINO TYLKO #SICARIOS I #FREESENTINO

ŚWIETNA PŁYTA, PRZESŁUCHAŁEM CAŁOŚĆ I MOCNO POLECAM WŚRÓD PSEUDO-GANSTERSKIEGO POLSKIEGO RAPU WPROST Z OBJĘĆ 60, TURLACZY I FARMAZONÓW

https://www.sentinoshop.com/katalog/item/sentino-czary-mary/

SENTINO

– PIEKNA CERA
– SUPER CIAŁO
– MEGA FLOW
– INTELIGENTNE RYMY
– ROLEX SKYDWELLER
– ZWYCIĘSTWO BEZ 1 DISSA

STEP RECORDS

– KWADRATOWY RAP CIĄGLE O TYM SAMYM
– KRĘCENIE AFER BEZ BIAŁKA
– BRAMA I TRZEPAK CAŁE ŻYCIE
– GROŹBY GEJOWSKICH GWAŁTÓW GRUPOWYCH

POSŁUCHAJCIE 1 KAWAŁKA Z PŁYTY CZARY-MARY

https://www.youtube.com/watch?v=TCTrkj-5Nwc

I KUPCIE PŁYTĘ SENTINO, TAK ŻEBY PAN DAWID SZYNOL ZROZUMIAŁ JAK BARDZO SIĘ MYLIŁ STAWIAJĄC NA NIEWŁAŚCIWE OSOBY

DON SENTINO ALVAREZ SICARIO POKAZAŁ KLASĘ… SZAPO BA DON SEBASTIANIE!

♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔

Rapowy Dialekt
18 dni temu

przecież Step wytarł sobie mordę dziećmi na które miała pójść kasa i wykorzystał je jako mechanizm na trzymanie dalej sebka xD
wypuścili dissy na niego, ich artyści pierdolą na instagramach a on za każdą odpowiedź w ich stronę miałby płacić 2k euro, komuś na łeb meblościanka spadła w czasie montażu po mefie czy co

DEX
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

poki co mordę wyciera sobie ten przećpany idiota, zarówno dziećmi jak i Polakami, których już wielokrotnie obraził.

Rapowy Dialekt
18 dni temu
Reply to  DEX

a ty co taki wrażliwy? xD „dzieci i Polaków, których już wielokrotnie obrażał” xDDDDDDDDDDD a Papieża Polaka nie obrażał?

Pieczarkario nr3
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

Co za pojebana sytuacja (mem)

DEX
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

„Ty” musisz pisać Wielką literą cwelu.

Bob Marley
18 dni temu
Reply to  DEX

Jedyne wielkie „T” jakim ktokolwiek kiedykolwiek się do ciebie zwrócił było odwrócone do góry nogami i wlazło w twoją rozszerzoną dupe, regresywny pederasto z kipą zajebaną żółtym mefedronem, wracaj wysysać dzieciom szczepionki z krwioobiegu

NIGGER
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

Żebyś nie popłakał szmato

Kol
18 dni temu
Reply to  DEX

Jak wyciera? Jak chce zapłacić ale chyba logiczne, że nie będzie płacić za wyzwiska, prawilnie w chuj ten step zrobił beka milion hahahahhahabshahahhahshshhs

Ciparios
18 dni temu
Reply to  Kol

Ten ćpun pierdoli głupoty jak zawsze, stepy to debile ale chyba nie aż takie jak ten pedał, a moze w sumie na równo, ale nie zrobili takiego aneksu. Naćpany megaloman nie ma kasy na wykupienie więc wymyślił sobie bajke o aneksie. Teraz ta sytuacja pokazała jakimi debilami są słuchacze sentino, ci to nawet głupotą przebili step rec, że mu uwieżyli.

asia
18 dni temu
Reply to  Ciparios

słyszałem od sentino że siadasz na butelkę i jest ci dobrze

Kozojeby
18 dni temu
Reply to  asia

A ja słyszałem od sentino, że lubisz jak ci się klaszcze jajami o brodę i jak na samym końcu, trzyma ci głowe tak mocno, że dławisz się kutasem i przyjmujesz soczyste spusty, że aż ci nosem wylatuje i mało przytomności nie tracisz

Chuju
18 dni temu
Reply to  Kozojeby

Ale gowniany pocisk. Wez sie schowaj bezbeku. Klapsie pierdolony.

