Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Sentino wydaje niemiecką płytę, ale z małym polskim akcentem

Do sieci trafił nowy numer, który ucieszy polskich fanów rapera.

Opublikowany

 

W tym roku Sentino wypuścił kilka kawałków w języku polskim i jak dowiadujemy się z jego wielu transmisji na żywo wcale nie ma zamiaru rezygnować z nagrywania po polsku. Chociaż w przyszłym roku ma się ukazać jego kolejna niemieckojęzyczna płyta, to znajdziemy na niej też polski akcent.

29 stycznia ukaże się album „Smile”, który składa się z 14 premierowych numerów. Raper zdecydował się dołożyć do tracklisty także bonus track, który jest miłym akcentem skierowanym w stronę polskich słuchaczy. „Era” to jedyny polskojęzyczny kawałek na płycie, który właśnie trafił do oficjalnego odsłuchu na Youtube.

Tracklista

  1. Bro$kis (prod. Johnny Good x DLS x Riico)
  2. Grayskull (prod. Johnny Good)
  3. Cartier (prod. Getmony)
  4. Drei Tage Wach feat. NOIR40 (prod. Johnny Good x Arpad)
  5. Smile (prod. Gara x Manso)
  6. NLP feat. Telson (prod. Gara x Dez Wright)
  7. Cash Money feat. Limit29 (prod. Johnny Good)
  8. Bombay feat. MSTF (prod. NiF)
  9. Stress Pur (prod. Johnny Good)
  10. #ontherocks (prod. capobeatz)
  11. Blue (prod. Johnny Good)
  12. RUEstHONORÉ (prod. Johnny Good x DLS)
  13. SMS (prod. Gara x Producergrind)
  14. Braunes Gift feat. Caney030 (prod. Getmony)
    Bonus: 15. Era (prod. Getmony)

 
40 komentarzy
40 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
hehe
28 dni temu

NIE WIESZ Z KIM JA PRZY STOLE SIEDZIAŁEM

sobuś
28 dni temu
Reply to  hehe

nawet sobie tego nie wyobrażam.

p.s.
Jongmen to huj.

Latynoski Ogier
28 dni temu
Reply to  sobuś

Jego koledzy siedzieli za majty

Sentino
28 dni temu
Reply to  hehe

Z N I S Z C Z E C I Ę

Paluch HIPOKRATES
28 dni temu
Reply to  hehe

Pamiętacie jak dissowałem Fokusa, za kawałek z Dodą? To teraz zmieniłem zdanie, bo u mnie w BORZE też są tacy zawodnicy, zresztą teraz cała scena nagrywa POP więc niema w tym nic złego. Jak się zmieni moda, to wtedy się zastanowie czy może by tak nie zostać GEJEM albo KONFIDENTEM, w sumie to szkoda, że BIAŁAS ten FRAJER ma takiego ŚMIECIA jak BEDOES, on przynajmniej na tej swojej KUREWCE zarabia a mi SZPAKU spierdolił z wytwórni (chociaż i tak jest chujowy) zresztą KOBIK też, ale QUEBO nagrał z MICHAŁEM WIŚNIEWSKIM więc PROPSIK

p0lka na Erasmusie w Walencji
28 dni temu
Reply to  hehe

SEBASTIAN ENRIQUE CESAR JUAN ALVAREZ FERNANDEZ GONZALEZ CORTEZ RODRIGUEZ DE LA CRUZ TATUAŻYK NAJLEPSZY POLSKI RAPER ZARAZ PO ROGALU DDL. KRÓL PRZEMYTU I HANDLARZ BRONIĄ. OD LIZBONY PO HAJNÓWKĘ. UNIVERSAL MUSIC POLSKA DZWOŃCIE KURRŁA PO TE TEKSTY.

sprawiedliwosc 12
28 dni temu

Czekam na płytę Sentino DDL, będzie rozpierdol

Ten tego
28 dni temu
Reply to  hehe

SENTINO aka Quentin Tarantino

MalikSentiKopia
28 dni temu

Malik Montana Skopiował w 100 % Styl Sentino

Posłuchajcie Sobie Stare Numery Sentino a potem nowe Malika to jest wszystko Kopia

MalikSentiKopia
28 dni temu

Dosłownie Wszystko Gestykulacja Wymawianie Słów Wszystko Tonacja wszystko To Dlatego znisczyli Sentino bo Malik bał się konkurencja

Tawarisz Paluch
28 dni temu

Jak podpuściłem Sebka ,że moi ludzie na niego polują za Malika(taka bzdurę wymyslilem) To krzyczał w wiadomości głosowej , że rozjebał całą Polskę ma rolexa i ,że z Malikiem jest już wszystko ok, że będzie współpraca , że są już ziomkami i że mnie zniszczy ,bo nie jestem jego kolegą.

Szacunek
28 dni temu

ROGAL DDL TO POETA 21 WIEKU JEGO RAP JEST PONADCZASOWY WERSY ROGALA BĘDĄ ŚWIEŻE I AKTUALNE ZA 10 LAT ZA 20 LAT ZA 40 LAT

ComeBack
28 dni temu

ROGAL DDL WRACAJ !!!!!!!!!!!!!!!!

MAM NADZIEJE ŻE WRÓCI W 2021 Z MOCNĄ PŁYTĄ



sentino > polski rap
28 dni temu

SENTINO TO NAJLEPSZY POLSKI RAPER I KAŻDY OGARNIĘTY SŁUCHACZ RAPU TO WIE. DO TEGO W HISZPANI ROBI TAKIE BIZNESY ŻE SKURWYSYNY NAWET NIE MACIE O TYM POJĘCIA.

