Sprawdź nas też tutaj

News

SLUMS ATTACK „CAŁKIEM NOWE OBLICZE 2” – RELACJA 2

Opublikowany

 

Druga relacja z nagrywki albumu Slums Attack „Całkiem Nowe Oblicze 2”

Rychu w materiale video zapowiada m.in utwór „Radio Wolna Europa”, który ma być międzynarodowym trackiem w którym udzielą się osoby poznane przez Slums Attack na trasie European Tour.

 

– „Bedzie to benger, odpowiednik „Głosu Wielkopolskiego” tylko w mnogiej ilości języków” – oświadczył raper.

 

Ponadto możemy usłyszeć po części takie utwory jak: Zona, Podły PO PIS i Żeby Polska. Premiera albumu już 15 września 2012.

 

Materiał video:

 
65 komentarzy

65
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Jp

pierwszy gimby 😀 Chuj w dupe tedemu

hapz

[img]https://i1245.photobucket.com/albums/gg598/hapz07/djdecks.jpg[/img]
Dj Decks i Peja

2

POzdwiam tedego

3

chuj w dupe wszystkim

aaaa

Peja się skończył po „Goronce wersy się palom”

prawdiwy skurwysyn

peja krol rapu

PEIA

skonczyłem się przed MEFISTOTEDESEM

ADAWQQWE

PEJA NA PROPSIE.

stefanmordo

GRUBA IMPRA Z RYCHEM TRWA!

[img]https://i39.tinypic.com/2qiwzf9.jpg[/img]

SLUPONADWSZYSTKO

CHCIALBYM ZEBY KIEDYS TO SIE STALO …

[img]https://desmond.imageshack.us/Himg839/scaled.php?server=839&filename=rychupejaitede.png&res=medium[/img]

https://www.youtube.com/watch?v=1BmM2jlpsCI

SLUPONADWSZYSTKO

[quote name=”SLUPONADWSZYSTKO”]CHCIALBYM ZEBY KIEDYS TO SIE STALO …

[img][IMG]https://img839.imageshack.us/img839/6434/rychupejaitede.png[/IMG]: https://imageshack.us/photo/my-images/839/rychupejaitede.png/%5B/img%5D

https://www.youtube.com/watch?v=1BmM2jlpsCI%5B/quote%5D

CZYLI ŻEBY SIĘ POGODZILI Z TEDE :p

beka grana

[quote]ELDO WSZEDŁ TUTAJ WIĘC JEST LIRYCZNA DRAKA
KAŻDE SŁOWO TWOJE TO JAK Z DUPY RZADKA SRAKA[/quote]
MAŁO ZNANY FREESTYLE ELDO SPRAWDŹ KONIECZNIE
https://rapnadzis.phpfogapp.com/post/138-bitwa-o-plock-2001/

SAD

PEJA PROPSY!
PEJA PROPSY!
PEJA PROPSY!

Piesek Leszek

[img]https://wd3.photoblog.pl/p1/43/0A/10048912.jpg[/img]

prawdiwy skurwysyn

[quote name=”prawdiwy skurwysyn”]peja krol rapu[/quote]
rychu peja rapu polskiego nadzieja

SASKA KEMPA

[img]https://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/408215_280436788676889_278253862228515_797689_973114394_n.jpg[/img]
RYZIO PEJA NAJLEPRZY

kluczowe treści

zapowiada sie bardzo ciekawy materiał

prawdiwy skurwysyn

peja krol rapu

tmkzaaga

co wszyscy z tym radie, Peja, Pezet,Pih… lol

HEMP GRU DŻOJNT

[img]https://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/389318_167461530042001_100003344647877_246415_1329414944_n.jpg[/img]
[img]https://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/305908_167462513375236_100003344647877_246419_1388165075_n.jpg[/img]

Marcin531

Czekamy na kolejne życiowe prawdy od Ryszarda
Żartuję!
TEDE król rapu!!!
MefistoTEDEs gimby!

Krecio

[img]https://c.wrzuta.pl/wi13203/d50a23e5000151e84f4ab6dd/rychu_peja_palcuffka[/img]

Denis

Znowu te pierolenie do mikrofonu jak motorynka i zyciowe prawdy typa po 30 z zoltymi papierami. Jak mozna byc fanem kogos kto nie jest zdrowy umyslowo i ma na to oficjalne papiery? Porazka!