Ciparios
18 dni temu
Reply to  asia

Jak coś od sentino słyszałaś to na 100% to nie jest prawda i tak tez jest w tym wypadku.

JebacStepSisters
18 dni temu
Reply to  Ciparios

Ty kurwa idioto. Zauważ, że Sentino nie pierdoliłby o tym aneksie takich głupot, bo Step zaraz by to zweryfikował. Znając te frajerskie chmury ze step sisters to specjalna zagrywka, chuj im w dupe pomawiaczom jebanym, szczam im na ryj. Tfu

Darek Stolarz
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

Mmmm meblościanka, ale i tak wolę kredens

Konkubina denata
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

Starzy nie chcą mu dać 7500eur bo znowu wszystko na ciuchy przypierdoli jak ta idiotka z kobiet mafii

Czlowiek Maska YT
18 dni temu
Odb
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

Cwetino nie obciągnie Chlew Records. „Te frajery ruchają mnie”

Pryczyłem go w brąz
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

Dla frajerów tylko frajerskie numery bo z takimi kurwiszonami bardaszanymi jak Sentino to do spodu trzeba jechać… biedak zajebany. Nie stać go nawet, żeby dzieciakom 7500 koła jurków zajechać i to wszystko mówi samo za siebie. Gangsterze za dyche o groźnym spojrzeniu, obejrzyj se symetrie zobacz jak jest w więzieniu… i weź już przestań płacić tym kurwom z GR i tej szmacie co plusuje komentarze bo wszyscy normalni co się tu nie udzielają a wchodzą poczytać jakie kurwy pracują w GR i jakie dzieci śmieszne się tu udzielają to mają beke… lepiej niech Ci wszyscy forumowicze z GR wypierdalają do Lidla po lody od tej kurwy friza i tej spedalonej ekipy bo zabraknie i będą masowe samobujstwa popełniać… hehehe podsumowanie tego skapciałego glamrapu…

Ciparios
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

Gdyby sentino miał tyle kas co twierdzi że ma, to by zapłacił bez pierdolenia na te dzieci, wtedy gdyby stepy dotrzymały słowa to sentino by był wygranym, a gdyby go oszukali to też, bo wtedy by było jasne kto jest oszustem w tym konflikcie. Step by nic nie zyskał w drugim przypadku, w pierwszym by miał spokój i wyszedł na uczciwego. Wiec dlaczego rumun nie zapłacił? Bo jest biedakiem i nie ma tej kasy, inaczej się tego nie da wytłumaczyć.

Westerian
18 dni temu
Reply to  Ciparios

Bzdury pierdolisz. Warunkiem wygaśnięcia kontraktu było wpłacenie należnej kwoty. Jeśli by wplacil hajs bez aneksu to nadal byłby zablokowany debilu skończony

Ciparios
18 dni temu
Reply to  Westerian

I co z tego, jak step by nic nie zyskał tylko by było czarno na białym, że są oszustami, a sentino by pokazał ze taka kwota to dla niego nic i że on sie honorowy no i dzieci by zyskały. Widać że jesteś fanem rumuna i nic nie rozumiesz tylko obrażasz jak Twój idol.

Sepfn8888
18 dni temu
Reply to  Ciparios

Sroste baranie. Wykurwiaj sluchac patocweli

Bartłomiej Ciepłota
17 dni temu
Reply to  Ciparios

Jebać te dzieci, niech zdychają…

Zbynio
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

Klasa sama w sobie, dobry gust i zajebiste nagrania. To jest król Senti.

Borzęcki
18 dni temu
Reply to  Rapowy Dialekt

Gdzie ta kurwa od utykania pizd, profesorski smieć z hurtownia plusow.

KOLEGA
18 dni temu
Reply to  Borzęcki

Fabryka okien, pewnie koło 15 się uaktywni

Ciparios
18 dni temu
Reply to  Borzęcki

Nie przyszedł obiecany przelew od rumuna sentino to przestał pracować dla niego.

