Sprawdź nas też tutaj

News

Sitek wydał dzisiaj druga solową płytę

Z tej okazji ukazał się nowy teledysk.

Opublikowany

 

fot. Rafał Trubisz

Płyta „Nowy Vibe” dostępna jest na wszystkich platformach streamingowych oraz w dobrych sklepach muzycznych. Z okazji jej premiery ukazał się teledysk do utworu „Czuję się całkiem”, za którego produkcję odpowiada niezawodna ekipa 9Liter Filmy.

Po blisko czterech latach od platynowego debiutu „Wielkie Sny” Sitek wraca z długo wyczekiwanym materiałem! „Nowy Vibe” to czternaście premierowych utworów, w których autor urządza swoim fanom liryczno-muzyczny roller coaster. Tytuł materiału nie jest przypadkowy, pokazuje progres Sitka na wszystkich artystycznych polach. „Nowy Vibe” to dojrzałość, to otwarcie się na nową muzykę, to odwaga, która pcha do zmian.

Na nowym krążku każdy znajdzie coś dla siebie, materiał obfituje w potężne bangery jak „Snajper” czy „Idę jak”, które przeplatają się życiowymi i osobistymi wersami np. w otwierającym utworze „Syzyf”, „Stres” czy „Czuję się całkiem”.

Gościnnie na albumie obok Sitka usłyszymy takie postacie jak Gedz, Sarius, Kasta, JNR oraz YP, za produkcję utworów odpowiadają  Kubi Producent, SoSpecial, Miyo, Got Barss, Loaa, Johnny Beats, CatchUp i Olek.

Oprawą graficzną płyty „Nowy Vibe” zajęła się ekipa Full Metal Jacket.

 
68 komentarzy

68
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
DIMITRIJ OCHUJAŁOW

CO TO ZA GEJOWSKA POZA NA TYM ZDJĘCIU?

Latynoski Ogier

Zniewieścienie dzisiejszych,ej młodzieży mnie załamuje. Jedynie skinheadzi pozostali 100 procent męscy.

PRZYSZŁOŚĆ P0LSKI

Przyszłość (za około 10 lat) nie wygląda kolorowo, jeżeli będziemy dalej na tej samej trajektorii, a na to wygląda, to dla przeciętnego faceta nie będzie już nic, wyjaśniam:
– co drugi ślub to rozwód (33%) aktualnie.
– 35m mieszkania w Warszawie po milion złotych (możliwość wzięcia kredytu na 50+ lat).
– każde dziecko, które się urodzi w wieku 3+ lat dostaje telefon, jest zdemoralizowane i zaprogramowane przez korporacje.
– hipergamia wystrzeliwuje eksponencjalnie, (80% facetów to incel albo kukold).
– coraz więcej programów dla samotnych matek (za darmo mieszkania i 1000+).
– przeciętna #p0lka odpala aplikacje i w ciągu minuty ma 100 facetów, którzy gotowi są oddać sprzedać dla niej resztki swojej godności.
– normiki zamieniają się w hikikomori, uciekają w VR porn, bo rzeczywistość jest zbyt brutalna.
– przeciętny #przegryw, który to czyta ma 30+ lat i budzi się ze łzami w oczach.
Co poszło nie tak?

p0lak = przeszłość p0lski

Skoro polskie kobiety są według was takie złe, próżne i roszczeniowe to zastanówcie sie jak niski poziom muszą reprezentować osoby które nawet im nie są w stanie zaimponować czyli polacy. Albo jebane stuejarze, wymocze z piwnicy którym żadna nie chce dać więc wściekają sie na wsystkie kobiety albo jacyś jebani pozerzy co jeżdżą od czasu do czasu za granice zarobić, popracują troche, pobzykają sie z jakimiś zagranicznymi lachociągami zamiast z najpiękniejszymi dziewczynami na świecie w kraju nad Wisłą i świrują że wygrali życie. No i oczywiście pedryle w różowych ciuszkach, torebeczkach, i z kolorowymi włosami. Od panów w polsce jebie alkoholem, spermą, potem oraz łojem i jak już jakaś dama chce kogoś takiego przelecieć to zwykle okauje sie że jest gejem albo wali już tak długo że nie kręcą go prawdziwe kobiety. Jebać was frajerzy, czeka was dominacja kobiet, będziecie zarabiać 30% mniej niż laski pracując 2x więcej i pozbawimy was wszelkich praw, będziecie zwykłą hołotą wychowującą dzieciaki które zrobiliśmy sobie z chadami !

