Sprawdź nas też tutaj

News

SNOOP DOGG NAGRAŁ PORNO RAP (POSŁUCHAJ)

Opublikowany

 

Snoop Dogg dołączył do soundtracku filmu porno!

Raper nagrał utwór, który pojawi się w filmie dla dorosłych „Riding The Flying Pink Pig”. Za produkcję filmu odpowiada McLean, którą Snoop poznał niedawno w Hollywod.

 

„Lubię filmy Eriki, wierzę w nią i jej wizję, chciałbym być częścią tego co robi” – powiedział raper.

 

Za dystrybucję filmu odpowiada firma Hustler.

 

 

Materiał audio:

video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

 
31 komentarzy

31
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
BRO

JESTEM ZA MLODY NA TO…ALE BROWARKA SIE NAPIJE
[img]https://i44.tinypic.com/fbdxec.gif[/img]

Paris

SKONCZYLES SIE PSIE PO SPORCIE.

Karambasrap

BEKA Z ASFALTA O PSIM RYJU

ProstoDoTwegoPyska

[img]https://www.glamrap.pl/images/stories/f1/pono_5685788_thumb419_.jpg[/img]
BEKA BEKA BEKA !

DJ Eldoki na W0lno

SNOPOWATY PIES SKOŃCZYŁ SIĘ PO MEZOKRACJI NAGRANEJ Z CHAŁWĄ. SPRAWDZONE INFO.

focusmall

[quote name=”DJ Eldoki na W0lno”]SNOPOWATY PIES SKOŃCZYŁ SIĘ PO MEZOKRACJI NAGRANEJ Z CHAŁWĄ. SPRAWDZONE INFO.[/quote]
Twoje IQ skończyło się po tym jak zrobili podwyżkę cen prezerwatyw, POTWIERDZONE INFO!!

kas.a

CHUJ MNIE TO OBCHODZI.

poZDRo

SNAP DOGI DOG… NA WIECZNYM PROPSIE.

GIMBUSY

I TAK KURWA NIE ROZUMIECIE O CZYM PIERDOLI.

Joł

GŁUPI CZARNUCH SIĘ SPRZEDAŁ I TYLE,SPOKO BYŁ DOGGYSTYLE A POTEM JUŻ TYLKO GORZEJ „GIN&JUICE” NA WIECZNYM PROPSIE,A DALEJ GO JEBĄĆ

lyy

gimby w szkole siedza

poZDRo

SNUP DOK SKONCZYŁ SIE PO SWEAT…
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KnEXrbAQyIo[/youtube]

poZDRo

[img]https://ifotos.pl/zobacz/dajpg_rrawsnw.jpg/[/img]

COP MORDO

Skończyłeś się czarnuchu wraz ze śmiercią Eazy E.
Teraz jest mój czas:

[img]https://i.imgur.com/Myr02.jpg[/img]

RapNews

Jeśli lubisz rap bez hejtu te konto powstało dla Ciebie. jestemsmy na biezaco https://www.facebook.com/pages/Rap-News/139665299479674

bananowy tuk

[quote name=”RapNews”]Jeśli lubisz rap bez hejtu te konto powstało dla Ciebie. jestemsmy na biezaco https://www.facebook.com/pages/Rap-News/139665299479674%5B/quote%5D
Spierdalaj lamusie z tym spamem co za frajernia tam jest. Każdy kto kliknie ten link to cwel.

r

chujowe

Karol HEJTI

CO TO ZA PIES?

xxxx

podobno za 3 tygodnie ma powstać do tego numeru klip który ma kręcić Gandzior ! Będzie gorąco !

Gandi Paluch Ryś

[img]https://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcc0b8f83f05bb72.html[/img][quote name=”ProstoDoTwegoPyska”]
BEKA BEKA BEKA ![/quote]
https://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcc0b8f83f05bb72.html

Gandi Paluch Ryś

[quote name=”Gandi Paluch Ryś”][img]https://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcc0b8f83f05bb72.html[/img]
https://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcc0b8f83f05bb72.html%5B/quote%5D
[IMG]https://images39.fotosik.pl/1303/bcc0b8f83f05bb72m.jpg[/IMG]: https://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=bcc0b8f83f05bb72

WINICJUSZ

https://www.facebook.com/KoksKurwa KOKS POSYPANY PANOWIE !

elo raz dwa

gdyby nie ta kasa co ja ma , to z taka mordą to by nie chciała z nim sie prostytutka jebać , a on nawija o ruchańsku co za kurwa dno

hst djobel
To Ja!

[img]https://i40.tinypic.com/2z59p2r.png[/img]

WIELKIE HALO

JEBAC POPWEGO GRAJKA I TEGO ZJEBA CO WRZUCA TE HUJOWE RAPSY NAD MOIM POSTEM

Wieprz

co to kurwa? ocenzurowana piosenka z filmu porno??? hahahahHAHAHAHAH BICZ PLIS

polski hh

chce zebyś sie dla mnie spociła……… teksty mizga

ZEUS - JESTEM TU

TROCHE KOMERCJA ;/ SNUP DOK NIE JEZD TAKI JAG KIEDYŹ.

NA TYM TELEDYSKU PEWNIE GO WYJEBALI W DUPE

xxx

wkurwia mnie to cala powiedzenie beka i to cale RPK cholera w europie mowia ze ostatnio w polsce stworzono nowy gatunek rapu hooliganski czyli RPK…pieprzone malolaty nie odrozniaja roznych rzeczy

Popularne