DISS NA OMENA

HAHAHAH
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QZQVRQg8kIs[/youtube]
A tede wyjebał to całe stare oblicze i radio pizdet. W 2 miesiące od oświadczenia że zrobi płyte, zrobił taką że nic jej nie przebije.

A onotomato ziemniakowi może zostać tylko jakieś marne komercyjne zapowiedzi hahaha!

GRG

[quote name=”DISS NA OMENA”]HAHAHAH
https://www.youtube.com/watch?v=QZQVRQg8kIs
A tede wyjebał to całe stare oblicze i radio pizdet. W 2 miesiące od oświadczenia że zrobi płyte, zrobił taką że nic jej nie przebije.

A onotomato ziemniakowi może zostać tylko jakieś marne komercyjne zapowiedzi hahaha![/quote]
ty niedorozwoju, on to nagrywał już w 2011

HIPHOPOLO

wszystko na jednym wdechu he troszke slabe po takim czasie rapowania zmiany w floow male ;/ no ale itak go lubie ;p

Piesek Leszek

Hejka, nazywam się Alan alias Karol z eldoką na wolno , słucham hip hopu od stycznia tego roku podobie mi się parę piosenek Peji – głucha noc , lubie też mezokrację tego typa mesa i płyte sport Borixona dziekuje pozdrówki [img]https://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/165120_130269867037406_100001631817254_201608_5985838_n.jpg[/img]

raprapP

slu kurwa mać

Come Back
penerito

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=g69va2bzGrM[/youtube]

kierwa

W SUMIE CZEKAM ZOBACZYMY CO RYSIU z DARKIEM PRZYGOTUJĄ CIEKAWEGO BO PONOĆ MA BYĆ JAKIŚ WIELKI PRZEŁOM PEJA KIEDYS ZAPOWIADAŁ A NARAZIE PO 2 RELACJACH SŁYSZĘ PEJE JAKIEGO SŁYSZĘ OD 10 LAT WIĘC …… NO BEZ KOMENTARZA !! A NARAZIE SIĘ JARAM MEFISTOTEDESEM ROZPIERDOL W CHUJ NIE ZAWIÓDŁ TEDE 😉 KUPOWAC ROZPIERDALAMY OLiS DLA TEDEUSZA !

Licze Sie W Rap Grze

[img]https://www.demotywatory.biz/wp-content/uploads/2011/02/porsche-demotywator.jpg[/img]

WJ

[quote name=”kierwa”]W SUMIE CZEKAM ZOBACZYMY CO RYSIU z DARKIEM PRZYGOTUJĄ CIEKAWEGO BO PONOĆ MA BYĆ JAKIŚ WIELKI PRZEŁOM PEJA KIEDYS ZAPOWIADAŁ A NARAZIE PO 2 RELACJACH SŁYSZĘ PEJE JAKIEGO SŁYSZĘ OD 10 LAT WIĘC …… NO BEZ KOMENTARZA !! A NARAZIE SIĘ JARAM MEFISTOTEDESEM ROZPIERDOL W CHUJ NIE ZAWIÓDŁ TEDE 😉 KUPOWAC ROZPIERDALAMY OLiS DLA TEDEUSZA ![/quote]
no także czekam ale Mefisto i Odkupienie jest takim rozpierdolem ,że cięzko będzie to przebic jeszcze patrząc na te dwie relacje Rycha to juz w ogóle …nic nowego ten sam patent od 10 lat napierdala no nie wiem zobaczymy co z tego wyjdzie 😉 NARAZIE KURWA MEFISTO NA GŁOŚNIKACH NON STOP 24/h KUPOWACC ROBIMY PLATYNEEEEEEEEEEEEEEEE

SASKA KEMPA

[quote name=”WJ”]no także czekam ale Mefisto i Odkupienie jest takim rozpierdolem ,że cięzko będzie to przebic jeszcze patrząc na te dwie relacje Rycha to juz w ogóle …nic nowego ten sam patent od 10 lat napierdala no nie wiem zobaczymy co z tego wyjdzie 😉 NARAZIE KURWA MEFISTO NA GŁOŚNIKACH NON STOP 24/h KUPOWACC ROBIMY PLATYNEEEEEEEEEEEEEEEE[/quote]
LASKE MI MOZESZ ZROBIC, OGRZE JEBANY

KRÓL BEEFÓW

[img]https://www.occur.pl/images/7339d9fa/1179eaf4/d8b06b5338.gif[/img]

slu

cno rozjebie wszystko.już sie nie moge doczekać jak posłucham kawałka z Onyx.A tede?jakis mefistosedes.Co to w ogóle jest?

