Sprawdź nas też tutaj

News

Sentino wydał dzisiaj EP-kę

Nowy album rapera jest już w sieci.

Opublikowany

 

Sentino zaczyna coraz prężniej działać, czego efekty możemy zobaczyć właśnie teraz, w dniu premiery jego nowej, hiszpańsko-niemieckiej EP-ki „Ganando La Vida”. Mini album trafił już do serwisów streamingowych, a jeszcze dzisiaj raper zaprezentuje nowy teledysk.

„Ganando La Vida” składa się tylko z siedmiu utworów. Pierwszy singiel wraz z teledyskiem „Ángel Rubio” ukazał się 4 października. Krążek jest dostępny tylko w wersji cyfrowej i ukazuje się nakładem wytwórni Believe Music. Sentino nie ma w planach wersji fizycznej albumu.

Nie obyło się też bez pewnych problemów. Udostępniony kilka tygodni temu klip „La Signora” z udziałem włoskiego gangsta-rapera Il Profety został usunięty przez Sentino. Zamiast niego raper opublikuje teledysk „Hyatt”, który ma zastąpić tytułowy numer z EP-ki. Usunięcie numeru Sentino tłumaczy problemami ze współpracownikami. – Nawet po 20 latach w branży trzeba być przygotowanym na wszystko i nie można oczekiwać niczego od nikogo, jak tylko od siebie. – napisał raper. Premiera kawałka wraz z teledyskiem odbędzie się jeszcze dzisiaj o 22:00 na kanale Sentino. Klip pojawi się o tej porze również na GlamRap.pl.

Okładka

sentino Ganando La Vida okładka

Tracklista

  1. Hyatt
  2. Ángel Rubio
  3. Kobe
  4. NY / Paris
  5. Ella
  6. Oro
  7. La Signora
 
27 komentarzy
27 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
WnukTedego
1 rok temu

Ostatnio psy jebły komuś dwie tony koksu sentino musi straty odrobić ja wam mówię przy nim mafia sołcenska i Pruszków z Wołominem to leszcze na liścia

Wacław jarząbek trener II klasy
1 rok temu
Reply to  WnukTedego

4 kolumbijczykow i iranczyk mózg operacji.wjechali do polski i robili kokainowa paste.mieli nawet prasownice z logiem kartelu.podobno byli pod kloszem juz od wjazdu i sluzby czekaly az narobią towaru by go spektakularnie przejąć.gdyby nie akcja to pewnie by sprzedawali koks pruszkowskim i solncewskim a tamci by mysleli ze kostki z logiem kartelu są prosto z kolumbii i cena drozsza wiadomo lalalala.dobra koncze bo siedze na dyżurce mam zgłoszenie

WnukTedego
1 rok temu

Przecież sołcenska bierze z Kirgistanu i tych wszystkich republik radzieckich raz czytałem reportaż Jacka Hugo Badera że w latach dziewięćdziesiątych był koleś co przekupił przez pośredników połowę sędziów w kraju xD

WnukTedego
1 rok temu
Reply to  WnukTedego
EJ TY KOLO !!!
1 rok temu
Reply to  WnukTedego

NIE ZESRAJ SIĘ CZASEM PAPIEROSAMI I SPIRYTUSEM TO TAK ALE NIE KOKSEM I NARKO PAJACU.TYM BARDZIEJ JAK GRANICE BYŁY ZAMKNIĘTE NIE TO CO DZISIAJ.
A PRUSZKÓW TO KURWA NAPADAŁ NA STRAGANY NA STADIONIE TYSIACLECIA.

WnukTedego
1 rok temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

Łosiu zajebany przeczytaj książkę to się dowiesz tam strażnicy graniczni zarabiali po 15 dolarów jakie zamknięte granice przecież takiego przekupić to jak splunąć

EJ TY KOLO !!!
1 rok temu
Reply to  WnukTedego

ŁYKASZ WSZYSTKO JAK PELIKAN GOŚCIU CO BY NIE NAPISALI W TO UWIERZYSZ JEBANA AMEBA MOŻE Z REICHU JAKIMŚ CUDEM KILO PRZEMYCILI I TO TEŻ OD JAKIŚ TURKÓW Z BAZARU SZKODA GADAĆ NAWET BO TE PAJACE CZYTAJĄ WSZYSTKO I WERFIKUJĄ.