Wnuk Tedego
18 dni temu
Reply to  Ciparios

Dobra kurwa wyzywacie się tu od najgorszych. A widział ktoś tą umowę? Jak nie to beka totalna bez tego nie da się zweryfikować co ten cygan zwany latynosem wygaduje

Bang
18 dni temu

W ogóle jak można w dissie mówić że komuś się zrobi zbiorowy gwałt,czy ty jest kurwa normalne??rozumiem że np taki Belmondo tak lubi ale ci ze step records też??

Ziominho
18 dni temu
Reply to  Bang

no widocznie tak tez lubia

Lolek
18 dni temu
Reply to  Bang

Jeszcze wczuty intruz jak te gęsty ruchania pokazywał, tego się nie da odzobaczyc

Pryczyłem go w brąz
18 dni temu
Reply to  Bang

Ty śmieciu to była przenośnia, ale zapomniałem, że masz lat 12 i jeszcze tego nie było na lekcjach on-line z Polskiego…
Gwałt zbiorowy w rapie chidziło o gwałt psychiczny tak dla jasności pentolizie od sejczentino…

LirycznyRozpierdol
18 dni temu
Reply to  Bang

Kazdy w polskiej rapgrze lubi. Tylko nie ma jaj takich jak belmondziak zeby zrobic coming ou.

KOLEGA
18 dni temu

No nie przesadzaj z tymi jajami, on nie zrobił coming outu sam z siebie, tylko ten tranzol wrzucił foty i ludzie rozpoznali Belmondziaka po tatuazu

Hetman Rapu
18 dni temu

Wytarli sobie swoje parszywe mordy chorymi dziećmi. Mówiłem od początku, że to szwindel i się kurwa nie myliłem. Patowytwórnia. Takie same kanalie jak ten przychlast Paluch jebany pizdzielec, który już na starcie jechał bez powodu po Sentino i chciał go zniszczyć. Jesteście zerami. Zawistne ścierwa. Chuj wam kurwy w pysk i wszystkim waszym słuchaczom. Zajebane szaraki bez talentu

Ciotka sentino
18 dni temu
Reply to  Hetman Rapu

Uważaj kurwo co piszesz kozak jesteś anonimowo , powiedz mi to w twarz, zakompleksiona cioto

Hetman Rapu
18 dni temu
Reply to  Ciotka sentino

W twarz to ja ci mogę od razu wypierdolić ty jebany śmieciu

NIGGER
18 dni temu
Reply to  Ciotka sentino

ty nie masz twarzy tylko gowno zamiast mordy

CorazWięcej
18 dni temu

Coraz więcej ludzi widzi że stepuący robią frajerskie ruchy coraz więcej osób to widzi ale patusy tego nie dostrzegą i będą pisać halo policja

ale świadomi ludzi to widzą

Rafalala
18 dni temu

Panie Sentino proszę nie martwić ja i moja fujara rozwiążemy problem z patusami z gwozdziem w mózgu, jeśli będzie trzeba będe ich wkładać do wanny jednego po drugim

Pag
18 dni temu

Szynol ty cenzorze skurwiały co meblościanka mu na łeb spadła, jebać cię za to

AstonMartin
18 dni temu

Nie słuchałem wcześniej Sentino, ale patrząc na to co się odpierdala ma moje pełne wsparcie. Chyba nawet jego ostatni album zamówię, bo z tego co kojarzę Czary Mary nie jest powiązany z tą pseudowytwórnią

SKURWYSYN JEBANY
17 dni temu
Reply to  AstonMartin

ŻEBY CI TYLKO WYSŁAŁ XD

evergreen
16 dni temu

Ten album jest w formie digital dzbanie jebany

Rafał c.
18 dni temu

Step tacy pozerzy prawilniacy a chcą zakłamać rzeczywistość karami. To nie. Korea Północna, jak śmiecie? Śmiecie dodatkowo wycierać mordę chorymi dziećmi. Upadek

Czlowiek Maska YT
18 dni temu
Reply to  Rafał c.
XDDD
18 dni temu

już możesz wypierdalać

CodeRed
18 dni temu

won z tym gównem jebany biedaku

Sarkder
18 dni temu

Sentino zobowiązał się ze zapłaci tylko te śmiecie chciały go oszukać i dodatkowo dopisały sobie jakieś niekorzystne warunki. Wszystko to żerując na chorych dzieciach. Hieny cmentarne.

