Sprawdź nas też tutaj

News

Sobota kończy z rapem: „Cieszcie się k*rwy, dopięliście swego”

Część środowiska oskarżyła rapera o współpracę z organami ścigania.

Opublikowany

 

Sobota

Ostatnie tygodnie nie były zbyt przyjemne dla Soboty. Część środowiska hip-hopowego z Jongmenem na czele oskarżyła szczecińskiego rapera o potwierdzenie zeznań tzw. małego świadka koronnego przez co kilka osób ma problemy prawne. Sobota od samego początku nie przyznawał się do „bycia kapusiem”, a nawet rozpoczął produkcję maseczek „J*bać kapusi”.

Dzisiaj na kanale wytwórni rapera pojawiła się jego szesnastka w ramach #hot16challenge2, w której deklaruje, że kończy z rapem.

Kończę z rapem, macie tu moją 16. Cieszcie się k*rwy, dopięliście swego. Być może się więcej nie zobaczymy, EssA! – napisał raper pod nagraniem.

Sobota nikogo nie nominował do dalszej zabawy.

Wszyscy, którymi byłem zainteresowany, byli nominowani. Całą reszta niech się ciągmeni. –mówi pod koniec kawałka Sobota, nawiązując w ostatnich słowach do Jongmena.

 
156 komentarzy

156
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
jebać ulane kurwy

i dobrze kurwa mniej farmazonów

Marek Winicjusz III

KURWA NARESZCIE JAKAŚ DOBRA WIADOMOŚĆ DZIŚ

Panicz

Ech polaki cebulaki. Kiedy wy w końcu zrozumiecie, że żaden polityk, nawet najlepszy nie sprawi, że wasze życie stanie się nagle cudowne. Każdy jest kowalem swojego losu i to wy sami powinniście wziąć swoje życie w garść. Nie podoba ci się twoja praca i mało zarabiasz? To poszukaj sobie innej, lepiej płatnej roboty. Żona cię nie kocha? To się rozwiedź i znajdź sobie lepszą. Nie podoba ci się Polska, to wyjedż za granicę i tam sobie ułóż życie na nowo. Żaden polityk za ciebie życia nie przeżyje. Świat się nie kończy na polityce. Polecam otworzyć szerzej umysł. Tyle w temacie robale.

tylkoPIS

Pamiętacie te nasze PO-PSL 8 wspaniałych lat jak to jak rządziliśmy i wyprzedaliśmy Polski majątek narodowy ( społeczny )jak uwłaszczyliśmy się i jak nasi stali się bogaczami, jak działała dobrze demokracja strzelając do górników, jak wtargnęła policja do tygodnika wprost i co tam wyprawiano, jak zwolniono setki ludzi w TV, jak pięknie działały nasze sądy ich wspaniałe wyroki, jak działali nasi komornicy i ich skutki jak wspaniale pokazywano pod palmami emeryta a póżniej zabraliśmy wam pieniadze z OFE, jak głosowaliśmy za podniesieniem VAT z 22 % na 23 % , VAT z 8 % na 23% na ciuszki dziecięce, jak podniesliśmy wiek emerytalny i jak Trybunał Konstytucyjny to wszystko zatwierdził. Poznajcie życiorysy naszych wspaniałych demokratów i ich dokonania , jak chcieliśmy zaludnić Europe i Polske arabami, jak banki, supermarkety, i inni wyprowadzali pieniądze do rajów podatkowych ,głosujcie na nas w najbliższych wyborach to będziemy dalej tak działali, ale napisze że w planach w 2015 mielismy podniesienie wieku emarytalnego do 70 lat i wprowadzenie podatku katastralnego ale ten nie dobry PIS popsuł nam ten wspaniały program wygrywając wybory

PolakiROBAKI

popatrzcie sobie panowie na harrisona forda(starszy juz ale nadal ma swietny wyglad),na Antonio banderasa,na wielu,wielu innych.a nie takie typki z brzszyskiem piwnym,z ohydnymi wlosami,gaszczem na klacie I pod pachami oraz na girach I jescze na plecach a takze na szyi prawie(bleeee!!!!)I uzywajcie mydal oraz zmieniajcie codziennie bielizne bo naprawde starch przejsc kolo takiego.fuj!!!!!czesto gesto z grubymi lancuchami na szyi jak krowa,w swoich adidaskach w ktorych dzien po dniu paraduja.faceci polsc niestety sa bardzo zaniedbani I cai od nich okropnie.jak siedza w autobusie czy pociagu to nogi rozwalaja tak ze caly smrod idzie na ludzi.taka jest prawda bo polki moze tez nie dbaja o siebie(ale wiekszosc dba za bardzo ladne,zadbane,czyste)natomiast facetom jedzie z napl….etow serem.szkoda gadac.bleeeee.a jakie zeby do tego maja-pienki I jakies namiastki zebow.brud pod pazurami ze hej.panie maja pomalowane czesto panokcie,ladne stopy tez z lakierem na paznokciach,sukieneczki,spodniczki,spodnie,spodenki I jakies koszulki,bluzeczki I sa czyste I zadbna a faceci to zgroza

