Sprawdź nas też tutaj

News

Sentino stworzy własną markę ubraniową. Pomoże mu Nitro

„Merch będzie dostępny cenowo dla wszystkich”.

Opublikowany

 

Dzisiaj dowiedzieliśmy się o nieoczekiwanym zwrocie akcji w sprawie konfliktu Sentino ze Step Reocrds. Raper zamierza nagrać dla opolskiej wytwórni 12-kawałkowy album, żeby uwolnić się z kontraktu i móc dalej działać swobodnie na polskiej scenie. To nie konie rewelacji, bo raper zamierza ruszyć także z produkcją własnych ubrań.

Ruszamy z merchem. Prawdopodobnie Nitrozyniak nam pomoże ze sklepem, magazynowaniem artykułów. Merch Sicarios będzie dostępny cenowo dla wszystkich. Sicario Cultura będzie już brandem premium, coś pomiędzy Hugo a Armani. Jeszcze zobaczymy jak to zrobimy cenowo. – ujawnił raper.

Sentino zamierza produkować m.in. torebki i koszulki z kamieniami Swarovskiego.

– Będzie to moda, którą nawet Lacrim z Francji by założył, także wszystko w dobrym guście, spodoba się to wam. – zapewnia Sebastian.

Na razie nie znamy szczegółów dotyczących pierwszego nakładu merchu i jego premiery.

 
89 komentarzy
89 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Natalia
5 miesięcy temu

Cześć, jestem starszą kuzynką tego niedojeba. Ten debil potrzebuje pomocy żeby do 17 policzyć a tu ma w nicku „profesor” xD. Ogólnie na prośbę mamy i cioci (jego mamy, to siostry są) udzielam mu korepetycji z matmy bo tępy jest. Mam z dzieciństwa małą kolekcje pluszaków, misiów i takiego tam dziewczęcego gówna. Ten pojeb ostatnio podprowadził mi jednego misia którego znalazłam dwa dni później w jego pokoju gdy byliśmy u cioci w odwiedzinach. Miś miał dziurę w dupie i był cały sztywny od wiadomo czego. Szkoda ze nie widzieliście tego wpierdolu jaki dostał od matki. Musicie wiedzieć ze ten mały kutasiarz jest tak brzydki ze moje koleżanki mówią, ze wolałyby się oddać temu pojebowi od polek, także znacie już skalę problemu. Wiedzcie też, że ten zwiędły chuj ma na imię Bazyli, wiadomo, ksywa bazylia, zreszta wyglada jak bazyl. Nawet kiedyś dali mu bazylię w lufce i wkręcili ze to zioło a on… ujarał się xD biegał po mieście i krzyczał coś o utykaniu pizd…piękny wpierdol wyłapał od jakiś typów. Ogólnie wybaczcie mu niedojebanie umysłowe, on po prostu zbyt często wyłapuje wpierdol. Wstydzimy się za niego wszyscy a ciocia tylko czeka do jego 18tki żeby go z domu wypierdolić. Dzisiaj znowu obskoczy wpierdol za te teksty o mnie, najgorsze ze jest tak głupi ze chuja się przy tym czegoś nauczy.

Zbynio
5 miesięcy temu

Na pewno kupię jego ciuchy, Sentino zawsze dobry gust, styl, szyk. Ale nie chce mi się wierzyć w poprzedni news że nagrywa coś u tych ogrów jebanych zakolakow.

Fan Jarosława
5 miesięcy temu
Reply to  Zbynio

Pieczarkario wiemy że ty to piszesz,nikt normalny nie kupi bluzy z napisem „Hallo Policja”

SKURWYSYN JEBANY
5 miesięcy temu
Reply to  Zbynio

Kupuj, kupuj, frajerze, tylko potem nie płacz, jak ci tego nie wyśle xD

INTRUZ
5 miesięcy temu

Odłóż mi jedną Pozdro Sentino te dissy to żarty były teraz to my przyjaciele bo tak szef powiedział teraz jesteś wporządku