SPAGHETTI ZE SZNUROWEK
27 dni temu

hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa kupuje chujowy hasz od murzynow na plazy… takie robi biznesy heheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

WQR
28 dni temu

20 TYSIĘCY TO LEŻY NA ULICY W BERLINIE

tdf
28 dni temu

aaa policja pomocy XD kurwa hahahahahahahahhaha beka w chuj tego pajaca 😀

GM2LBT
28 dni temu
Reply to  tdf

Flaczenko pysk..

Tawarisz Paluch
28 dni temu
Reply to  tdf

Napisz nią na IG w komentach, że ma zakaz na robienie muzyki i wjazd do Polski od Aliego i ludzi z Warszawy. Reakcja jest piękna, 5 wiadomość głosowych na PW gdzie są groźby, mówienie o kontraktach na milion euro, dywanie za 2 tyś euro o wujku który zabija,.o ludziach którzy siedzą za głowy. Polecam jak ktoś się nudzi, niestety Enrique mnie zablokował już 🙁

Łysiejące Kukoldowe Jajo
28 dni temu

screen or didn’t happen

DQWDQWD
28 dni temu

LEPIEJ TAKIEGO SENTINO POSLUCHAC NIZ KUKONA CPUNA JEBANEGO

Klawisz z Białołęki
27 dni temu

Co oni mają z tym palcami, jakieś zwyrodnienie stawów? Co drugi składa je jak jakiś upośledzony ruchowo dałn, co trzeci strzela z palców do fotografa.
Jakaś patologia, do lekarza z nimi

Odb
28 dni temu

Sentino wydaje niemiecki sextejp, ale z małymi kutasikami aktorów

Gorzka Prawda
28 dni temu

Sentino wielki talent, spierdolony człowiek. Coś jak Olga Tokarczuk.

Rumcajs
28 dni temu

Chuj w dupe największy pozer i frajer na scenie Polskiej rap gry Jongmen i Kizo nieudacznik cyganskiego podwórka i gdański leszcz z bogatego domu który przykleił się do ulicy

Janek
28 dni temu

a co powiecie na ten materiał
https://www.youtube.com/watch?v=mdXyWl6ppMw

Elo320
28 dni temu
Reply to  Janek

wrzuć na fejsa do Hype i niech tam ludzie posłuchają młodym słuchaczom napewno się spodoba takie typowe piosenki ala Szpaku

CCCPaluch
27 dni temu

ten co ma na ciuchy ale nie ma na mastering i klipy. podziękował.

KRÓL
28 dni temu

SENTINO KRÓL !!!!!!!!!!!

małyk
28 dni temu
Reply to  KRÓL

sentino huj do szczania, psia końcówa, i gówno w ryju ma.

RUBY ULICZNY PRZEKAZ
28 dni temu

CO TO ZA GANGSTA DEUCH RAPPIER??

Sentino GetKutasLiveLife
28 dni temu

POLICJA!!!! POLICJA !!!! POMOCY!!!

halun scb
27 dni temu

hinnel wydaje ziomeczkow na psiarni z malym frajerskim akcentem

Zjedz kutange żapsą
27 dni temu

Ała, policja! Ratunku, policja! Aaa!

Pissing Cock
25 dni temu

Czy tym akcentem jest jego penis?

Elo
28 dni temu

DODA DZWOŃ PO TEKSTY

John Gotti
28 dni temu

Ty kurwa obszczańcu. Daleko Ci do rapera.

kuczmakwasniewskiwbagol
27 dni temu

aaaaa RATUNKU POLICJA !!!

AlbertoMalikSentino
28 dni temu

Przymyślenia MALIK MONTANA & ALBERTO

Alberto wjechał z Buta na Scenę z Kawałkim Dwutakt pod klipem są komentarze z całego świata

Alberto – Dwutakt (prod.by OLEK x Saint Cardona)
https://www.youtube.com/watch?v=GaeXlnNf2R8

Obczajcie Sobie komentarze Kawałek dotarł na CAŁY ŚWIAT prze Tik Toka zagranicznego

Parę komentarzy

i don’t know what the hell he’s saying but it goes hard

I DON’T UNDERSTAND ANYTHING BECAUSE I AM FROM BULGARIA, BUT WHO CARES THIS SHIT GOING HARD ON MY BASS

I from Belgium and i dont speak polish but i wana say kurwa

I don’t know what they saying but TikTok brought me here and this goes hard

This is hello from the US

Damnnn this shit sl respect from greece

Respect from Lithuania

This go crazy n I don’t even know what they saying Coming from Chicago

Bruh tiktok brought me here and I’m glad I know polish drill now even tho idk wtf he’s saying it’s hard af

Wiecie co się niedługo Stanie ??????

Alberto będzie nagrywał lepsze numery od Malika i Fani Malika przerzucą się na Alberto i Malik zostanie zapomniany

I Oczywiście będzie kłótnia Alberto z Malikiem i Alberto odejdzie z GM2L i pójdzie na swoje

Tak samo było z Sentino

malik zobaczył że Wszyscy Chcą Sentino i szybko go znisczyli żeby nie było konkurencji

Gdyby Sentino nagrywał w Polsce od lat to teraz byłby Numer 1 TOPKA a tak to GÓWNO

AlbertoSzacunek
28 dni temu

Szacunek dla Alberto kawałek Dwutakt poszedł w świat słucha go już cały świat

Tak to się Robi Jeden kawałek lepszy od 5 ostatnich albumów Palucha FarmazonaCCCP

Popularne