Sprawdź nas też tutaj

News

Sobota: „Jongmen ma gotowy diss, a ja już go znam”

Sobota uważa także, że Jongmen jest „kryptogejem”.

Opublikowany

 

jongmen diss sobota

W najbliższy piątek odbędzie się premiera nowej płyty Soboty „Homo Sum”, na której wyjaśnia on aferę związaną z Jongmenem i oskarżeniami o potwierdzenie zeznań małego świadka koronnego. Szczeciński raper bronił się przed zarzutami m.in. dissując Jongmena w numerze „Jak Nie Wiadomo O Co Chodzi” oraz w „Martwym ciągu”. Dzisiaj dowiedzieliśmy się od Soboty, że Jongmen ma już nagraną odpowiedź.

Sobota słyszał diss Jongmena

Podczas sesji Q&A na Instagramie Sobota ujawnił, że w przyszłym tygodniu Jongmen powinien udostępnić na niego diss. Co ciekawe, twierdzi on, że słyszałem już ten kawałek.

Wiem, że ma gotowy już diss, ja już znam ten diss. Wyjdzie pewnie w następnym tygodniu. Zajęło mu to dużo czasu, bo musiał zbierać gitów. Przecież sam ten gość zbyt dużo nie ma do gadania. – komentuje były reprezentant StoproRap.

Skąd to wiem? Dzięki informacjom, które przekazują mi jego lojalni koledzy. – dodaje.

Sobota wypomina Jongmenowi, że ten zbiera do klipu „gitów”, a sam kilka tygodni temu wystąpił przed kamerą z poznańskimi gitami, którzy po kolei tłumaczyli, że zarzuty pod jego adresem są nieprawdziwe.

Sobota uważa Jongmena za „kryptogeja”

Jeden z fanów Soboty zapytał się go nawet, czy uważa swojego rywala za osobę homoseksualną.

Czy Ciągmen jest kryptogejem? – spytał słuchacz.

Uważam, że tak. Z tego co ja widzę, to tak. Moim skromnym zdaniem. – odpowiedział Sobota.

Sobota znał wcześniej Jongmena?

Szczeciński raper ujawnił, że przed całą aferą kolegował się z żyrardowskim raperem.

Kiedyś był moim kolegą, zanim był k*rwą, co lepiej o zeznaniach wiedział jak sam mówił. Potem zbijał mi 5 mijając mnie na koniec stycznia, a w marcu wykręcił aferę, bo koncerty odwołali. Także chciałbym tej… nie znać. – komentuje SOB.

Co znajdzie się na „Homo Sum”?

Na albumie „Homo Sum” Sobota zamierza szczegółowo wyjaśnić całą aferę, którą według niego wykręcił mu Jongmen.

Krok po kroku opowie jak wyglądał wjazd na chatę, jak pierwsze zeznania, jak rozmowy z pewnymi osobami, które znały moje zeznania, rozmawiały ze mną normalnie, a dla hajsu zrobiły, co chciały (padną ksywy na płycie), które jedno mi mówią, drugie zrobiły, moje drugie zeznania i k*restwo k*rew. – informuje raper.

 
92 komentarze
92 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Jongmen
1 miesiąc temu

SZPAKU TO GÓWNO

Andrzej
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

BEDOES TO GÓWNO

Zygmunt Czeladnik
1 miesiąc temu
Reply to  Andrzej

Gówno to odchody

nfjfjfj
1 miesiąc temu

heheheheh

I dziwka twoja stara
1 miesiąc temu
Reply to  Andrzej

POLSKI RAP TO GÓWNO

Andrzej
1 miesiąc temu

Zgadza Się Polski Rap to Gówno

Dlatego Polecam  BRAZILIAN DRILL
Oni tam żyją w Fawelach i wszystko się możę wydarzyć latają z kałachami na ulicach

https://www.youtube.com/watch?v=eitqz4LITFU

I dziwka twoja stara
1 miesiąc temu
Reply to  Andrzej

Ha ha ha… Aż mi się to gówno przypomniało… Slim Jesus.
https://youtu.be/ZRo48zg2iyU

Tobiasz
1 miesiąc temu

Slim jesus zajebisty. Sam pozniej mówił że to dla beki, a Ty dalej wierzysz ze raperzy są gangsterami

I dziwka twoja stara
1 miesiąc temu
Reply to  Tobiasz

Ty jakiś upośledzony jesteś. Ten link dla beki był.