Mordziaty Wojtyła Do Papy i Od Tyła
5 miesięcy temu

Wiem od wspólnego znajomego, że TPS faktycznie może nie trafił do wora, bo to tylko taki zwrot, ale że został zgwałcony w celi przez jakichś dwóch zwyrodnialców, opowiadał o tym jego kolega z dzielnicy tzw. Zielonka (popytajcie sami), kilka lat leczył się psychiatrycznie po tym, no a potem jakoś stanął na nogi i rapował dalej, ale w kuluarach każdy o tym doskonale wie, nikt go też o to nie pyta, bo to drażliwy temat jak można się domyśleć, ale z perspektywy ZK został więziennym cwelem i raczej jego ponowna wizyka w ZK nie będzie dla niego przyjemna… Nie piszę tego złośliwie czy coś, tak po prostu wyszło, a TPS miał pecha, że trafił na silniejszych i nic nie mógł zrobić, sami sobie zadajcie pytanie czy jakby was dwóch zwyroli dorwało czy byście sie obronili, wątpię. Jeden może tak, ale dwóch to już kiepska sprawa. Nie śmieję się z tego, bo nie ma się z czego śmiać, dobry chłopaczyna miał pecha po prostu i tyle. A za co siedział? Za drobne kradzieże i rozbój. Pozdro dla kumatych.
Zapytajcie o Zielonkę (Tomek Z.) to jego kolega, ja nic nie muszę udowadniać, TPS miał po prostu pecha i źle trafił, ale sam też na ten los zasłużył swoim postępowaniem, że tam się w ogóle znalazł. Raczej pozdrowień do więzienia nie będzie słał w swoich klipach.

Qtaz
5 miesięcy temu

Zdarza się nie ma co męczyć chłopa

Murzyn zdr
5 miesięcy temu

Po tym wszystkim strasznie cierpiał musiałem go przytulic

Rozkminka
5 miesięcy temu

Skoro ludzie biali pochodzą od malpy wg teorii Darwina tzn ze czarni ludzie jako gatunek ludzki też pochodzi od malpy. Więc po co te oskarżenia o rasizm?

steparmia
5 miesięcy temu

siema sentino, sory za dissa szef nam kazał. pozdrawiamy

DAWIDOBSERWATOR
5 miesięcy temu

Mi też odłóż jakaś koszulka zawsze się przyda na lato

Pozdrawiam Sentino

Profesor to dziwka
5 miesięcy temu

I oto chodzi pozdro Sentino!

Ziominho
5 miesięcy temu

Szkoly Polskie powinny miec mundurki Sicario

Luj fazi
5 miesięcy temu

Koszulka napis. Nie wiesz z kim ja przy stole jadlem. Cena 299zl

TwójNick
5 miesięcy temu

Coś pomiędzy Hugo a Armani, kur…. dawno się tak nie uśmiałem

Qtaz
5 miesięcy temu

A może ty się jeszcze kurwa zajmiesz hodowlą jedwabników?

Rol
5 miesięcy temu

Svarovwkiego mial juz wini w stoprocent i kosztiwalo to 179 za bluze wiec nie swiruj cweltino

Polski rap
5 miesięcy temu

Skurwysyn hipokryta. Raz dowidzenia, raz powrót. Fani źli, fani kupią i zapłacą.

Czarny wąż
5 miesięcy temu

A jakie beda napisy na bluzach ? Ratunku policja ?

Hank
5 miesięcy temu

To przekaz głównie do Nitro żeby wyłożył gotówkę a reszta jest milczeniem hehe;)

Sentino
5 miesięcy temu

PKS do Radomia pełen sicarios jedzie do ciebie

Prada pieczarkarnia
5 miesięcy temu

Zamierza produkować koszulki z zębami niemieckich żuli w nadruku logo czy uwięzione bąki w poszewce koszulki?

Tak
5 miesięcy temu

AHAHAAHHAHAAHHAAHAHAAHHHAAHAHHAHAHHAHAHAHAAAHAHAHAAAAA

Tak
5 miesięcy temu
Reply to  Tak

AHAHAHAAHAHHAAHAAAHAAHHAAAAHAHAHAAHAAAHAAHAHA

Tak
5 miesięcy temu
Reply to  Tak

JEZU XDDDDDDD

Gundi gunda
5 miesięcy temu

Hahahaha, ty kurwa będziesz jak Armani
Hahahahahahahaha

***** poznański rap
5 miesięcy temu

TVN(peja) + gazeta wyborcza (gural) + CCCP (paluch) ***** komunistów.