Czlowiek Maska YT
18 dni temu
Reply to  Sarkder
Arden666
18 dni temu

Chuj kogokolwiek obchodzi to gówno! Wykurwiaj z tym i bierz się za robotę. Na magazyn szczurze nieorobie jeden!

King Pento
17 dni temu

Chujowe

SKURWYSYN JEBANY
17 dni temu
Reply to  Sarkder

Ale on nie miał się zobowiązywać, że wpłaci, tylko po prostu wpłacić xD

Moonlight34
18 dni temu

W tym momencie Step Records stracił u mnie wszystko. Żegnam. Bezpowrotnie

Rhino
18 dni temu
Reply to  Moonlight34

Pewnie nie płacze, ale zajebali sobie strzał w kolano i wizerunkowo stracili w oczach wielu.

Rhino
18 dni temu
Reply to  Rhino

Cymbal jesteś. Miał wpłacić hajs na początku bez aneksu? Kurwa smiech na sali z cyklu „zaufaj nam na morde”. Aneks dotarl po 10 dniach i jeszcze te smieszne 2 kola euro za zle slowo pod adresem tych kurew

Pryczyłem go w brąz
18 dni temu
Reply to  Rhino

Nie tłumacz im tego bo to pokolenie chce zostać youtuberem albo innym influencerem… a 80% dała by się dla Sentino wypryczyć w brąz jego śniadym kutasem… ale i tak to Malik wypryczył ich idola i Stepy zresztą też tak więc niech tam siedzi na piździe w tym zajechanym jak dupa Cweltino Berlinie i niech dalej robi za kurwe muzułmańską w czasie Ramadanu.

Serpent
18 dni temu

Uważaj na słowa. Za obrazę uczuć religijnych można zostać ukaranym

KOLEGA
18 dni temu

Ty też zrozum, że Senti prawdopodobnie miał przebłysk trzeźwości i zrozumiał, że kara za każde źle słowo w stronę stepu go nie ominie bo ten cymbal nie potrafi trzymać gęby na klodke i prędzej czy później zacząłby znowu szczekać i obrażać wszystkich jak leci. Ile wtedy by było płaczu. Ja osobiście, też bym nie szedł na taki układ bo bym nawet słowa nie mógł powiedzieć, jakby sobie wycierali mną gębę.
Tak czy tak, nie zmieniam zdania, nadal uważam że to pajac i farmazon bez krzty honoru i jaj

SKURWYSYN JEBANY
17 dni temu
Reply to  Rhino

Tylko wiesz co? Jedno mi tu nie pasuje. Skoro wiedzą, że nie jest w stanie spłacić długu, to po co dopisywali te aneksy? Jeśli to jest prawda, to i tak dalej jebać Sentino, ale w tej chwili Step dużo traci, bo to ograniczanie wolności słowa.

Hetman Rapu
18 dni temu

Najpierw Cię ignorują.
Potem śmieją się z Ciebie.
Później z Tobą walczą.
Na końcu wygrywasz.

SKURWYSYN JEBANY
17 dni temu
Reply to  Hetman Rapu

~z poradnika Kołcza Majka

Kol
18 dni temu

Serio prawilniacy nagrali dissy nli nie pozwalają się wyzywać? Prawilnie w chuj…..