nfjfjfj
1 miesiąc temu

hehehheheh

ciota
1 miesiąc temu

MUZ6KA TO GÓWNO

PITER
1 miesiąc temu

To tak jakby powiedziec ze polskie jedzenie to gowno bo zjadles cos co przyrzadzil twoj kolego na szybko i zjeball

nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  Andrzej

hahahah

Obsraniec
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

Jutro na Śniadanie Sraka Czekoladowa z Polewą z Sików

Moje Ulubione

hahaHAHA
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

Jongmen będzie grał na Tamburynie i Krzyczał Jebać Kapusi

Buhueuhueuhuueghueuhueuhueuhuueuhe
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

Gówno to Gówno Raz jest Twarde Raz rzadkie

Czym się Rózni Szpaku od Gówna

Niczym

hehe

RealRap
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

Jutro Nowy Klip

Intruz Diabelska Dycha

Nie Przegap Siostro Bracie

PRAWDZIWY RAP

RealRap
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

Jutro Nowy Klip

Intruz Piekielna Dycha

Nie Przegap Siostro Bracie

PRAWDZIWY RAP

Poprzedni komentarz mi się nazwa popierdoliła hehe

Lunik IX
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

Stary wóz się pośród dróg kolepie Przestań serce płakać, chociaż żal Jak zapomnieć te tęsknotę nie wiem Gdy przed sobą znowu drogi dal Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Patrz jak no cyganka ma warkocze Wiatr jej w ciemne włosy gwiazdy wplótł Spójrz głęboko w czarne cudne oczy Tam tęsknota dawnych polnych dróg Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Ej zostały z dawnych dni wspomnienia Tam miasta i ognisk jasnych blask Wre cygańska krew i pachnie ziemia I cygańskie pieśni słychać tam Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami cyganami Pijmy za cyganów aż do dna

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

Niedziela: „Ciongmen ma gotowy sekstejp, a ja w nim gram”

koza
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

nie gówno tylko guguwno.
i gówno ma jego kolega na mordzie

nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  koza

hahahha

ZPS
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

TATA TO MAMA

Kuzynka Buczera
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

Ciawus to chyba kazdego dnia pierwsza rzecz, ktora robi to smaruje sie caly ta oliwka. Jprdl.

BEKOWO
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen
nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

hahahah

Sprawdzone rap info
1 miesiąc temu
Reply to  Jongmen

Sobota: lubię lizać gówno.

Gałologia przemyskiej patologii
1 miesiąc temu

Piękne zdjęcie soboty i jego gejowskiego pociągu

jdjkskd
1 miesiąc temu

bez kitu on z to plyto wyglada wlasnie jak homo sum i wydaje mi sie ze to on jest tym ukrytym pedałem sam gadal ze ma duzo takich znajomych homo i ze moga potwierdzic ze on spoko heheh

Bezel SLU
1 miesiąc temu

Niedziela: „Ciongmen ma gotowy zwis, a ja już go trzymam”
Niedziela uważa także, że Ciongmen jest „kryptogejem”.

jdjkskd
1 miesiąc temu
Reply to  Bezel SLU

spostrzegawczy niby czy cos swoj swoje wywącha hehe

TakByło
1 miesiąc temu

Ostatnio Jechałem Moim Mercedesem po Warszawie i był mały korek i podchodzi do mnie Josef Bratan i pyta się czy umyć Szyby a ja mówię mu możesz umyć Mordo i Cyk Szyby Umytę aż błyszczą Dałem mu 100 złotych Bardzo Się Cieszył Tak Było nie Kłamię Pozdrawiam z Miejskiej Dżungli

PejaTVN
1 miesiąc temu
Reply to  TakByło

Chuju jebany odgapiles ode mnie to ze Józef myje szyby ! Chuj ci w dupe xeroboyu !

TakByło
1 miesiąc temu
Reply to  PejaTVN

Sam to wymyśliłem

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

Zródla zarobków Szpaka

-prostytucja
-handel narko
-ciągnięcie lachy
-przetrzymywanie płynu z zawartością plemników w jamie ustnej
-branie dildosa i czyszczenie sobie nim jamy ustnej
-seks oralny z naczelnikiem i szajką lewicowych homoseksualnych gimbusów

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

-Do baru wchodzi , kurwa , pizda , szmata , dziwka , cipa , prostytutka , szlaufa a barman gada
-O to Szpaku!

NIGGER
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY SUKO!

Hahahahah ALE DOBRE KURWO

Fajniusio
1 miesiąc temu

No i Fajnie Fajniusio Będzie Się Działo Dissy Dissy

Ale najpierw napiłbym się herbatki, herbatki z cukrem bez cytrynki.

