Sprawdź nas też tutaj

News

Sobota homofobem? Raper tłumaczy się z dissu na Jongmena

„Poprawność polityczną, zostawmy politykom”.

Opublikowany

 

Kilka dni temu, Sobota zaatakował Jongmena kawałkiem „Martwy ciąg”, w którym padło wiele ostrych linijek. Część słuchaczy posądziła rapera o bycie homofobem. Szczecinianin postawił wytłumaczyć się ze swojego tekstu.

Nie pierd* się już z tobą
chu* ci w dupę ty gejozo
Nie chce mi się juz jebać
to tak pro publico bono
Nie pierd* się już z tobą
ciepły ciągman , ja no homo
– rapuje Sobota w dissie na Jongmena

W tekście Soboty znalazło się wiele drażliwych linijek, z których postanowił się wytłumaczyć.

Niektórzy z Was mocno oburzyli się tekstem tego utworu, nie chciałem Was zostawić z tym bez odpowiedzi. Kochani, w życiu nie użył bym słów padających w tym utworze, do osób innej orientacji seksualnej. One najzwyczajniej w świecie nie funkcjonują w moim słownictwie w zakresie dystryminacji, czy też podziałów. W WASZYM TEŻ NIE POWINNY. Jestem osobą tolerancyjną, a są to słowa ogólnie uznane, za obelżywe oraz wulgarne. W tym przypadku posłużyły jako broń w potyczkach słownych, skierowanie do WIADOMO KOGO. – napisał raper na FB.

Wśród moich przyjaciół mam wiele osób odmiennej orientacji i gwarantuje Wam, że w moim towarzystwie nie czują się z tego powodu źle. Co więcej przedpremierowo razem słuchamy tych utworów z uśmiechem na twarzy. To jest rap, a rap jest wulgarny, nie kieruję się poprawnością polityczna i nie bierze jeńców! Ja jednak nie jestem jednym z tych artystów, którzy mają zamknięte umysły lub jakiekolwiek uprzedzenia! Te słowa kierowane są tylko do jednej konkretnej osoby, a nie mają godzić w nikogo innego. Tych, którzy czują się urażeni przepraszam 🙏 Poprawność polityczną, zostawmy politykom, a nam artystom zostawcie błagam trochę więcej swobody, nabierzcie do świata dystansu, zwłaszcza w tych chorych czasach i niech ESSA będzie z Wami. – dodał.

 
70 komentarzy
70 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
dzontrawolta
1 miesiąc temu

chuj mnie obchodzi ze cieplota poczul sie urazony

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  dzontrawolta

Sobota Jongmenem? Homofob tłumaczy się z dissu na rapera.

jfjrjrj
1 miesiąc temu
Reply to  Odb

cfel

Jerome Boateng
1 miesiąc temu
Reply to  Odb

Racja kolego

Tak było Panowie
1 miesiąc temu
Reply to  Odb

Heniek mu powiedział, że w kryminale 85% osadzonych to homoseksualiści on zresztą też nim został pewnej wtorkowej nocy jak chłopaki z celi go PRYCZYLI W BRĄZ do bladego świtu i dlatego sobota nic do homoseksualistów nie ma bo chudy Heniek tak powiedział to tak jest

Heniek
1 miesiąc temu

No i co gorszy przez to jakiś jestem? Mój osbyt jest tak przeorany, że kiszka stolcowa ma problem z utrzymaniem kału ale w kryminale to normalka… na ostro się kręci… kto ma wiedzieć ten wie wiadomo.