Kol
18 dni temu

Nawijają o jakichś gwałtach zbiorowych burdel berliny a chca 2k za wyzwiska hahahahhahahahhahah prawilnie w chuj, wydaje mi się, że step się pomylił i będzie żałował tego reputacja upadnie bo to było male prawilne

JANKO NIEMUZYKALNY
18 dni temu

I MA RACJE, PRZECIEZ WIADOME ZE CHCIELI GO PRZEKRECIC. KASA NA DZIECI, WIEC „MASZ PŁACIC BO INACZEJ JESTEŚ ZŁY CZŁOWIEK”, A POZNIEJ PODSZCZYPYWANIE MU KOSTEK, BO W ANEKSIE KARA. HA TFU NA TĘ WYTWÓRNIĘ!

Czlowiek Maska YT
18 dni temu
DobermanKURWO
18 dni temu

Zamkniesz dupę?

Pryczyłem go w brąz
18 dni temu
Reply to  DobermanKURWO

Ja Ci kondonie mogę zamknąć dupe jak Cię wyprycze w brąz to na jakieś 20 minut będziesz miał zamknientą na amen 😉

JebacStepSisters
18 dni temu

Sentino jest Bogiem tej przeruchanej skopiowanej sceny muzycznej. Mógłby wykupić ciebie twoja matke i buczera z całą rodziną za 15 zł.

Pryczyłem go w brąz
18 dni temu

Zgadzam się z tobą w stu procentach Kuzynko Buczera

ul asnyka warszawa
18 dni temu

A masz jakiś dowód, że po podpisaniu aneksu ktokolwiek z tej wytwórni nagrywałby na niego kawałki? Po co mieliby to robić. Jest pizdą, sam się ośmieszał wiele razy, a oni tylko chcą mu pokazać, kto w tej partii rozdaje karty.

Nawet jakby wpłacił tę kasę na dzieci to i tak nie spowodowałoby to, że stałby się czy byłby postrzegany jako „dobry” człowiek.

Typ już tyle nawywijał, że ma od lat ustaloną reputację clowna z boderline i ciężkim wylewem. Z czegoś takiego nie da się wyjść na prostą, typie.

KOLEGA
18 dni temu

Dopiero wstałeś od linki na swojej produkcji nieudaczniku

Pryczyłem go w brąz
17 dni temu

Chyba PRYCZOLOGIE i na każdych zajęciach byłeś pryczony w brąz pecie…

Koneser
18 dni temu

Jrbac wasze frajerskie komentarze wy kurwy ze strpu
Z fartrm sentino!

LiberumVeto
18 dni temu

Dzięki Step Records! Teraz tylko utwierdziłem się w przekonaniu że warto wspierać karierę Sentina! Koleś jest megatalentem, rozjedzie was jak walec kwestia czasu

Strider777
18 dni temu
Reply to  LiberumVeto

Dokładnie! Sento łap wiatr zemsty w żagle, zajeb letni klip z widokami Andaluzji i furami do tego nowego kawałka „La Linea”, którego puściłeś snippet i masz główną stronę na YouTubie zapewnioną! Ten kawałek to istny rozpierdol! Czekam na płytę!

qwewe
18 dni temu
Reply to  Strider777

przecież jak tylko wstawi polski kawałek z klipem to zaraz stepujący go usuną …

Rhino
18 dni temu
Reply to  qwewe

Nie jeśli założy nowy kanał

Poważny
18 dni temu

Sentino siedział przy stole z poważnymi ludźmi a raperzy stepujący siedzi przy stole z menelami dworcowymi

Tps
18 dni temu

Trzy ptaki sterczą a ja już się biorę za robotę. Jest tak jak w zk. Pozdrawiam z fiutem w mordzie wariaty.

SZEF
18 dni temu

Sentino to jest Szef a Raperzy Stępujący to SZCZURY MENELE DWORCOWE

.....
18 dni temu

#FreeSentino Cały Czas

główny patolog miast i wsi
18 dni temu
Reply to  .....

przestańcie z tym obsranym grubasem piździelcem z tatuażami

haha
18 dni temu

haha boją się ze Sentino mógł nagrać dissy na tych wszystkich patusów Intruzów I Obserwatorów i ich ośmieszyć więc wpierdalają jakieś aneksy że sentino musi siedzieć cicho

haha

Aby
18 dni temu

Jebać dzisiejsze step records-to nie to samo co za czasów Chady, Piha, Hukosa czy Młodego M. Rzygać mi się chce jak widzę gdy wyświetla się na Youtube że coś wypuścili…Takie same obrazki i miniaturki, takie same mordy, jednym słowem-jebać.