KLARA

Ech Polaki cebulaki, gdzie spod pach wali że trzeba wietrzyć, klapki skarpety albo sandały są na porządku dziennym, drapiecie się po spoconych jajach bo chyba wam się wydaje, że nikt tego nie widzi, sprana polówka i spodenki w kratę za kolana a na dole skarpety do połowy łydki, odpięty guzik od koszuli a spod niej wystające śmierdzące spocone kudły. Prysznic raz dziennie i śmierdzi za wami a pot wycieracie ręka która potem podajecie … Dlatego JA POLKA wolę mężczyzn z zagranicy.

POLKA

Wiem jacy są Panowie z Polski. Widać, to w autobusie, te twarze a na nich wypisane nieudacznictwo, brudni, obwiśli, przeklinający, palący, śmierdzące wąsy, puszczalscy, słabi w łóżku, przesiąknięci jadem i złem potrafiący tylko narzekać i wyklinać na necie. W dodatku te ich metr 175 cm, żenada. Mam męża Belga, pewny siebie, doskonale mnie rozpala w łóżku, zaradny, wysoki, sprząta, gotuje itp. nic dziwnego, że Polki wolą obcokrajowców, a nie zakompleksionych typów z Polski w autobusach lub wieśvagenach TDI. Facet bez dobrego auta to nie mężczyzna, dobre auto to synonim męskości zaradności faceta.Zwykłe dziw….z takich faciów

Panicz

Przychodzi polacek do Niemieckiego lekarza i mówi że ma depresję.

Lekarz mówi mu:

– Proszę nasrać do worka, wkroić jeszcze do tego jedną cebulę drobno posiekaną i 5 ząbków czosnku.

Worek zamknąć na 3 dni bardzo szczelnie, potem otworzyć i wdychać to co

się tam znajduje przez następny tydzień.

Po 10 dniach przychodzi polacek i mówi ze jest już zdrowy, ale chciałby wiedzieć, co mu dolegało.

Lekarz odpowiada, że to była tęsknota za ojczyzną.

Indianabozon

Wypierdalaj z tym dowcipem juz kurwa nie jest smieszny po 300 razie

Panicz

TWOJA STARA TO KURWA I JUTRO ZDECHNIE DLAWIAC SIE MOIM KUTASEM. BEDZIE SIE KRZTUSILA SWOJA SLINA I MOIM KUTASEM, BEDZIE WIERZGALA, PROBOWALA ZACZERPNAC LYK POWIETRZA ALE ZLAPIE KURWE ZA KUDLY I PRZYCISNE JA DO SWOJEGO KROCZA, ONA BEDZIE ROBIC SIE SINA, JEJ OCZY LZAWIC, BIALKA ZROBIA SIE CZERWONE ALE JA TEJ KURWY NIE PUSZCZE. BEDE JA DZGAL, WPYCHAL GLEBIEJ AZ TA KURWA PIERDOLNIE NA GLEBE I OSTATNIA RZECZA JAKA ZAPAMIETA W SWOIM KUREWSKIM ZYCIU, BEDZIE MOJ KUTAS I MELA W JEJ OKU, NA KONIEC SIE NA NIA WYSZCZAM I POJDE SPOKOJNIE DO DOMU:D

lel

wytrzyj kisielek z majtek i do szkoły, ale już

tylkoPIS

WYTARŁEM W MORDE TWOJEJ STAREJ

Polka z Francji

Nie trzeba patrzeć w telewizje…Ja widze na ulicy we Francji: Przystojnych wysportowanych, z piękną karnacją i zdrowym uzębieniem vs wyłysiały otyły polaczek z tatuażem, zapruty, śmierdzący i z ubytkami w uzębieniu…Dbając o dobro własnych dzieci wybrałam właściwie GENY i czego Wam życzę dziewczyny…!

Huehuehue

Lubisz być w dupe jebana przez Araba jak koza Twoja sprawa, ale nie mów że wybrałaś właściwe geny

Rado-RDW Analorgia

nie kumam tego zbytnio

KOLEGA

Na kilometr zalatuje od Ciebie wiesniaro typowa blachara. Nie ma to jak mierzyć zaradność faceta przez pryzmat tego czym jeździ. Drogie i duże auta to marnowanie pieniędzy. Jeśli masz męża Belga powinnaś wiedzieć że w krajach beneluksu większość ustawionych ludzi jeździ małymi autami z małymi silnikami, bo za podatek drogowy nie muszą płacić fortuny. Ale skąd Ty możesz wiedzieć takie rzeczy jak idziesz na gotowe, jebana księżniczko, facet ma robić wszystko, Ty tylko leżeć i pachnieć. A potem się dziwić ze maja Polki za szmaty

bonlik

Ten Belg to pewnie Turek z serem pod napletkiem

Kaspin

Dokładnie. Faceta oceniasz po tym co ma(bez dobrego auta to bie mężczyzna). Jestes zwykłą dziw…. I blaharą. Amen.

jose

A z Ciebie tanią blachara spędź do tego swojego ogiera nim cię pogoni

jebiemispodskrzydła

Więcej takich tekstów.
Więcej.

