News
Sobel, Young Leosia i Żabson w kampanii Universal Music
Artyści zachęcają do słuchania Rapster.

Firma Universal Music Polska rozpoczęła kampanię promująca jedną ze swych flagowych playlist, Rapster. Do słuchania najlepszej playlisty w sieci, wypełnionej wyłącznie polskimi hiphopowymi hitami, zachęcają największe rodzime gwiazdy gatunku Sobel, OIO, Chivas, Young Leosia, Żabson i Hodak.
Polski hip-hop króluje w streamingu
Od co najmniej kilku lat wiadomo, że hip hop to kluczowy muzyczny gatunek, także w Polsce. Lokalni raperzy i twórcy miejskiej muzyki cieszą się nieznaną dotąd popularnością i, jak pokazują wszelkie dane, polski hip-hop to gatunek numer 1 w streamingu. Streamingu, który stał się głównym sposobem konsumpcji muzyki. Tylko na Spotify dziennie trafia ponad 60 tysięcy utworów, co oznacza, że nowa piosenka pojawia się w serwisie średnio co 1,4 sekundy. Przy tak takiej ilości muzyki, kluczowe stały się playlisty, pomagające słuchaczom wybrać najlepsze i najbardziej dopasowane do ich potrzeb utwory.
Playlista z najgorętszymi przebojami polskiego hip-hopu
Rapster to wiodąca na polskim rynku playlista prezentująca najświeższe rapowe trendy w naszym kraju, w tym piosenki wykonawców związanych z rodzimym odziałem kultowej hiphopowej wytwórni Def Jam. Obecnie Rapster przyciąga ponad 30 tysięcy słuchaczy.
Sobel, Young Leosia i inni polecają Rapster
W promocję Rapster zaangażowali się: Sobel (charyzmatyczny, nietuzinkowy wokalista z ponad 2 milionami słuchaczy miesięcznie na Spotify), OIO (najbardziej wyluzowana supergrupa, którą tworzą Oki, Young Igi i Otsochodzi – blisko 1,5 miliona słuchaczy miesięcznie), Young Leosia (niekoronowana królowa miejskiej imprezy z blisko 1,5 mln słuchaczy miesięcznie), Żabson (mistrz polskiego trapu z ponad 1,5 mln słuchaczy miesięcznie), a także wschodzące gwiazdy Chivas (ponad 700 tys. słuchaczy miesięcznie) i Hodak (ponad pół miliona słuchaczy miesięcznie).
Muzyka miasta na miejskich reklamch
Artystów, którzy odpowiadają za takie przeboje jak „Młody Boss”, „Jungle Girl” czy „Floyd Mayweather” od połowy października można zobaczyć na plakatach i billboardach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Szczecinie czy Trójmieście. Kampania „Rapster – Najlepsza playlista w sieci” to zarówno klasyczne billboardy, uatrakcyjniające przestrzeń miejską citylighty, eleganckie wielkoformatowe blacklighty, reklamy led, jak i „oldschoolowe” plakaty umieszczone w prestiżowych lokalizacjach oraz w miejscach o dużym ruchu. Ponieważ akcja promocyjna kierowana jest do młodszego odbiorcy, nie zabrakło reklam sieci, w tym banerów w kluczowych dla pokolenia Y i Z mediach społecznościowych – Instagramie i TikToku.

-
News2 dni temu
Boxdel vs Paluch – ostry konflikt. „Ch*ja znaczysz w rapie”
-
News1 dzień temu
Malik Montana ujawnił rywalkę Mai Staśko
-
News1 dzień temu
Joda reaguje na wypowiedź Boxdela, że jest „psem Palucha”
-
News2 dni temu
„To pies Palucha” – o jakim raperze mówi Boxdel?
-
News2 dni temu
Smaczna Kawusia – nowy produkt od Kizo
-
News5 dni temu
Dawid Obserwator pokrętnie tłumaczy się z tworzenia struktur PiS
-
News4 dni temu
MyMusic pierwszą polską wytwórnią z własnym samolotem
-
News21 godzin temu
Dawid Obserwator był w PiS przez kilka lat, a nie „przypadkiem”
Jak to jest muzyka miasta to te miasto musi być ostro spedalone jak widzę Chivasa itp
Do słuchania rapu zachecają gwiazdy disco polo. Do tego homoseksualni…
jung tfu leosia to największe gówno polskiego rapu, zabson nie lepszy, sobel to dzban, reszty nie znam, także no.. definitywnie nie odpalę tej zjebanej playlisty, taka żeście reklamę zrobili.. brawo, poprostu brawo
Hiphujowa plejlista na której z 80 kawałków ,może maks 4 można nazwać rapem.
Słucham hip-hopu od lat ’90 i kompletnie nie znam twórczości tej „topki”. Czasem się aż zastanawiam czy to ja jestem już jakiś zjebany i zacofany, że nie mogę zdzierżyć tego co młodzi zrobili z rapem i czy nie przestać sprawdzać czegokolwiek z PL. Na świecie też króluje gówno teraz (USA, Francja) ale jest prężne podziemie i można znaleźć coś dla siebie. W Polsce alternatywa jest zawężona bo już nikt nie robi tego co mu w duszy gra tylko ma parcie na to żeby się wybić i kroić hajs. A no i dzisiejszy „rap” w Polsce z kulturą hip-hop nie ma kompletnie nic wspólnego. To nowsza i wulgarniejsza wersja popu.
Tak, jesteś zjebany. Wybaczam, bo 3 dekady słuchałeś rapu. To tak jak siedzieć w Guantanamo!
A Ty czego słuchasz mądralo? No i dzięki za wybaczenie łaskawco.
Muzyki w zakresie tej rozrywkowej? Przez ostatni rok żadnego gatunku dłużej niż 15 minut. Do auta trochę dronegaze mam na pendrive’ie, na dłuższą podróż. Do spania czasem tybetańskich czantów i deliktanego ambientu.
Nie ma za co!
to jest rap i wcale nie jest wulgarne
https://www.youtube.com/watch?v=rpYQHxFCm68
A ty się z nazwiskiem pozamieniałeś na łby chyba. Pisałem ci już żebyś wypierdalał!
Kurwa mac to nie hip hop do chuja ogarnijcie sie kurwy
plastikowe cwele zawdzieczaja pozycje rapu setkom ludzi dla ktorych ta muzyka to było cos wiecej niz „piosenki”hmm pomyslec ze kiedys radia blokowały a wydawcy smiali sie raperom w ryj fajnie ze rap zwyciezył ale kurwa smutne jest to ze korporacjom udało sie młode pokolenie omamic i wkrasc hip hopowe ekipy powinny wydawac w hip hopowych wytwórniach 🙁 bardzo sie to spierdoliło wszystko w USA i na całym swiecie
Leosia szczosia pseudoraperka, o Zabsonie to nawet nie będę mówić, bo to szkoda slow na tego łaka.