Sobota
1 miesiąc temu
Reply to  dzontrawolta

Aż się złamałem w badeje z tego wszystkiego

MICHAL SOBOLEWSKI SOBOTA
1 miesiąc temu
Reply to  dzontrawolta

JONGMEN DOBRZE WIESZ ZE JAK PRZYJECHAL DO CIEBIE DO ZYRARDOWA HENIEK KTO MA WIEDZIEC TEN WIE TO JUZ NIE BYLES URKĄ TYLKO USUNALES SWOJE NAGRANIA Z INTERNETU PO CZYM PRZEPRASZALES MNIE PRZEZ TELEFON

MALO TEGO DAJE TERAZ DO SIECI NAGRANIE JAK ZESRANY HENKA PRZYPALASZ PAPIEROSA ZA PAPIEROSEM I TLUMACZYSZ ZE NIE WYWLEKALES SPRAW GITOW W INTERNECIE

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

DOBRZE TEZ WIESZ ZE WIDZIMY SIE W GRUDNIU NA FAME MMA 12 A TAK SIE ZARZEKALES ZE NIE DASZ MI ZAROBIC, OSZCZE CIE CYGANIE

Lumin - Koszyce
1 miesiąc temu
Ciągmen
1 miesiąc temu

Pamiętam jak przyjechałeś z chudym Heńkiem do Żyrardowa jak mu liścia zajebał 9 letni cygan to się chudy Heniek nogami nakrył i zaczął przepraszać, że do cyganów to on nic nie ma, że tak naprawdę to GRYPSOWAŁ ale Z CHUJEM NA MIGI i ogólnie chciał klękać do miecza ale mu mówie tak: Wiesz co Heniek może i do mordy bym Ci zapodał ale brak połowy uzębienia w twojej mordzie powoduje, że nie staje mi na Ciebie ale w kryminale ti słyszałem, że za machorkę to potrafiłeś do białego rana na kutasie jechać…

RuchamTwojąStarąKiedyJesteśWSzkole
1 miesiąc temu

Ale ich świat mediów wykastrował 😀 Kiedyś w co drugim utworze pociski od pedałów a teraz co? „Nie zamierzałem nikogo urazić” hahhahahhaa NO KURWA. Wielcy ulicznicy, tacy bezkompromisowi, a teraz posty na FB, oświadczenia i przeprosiny. ŻENADA. Właśnie teraz

gej
1 miesiąc temu

może po prostu jesteśmy postępowi, ty jebany debilu? w końcu twoi starzy nie będą dyskryminowani

jacyków graniecki
1 miesiąc temu
Reply to  gej

chuj w dupie = postęp

jfjrjrj
1 miesiąc temu

heheheh dla nich to postep pedały tak majo

jfjrjrj
1 miesiąc temu

chuj w dupie = wolność

MICHAL SOBOLEWSKI SOBOTA
1 miesiąc temu

JONGMEN DOBRZE WIESZ ZE JAK PRZYJECHAL DO CIEBIE DO ZYRARDOWA HENIEK KTO MA WIEDZIEC TEN WIE TO JUZ NIE BYLES URKĄ TYLKO USUNALES SWOJE NAGRANIA Z INTERNETU PO CZYM PRZEPRASZALES MNIE PRZEZ TELEFON

MALO TEGO DAJE TERAZ DO SIECI NAGRANIE JAK ZESRANY HENKA PRZYPALASZ PAPIEROSA ZA PAPIEROSEM I TLUMACZYSZ ZE NIE WYWLEKALES SPRAW GITOW W INTERNECIE

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

DOBRZE TEZ WIESZ ZE WIDZIMY SIE W GRUDNIU NA FAME MMA 12 A TAK SIE ZARZEKALES ZE NIE DASZ MI ZAROBIC, OSZCZE CIE CYGANIE

SER TYPU JEBIE W CHUJ
1 miesiąc temu
jfjrjrj
1 miesiąc temu

pedały, artystki, cioty zwykle

PanStasio
1 miesiąc temu

Ten to ma rozdwojenie jaźni raz jebac policję a raz dzwoni po policję jak go baba pobije, raz chuj ci w dupe ty gejozo a raz gej ok

MICHAL SOBOLEWSKI SOBOTA
1 miesiąc temu
Reply to  PanStasio

JONGMEN DOBRZE WIESZ ZE JAK PRZYJECHAL DO CIEBIE DO ZYRARDOWA HENIEK KTO MA WIEDZIEC TEN WIE TO JUZ NIE BYLES URKĄ TYLKO USUNALES SWOJE NAGRANIA Z INTERNETU PO CZYM PRZEPRASZALES MNIE PRZEZ TELEFON