Polska rzeźnia

Przeczytałem że 35m kosztuje milion złotych i co poszło nie tak. Ludzie wypierdalajcie stąd. Ja mieszkam w Niemczech i mam wyjebane. W wieku 40 lat lekka ręką kupię sobie mieszkanie. Tylko dlatego że do 30 chlalem.

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD SITEK, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

żENADA

pokazuje gdzie wkładać

Odb

PSitek wydał dzisiaj drugi solowy sextape – poradnik onanisty

Stalone

Odb ssij mi odb

EJ TY KOLO!

Odb czyść mi Odb

EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ REAL RAPU OD Sitek, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

Odb

stalone czyść i ssij odbyt ej ty cwelo!

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PSEM FAFIKIEM. TAK NA MARGINESIE, FAFIK JEST DUŻYM LABRADOREM O JASNYM UMASZCZENIU. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA FAFIK ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA LEKARZY.

EJ TY KOLO! NA 101% JEBAĆ PODSZYWA

JEBAĆ EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

Skorpion

Nie lubię leszcza jego barwa głosu jest wkórwiajaca poza tym jebany myśli że mieszka w USA i ma mentalność rodem z USA a pochodzi z jakieś zapiździowatej dziury w polszy gdzie psy dupami robią hau hau pewnie zejdzie 200 sztuk i będzie się żalił że liczył na więcej itd

Kaspin

Być czarniejszym od murzyna ciezka sprawa ale bywa….

Zbuku88

Ej już nie zapierdalam na nocki w magazynie. Poszedłem na L4, a potem sie zwalniam. Zapierdalam z domu na kompie dostaje tysiąc dolarów na czarno. Nie wiem na ile będzie taka robota, ale myślałem, czy by nie wyjebać na Ukrainie na miesiąc lub dwa. Iwano-Frankiwsk mnie Interesuje. Co poradzicie?

Może parę słów o mnie; jestem idealnym przykładem tego, że można być zarazem przegrywem i wygrywem.

Najbardziej interesuje mnie opinia Membera, Pissing Cocka, YebacP0lki, Ej Ty Kolo i Bartłomieja Ciepłoty.

Zapraszam do komentowania.

Ps. Jak macie trochę oleju w głowie i pare złotych odłożone, to zainteresujcie się kryptowalutami.

Decentralized Finance rzucam Wam hasło, reszta w Waszych rękach.

Jeśli przyśni Wam sie Wojtek Sokół latający nad Palacem Kultury na uszach, to znak, że trzeba wyluzować z glamrapem.

Bartłomiej Ciepłota

Cześć tu Bartłomiej Ciepłota

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

EJ CHUJE DO SZCZANIA, BOY TO PO ANGIELSKU CHŁOPAK, A JAK JEST CHŁOPISKO? BOISKO. HAHAHA DOBRE CO NIE?

Zbuku88

Cześć Bartek. Poklikamy?

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

JA TO JEBIE ZA 1800 BRUTTO, NAJDALEJ BYŁEM W KALISZU A MIESZKAM OK. 20 KM OD KALISZA, PRACA DOM I TAK W KÓŁKO, MAM 28 LAT, ROBIE DORYWCZO, MAM KONKUBINĘ, ONA NIE ROBI. DODAM ZE TE 20 KM DO KALISZA ROBIE ROWEREM. CHETNIE WYSTOMPIE W PROGRAMIE DŻENTLEMENI I WIEŚNIACY

EJ TY KOLO! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

-CZYM RÓŻNI SIĘ EJ TY KOLO! OD GÓWNA?
-GÓWNO MNIEJ ŚMIERDZI.
-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

PIES FAFIK! NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PANEM EJ TY KOLO! . TAK NA MARGINESIE,
EJ TY KOLO! JEST DUŻYM DEBILEM O JASNYCH WŁOSACH. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA EJ TY KOLO! ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY FAFIK MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA WETERYNARZY
.

Dawaj Hajs

To pierdolone zdjęcie to zaprzeczenie rapu ale taki marketing – mokry sen 16 latek, taki „hultaj” w bandamie co pierdoli cos do dziewczynek które są nierozwinięte emocjonalne ale on taki R. Kelly chętnie odda mocz na japsko.

Ja kiedyś w szkole powiedziałem, że mnie interesuj

Ja kiedyś w szkole powiedziałem, że mnie interesują ukraińskie damy, a nie zajechane polskie szlaufy.