Fejz

Co za kurw….. A

Deivid

Jesteś albo ku…… Albo tureckimi materacem .

Klara obciągara

Tak wiemy takiego z erasmusa, a teraz wy pier da laj..

Lolll

Myślę że tak jak zależy od kobiety czy o siebie dbać, tak samo od faceta i jeżeli wrzucasz wszystkich do jednego worka bo siedzisz właśnie na przeciwko menela w autobusie to się przesiądź i ochlon zanim napiszesz jakąś głupotę w internecie.

Pan Kracy

I wiesz to wszystko z własnego doświadczenia ? Proponuję znaleźć pracę ,bo ile można zarobić na braniu do japy menelom ? To że każdy taki facet żyjący na ulicy jebie to wie każdy to tego nie wiedziałaś/eś ? No a co do kobiet nie widziałem chyba melicy w czystych ubraniach. Także wyjdź ze studzienki kanałowej i zacznij żyć zaraz po korona wirusie oczywiście . Pozdrawiam nie musisz dziękować za cenna radę ,usłyszałem ja od twoich rodziców.

Luki

Ty Kurwo pisowska tfuu

tylkoPIS

A TWOJA CAŁA RODZINA TO KURWY, TWOJE DZIECI BĘDĄ KURWAMI, TWOJA ŻONA BEDZIE KURWĄ, WSZYSCY TWOI KOLEDZY TO KURWY I CAŁE TWOJE POKOLENIE BEDZIE KURWĄ 🙂
TY KURWIU 🙂

Nie za PiS, PO itp

Nawet nie czytam co tam gadasz ty tylko PiS to idź i wyliz d.. E. Panu J.K. Pani pan pano PiS. Pozdrawiam bez poważania

Rademenes

PiS podniesienie akcyzy na alkohol i szlugi,podatek cukrowy,ponad 30 danin i podwyżek podatków,rodzinki w spółkach skarbu państwa,zero inwestycji,sądy rozjebana,układ pis-kosciół,ukrywanie majątku przez premiera i ministra zdrowia którzy majatki przepisali na żony,upadła stadnina,radio trójka,wprowadzanie cenzury…galopująca inflacja,socjalizm,komunistyczny PiS…tylkoPiS kiedy prawda o Smoleńsku?…od tyłu lat coraz bliżej prawdy…i temat się urwał

AzbeST

Kurwa stadniną się nagle martwią…

tylkoPIS

afery z udziałem PO: 1) Afera taśmowa 2) Afera hazardowa 3) Afera wyciągowa 4) Afera stadionowa 5) Afera autostradowa 6) Afera stoczniowa 7) Afera AmberGold 8) Afera Elewarru 9) Afera z informatyzacją MSW 10) Afera z budową gazo portu w Świnoujściu/dostawami gazu z Kataru 11) Afera z budową elektrowni atomowej (od 5 lat trwa „wybieranie” lokalizacji, a zarząd specjalnych spółek bierze kasę) 12) Afera z opóźnieniem publikacji przez Rządowe Centrum Legislacji ustawy o rajach podatkowych 13) Grabież Polakom połowy oszczędności emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zł) 14) Wydłużenie obowiązku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u mężczyzn 15) Rozrost biurokracji (sto tysięcy nowych etatów) 16) Drastyczny wzrost zadłużenia kraju (z 530 mld zł do blisko 1 bln zł) 17) Podniesienie VAT-u na wszystko 18) Podwyższenie o 1/3 składki rentowej (ZUS) dla przedsiębiorców 19) Zamrożenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów podatkowych 20) Podniesienie akcyzy na paliwo 21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa) 22) Zmniejszenie o 1/3 zasiłku pogrzebowego 23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego – tzw. opłaty zapasowej 24) Nałożenie na Lasy Państwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie dochodu!) 25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego 26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego 27) Przyjęcie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego 28) Zgoda na wprowadzenie do Polski