SKURWYSYN JEBANY
5 miesięcy temu

A on nie mówił parę dni temu, że kończy z polską muzyką? Choroba postępuje, jak widać.

SKURWYSYN JEBANY
5 miesięcy temu

Btw. Czyli skoro dopiero teraz nagrywa album, żeby wypełnić kontrakt, to jednak kłamał, jakoby Step go blokował i jakoby te albumy dostarczył do nich xD beka z farmazona

rapier
5 miesięcy temu

Co dzida łażąca w dresach może wiedzieć o tzw ubraniach ?

Szczęśliwy Brajan
5 miesięcy temu

Łoooo biorę wszystko, majty skiety klapki koszulki i z 5 torebeczek…
Ale się jaram!!

Raper z osiedla
5 miesięcy temu

typ co pierdoli w kółko że ma wyjebane na Polske, a ciągle tu coś modzi i tyle energi w to wkłada. Fler mu kurwa płyty nie wydał a on coś sie żali, że jest kozakiem. U nas to może coś tam pogadać, Ja tam zbytnio nie wiem, ale wygląda na to, że wszędzie go mają za lamusa, a tylko tu może se coś powymyślać. że w Polsce nie ma hip hopu, a komu kurwa potrzebny hip hop? tylko jakaś banda niedojebów tego słucha. Czasem sobie puszcze jakiś kawałek, i zdaje sobie sprawe, że rapu to kurwa nie ma na świecie już, i jakiś kretyn pierodli farmazon, na jakimś cykaczowym bicie nowoczesnym. Nawet spoko te biciki, ale oni to kurwa flow nawet nie mają i dukają coś od rzeczy, że są zarobienie też dużo, a gówno mają, wytwórnia ich rucha jak dziwki, a oni biorą jakiś ochłap. Może i to jakieś siano w sumie, jak zapierdalasz za średnią krajową. i jeszcze ten filmik co on tam coś krzyczy halo halo, i później wymyśla, że go coś cieli po twarzy, Ja tam kurwa nie widze żadnych szram ani niczego tam nie było, pogonili lamusa kurwa, a on sie zachował jakby wpierdol nigdy nie dostał. Ja dostałem, nie jeden dostał, sie osiedlowe życie zna. huj mu do dupy, a tym co go popierają, to co kurwa, jakieś konta jego kolegów? nie wiem kurwa profesur z armią botów bierze siano od niego czy co kurwa? Raper z osiedla, pozdrawiam, moja EPka już wkrótce, rozpierdole… Czytaj więcej »

B1Lą
5 miesięcy temu

Kruwa, przecież świecidełka w ciuchach to kurwa było dekadę temu i to był kicz na miarę wożącego się cygana… I chuj ma znaczenie czy to sfarofski czy inny kaszpirowski… To szczyt bezguścia na poziomie dziur w spodniach na kolanach…

Juz samo wymienianie tych marek świadczy o tym, że nie chodzi tu o ciuchy tylko o kurwienie się dla logotypów.

Już za czasów Firmy (którą nie szanuje, ale akurat z tym cytatem to trafili w sendo) mówili: „samo logo nie zrobi z Ciebie kogoś!”. I to jest prawda, z którą jak ktoś będzie próbował dyskutować, to znaczy że jest tępym debilem. Kropka.

Karyna
5 miesięcy temu

A co mi z takiego pOlaczka biedaczka jak ty? Gołodupca i przegrywa życiowego bez kasy i klasy, bez pracy, dobrego samochodu i własnego mieszkania, czy domu i żadnej perspektywy na lepsze jutro? Mieszkasz w chacie ze starymi, jeździsz wypierdzianym Golfem czwórką do roboty na czarno na budowie za 3 tysie miesięcznie. Jak ja mam sobie urządzić życie z takim biedakiem, jak ty? To ja już wolę popuścić szpary imigrantowi mokebasowi. Też gołodupiec taki sam, jak ty, ale przynajmniej ma knagę porządną 20cm tryskającą pysznym nasieniem, nie to co twój 5 centymetrowy sflaczały łechtaczko-siusiak. No i jak wpadnę z mokebe, to urodzę zdrowego i silnego nigleta Brajanka, który będzie rządził w żłobku i tłukł kolegów i za którego będę miała 500 plusa i zapomogę z mopsu na tipsy, szlugi, ajfona i internet, żeby zarabiać hajs na onlyfans wysyłając swoje filmiki z masturbacji, a z takim białym przegrywem, jak ty, to co najwyżej spłodzę chorego i niedorozwiniętego umysłowo gówniaka, na którego będę musiała tylko wydawać kasę za rehabilitację i leczenie…