JULKAdzisiaj

hipergamiczna Julka w piatek o 19: „dzis bedzie grzecznie. napije sie piwka z kolezankami, potanczymy w klubie na mazowieckiej, a potem wroce do domu kolo 1 w nocy. rano poucze sie do kolosa”.
tez hipergamiczna Julka w piatek o 23: „oh tak oskarku, trysnij w moja muszelke az ci braknie tchu! niech sie dzieje wola nieba! na teutatesa, ten twoj rumburak calkowicie degraduje moje wnetrznosci! uh ah buh bruuuh ludzie, kto to widzial takie jebanie! cos takiego nie zdarza sie codzienie uh ah oh uh ugulelelele o cholera, spusciles mi sie do mordy, jakby jutra mialo nie byc! oh, niech ten wiarus dozywotnio zapisze sie w kronice mojej tzipy! uh ah oh! ta fala nasienia niech wypelni moja tchawice! uh oh buh grrrrrr ale zrobiles ze mnie wiekuiste suczywo! uh oh ah!”
a ty sie potem z nia ozenisz. bedziesz dbal jak o najwiekszy skarb. nie wiedzac, ze 10 lat temu chad mial ja na skinienie swoim chadowskim palcem!
taki twoj los beciaku! taki los milionow polskich mezczyzn!

Julka

No wiesz co

żENADA

SŁUCHAJCIE WSZYSCY MAMY ODBYT NIECH TO NAS POŁĄCZY, KONIEC Z NIENAWIŚCIĄ

żENADA

LUDZIE BEZ ODBYTNIC ŁĄCZMY SIĘ.

p0lak

Skoro polskie kobiety są według was takie złe, próżne i roszczeniowe to zastanówcie sie jak niski poziom muszą reprezentować osoby które nawet im nie są w stanie zaimponować czyli polacy. Albo jebane stuejarze, wymocze z piwnicy którym żadna nie chce dać więc wściekają sie na wsystkie kobiety albo jacyś jebani pozerzy co jeżdżą od czasu do czasu za granice zarobić, popracują troche, pobzykają sie z jakimiś zagranicznymi lachociągami zamiast z najpiękniejszymi dziewczynami na świecie w kraju nad Wisłą i świrują że wygrali życie. No i oczywiście pedryle w różowych ciuszkach, torebeczkach, i z kolorowymi włosami. Od panów w polsce jebie alkoholem, spermą, potem oraz łojem i jak już jakaś dama chce kogoś takiego przelecieć to zwykle okauje sie że jest gejem albo wali już tak długo że nie kręcą go prawdziwe kobiety. Jebać was frajerzy, czeka was dominacja kobiet, będziecie zarabiać 30% mniej niż laski pracując 2x więcej i pozbawimy was wszelkich praw, będziecie zwykłą hołotą wychowującą dzieciaki które zrobiliśmy sobie z chadami !

żENADA

twój stary występuje w tych filmach gdzie murzyn wali kurwe i spuszcza się jej do pizdy a potem przychodzi cwel i spija jego nasienie z jej cipy

KOLEGA

Coś tam się ostatnio plules do profesorka ze nie ciśnie sie po rodzicach a teraz patrz co sam robisz Ty przygłupie. Swoją drogą chyba kręcą Cię takie klimaty że tyle o tym gadasz

Porno jak porno

Ale co robi jego tam stary bo nie rozumiem

Quebonawszywce

Psitek wylizał dzisiaj drugą soloną pytę.
Z tej okazji ukazał się nowy sextape.

Dominacja p0lek

Skoro polskie kobiety są według was takie złe, próżne i roszczeniowe to zastanówcie sie jak niski poziom muszą reprezentować osoby które nawet im nie są w stanie zaimponować czyli polacy. Albo jebane stuejarze, wymocze z piwnicy którym żadna nie chce dać więc wściekają sie na wsystkie kobiety albo jacyś jebani pozerzy co jeżdżą od czasu do czasu za granice zarobić, popracują troche, pobzykają sie z jakimiś zagranicznymi lachociągami zamiast z najpiękniejszymi dziewczynami na świecie w kraju nad Wisłą i świrują że wygrali życie. No i oczywiście pedryle w różowych ciuszkach, torebeczkach, i z kolorowymi włosami. Od panów w polsce jebie alkoholem, spermą, potem oraz łojem i jak już jakaś dama chce kogoś takiego przelecieć to zwykle okauje sie że jest gejem albo wali już tak długo że nie kręcą go prawdziwe kobiety. Jebać was frajerzy, czeka was dominacja kobiet, będziecie zarabiać 30% mniej niż laski pracując 2x więcej i pozbawimy was wszelkich praw, będziecie zwykłą hołotą wychowującą dzieciaki które zrobiliśmy sobie z chadami !