tylkoPIS

28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO 29) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu dostępu obywateli do informacji publicznej 30) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu wolności zgromadzeń 31) Przyjęcie ustawy o „bratniej pomocy” (tzw. ustawa 1066) 32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów złożonych pod obywatelskimi inicjatywami referendalno-ustawodawczymi 33) Utajnienie raportu o nieprawidłowościach w ZUS do jakich doszło w latach 2008 – 2013 34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umożliwiłaby sprzedaż Lasów Państwowych 35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej służby zdrowia (czekanie po kilka lat na wizytę u lekarza specjalisty) 36) Podpisanie z Rosją niekorzystnej umowy gazowej (najdroższy gaz w Europie) 37) Blisko 3-letni paraliż legislacyjny w sprawie wydobywania gazu łupkowego 38) Drenaż Funduszu Rezerwy Demograficznej 39) Wyprzedaż majątku narodowego za ponad 65 mld zł (w tym spółek strategicznych takich jak Azoty Tarnów); 40) Ograniczenie potencjału militarnego 41) Brak przemyślanej i suwerennej polityki zagranicznej 42) zdrada kraju 43 kradzież kamienic. Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiące stanowisk opłacanych z publicznej kasy dla kolesi z Platformy „Obywatelskiej” i PSL. I cniaków

Sutener Borixon

„tylkopis”, prorządowa kurwo, kiedy partia rządząca robi przewały na setki milionów zł ty nadal trollujesz za drobniaki w wynajętej kawalerce? Nawet mi cię nie żal śmieciu hahahaha

tylkoPIS

do śmiecia Sutener Borixon „Nawet mi cię nie żal śmieciu” TAK POWIEDZIAŁA TWOJA STARA GDY WYJEBAŁA CIĘ Z DOMU W WIEKU 30 LAT.

Człowiek Dobry

LOL, to nie są żadne afery, tylko wykaz głupkowatych nagłówków artykułów z Gazpola i innych niezależnych mediów zależnych od PiS. Jedyną tak naprawdę aferą za PO była Amber Gold.

KOLEGA

Zaczynasz wymieniać „Afery z udziałem PO” a z 42 punktów, tylko 12 to „Afery”

PO czy PiS to wszystko jedni i Ci sami jebani złodzieje i ludzie bez kręgosłupa moralnego, ruchający w dupe 40 mln ludzi. Wasze sprzeczki, która partia jest gorsza udowadnia jakie z Was lemingi

Pan Kracy

Sobota to nawinął w tej 16stce? Bo się pogubiłem.

Polak Mały

Mówisz tak bo jesteś ukraińską tirówką i wszystcy z kim miałeś do czynienia to panowie po trasie. Wracaj do siebie do jaskini na średniowiecze wieśniaku j….ć tych kacapow co powyjeżdżali z ukrainy do naszego pięknego kraju nie zapsujecie Nam Krwi Póki My Żyjemy.

Warface

Święte słowa mordo pozdro z NL

Twój pan

Miałeś kiedyś jaja na brodzie?

KOLEGA

A Ty znowu szczylu to samo? Zarabia na truskawkach w Holandii 300 euro tygodniowo i wielki panicz obeznany z życiem nagle, beka z typa

DICKS ON 69

Dałem minus żeby było 666

Profesoor Trapu

W KOŃCU MOGĘ OTWORZYĆ 20 LETNIE WHISKY – JEDNEGO CHUJOWEGO RAPERA MNIEJ

PS. A I TAK PEWNO WRÓCI PEDAŁ, ONI SA TAK KURWA SŁOWNI

MAJOR SUCHODOLSKI & FAZI

sami wizidzcie ja smieci wyniusl a sobota kurwa zamknal te dupe wreszcie

6in9

Nie poddawaj się! Razem ze Strachem i Oskarem Pam Pam możecie być prekursorami nowego nurtu Konfi – Rap z policyjnym przekazem

Umpalumpa

Dokładnie nie przestawaj, 6ix9ine jedzie na konfi rapie elegancko, w piątek premiera nowego utworu który też wyjebie liczniki

Kontent

Za późno #zdp #zdp

Odb

Sobota nie kończy z depilacją dupy: „Cieszcie się k*rwy, dopięliście swego, wydepiluję pachwiny i jajca”

Mlody Rafalala

Sobota kończy z prysznicami: „Cieszcie się k*rwy, spłukaliście piane z pleców?”
Część środowiska oskarżyła rapera o współpracę z organami Rafalali i Eleonory

EJ TY KOLO

HAHAHA TY CÓRKO CWELA I CIOTY NADAJESZ SIĘ DO SZCZANIA A TWÓJ KOT NIE MOŻE SIE WYPRÓŻNIC DO KUWETY I SRA ZA FRANKĄ

EJ TY KOLO

KURWA CHCĘ ZOSTAĆ CWELEM W PIERDLU, CO TU ZROBIĆ? JUŻ WIEM ZESRAM SIĘ PUBLICZNIE NA CHODNIK I WYTARZAM SIĘ W ODCHODACH NA GILASA OCZYWIŚCIE W SAMO POŁUDNIE. DZIŚ ZNÓW SRANKO I OJCE KRZYCZEĆ BĘDĄ EJ TY TOALETA DO SRANIA BIEGIEM KURWO.