Adwokat

[quote name=”prawdiwy skurwysyn”]peja krol rapu[/quote]
HAHHAHAHAAAHAHHAHHA. I TAK TEDE KRÓL.

Doktor Dzoint

[img]https://i41.tinypic.com/euk49e.jpg[/img]

Popekkk

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aFfeyPyytis[/youtube]

cfede

[quote name=”SASKA KEMPA”][img]https://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/408215_280436788676889_278253862228515_797689_973114394_n.jpg[/img]
RYZIO PEJA NAJLEPRZY[/quote]
CO TO ZA WACKI OBOK RYCHA??

matafucker

PENERSKIE DZIWKI PRZESŁUCHAJCIE SOBIE MEFISTO i ODKUPIENIE PRZECIEŻ TAKIEGO ROZPIERDOLU W POLSCE OD ESENDE MYLFFONA NIE BYŁO ;)) ROZJEBANY JESTEM TYMI PŁYTAMI !!!!

MówMiAndrzej

Pewnie nagrają tych relacji więcej niż kawałków na płytę…

GUNJOR

[img]https://desmond.imageshack.us/Himg546/scaled.php?server=546&filename=rpbrpbo.png&res=medium[/img]

ANCYMON AKA SEXPERT

PENER NA PROPSIE. W BEEFIE POSKLADAL KNURA (KTORY TAK JAK CHALWA Z DONIEM) MYSLAL, ZE SOBIE WYPROMUJE PLYTE NA WIELCE „ODWAZNYCH” TEZACH O ZIELONEJ GORZE.
PENER NA ZAWSZE DOBRY RAP. PO BEEFIE:
– NON STOP W TRASIE KONCERTOWEJ
– EUTOTRASA KONCERTOWA! (PIERWSZY RAPER Z POLSKI KTORY MIAL TRASE KONCERTOWA PO EUROPIE)
– ZLOTO W STARYM SYSTEMIE LICZENIOWYM
– PLATYNA ZA REEDUKACJE (1CD , PRZYPOMINAM, KNUR MUSI WYDAC 2CD ZEBY ZGARNAC NIE PLATYNE A ZLOTO. BEKA Z KNURA)
– KOLABORACJE W KAWALKACH I NA KONCERTACH Z GWIAZDAMI Z USA (JERU, ONYX, A W PRZYSZLOSCI KOOL G RAP)

PENER >>>>>>>>>> >>>>>>>>> knur NA ZAWSZE.

AHA
pnr

Kurde jak zwykle znajdą się dzieci, które przywołują stare beefy Rycha….. A prawda jest taka, że Ci z którymi miał beef nazywali go pizdą, a zapewne zdrowy wpierdol by od Rycha dostali. No może jedynie Kaczor by dał radę, ale teraz się przyjaźnią.

pikuś

[quote name=”pnr”]Kurde jak zwykle znajdą się dzieci, które przywołują stare beefy Rycha….. A prawda jest taka, że Ci z którymi miał beef nazywali go pizdą, a zapewne zdrowy wpierdol by od Rycha dostali. No może jedynie Kaczor by dał radę, ale teraz się przyjaźnią.[/quote]
Kaczor i Kasta napewno by dali mu rade

pikuś

Waldemar Kasta Wall-E na propsie

[img]https://nk.pl/grupy/653/galeria/333[/img]

pikuś

[img]https://nk.pl/grupy/653/galeria/333[/img]

GRANDMASTERJJPAWLACK

[img]https://desmond.imageshack.us/Himg41/scaled.php?server=41&filename=janpawelii2.jpg&res=medium[/img]

Popularne