Prawda
1 miesiąc temu

Wystarczy spojrzeć na jongmena. Odrazu widać, że to cwel

TWARDY GRYPSER SENTINO
1 miesiąc temu

Sobota to klaun ! Tak zakłamanej osoby nie było od dawna w polskim rapie. Chwalił się że był złodziejem, nie raz sprzedawał trawę do ludzi, chwalił się w wywiadach że miał mroczną przeszłość. Jak wyszła afera to nagle w wywiadach mówi że nie jest gangusem. Śmiech na sali. Zarabiał kasę na muzyce dla gimbazy. Te wszystkie pieśni o jebaniu policji i byciu prawilnym odstawcie młodzi ludzie w baśnie. Nie ma takiego czegoś w świecie bandytów jest ten kto zarabia hajs i ma w dupie wszystko. Przykład miśka z Krakowa gdzie zarobił sobie kasę, poinwestował poza granicami kraju, poszedł na współprace wyjdzie i będzie żyć jak król gdzieś w Azji w swoich hotelach. Sobota to kapuś, nie gada się z policją jak sam nawijał bierze się na klatę wszystko i idzie się siedzieć. No tak? Skoro tyle lat kreował taki wizerunek. Wie że dał dupy dokładnie o tym wie, poprosił kolegów by mu ratowali dupę nagrywa płytę opisującą ”aferkę” – nie żeby się wybielić ale prawda jest taka że WIDMO normalnej pracy zajrzała mu do oczu i tego się posrał… jak od 20 lat się ćpa i żyje w świecie fantazji bycia ”gwiazdą” to później trudno nawet na remonty do Norwegii pojechać co Sobuś…. Poza tym w Szczecinie Major trzyma fason i TKZetor sprawdzony w walkach ulicznych Pogoni Szczecin – kto ma wiedzieć ten wie. Nawet Kazior na psach się pruje i coś cisza o nim ostatnio. Młodzi ludzie nie podążajcie za tymi przykładami.

I dziwka twoja stara
1 miesiąc temu

…trafnie w punkt. 100 na 100. Aż prawilnie przypomnę ten spierdolony kawałek gówna od so60ty z turlaczem pod jubilata, https://youtu.be/bAGLjfv3mo0
Jebane disko polo dla ułomnych.
A Kazior cisza… Ten też dobry.

Penis na sterydach
1 miesiąc temu

A co ten kazior odjebał ?

nfjfjfj
1 miesiąc temu

najsmieszniejesze ze on tam na smsy i jakies gramy na wlasny uzytek sie zawalia atencjuszka ale cuz tak jak mowisz czego sie nie robi dla ratowania kariery

tede.flac
1 miesiąc temu

o dziwo sobota ma rację co do ciągmena, pomijając to, że sam jest pierdolonym konfidentem

Fazi
1 miesiąc temu

Czy cyganie i ciapaki nie mogą założyć swojego portalu o rapie?

Pissing Cock
1 miesiąc temu

Nie rozumiem nic! Sobota twierdzi, że Hozer już słyszał ten diss Jongmena? Ostatnio tłumaczył się, że jest tolernacyjny i nazwanie kogoś gejozą to nie jest obelga. Teraz wyzywa Cygana od kryptogejów, a sam rucha goryla, dostał wpierdol od baby i od gościa o ksywie Filipek, a nowy album nazywa „Pedał Ryba”, na której znowu przypadkowo wszystko prawilnie opowie. Do tego na swoich socjalach kłóci się z ludźmi z kilku kont! To jest niesamowity głąb! Ludzie obudźcie się i nie dajcie im zarabiać!
A teraz największa perła tego „artykułu”. Fotografia z gengbengu na kanapie! Od lewej:

  1. Głąb Sobota;
  2. Ksiądz Jerzy, brat Morawieckiego;
  3. Żaden celebryta, jest tu przypadkowo, ale ma największą ochotę na zabawę;
  4. Jabba the Hutt z jaskrą;
  5. Syn Wojciecha Goli i Zangiefa, co mu sandały zajebali;
  6. Cierpiący na małogłowie Jurij, kiedyś grał w teledysku Novii God, potem został kazachskim zapaśnikiem, plotka głosi, że to nieślubny brat bliźniak DJ Decksa.
UHT
1 miesiąc temu
Reply to  Pissing Cock