ToJuzNieRap

Przeciez ten pajac nie skończy z rapem, odczeka chwile i nagra płytę. Dzieciaki okrzykną go legenda bo zaliczy wielki powrót. Nie mamy tyle szczęścia by te śmiecie przestały nagrywać

Człeniu

Ej ty Kurwo. Chciałbym zobaczyć cię na żywo. Obsrał bym sie ze śmiechu pewnie na widok takiego cwelątka ktore usilnie marnuje czas w życiu napierdalajac ciągle te same nieśmieszne posty na glamie. Maxymilian Hoe Zer weźta skasujta tę stronę zobaczymy czy na następny dzień będzie samobójstwo xD

EJ TY KOLO!

MYŚLĘ ŻE MOŻESZ MI OPIERDOLIĆ KINDZYBAŁA TY KURWA JEBANY SZPAGACIARZU.

Lolek

Sobota kończy ze starponami „cieszcie się kurwy zerwaliście mi ścięgno w dupie”

Ślepy od światła

Szpagaciaż kończy z rapem? Czy on w ogle wystartował ? Sobota farmazon pirdoli tak dla przyciagniecia uwagi ,weź pod uwagę hodowle jedwabnikòw

klocek

jebać politykę

kredensik

W przeciagu roku: Nie wypelnil kontraktu u Winiego oraz sie z nim sklocil, bo spadla lukratywna oferta zagrania w filmie Patryka Vegety. Pojechal wiec do Warszawy, podczas nagrywania filmu czesto wciagl koks. Nastepstwem jednej z dostaw koki oraz ziola byla wpadka, gdy dochodzilo do przekazania w aucie. Asortyment bral od kolezki Jongmena. Dalej pojechal na komisariat i zeznal wszystko od A do Z jak to bylo, bo przeciez Sobota jest JP 0,100% Wiecej ofert na aktora nie bylo, wiec „wrócil” do rapu. Zalozyl swoja wytórnie, brata mianowal na menago. Wydal pare gniotów, ogolnie chujnia. Minal rok… wyszlo bialko od cygana z Zyrardowa. Zatem Sobus szybko sie pobral ze starsza, czarna córka Olisadebe. W Szczecinie mial lipe od charakternych wraz z calym Berserker Team, dlategoz wyjechal mieszkac i zyc do Berlina. Aktualnie nikt go nie chce sluchac, a tym bardziej o nim mówic.
GWÓZDZ DO TRUMNY! Nikt, ale to kurwa nikt, nie nominowal go do Hot16 2, takze to juz jest tragiczny koniec dla Michalka. W dobie kryzysu Soboty, Rena wydaje single i planuje coming out oraz okreslenie siebie jako babochlopa lubiacego chlopskie dziewczyny. Mam nadzieje, ze pomoglem 🙂

TW Goldstein

Fenomenalne streszczenie

Gościax

Piękne te twoje zeznania

Hyc,na,komende

Gospel go chyba nominowal

Trusk

mordo masz broko ode mnie

vcds

brzmi troche jak pasta ale to true story? bo fakty zgrabnie poskładane

Wyjaśnienie do tej bajki

Pierdolenie, znam fakty od podszewki zbierając info z ogromnym obiektywizmem. Nic z tego co powiedział Sobota nie potwierdza zeznań 60tki, ale minie sporo czasu zanim będzie je można upublicznić i tym samym wyjaśnić aferke stworzoną do promocji ciuchów. Z żadnymi charakternymi nie miał spiny bo kto potrzebował wiedzieć ten wie jak było. Nie brat jest jego menadżerem łatwo to sprawdzić, na fp jest numer do jego menadżerki. Nie żyje w Berlinie wgl nie wiem skąd takie info xD autor kolejny bajkopisaz widzę, nominowało go kilka osób z głównej nitki wystarczy prześledzić

Michaś

Numer jego menagerki to numer do jego żony, to ze tam pracują jacyś ludzie to jest farmazon kolego

Czokapik

Ale Jongmen to bid Cygan, ma ciemniejsza karnacje I tyle.