MALO TEGO DAJE TERAZ DO SIECI NAGRANIE JAK ZESRANY HENKA PRZYPALASZ PAPIEROSA ZA PAPIEROSEM I TLUMACZYSZ ZE NIE WYWLEKALES SPRAW GITOW W INTERNECIE

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

DOBRZE TEZ WIESZ ZE WIDZIMY SIE W GRUDNIU NA FAME MMA 12 A TAK SIE ZARZEKALES ZE NIE DASZ MI ZAROBIC, OSZCZE CIE CYGANIE

jfjrjrj
1 miesiąc temu
Reply to  PanStasio

łak pod publike, niedlugo da sie zerznąć i powie ze to ok bo to tylko na scenie hehe

gutierrez
1 miesiąc temu

co to w ogóle za rapowy matrix jest…

trzecia dekada XXI wieku, rozwój juz dawno opuścił okręt

łaki branży przerzucają się fikcyjnymi zarzutami i obelgami przez internet

na szczytach list są teen-produkty marketingowe rodem z fabryk yotuberów

gangsta raper przez internet tłumaczy się z linijek, prostuje ścieżki myślenia odbiorców, powołuje się na swojego „przyjaciela-geja” itd…

jebać.

MICHAL SOBOLEWSKI SOBOTA
1 miesiąc temu
Reply to  gutierrez

JONGMEN DOBRZE WIESZ ZE JAK PRZYJECHAL DO CIEBIE DO ZYRARDOWA HENIEK KTO MA WIEDZIEC TEN WIE TO JUZ NIE BYLES URKĄ TYLKO USUNALES SWOJE NAGRANIA Z INTERNETU PO CZYM PRZEPRASZALES MNIE PRZEZ TELEFON

MALO TEGO DAJE TERAZ DO SIECI NAGRANIE JAK ZESRANY HENKA PRZYPALASZ PAPIEROSA ZA PAPIEROSEM I TLUMACZYSZ ZE NIE WYWLEKALES SPRAW GITOW W INTERNECIE

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

DOBRZE TEZ WIESZ ZE WIDZIMY SIE W GRUDNIU NA FAME MMA 12 A TAK SIE ZARZEKALES ZE NIE DASZ MI ZAROBIC, OSZCZE CIE CYGANIE

jfjrjrj
1 miesiąc temu
Reply to  gutierrez

bez kitu, powluje sie na przyjaceli gejow ze jest w porzadku hehhe homosexualisci za niego renczo ze jest ok mozna spac spokojnie hahahahahaha gangsta, juz ciawmen niemusi nic nagrywac atencjuszka sama sie wyjasniła, gej tez moze kupi plyte a nawet juz tylko geje mu zostaly hehehe

korposzczur
1 miesiąc temu

Trochę racji ci fani mają, może i jongman jest gejem ale to nie powód by mu z tego powodu jechać, jest wiele innych faktów z jego życia, które można użyć w dissie np że jest cyganem z aids

Don Vasyl
1 miesiąc temu

Czy ktoś widział typa w podartych jeansach, który zajebał z mojej przyczepy dwa dywany i tamburyn?

jfjrjrj
1 miesiąc temu
Reply to  Don Vasyl

i odjechal na huju hehe

NiePozdrawiam
1 miesiąc temu

Wszyscy Raperzy nagli poprawni polityczni bez własnego zdania żeby nikogo nie urazić haha
JEBAĆ WAS ZAKŁAMANE KURWY PIERDOLONE
Nie POZDRAWIAM

PaluchCCCP
1 miesiąc temu

Sobota homoseksualistą? Raper tłumaczy się ze stosunku z Jongmenem

NIESŁUCHAMŁAKÓW
1 miesiąc temu

Niezależnie od tego czy jest homofobem czy nie to te wersy są po prostu na poziomie gimbazy i raper z tak długim stażem powinien się wstydzić coś takiego nawinąć.