Pedał Ryba xD

Smieciu
1 miesiąc temu
Reply to  Pissing Cock

Na chuj się madrzysz przychlascie, nawet ten rzekomy sarkazm „pedal ryba” jest mało śmieszny i sugeruje, że wszelkie info jakie wyczytasz odbierasz dosłownie.
Czasem Ci się zdarzy zajebac niezły koment ale ten totalny bezbek. Taki na siłę wannabe funny

Pissing Cock
1 miesiąc temu
Reply to  Smieciu

Szkoda czasu żeby cię obrażać – sam wiesz, że jesteś śmieciem. To raz.
Dwa – chyba nie myślisz, że będę się silił na poważniejsze metafory na glamrapie (tutaj sam tekst to dla większości wyzwanie), a i doszukiwał u takiego cymbała jak Sobota drugiego dna – u niego jest tylko jedno – ON.
Trzy – nie był to sarkazm, tylko bezpośrednie skojarzenie. Tutaj udało ci się załapać. Gdyby to był sarkazm, to byś nie wyłapał, nawet jakbyś go z tłumaczeniem objebany musztradą na talerzu dostał pod nos!
Cztery – translator po wpisaniu tego tytułu nie podaje tłumaczenia z Łaciny, a podaje tłumaczenie z angielskiego „suma gejowska”. Łacińskiego też nie tłumaczy do końca poprawnie, ale to wyłapią tylko ci, co musieli się tego archaicznego bełkotu gdzieś uczyć.
Pięć – łacina używana przez patusów, jest tak samo karykaturalna jak ich angielski, albo tatuaże. I gość wyzywający kogoś od kryptogejów tytułuje się mężczyzną (a w sumie człowiekiem). To brzmi jak lewicowy oksymoron!
Sześć – nie zawsze staram się na śmiesznie, ale dziękuję za słowa uznania, panie Sobolewski. Nic dla mnie nie znaczą…

Smieciu
1 miesiąc temu
Reply to  Pissing Cock

Tos się rozpisał gamoniu, nie bierzesz tylko jednego pod uwagę. To glamrap i nikogo tu nie obchodzi Twoje zdanie ani śmieszna argumentacja. W sumie to ciekawe, bo sam piszesz na początku że tutaj nikt się nie będzie silił na metafory, po czym piszesz mi powieść, beka.
Swoją drogą, skąd w ogóle przeświadczenie że próbuje bronić tego zacpanego hipokryta? Ja tylko Ci wypomniałem, że słaby tekst w chuj, na siłę śmieszny, udowadniający, że nie interesowalt Cię ani języki obce, ani literatura klasyczna, więc daruj sobie te „argumenty”, których tam nawet nie ma. Jedynie Twoje własne z dupy teorie. Taki oczytany inteligentny a nie zna zna znaczenia slow „homo sum”. Tak usilnie i nieudolnie próbujący udowodnić swoje racje, że nawet nie potrafi znaleźć w internecie tłumaczenia 2 słów z łaciny. Beka Panie Jongmen

Pissing Cock
1 miesiąc temu
Reply to  Smieciu

Metafory to liryka. Powieść to epika. To proste, jeszcze może będziecie jeszcze przerabiać, albo jak jakoś uciekło na tych lekcjach online, to sam nadrób. Języki obce znam 3, plus dwa dawne, ale musiałem poznać podstawy do tłumaczeń fragmentów tekstów (właśnie literatury klasycznej). Uczę się właśnie czwartego. W punkcie czwartym już ci to w sumie napisałem, ale to już jest czytanie ze zrozumieniem. Tak jak podziału literatury możesz się wykuć na blachę, to czytania ze zrozumieniem – tak jak inteligencji praktycznej – już się nie nauczysz. Bez tego mogą pojawić się kłopoty ze zdaniem matury, chociaż teraz macie test wyboru, który mógłby zdać nawet ośmiornica Paul, gdyby żył…
A gdybym był Jongmenem, to bym zaczął od: has mine pucine jandre, po czym w każdym zdaniu robił kilka błędów ortograficznych, nie używając polskich znaków diakrytycznych… Ty w sumie Sobotą też nie możesz być, bo odpisałbyś wtedy tylko jedno zdanie.

nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  Pissing Cock

hahaha znane postacie

PanStasio
1 miesiąc temu

2 żenujących typów w żenującej kurwa sprawie, do tego jeden i drugi niedomyty

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

matka ciągmena nie wywryciera mu dupy bo wie że daje ją za pieniądze chuj wie dla kogo więc się brzydzi bardziej niż dotykania gówna gołą łapą