Paritic

Jerychonski cygan nie żaden podrabianiec,sprawdzone info z F.B

wsrg

Fazi do podslumowal w Hot16Challenge2
„Sobota się skończyła, podobno na ochronkach”
https://www.youtube.com/watch?v=1Eo0suSKOKU

Znający prawdę- SZCZECIN

Sama prawda. Nikt z Berserkers tak naprawdę nie lubił Michała. On na siłę próbował się wybić na Materii pisząc mu piosenkę co tak naprawdę ani nie napawa do wojny w klatce ani nie daje żadnego kopa. Co chwilę wychodził przed Materla na galach i widać że cyrk był to robiony na siłę. To nie są zadni przyjaciele. Biznesowi partnerzy. Teraz Sobota został skreślony bo w narkotykowym cugu zachował się nie tak jak trzeba i tyle. Najgorsze jest że on nie ma nic, kasy nie ma, szacunku nie ma pozostanie latanie na ulicy z tematem – co najwyżej będzie igły sprzedawał na dworcu PKP. Co to za wielki raper co w teledyskach rzuca kase jak szejk z Arabii a później w Szczecinie można to zobaczyć jak popierdala do ZUSu w centrum ubrany w kolorowe szmaty- obrazek 40 latka – przestroga dla młodych.

devx

Polska to taki dziwny kraj w ktorym zwykle osiedlowe glupki ciagle doszukuja sie jakis afer, z kazdego probuja zrobic konfidenta. Zyje na 10tys osiedlu i powiadam wam ci co ciagle chodza i pierdola jebac policje, smierc konfidwntom to zazwyczaj najwieksze lamusy tylko pod maska twardzieli, jak im rower jebneli z piwnicy to pierwsze co to na psy lecieli zglosic kradziez i jeszcze pretensje mieli ze opieszale dzialaja ze za co on podatki placi, a wieczorem wiadomo ta sama spiewka na lawce z browarem w reku juz inny czlowiek, jebac tego i tamtego bo sie z psami uklada, kurwa przeciez to jest jeden wielki kabaret i gardze takimi lamusami, takie ciagmeny same, osiedla pelne takich napinaczy.

Dobry towar

Dobry chłopak może egzystować, frajer który sprzedał musi się schować

ELDOGG

mordo, to miały być niespisane zasady :/

Gryzon KRI

jebac frajera co na psach morde otwiera

Fufacz

Po czym poznać że chłopak jest dobry? Ma słodkiego chuja? Czy po prostu mówi dzień dobry starym babom jak z kolegami porównują siurki w bramie tak zawsze się chowają

Redakcja Glamrap.pl

Fufacz o to musisz zapytać największego pedała na tym portalu czyli EJ TY KOLO!!! On ma największe pojęcie o kutasach. Ostatnio nawet on przyćmiewa Oyche Doniza.

El paco

Popieram EJ TY KOLO to najwiekszy niedorozwòj i nieudacznik na tej stronie, zresztą czego się spodziewać po po pedale co ma 47 lat skończone, mieszka w bisłymstoku u matki zadupie i wieś, dzieci niema, stałej pracy ani innego dochodu, brzydki gruby cwel,wszystko wie najlepiej, tfu kurwo na morde, gimbus jebany i fan discopolo

Glamrap.pl

Popieram 100% jebany pedaļ i fan rysia pysia

EJ TY KOLO!

TY ZA TO JESTEŚ DOROZWÓJ JEBANY PIERDOLONY SPOLECZNIAKU TO MI MOŻESZ CO NAJWYŻEJ OPIERDOLIĆ BERŁO AŻ PO SAME KULKI JEBANY PRZYKURCZU INTELEKTUALNY.

EJ TY KOLO TO PEDAŁ Z CYCAMI

Niczego innego nie można było się spodziewa po twojej wypowiedzi prostaku prymitywny, z czym ty do ludo? frajerski kondonie, berłem to ty smieciu myjesz swoją sztuczmą szuflade, jedi wałjujesz a koło EJ TY KOLO TY KONFIDENCIE POLICYJNY I FANIE AGENTA, zwykła lampucera z ciebie, stary inwalida i pizda w korach, pluje na twoją morde zakazaną,

EJ TY KOLO!

JA TAK SIĘ Z WAMI DROCZĘ ALE CHCIAŁBYM ABYŚCIE GLAMRAPOWICZE MI SIĘ ZWALILI DO RYJA. JESTEM KOPROFAGIEM Z DZIADA PRADZIADA.

HUJMIWDUPE

HUJ MNIE TO JEBIE, WINI GO KONTROLOWAŁ TO BYŁY ZŁOTE I PLATYNOWE PŁYTY, POSTANOWIŁ PÓJŚĆ NA SWOJE I SKOŃCZYŁ JAK SKOŃCZYŁ.

Spejson na wolno

Sobota pies policyjny uświadomił se,że bez promocji grubasa Winiego jest nikim

EJ TY KOLO

TY KURWA CIECIU ROBIONY MIETKIM CHUJEM NAWET Z PRMOCJĄ WOJTKA SOKOŁA BYŚ NIC NIE OSIĄGNĄŁ

EJ TY KOLO!

ZA TO JA OSIĄGNEŁEM PERFEKCJĘ W ŁYKANIU KAŁU OD OJCÓW I MATKI Z KUTASEM. A TAKŻE W WYGRZEBYWANIU RODZYNEK.