Gdyby
18 dni temu
Reply to  Aby

Trafił im się INTRUZ który szczerością i prawdzwiością miażdzy

Gdyby nie trafił się im Intruz który ma największy potencjał żeby robić ogromny hajs na swoim rapie to by było bardzo słabo w tej wytwórni naprawdę tam intruz leci najlepsze zwrotki a reszta bardzo słabo

Przykład Utwór Diabeł dedisa Intruz tam zjadł kawałek a kawałęk ma ogromne wyświtlenia

Wirażka z Radomia
18 dni temu
Reply to  Gdyby

I taki intruz lubi wykręcać afery bez białka, pomawaiać ludzi od konfidentów, to twój idol?

xdxdxd
18 dni temu

jebać step, #freesentino

Eripe88
18 dni temu

Nagłaśniać sprawę! Niech leci w Świat!

Hetman Rapu
18 dni temu

#KINGSENTO
#SICARIOS4LIFE
#FREESENTINO
#JEBAĆSTEP

Lolitaa
16 dni temu
Reply to  Hetman Rapu

Hey! My super pri︆︆vate photo/video ==>> https://itsssl.com/user4852

UkUk
18 dni temu

step beka z chamow ciag dalszy… Sento wchodzi na arene wraca jak MVP a lamusom w wiatroweczkach i ciasnych reebokach dupska pekaja. Nie dosc ze go chamy dissujecie w 10ciu to jakies z chuja wyciagniete kary? ta zagrywka z 7k wplaceniem na bidul to tez frajerskie bardzo to nie jest nic dobrego nawet jakby Sento wplacil to nie jest kurwa jakas fajna akcja charytatywna bardzo krzywy ruch moim zdaniem.. w oczach sluchacza czytajac wlasnie taki news jestescie mega pizdami naprawde a najsmieszniejsze jest to ze pokazujecie jakie cebulaki jestescie z kazdym kurwa ruchem doslownie i wogole taka afera o kilka kola euro? naprawde? przeciez podobno step taka rozwinieta wytwornia podobno xD

hahaha
18 dni temu

Sentino wyjaśnia sąsiadów haha
https://www.youtube.com/watch?v=Sbcvv4tbjH4

Jaka Beka ale się uśmiałem zajebiście ktoś zmontował wypowiedzi sentino i jeszcze dodał śmieszne filmy

Pag
18 dni temu

Step records wydaje 3 dissy i w chuj oświadczeń a potem sami w chcą w aneksie zakazać Sebastianowi jakiegokolwiek komentowania całej sytuacji? Niezła cenzura, rządy PRL byłby dumne XD

Tirowiec Dżiraja
18 dni temu

Właśnie zebrałem moja armie tirowcow i jedziemy wywieźć tych śmieci ze step rekords. Kurwa Alvarez zagwarantował że jeżeli będę wiózł ich tak długo aż zdechną na naczepie to dorzuci 2tys euro do wypłaty. Wypas!

Luzacko
18 dni temu

SENTINO sobie siedzi w Hiszpanii i jest KRÓLEM a tutaj się szczury spinaja haha wracajcie do kanałów

KRÓL SENTINO

KRÓL
18 dni temu

KRÓL JEST JEDEN KRÓL SENTINO

EveryDay
18 dni temu

U mnie codziennie leci Sentino na Głośnikach to jest Mistrz KRÓL Rapu Cesarz

TYLKO SENTINO

Głos Opola
18 dni temu

Zrozumiem wszystko ale nie próbę uzyskania jakiś korzyści „na plecach” chorych dzieci które nic nikomu nie zrobiły. Jebać step….