Luko
1 miesiąc temu

Po chuj flecie komentujesz jak zachowali się koledzy czy Cygan Jongmen. Problem jest jak ty się potwierdzaczu zachowałeś w Prokuraturze.

nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  Luko

i co z tego ze on zna ten diss? to jak bedzie jechane tam na niego to znaczy ze on chytrzejszy bo znal ten diss czy jak bo nierozumiem czy juz niesluchac poprostu najlepiej pewnie hehehe niech da zwrotke na potwierdzenie bo juz raczej nikt mu na slowo niewiezy albo malo kto

Jebac p0lki wróć
1 miesiąc temu

Jebac p0lki wróć bez ciebie tu nie jest tak samo, musisz te kurwy do pionu sprowadzic

Hejka
1 miesiąc temu

Ostro się zapowiada, czekam

Wojtek
1 miesiąc temu
Reply to  Hejka

U mnie Popcorn czeka oraż Pepsi Zapowiada Się Ciekawie

Jan Paweł IV
1 miesiąc temu

Grubo.

haha
1 miesiąc temu

Jongmen będzie grał na Tamburynie i Krzyczał Jebać Kapusi

Maurycy
1 miesiąc temu

Zdjęcie z gitami co ich chyba pozbierał spod monopolowych w zamian za 3 zł na jabola. Kurwa co za żenada.

EJ TY KOLO!!!!
1 miesiąc temu
Reply to  Maurycy

JAKIE GITY OBSZCZYCHUJE I ALIMENCIARZE JEBANE PLUS JAKIEŚ DROBNY HANDELEK WIELCY GRYPSERZY MENELE HAHHAHAHAHHA

Wallik Kutanga
1 miesiąc temu

A NIEEEWIEEEM O CO KURWA CHODZI TU!

Waluś
1 miesiąc temu

Gici na wolności ? Cos wam sie w glowach poje… Skoro krecicie sobie afery ze jakies 60tki itp to gdzie sa ci „sprzedani” czemu oni sie nie odzywaja ?

B1Lą
1 miesiąc temu

Kabarecik odc. 60-ty

Steph
1 miesiąc temu

Jongłeb

STACHU aktywacja
1 miesiąc temu

Redżordż

Julia Koszalin
1 miesiąc temu

Trzymaj się mocno wiem jak to jest tak kręcą krzywą aferę dla haajsu. Jongmen przystojny ale fałszywy chyba że go nakręcili.on sam pewnie się nakręcił żeby się wybić. Trzymaj się mordo masz moje wsparcie

Cygan
1 miesiąc temu
Reply to  Julia Koszalin

Julia, ojebała byś mu korbę?

kuczma kwasniewski
1 miesiąc temu

Skoncz juz do chuja skurwysynie jeden

Ehh
1 miesiąc temu

Sobota – Homo ŚU

haha
1 miesiąc temu

Co na to PaluchCCCP ???

Przekaz
1 miesiąc temu

KAŻDY RAPER SIE ODWRÓCIŁ , NIKT NIE CHCĘ Z SOBOTĄ MIEC NIC WSPÓLNEGO , CIEKAWE DLACZEGO? BO ZŁOŻYŁ ZEZNANIA I ROZJEBAŁ SIE PROSTE ZEBY TAK NIE BYŁO TO SAM BY JUŻ PAPIER POKAZAŁ NO NIE OSZUKUJMY SIĘ A PAPIERU NIE POKAZAL SAM DO TEJ PORY I HUJ MU W DUPE ZA TO CO NAWIJAL ŻE Z PSAMI SIE NIE GADA , MÓGŁ ZEZNAŃ NIE SKŁADAĆ I TYLE … JEBAC SOBOTE !

nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  Przekaz

tymbardziej ze mial na adwokatow itp jak niewiedzial co gadac jak mu pokazywali te smsy z gramem na wlasny uzytek i grozili ze jak pojdzie siedziec to po karieze pewnie heheh on czeka az w sądzie zmieni zeznania i wtedy pokaze papier

John
1 miesiąc temu

Sobota konfident, rozjebus nie kupować płyt, jakie są teraz czasy że konfident,rapuje masakra

Don Wasyl
1 miesiąc temu

Ore Ore szabadabada Amore
Hej Amore szabdadabada

Czy ktoś widział typa, który zajebał mi dywan z przyczepy?