Babulec

Marzenia sie spełnieniaja. Jeszcze 90 proc tej marnej sceny i elo.

Babulec

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha

Christopher Walking

A to nie jest ten typ co miał swoją markę odzieżową zanim wydał pierwszą płytę. A teraz poważnie nie wiem kto sprzedał, a kto nie, bo nie znam sprawy, muzycznie też nie moja bajka, ale napewno lepiej niż napięty Jongmen. Jongmen też mógłby skończyć karierę i pójść śpiewać YMCA.

Babulec

Co cygan wart bez swej gitary. Bez dźwięku strun sie nie spełniają czary

JAK PRZYJDZIE OCHOTA TO SOBOTA KOTA WYŁOMOTA

On zanim wydał pierwszą płytę to zapierdalał u winiego na magazynie, bo się zlitował nad życiowym nieudacznikiem

fan belmonda

Zaglądam na Glamrap już od paru ładnych lat, ale wczoraj w końcu udało mi się zaruchać to chyba już nie ma sensu żebym więcej tu wchodził.

Gejowski Stan Pedalstwa

Prawda zaruchales i to mnie wyruchales. Dupa mnie piecze ale było milo. Muszę zaprosić Oyche Doniza.

Dr Albanista

Powinieneś przestać zaglądać już dużo wcześniej, mianowicie w momencie, w którym zniknęła możliwość publikowania gifów z transami i pedałami. Już nie ma tu dla ciebie nic ciekawego.

Dr Albanista

Bardzo dobrze, bierzcie przykład raperzyki, im mniej was tym mniej farmazonu i zjebanych dzieci myślących że macie coś wspólnego z kryminałem i tego typu bzdurami.

fweweewf

no i niech wypierdala takze powinni konczyc z rapem inni raperzy ktorzy nawijali o zasadach a potem je lamali 🙂

uliczna zasada? chyba ich pojebalo kazdy zyje swoim zyciem wiec takie kurwy nie maja prawa mowic o zasadach 🙂

safd

no może i tak jak mówimy o pedale piasku, rodowicz czy innych błaznach popowych,ale jak typ robi z siebie prawilnego rapera, swego czasu pociski walił na katowickiego rapera HST- który starymi płytami zjada dzisiejszą scenę. Sobuś wytknął mu że jako 19 latek sprzedał kogos na psach, dziwił się , że ktoś chce słuchać jego płyt, a dzisiaj sam jako 40 latek pruje się jak stary sweter- także sam sobie strzelił w stopę.. a szkoda

Capybara

Sprzedał czy nie co to normalnego człowieka obchodzi? Normalny człowiek słucha muzyki która mu się podoba i nie kmini czy dany artysta to charakterniaka czy nie nawet jak o tym rapuje np bonus też rapowoalno zasadach że jest hardcore a pisze listy do ostrego cienia mgły o ułaskawienie hehe poza tym ci co cisnęli sobotę zurom fu bilon jongmen kaczy proceder to korwa co to są za autorytety dla mnie żadne i na dodatek robią chujowa muze

B1Lą

No chyba Cie pojebało 😀

Jak słuchasz rapu to nie tylko dlatego że się podoba lub nie.
Raperzy w 98% przypadków pierdolą jacy to oni nie są prawilni, sztama z ziomalami, pierdolą policję na 100% i ze nigdy się nie sprzedadzą. To ma pokazywać, że są PRAWDZIWI. Bo liczy się tylko PRAWDA, co nie?

A potem się okazuje, że taki prawilny Sobota czy inny Oskar Pam Pam rozpruwa się na psiarni.
Albo ten BRZ od Hempów – może się nie rozpruł, ale fikał do Maty. Minęło parę godzin i swoje fikołki usunął (albo Hempy usunęły) – nie wiadomo, czy dlatego że się obsrał, czy ktoś z Hempów stwierdził że przypał i że pierdoli kocopoły.
Inny przykład to lubiany tutaj Belmondo, który na każdym kawałku srał przewózką jaki to on nie jest zajebisty w ruchaniu panien, po to żeby potem pokazać jak kąpie się w wannie u przebierańca Rafałka.

Gdyby to chodziło o samą muzykę, to pewnie w/w nadal by nagrywali. Ale w tym biznesie nie tylko o to chodzi.

Zresztą prawdy w rapie i tzw. prawdziwych raperów jest i tak bardzo mało. Już kiedyś o tym kolesie z Trzeciego Wymiaru nawijali.

Tyle, więcej nie trzeba bo nie ma po co.