WnukTedego
1 rok temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

Kurwa to skąd majątki że japierdole jeżeli mówimy o Wołominie i Pruszkowie? Serio koleś ogarnij w latach dziewięćdziesiątych struktury państwa były tak chujowe plus wpływy dawnych służb typu SB WSI umożliwiały bycie gagnusem trzaskającym miliony idź do IPNu przejrzyj akta większość najważniejszych postaci półświatka od mniej więcej lat siedemdziesiątych to zarejestrowani TW oni mogli wszystko

Warsaw
1 rok temu
Reply to  WnukTedego

wnuk masz racje, ludzie w ogóle nie mają pojęcia jaka byłą skala przestępczości zorganizowanej w Polsce w latach 90 i na początku 00.

EJ TY KOLO !!!
1 rok temu
Reply to  WnukTedego

UKŁADY Z POLITYKAMI PROSTYTUCJA KRADZIEŻE AUT LUKSUSOWYCH MOŻNA WYMIENIAĆ PIENIĄDZE PAŃSTWOWE PRZETARGI JEST TEGO W CHUJ I JESZCZE TROCHĘ

Odb
1 rok temu
Reply to  WnukTedego

Sentinobwydał dzisiaj wszystkich ziomków na komisariacie

stifler16cccm
1 rok temu

dawaj fame mma byku

stifler16cccm
1 rok temu

dawaj fame mma

Whenever
1 rok temu

Atmosphere wydaje nowy krążek a tu zero wzmianki, ale czego się spodziewać, tu nie ma nic o rapie

Do chuja
1 rok temu

20 lat w jakiej branży??

Pan Stasio
1 rok temu

Skończył szybciej szpachlować i nagrał po fajrancie jakieś swoje urojenia?

CERSANIT
1 rok temu

Ciekawe ile osob do piachu odjebie gnatem z palcow na teledyskach.

Ratatata
1 rok temu

Sentino na propsie.

Damian Paw
1 rok temu

Dla mnie Senti to raper wszechczasów. Jest lepszy nawet niż puff daddy i Nicky Minaj.

stifler16cccm
1 rok temu

pozdro auu

gangowe dziary z atramentu sympatiC
1 rok temu

a ta epk-a z wlepką jest co se przyjebać na bica,ramię lub w łydę można z rozpuszczalną gangową podobizną w czarnobieli mordzi senta przed którą wszystkie gengi i triady globalnego półświadka klękają i uznają nowy porządek i nowe porządki jedynego nieobliczalnego TonyTany Mongoło Sento Tempo spektakular bestreal idiot dżiiii !! Jak nie zrozumiano to chodzi o kurwa ‚grożny” tatuażyk gratis z grożnym bardzo EP !!!
Powiadali nawet między 1996 a 2000-nym tamtejsi na Brooklynie ,że ten sławny 50 zapożyczył swą ksywe nie od piędziesięciocentówki ale od pewnego kozaka co już w tamtych latach grasował ze swoją niedopodjebania ani nie do absolutnie podważenia na linii wawa – Berlin i z powrotem
( jak akurat nie musiał spierdalać i się poukrywać czas jakiś) realnością gansgta !!
Ten kozak nawet dla mokotowskie/pruszkowskie/wołomińskie,/yazukowe/ruskie gengi/ms13/bloodowe/cripsowe/parchatoniemieckie/mafii sycylijskiej/gangsta disciples/mexican mafia/terror african gej geng bicz basta boys się ze strachu po nocach sniii , lub nawet w realu na myśl o jego bandit energii popadają w śpiączkę . Nawet fazi z NAS czuje respekt a KNT z RRX woli ogólnie na jego temat siedzieć cicho , normalnie wszystkie kurwa crajm ogranizacje świata na wieść o NIM zaczynają swoje kosztowne Gucci/Prada/Lacoste/Fila zasrywać pośpiesznie . Bo w realu, kiedyś aż po współczesne czasy nieliczni znają bydlaka pod pseudonimem 50 SENTO . Srasznie grożny huój, uważajcie { ! }

Pentolino we francuskim cieście
1 rok temu

Dzisiaj wydał płytę czyli znowu odjebie z dziesięć żenujących akcji albo i więcej. Zacieram ręce.

skarpetkazdrowanieuciskowa
1 rok temu

HALLO POLICJA !!! ZOSTAWCIE MNIEEEE !!! (LZY W OCZACH,KUPA W RAJTUZACH) FARBOWANY LIS,ZWYKLY CWEL,TFUUU !!!

heniak
1 rok temu

ma racje dlatego prosze wypierdalać z mojego prywatnego życia

Yakuza
1 rok temu

Polska kluska spiewa po niemiacku
Prawilnie srać na kacpra hta ciota w warkoczach

Dr. Hans Muller
1 rok temu

Jedyną wydaną dziś plytą która jest warta uwagi to nowy Stormzy

Dr. Hans Muller
1 rok temu

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knage świeżo wyjęto z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha.

Popularne