YEBAĆ p0lki

Nigdy więcej polek. Nigdy! Roszczeniowe, nie myją się, tona tapety na ryju, ubrane niestosownie do sytuacji, bez ambicji. W łóżku kłody bez inicjatywy.
Tfu!

Poznałem ostatnio dziewczynę z Gruzji. Skromna, wykształcona, nie kurwi się od razu na pierwszej randce (jak polka), nie pali, nie chleje jak polki. Umie gotować (nie jak polka która przypali nawet mleko), a w łóżku petarda.

Panowie – polecam dziewczyny ze wschodu!

Robert Lewandowski

Polecam.

Robert Lewandowski

Bezel SLU

Psitek przestan mi empik ty m gownem zawalac

żENADA

Moja mama ma wąsy.

Julia

A moja nie

Major suchy

Peja też dzisiaj wydał nowa płytę,i nowy singiel wypuścił,ale Tede zabronił pisać o tym na GlamRapie,bo Glamrap należy do wieprza

Spejson na wolno

GRUBY PRAWICZEK NIE POZWALA RYCHA UDOSTĘPNIAĆ

Tede

Nie, nie

Sprawdzone rap info

Cipek opierdolil dzisiaj drugą wielką pytę.

Margot Gangsta

Eee… Sitka to ty szanuj. To solidny gangsta gej raper. My go tu wszyscy słuchamy na squatcie.

żENADA

wydał drugą PSITĘ

Rafer Alston

Co za kurwa zjeb w dodatku wygląda jakby wyciągał plemniki z między zębów,no i te podarte spodnie…Hip-Hop quo vadis?

ech ta p0lska

Czy wiesz, że najbardziej wymagające / niebezpieczne zawody wykonują w ogromnej większości mężczyźni?
Wypracowują też znaczną większość PKB. To mężczyźni pełnią funkcję napędową naszego świata.
Oto na co możecie liczyć w zamian w państwie równouprawnienia.
Na ile trzeba być BEZCZELNYM żeby przy takich ułatwieniach i benefitach mieć jeszcze do kogokolwiek pretensje i żądać JESZCZE WIĘCEJ?
Wiedzcie, że zapierdalacie na p0lka. Zapierdalacie, bo ona ma tzipę i jesteście z góry traktowani jak człowiek drugiej kategorii. Polska jest światowym centrum Kukoldów i to są fakty.
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1600258060UpaitEwIksG3YgRu5QUNfh.jpg

TAK KURWA JEST

gdzie nie pójdziesz: biura, urzędu na recepcji albo wygodnie przy komputerze siedzi kobieta. Popija kawusie plotkuje i jeszcze za to jej placą. A facet? W upale/mrozie kładzke bruk lub asfalt albo charuje na magazynie. A te chcą jeszcze tyle samo zarabiać? Poebało je równo
Nie ma równości i tyle. Facet ma płacić za bąbelki, inne kobiety nawet jak nie ma z nimi żadnego kontaktu. Jesteśmy wszyscy cuckami i to z wyboru polityków

żENADA

CHCESZ BYĆ MISTRZEM ŻENADY?
IDZIESZ DOBRYM TROPEM
JESZCZE TROCHĘ I ZWOLNI CI MIEJSCE
SAMA ŻENADA Z GLAM RAPU

Podsłuchane

ALE PEDAŁ

Bohun

Jaki ten typ jest niedojebany, murzynce odsłaniają w ten sposob zęby żeby grile pokazac a ten co kurwa? Żółte fryty prezentuje? Conza debil xddddd

GÓWNOuprawnienie

Szczerze to mnie wkurwia, że w robocie jak nas na magazynie rozdzielają, to chłopy są rzucane na 20 kilogramowe paczki, a p0lki jakies lekkie pierdoły zbierają, my musimy wiecej się nazapierdalac, bardziej nadwyrężyć kręgosłup i więcej wydać na jedzenie, żeby byla energia a zarabiamy tyle samo co p0lki. A mamy identyczne umowy i zarabiamy tyle samo. Po zmianie chłopy schodzą do szatni skarceni jak rolnik po żniwach, a p0lki pełne energii bo osiem godzin koperty przezucały z pudełka do pudełka. Więc kurwa albo dają nam więcej hajsu albo niech p0lki zapierdalaja z nami te kurwa kartony z kosiarkami.