jfjrjrj
1 miesiąc temu

ja to nieslucham nawet, czyli to leb poprostu z gramem sie pruje i teraz jeszcze powloje sie na homosesualistow ze niby jest wpożo, gangsta że huj

Pati
1 miesiąc temu

To jest diss ?? Odpal lepiej Wikipedię.

jfjrjrj
1 miesiąc temu
Reply to  Pati

diss, piosenke zaspiwal haha niech mu pod onkem spiewa hehe

szczebeL
1 miesiąc temu

i w dodatku jest rasistom bo jebie czarnyh

jfjrjrj
1 miesiąc temu

prawdziwa medialna kurwa na cyrografie

Ziominho
1 miesiąc temu

Jebac tolerancje. Nie bede napierdalal gejow ale jest to zjawisko obrzydliwe i nie bojmy sie tego mowic bo juz na ulicy ciezej na ulicy rozpoznac chuja od cipy

Dawid wracaj
1 miesiąc temu

Tede wytarł podłogę tą szmatą nowatorem i wyobrażacie sobie jakby musiał się tłumaczyć z dissa XD albo Ryszard Peja z dissu na Tedego kiedy wyzywał go od kurew hahah co za czasy

Ziominho
1 miesiąc temu
Reply to  Dawid wracaj

Nikt sie nie musi tlumaczyc. Sam to wybral

jfjrjrj
1 miesiąc temu

ale pedalskie tlumaczenie, publiczna lafirynda niedlugo da sie zerznac zeby tylko byc na scenie. pamietaj pedal to pedał i zadne marsze pedalow do kupy zebrane tego nie zmienio juz tylko takie pajace jak ty narobio se wstydu takim tlumaczeniem pod publike. pewnie sie boi ze pedaly plyty niekupio hehehe stfu na ciebie atencjuszko pedalska

hxcvbnm,.
1 miesiąc temu

ale Lamus. zawsze byłeś pozerem Sob

Jan Paweł IV
1 miesiąc temu

Czyli so60ta wygrał beef z jongejem czy nie? Kurwa czemu nikt niej porusza tej kwestii?
Jebać kapusi, jebać patusi chujowej kawusi, niech chuj was dusi jebanych łakusi.
Jebać łakusi.

Sramrap
1 miesiąc temu
Reply to  Jan Paweł IV

wypierdalaj antykatolicka szmato

jfjrjrj
1 miesiąc temu
Reply to  Jan Paweł IV

homosexualisci gadajo ze on dobry chlopak to musi byc ze cos w tym jest, swoi do swego ciagnie albo swojemu heheh

konserwatyzm
1 miesiąc temu

Kukold to cię jebał stary koniu pierdolony w dupę

jfjrjrj
1 miesiąc temu

to niezle tam masz, no ale co sie dziwic swoi do swego ciagnie albo raczej swojemu heheh

jfjrjrj
1 miesiąc temu

on sie tlumaczy bo juz mu tylko geje zostaly jako publika kto inny te wypociny kupi gansta łaka

Lilo Wanders
1 miesiąc temu

Hallo meine lieben, mein name ist Lilo Wanders ( jüngere leser kennen mich vielleicht nicht ). Ich bin eine schöne und verführerische reife frau aus Deutschland. Ich bin zufällig auf diese website gestoßen. Wie Sie sagen, „ich bin mit Trägern gegangen”. Anscheinend gibt es viele tranzols ( sowie andere abweichler ) scrollen hier, sowohl in den nachrichten und in den kommentaren, so werde ich es offiziell schreiben. Sie haben meine volle unterstützung! #mur für glamrap. Küsschen

Bujajsie
1 miesiąc temu

Poczytajcie Zizka albo Kafki. Gratuluję autorytetów.