Karyna
5 miesięcy temu
Reply to  Karyna
TRENER TAJSONA
5 miesięcy temu

Elo kurwy wjeżdża trener tajsona, tps i intruz mają teraz w ekipie kondoma
Pytają co tam z czeskim hugo bossem
A oldskulowy kryształ wypada im nosem
Sentino pije pelegerino gazowane pulą
A belmondziak wali konia Gdyńskim szmulom
Jebać steprecords i wasze matki
Spod pachy jebie mi romperem i spuszczam się w klapki

ŁOOOOOO

Norbi
5 miesięcy temu
Reply to  TRENER TAJSONA

Muka, twoja stara to jebana suka
Szuka po basenie typów i się stuka
Pragnę sukę zbrukać, jara mnie okropnie
Lukam na nią z góry waląc sobie konia w oknie
Oh, 42 stopnie
Marzę o tym, że mnie kiedyś dotknie
Gorące Miami, jest tu twoja mami
Która pod palmami się pierdoli z menelami
Wszyscy zakochani w niej (hej hej hej hej)
Ściąga swój jebany stanik (hej hej hej hej)
W banku spermy ściągła gacie (hej hej hej hej)
Zostawiła na lokacie (hej hej hej hej)
Żona twego taty na 3 baty pierdolona
Gdy zjeżdża do chaty, wciska tobie farmazona
Że zarabia na sprzątaniu w holenderskich domach
A się kurwi pierdolona, byś miał nowego ajfona

CZEGO CHUJU
5 miesięcy temu

YHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYHYHYHYHYYHYH

Marian
5 miesięcy temu

Kupa śmiechu reszta lipa to Sentino zwykla pipa

Nowy na Glamrapie
5 miesięcy temu

Pytanie: czy ten Typ to zapłacił komuś za każdą informację o nim, kiedy pierdnąl, kiedy się stasował, kiedy skończyła mu się sraczka?
Może w końcu coś o rapie?
Dobra, wiem,
Nie ma czegoś takiego jak rap
Rap skończył się wtedy kiedy CeU odszedł z Trzyha

YO..
5 miesięcy temu

17:09 29

Opublikowany 2 godziny temu 20 kwietnia 2021Przez Maxymilian Hozer

Tak
5 miesięcy temu

Tru bro

BEKA W CHUJ
5 miesięcy temu
Nnnn
5 miesięcy temu

Major już czeka na współpracę razem z nitro

Peter Buoh
5 miesięcy temu

Nitro ma pomóc ze sklepem, a chłopak nie wie nawet ile mu kasy ucieka miesięcznie przez brak ogarniętych podstaw marketingu… zajebisty interes 🙂

EJ TY SUKO!
5 miesięcy temu

Dziwczyno obciągnię własną kutangę spermową. Zrobi mu In witro

Pieczarkario nr3
5 miesięcy temu

O kurwa

PejaTVN
5 miesięcy temu

Do czego to doszło żeby youtuberzy wspierali finansowo raperow… ale i tak chuj w dupe steprecords i tuptusiowi pomawiaczowi sześćdziesionie zajebanej.

Sekator
5 miesięcy temu

Pierwszy kurwy

XDDDD
5 miesięcy temu

Będzie odkładane floty czekanko

Zbynio
5 miesięcy temu

Na pewno kupię jego ciuchy, Sentino zawsze dobry gust, styl, szyk. Ale nie chce mi się wierzyć w poprzedni news że nagrywa coś u tych ogrów jebanych zakolakow.

Ty już zostałeś wyjaśniony
5 miesięcy temu

Ty kurwa debilu jebany, znasz inne życie poza internetem? Utykasz pizdy? Jedyne co utykasz to na oba kolana jak cię sąsiad za długo w dupę wali. Debilu w trakcie szkoły z miernymi wynikami. Chciałbyś kuzynkę wyruchać a ruchasz tylko pluszaka którego jej podjebałeś jak byłeś u cioci na imieninach. Lamusie sam siebie plusujący i gadający ze sobą w komentarzach. Wszyscy wiemy że życie cię bije pało jebana. Wypierdalaj już stąd bo nudny w chuj jesteś. I jebnij mi minusów ile dasz rady, będzie to chuja warte czyli dokładnie tyle co ty.