Albo kurwa równouprawnienie albo wypierdalać.

Latynoski Ogier

Badz dżentelmenem kobiety są delikatne. Mężczyzna w wolnym czasie powinnien im nawet po Agacie przeżyciach tw koperty ale jak ty narzekasz na paczkę 20 kilo że jest za ciężką to nie jesteś mężczyzną tylko pipka.

Gorzka Prawda

Popracujesz trochę z babami, to będzie zmiana śpiewki. Idę o zakład, za dużo lat mam, za sporo wiem już, juz był nie jeden taki geniusz.

OBERSHLEISEN

25 listopada – Śląskie Święto Niepodległości!

Polscy historycy usiłują nam wmówić, że Śląsk nigdy nie był niepodległy. Tymczasem na początku XIII wieku istniały dwa niepodległe państwa śląskie: Księstwo Śląskie (obejmujące mniej więcej Dolny Śląsk) oraz Księstwo Opolskie (Górny Śląsk). Według polskich historyków państwo polskie było wtedy „rozbite dzielnicowo”, ale nadal funkcjonowało. Równie dobrze możnaby powiedzieć, że Jugosławia i Związek Radziecki nadal istnieją, tylko są „rozbite dzielnicowo” – kompletny absurd. W rzeczywistości niezależność Śląska od Krakowa gwarantowała bulla papieska wydana w 1178 roku. 25 listopada 1202 roku papież Innocenty III zatwierdził granicę między dwoma NIEPODLEGŁYMI księstwami śląskimi.

Robert Lewandowski

Nie ma sensu tego reklamować

Wnuk Tedego

Wypierdalaj z tym. Niepodległy formalnie ale wpływ tam miało cesarstwo rzymskie czyli ówcześni Niemcy no może poza okresem gdy rządzili Oleśniccy w szczególności jeden biskup. Dla ludzi zainteresowanych historią : Poczytajcie trylogię husycką Sapkowskiego dobrze odzwierciedla i opisuje ówczesne czasy. A co do płyty to on grubo się zapowiadał myślał że całe życie może wydawać dwa kawałki na rok i z tego żyć. Niestety przyszła trzydziestka młodsi go nie znają a starszym się nie chce słuchać bo stał się niepoważny i nie zauważył że już jest starszym graczem a nie młodą nadzieją rapu

Robert Lewandowski

Nie rozumiem pytania

Latynoski Ogier

Ty jesteś pierdolnięty? Jako źródło wiedzy o historii polecasz książkę beletrystyczna? Ty idioto wracaj do szkoły

OBERGÓWNO, JEBAĆ CIE SZWABSKA KURWO

Skończ pierdolić. Śląsk to rdzennie POLSKIE ziemie – arcybiskupstwo wrocławskie, obrona Głogowa, bitwa pod Legnicą. Mówi ci to coś ty szwabska kurwo.

NIE MA I NIE BYŁO CZEGOŚ TAKIEGO JAK NARÓD ŚLĄSKI

„Ślązaków nie można uznać za odrębny naród i dlatego Stowarzyszenie Osób Narodowości Śląskiej nie powinno być zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym pod taką nazwą – orzekł w czwartek Sąd Najwyższy.

„Szanując przekonanie części Ślązaków o ich pewnej odrębności, wynikającej z kultury i regionalnej gwary, nie można jednak zaakceptować sugestii, iż tworzy się naród śląski, bądź już istnieje – w liczbie kilkuset tysięcy osób, którzy zadeklarowali taką przynależność w spisie powszechnym” – stwierdził SN.

Według SN „dążenie do uzyskania autonomii i poczucia pełnego władztwa osób +narodowości śląskiej+ na terenie Śląska należy ocenić, jako dążenie do osłabienia jedności oraz integralności państwa polskiego, co jest sprzeczne z zasadą wynikającą z art. 3 Konstytucji RP.”

Sznycel Wiedenski

Cipek wylizał dzisiaj długa soloną pytę

FFs

Cipek nagrał gówno rap !

Julia

Żyję 😉

LECH KACZYŃSKI

A ja nie :'(

Latynoski Ogier

Część Julia petarda

Popularne