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

Srobóta homozwolennikiem? Saper tłumaczy się z długopisy na jongwomena

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

Niedziela heterofobem? prostytutka tłumaczy się z hipisu na CIPmena

Bartłomiej Ciepłota
1 miesiąc temu

moja mama została zgwałcona przez tłustego transa z cipą między zębami, też trochę skorzystałem i wzięłem trochę tyle że to był dildos

SzkolamWJestesiesiuKiedyStarowujeTwojąRucham
1 miesiąc temu

Chuj ci na pizde .

kwasniewskikuczmabagol
1 miesiąc temu

kurwo cpunie sobociaro w dupe jebanhy kapusiu TFU

PIEKNE WLOSY MARECZKU
1 miesiąc temu

RAPER CIAGLE PRZEPRASZA I TLUMACZY

kon
1 miesiąc temu
Young Leosia Official
1 miesiąc temu

W końcu coś o rapie

MICHAL SOBOLEWSKI SOBOTA
1 miesiąc temu

JONGMEN DOBRZE WIESZ ZE JAK PRZYJECHAL DO CIEBIE DO ZYRARDOWA HENIEK KTO MA WIEDZIEC TEN WIE TO JUZ NIE BYLES URKĄ TYLKO USUNALES SWOJE NAGRANIA Z INTERNETU PO CZYM PRZEPRASZALES MNIE PRZEZ TELEFON

MALO TEGO DAJE TERAZ DO SIECI NAGRANIE JAK ZESRANY HENKA PRZYPALASZ PAPIEROSA ZA PAPIEROSEM I TLUMACZYSZ ZE NIE WYWLEKALES SPRAW GITOW W INTERNECIE

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

DOBRZE TEZ WIESZ ZE WIDZIMY SIE W GRUDNIU NA FAME MMA 12 A TAK SIE ZARZEKALES ZE NIE DASZ MI ZAROBIC, OSZCZE CIE CYGANIE

Fajny
1 miesiąc temu

A co to znaczy homofob?

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu
Reply to  Fajny

ktoś kto popiera bycie gejem

jfjrjrj
1 miesiąc temu
Reply to  Fajny

jak gadasz ze padly so złe, homofoby to dobre chlopaki wychodzi na to heh

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

homofob Jongmenem? tłumacz rapuje się z Sobotowania Dissu

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

Art. 117.  [Wojna napastnicza]
§ 1. 
Kto wszczyna lub prowadzi wojnę napastniczą,
podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 12, karze 25 lat pozbawienia wolności albo karze dożywotniego pozbawienia wolności.

Art.6969 [Słuchanie Ciągmena]
§ 1. 
Kto słucha ciągmena podlega karze grzywnie 100.000.000 zgwałcenia oralnego i karze śmierci
Ciepłota popełnia zbrodnie cięższą niż wojna

Bum szaka laka
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY SUKO!

Zapomniałeś dodać zakaz słuchania pod rygorem kastracji

JADWIGA KACZYNSKA TO KURWA JEBANA
1 miesiąc temu

szkoda, ze moj drugi syn jeszcze zyje

Jarosław Kaczyński
1 miesiąc temu

a żyję i rozpierdole to jebane polskie państwo i wpierdole tu komune dzięki pomocy moich niedojebanych pomocników i sługusów, duda pierwszy liże mi z ręki i siedzi cichutko
swoją drogą sprawdzam głupotę i wytrzymałość tego durnego społeczeństwa i ciągle mnie to zaskakuje

Tomek
1 miesiąc temu

wpis zgłoszony na policję

dsadasdadadas
1 miesiąc temu
Reply to  Tomek

spierdalaj konfidencie

polaczek katol z PiS 666
1 miesiąc temu

Jebać Jongmena & sobotę oraz srać na tych polaczkowych internetowców! Pierdolić pedałów & prawicę! Chuje Wam wszystkim w dupy wy gówna polaczkowe z youtube! Fuck polonia and Poland und all polacks!

konserwatyzm
1 miesiąc temu

TO ŻE PIERDOLISZ PRAWICĘ ZNACZY ŻE JESTEŚ LEWAKIEM, A LEWICA TOLERUJE PEDAŁÓW

Popularne