ブッカケ
5 miesięcy temu

Ja osobiście uważam że aktualnie żyjemy w społeczeństwie w którym się DYSKRIMINUJE meżczyzn nakłaniając ich do pracy w:
-elektrowniach
-kopalniach
-w logistyce
-transporcie publicznym
-hydraulice
-chlodnictwie
-magazynach
-informatyce
-mechanice

Wyjdźmy na ulicę! (Chuj ze nie będzie prądu i nawet nie dotrzemy na miejsce protestu zważając na fakt ze jak mezczyzni przestali by nagle pracować, w odróżnieniu do Julek pracujących w Macu spowodowali by kataklizm infrastrukturowy). Ale chuj kiedy się widzimy na proteście xD.

STOP PRACO-PRZEMOCY

Halo Policja Live Life
5 miesięcy temu

Hallo Policja Clothing – since 2018

Kozlebro
5 miesięcy temu

Czyli pedalskie ciuszki /kostiumy dla bananów co myślą że są gangsterami (oczywiście unisex )

Rozkminator
5 miesięcy temu

Sentino może liczyć na karierę tylko w Polsce. No bo czym może zaipomować w Hiszpanii? Że jest hiszpanem? Że jest polakiem? Lepiej przecież być hiszpanem w Polsce niż hiszpanem w Hiszpanii, albo polakiem w Chile.

Halo Policja Live Life
5 miesięcy temu
Reply to  Rozkminator

Taka prawda. Same in Germany…

dzieciaczku
5 miesięcy temu

Twój idol się jednak zeszmacił i klękał na kolana przed mieczami step records, tak się pluł, tak wyzywał xD a jednak nagra do końca bo jest pizda a nie raperem. pozdro dla kumatych

ŚLIWA
5 miesięcy temu

Ja ci nie dissowałem więc liczę na wspólny kawałek w przyszłości a i koszulkę też wezmę chętnie bo szafa pusta

Pozdrawiam Sentino

Sentino
5 miesięcy temu
Reply to  ŚLIWA

Spoko Śliwa, koszulkę wyślę ci tak, jak ty twoje płyty wysyłałeś!

ŚLIWA
5 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Nie denerwuj mnie bo w końcu nagram cd i ci wyślę.

Can
5 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Hahaha, uroczy punch

Odb
5 miesięcy temu
Reply to  ŚLIWA

Cweltino stworzy własną markę dildosów. Pomoże mu Pizdro

Pogromca kurew
5 miesięcy temu

bUahahaha, wielki internetowy bogacz i gangus musi być wzięty pod skrzydło jakiegoś gówniarza z jutuba, bo sam nie umie nic zrobić. Poza tym, 100% że odpali mu dwubiegunówka i jak zawsze z planów wyjdzie gówno, Cweltino się obrazi i wypierdoli, tym razem do Afryki bo w Europie jest spalony.

Under
5 miesięcy temu
Reply to  Pogromca kurew

Ten gówniarz jest milionerem
albo blisko, won zbrojenia kręcić

Kau
5 miesięcy temu
Reply to  Under

srentino zgrywa bogacza, więc po co mu jakiś dzieciak do pomocy? Czyżby był biedakiem, a bogactwo było tylko i wyłącznie kreacją i fejkiem?

KSP nie Cartel
5 miesięcy temu

Komenda Sicarios Policja to brand szyty dla ciebie do działań operacyjnych w terenie … Nowa elitarna jednostka moich najwierniejszych dzbanów ’ coś pomiędzy CBŚ a Gromem.. Więcej wkrótce wasza Senti

Dzielnicowy z Wilczej
5 miesięcy temu
Reply to  KSP nie Cartel

Przepraszam czy bedzie dostępna sprzedaż wysłkowa i rabat dla KRP Śródmieście? Chętnie kupiłbym bluzę, dwa t-shirty dla siebie i Zgrdeki, oraz parę skarpetek.
Płatność przekazem pocztowym.

Czarny wąż
5 miesięcy temu
Reply to  KSP nie Cartel

Podam Ci do ryja cwelu i tej twojej kuzynce tez …

Popularne