Backwoodssmokie
18 dni temu

jebać step za przewózkę na chorych dzieciach

SentinoDominacjaGenetyczna
18 dni temu

SENTINO DOMINACJA RAP GRY I RADIA I ŚWIATA

Niech chcą go puścić bo wiedzą że jak Sentino będzie wolnym artystą i podpiszę kontrakt z nową wytwórnią to jego kawałki będę leciały wszędzie i jeszcze nowa wytwórnia załatwi żeby kawałki sentino leciały we wszystkich radiach przez 365 dni w roku

i jeszcze jak wyda album w nowej wytwórni to w parę dni zrobi platynową płytę

Jebać glamrap.pl
18 dni temu

A według mnie to wy jesteście frajerami, widać że nie jesteście obiektywni, na takie sprawy trzeba patrzeć szerzej nikt nie jest takim debilem żeby podpisać się pod takim aneksem gdzie on nic o nich nie będzie mógł powiedzieć, a oni jak gdyby nic będą go cały czas dissować. Po prostu jesteście żałośni.

Wirażka z Radomia
18 dni temu

Za to ty masz… Senti ma Rolexa Sky DWELLERA WIESZ ILE TO KOSZTUJE BIEDAKU?

Wirażka z Radomia
18 dni temu

O jakiś fan zgwałconego w ZK TPS-a (Ta Pryczona Sraka) czy mefedroniarza Intruza wykręcającego aferki bez białka…

100 razy wolę bardziej Senti niż tych farmazonów ze stepu

Płytę właśnie zamówiłem…

Jebać step

Przy100Boss
18 dni temu

#freesentino

Fan Sentino
18 dni temu

Step zachował się jak banda wieśniaków. Sentino król.

Nemesis
18 dni temu

Od początku rzucali mu kłody pod nogi, bo wiedzieli jakiej rangi jest zawodnikiem, o czym wie każdy, kto choć trochę wie o rapie i dorobku Sentino. Taka jest prawda i nie zakrzyczy tego żaden patochuj

Elton
18 dni temu

Kaczy proceder poważny typ? Dobry żart. Jebac kaczego za zbijanie piąteczek z festami w ZK iława!!!

Ciotka sentino
18 dni temu
Reply to  Elton

Kirwo nie obrazaj dobrych ludzi bo stracisz żeby

Tony Montana
18 dni temu
Reply to  Ciotka sentino

Ty synie kurwy mogę ci na mordę napluć prujesz się w komentarzach a pewnej zwykła pizda z bramy jesteś wycpany dresik idź książki poczytaj albo paciorek odmów a nie czas tracisz na swoje internetowe podboje 😉

główny patolog miast i wsi
18 dni temu
Reply to  Tony Montana

możesz to patelnie starej pierdolnąć i gałe staremu

PejaTVN
18 dni temu
Reply to  Ciotka sentino

Kaczy to parowa przecież doniósł na Chade kiedys ,ze podjebal mmsy przy kasie

Pryczyłem go w brąz
18 dni temu
Reply to  PejaTVN

Znasz to z autopsji? Przecież według Ciebie to rozjebanie się jest cool bo teraz jest taka moda a tutaj mało kto ma swoje zdanie i ty jesteś jdnym z tych 99% lamusie

Jedyny Konduktor PKP
18 dni temu

Jak Step to tylko Hukos, resztę jebać z tego zlepku przypadkowych ludzików

Jebać pełną piersią

Bagażnik zawsze otwarty
18 dni temu

Haha przed chwilą bogacz juz przelewal siano teraz nie uzbierał nikt mu nie pożyczył.hahha to juz zmiana postawy no debil. Dlaczego sie.promuje idiotow!???

Step Records
17 dni temu

Oficjalne oświadczenie wytwórni: jebać sentino

DawidObserwator
18 dni temu

Obserwuje Wszystko przez Lornetkę

SKURWYSYN JEBANY
17 dni temu

ALE TY NIE MASZ PŁACIĆ STEPOM, TYLKO INSTYTUCJI CHARYTATYWNEJ, DEBILU JEBANY

YO..
17 dni temu

Opublikowany 12 godzin temu 28 kwietnia 2021Przez Maxymilian Hozer

19:48 29

Rat szczur raticus 666
9 dni temu

Nazwisko moje to Janusz, a imię moje to Januszek!

gandzior
18 dni temu

hahahahaha

Popularne