Smieciu
1 miesiąc temu

Ci na zdjęciu to są te gangusy gity? Hahahaha

Ostry kurczak
1 miesiąc temu

Jongmen zbiera oddzialowych i kogutkowych do nagrania dissa

nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  Ostry kurczak

powoływal sie juz na homosexualistow ze ma duzo takich znajomych i mogo potwierdzic ze on nic do nich niema pewnie chodzilo mu zeby pare plyt wiecej sprzedac dla gejzerow heheh

napletek pedofila
1 miesiąc temu
I dziwka twoja stara
1 miesiąc temu

Ty chory pojebie.

Kazek
1 miesiąc temu

Ile jeszcze porażek musisz osiągnąć w tej rap grze paprykarzu, żeby skończyć udzielanie się w social mediach i z rapem?
Chuj kogo obchodzi co Ty słyszałeś. Wszystkie twoje płyty to jeden wielki szajz

nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  Kazek

on sie nie wycofa dopiero zaczyna byc rozpoznawalny heheh powiem ci ze on sam to hanba ale duzo ludzi moze na jego przykladzie sie czego nauczy

Beznazwy
1 miesiąc temu

Taka rozkmina. Wini z Sobotą się pokłócili. Wini potajemnie, wyszukuje delikwenta, Jongmena, możliwe że za sianko, albo za karnet na solarium, żeby wykręcił aferę byłemu koledze „mlecznej krowie” w Stoprocent -Sobocie. Bo go zdenerwował, że chce iść na swoje. A jak Sobotozaur spakuje manatki, to kto tam będzie dukała do majka i pieniążki zarabiał dla labelu? Świna podłożona, część słuchaczy i raperków połknęła przynęte, część nie i stoi za Sobotą, albo tak jak ja mają to w głębokim poważaniu. O Jongmenie zrobiło się troszkę głośniej. Przy okazji promuje się przed wydaniem płyty z innymi prawilniakami. No i ma na solarium żetony od Winiego. Sobocie trochę rusztowanie się zachwiało na rodzimej scenie podobno hip hopowej, ale się trzyma, poturbowany, ale jednak. Jonguś o sobie przypomniał, a Wini może trochę rozczarowany przebiegiem zdarzeń, ale z drugiej strony podjarany, że uprzykrzył z lekka życie Sobocie. I co Wy na to mili państwo?

AzbeST
1 miesiąc temu
Reply to  Beznazwy

Co ja na to? Jesteś głąbem i idiotą! Nie pal tego majeranku, bo głupie pomysły ci przychodza do głowy. Rozkmina to jeden z najgłupszych wyrazów ostatnich lat… A w samej sprawie nie ma żadnej konspiracji, to zwykłe napędzanie zasięgów, nabijanie wyświetleń i autopromocja. Jebnij się w czerep!

nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  AzbeST

aby gadali, kureskie motto tanich atencjuszek

nfjfjfj
1 miesiąc temu
Reply to  Beznazwy

to chyba sam sobota pisal hahaha siedzial jak na huju znimi tam widac ze winny itp. chlop wyjdzie papiery ponoc pokaze czy tam kto chyba ze go zapcha hajsem chociaz watpie bo to pewnie by sie dalo wyjebac na scenie za hajsik to bedzie pewnie wolala isc w zaparte atencjuszka gimbazjalna heh łak pospolity

Rzymskie pospólstwo
1 miesiąc temu

Chcemy igrzysk!!!!

Ziominho
1 miesiąc temu

Przynajmniej dissy wypuszcza. Props

TylkoGZUZ
1 miesiąc temu

Własnie Słucham GZUZ „DONUTS”

Tylko GZUZ Codziennie !!!

Wiadomo że w Polsce słucha się farmazonów typu Bedopies Białas Quebo Srebo taco Sraco i Szpaku Sraku haha haha i inne pozerki Oraz Uliczni raperzy którzy robią groźne miny a ważą po 20 kg haha
GZUZ ma Street Credit na Całym Świecie nieważne gdzie się Pojawi
Klipy GZUZA są na kanałe WORLDSTARHIPHOP Który ma 24 Miliony Subskrypcji Zasięgi są ogromne każdy na świecie wie kto to GZUZ nie ważne czy Słuchają w Meksyku czy w Serbii czy w Japonii czy Tajlandii czy Mauritius czy Dominikana czy Hiszpania czy w Nowej Zelandii

EJ TY KOLO!!!
1 miesiąc temu
Reply to  TylkoGZUZ

TAKIM GZUZOM TO JA CODZIENNIE OBIJAM RYJE KUTASEM POD ŚMIETNIKIEM JAK WRACAM Z ROBOTY. I DUPKĘ DAJE DO WYLIZANIA.

Popularne