Belmondziara

Jestem gotowa podpisać umowę, że świadomie i dobrowolnie zostaję niewolnicą po feminizacji.
Pan lub Pani odbiera mnie z umówionego miejsca zawozi do jakieś kliniki w której odradzam się na nowo ale już jako kobieta, to jest moje marzenie, że miedzy nogami mam szparkę i to jest trzeci najważniejszy otwór.dla Panów
Zapewne taki zabieg odbywa sie z rozchylonymi nogami i tak już zostanie. Zawsze będę rozchylała nogi, usta by przyjąć penisa w siebie. Pan albo Pani jako właściciel niewolnicy będzie mógł mnie sprzedać do burdelu by odzyskać zainwestowane pieniądze. Jako niewolnica będę nosiła obrożę, którą Pan lub Pani mi założy z tabliczką jak się wabię i czyją jestem własnością. To Pan lub Pani będzie decydowała komu rozkładam nogi i kto mnie rżnie albo kryje.
Czy zainwestujesz we mnie? Napewno jako prostytutka zarobię pieniądze by sie spłacić 😉

terrorystyczny rap

mimo, ze jest to oczywisty troll, to kurwa chlopie porozmawiaj z kims

Tsegua

Dokladnie, akcja belmonda jest komiczna ale te komentarze tutaj sa bardziej pojebane, myslac tworzy sie obrazy w glowie, wiec te chlopy co tu komentuja musza miec fajnie pod kopulka

Prawda Boli

Będziecie w szoku wszyscy jak się okaże że to Jogmen się rozjebał i chce wszystkich w koło w to wciągnąć niby prawilniak a chuj na chuju by stanol żeby do puchy nie iść… Jebac farmazona

Dr Albanista

Wcale się nie zdziwię, jeden i drugi to turbo zięby, jednemu się zachciało ruchać przeżulałe aktorki u wegety, a drugi myśli że jest jakimś gangusem bo lata z koksem uberem po stolicy, dwa turbo zjeby..

kurwon

huj z nim

kredensik

Zajebiste te HOT60 Challenge Sobus! Bukuj bilet z Berlina, zabieraj mambe do torby i lec do NY. SnitchNine juz czeka na kolabo.

BoloJang

,,Być może się więcej nie zobaczymy” na litość bierze.

Buzdygan

Na litosc czy nie ale ogolnie sobota nie jest jakims ultra gownem jak maliki i inne scierwa i swoj wklad w ta kulture ma i byl na niej od samego poczatku za co jakis szacunek mu sie nalezy. Zreszta nie ogarniam zbytnio calej tej akcja na niego, typ sie sam na siebie rozjebal, sobota to potwierdzil, moze nie zachowal sie stu procentowo ulicznie ale kurwa jada z nim jak z jakims rozjebusem a kogo on wsypal? chuj z tym te cale uliczne zasady to jakies nielogiczne gowno, popus na pomidora sie rozjebal to sie nie wpierdalac bo wspolasy sie dogaduja i jongmeny i inne kafary siedza cicho, typ potwierdza zeznania kogos i rozjebusem? Rozpisalem sie jak pierdolec jakis, jebac hh i glamrap

dyniak

jednak 2020 nie jest taki zły;)

ZonaBezczela

Cala reszta niech sie ciagmeni XDDDDDD ale dojebal hahaha

noproblemo

2/10 dojebał

Nore

Kurwa dowody na to,że Sobota sprzedał????Ja ich nie widzę

Raz.2

Kim ty kurwa jesteś Pajacu ???

Ciapak=brudas

Jestem jongmen i rucham malika i kurwy beudne jak twoja stara.No to się przedstwaiłem

Jebac cieplote

Jak sam kiedys powiedział: komfidenci nie mogą rapować….

beesha

Gońcie się kurwa szczyle.
Schodzi ze sceny kolo, który ją budował.
Szotgan jeszcze nocnika od taboretu nie odróżniał, gdy Sobota rapował.
Kończy się rap, a zaczyna atencyjny szajs jak za oceanem.
Srać już ten kurwa gatunek.

jebać ulane kurwy

essa rucham ci starą

ELDOKA NA WOLNO

Hot 60 czelendż

Rozpalona Cipka Babci Zosi

Sobota ssie knota

AzbeST

Jeśli tak to działa, to mam białko na wszystkich raperów w Polsce w takim razie! Wszyscy są konfidentami. Wszyscy niech sperdalają!

Fakty

Obowiazkiem kazdego normalnego czlowieka jest zeznawanie przeciwko bandyta, gnoja i kryminalista. Konfident to okreslenie dla debili ktorzy uwazaja ze jak nie zeznam przeciwko jakiemus skuriwelowi to zle. Nie, nie do bardzo dobrze bo my nie chcemy takich śmieci w spoleczenstwie. Wsrod normalnych ludzi… takich ktorzy ogarniaja zycie, nie sa przegrywami zyciowymi , cpunami, miernotami, nieudacznikami… to bardzo dobrze to znakomicie zglaszac i zeznawac przeciwko bandyta i kryminalista bo wasze miejsce jest w klatkach. Nie z nami bo wy sie nie nadajecie do normalnego zycia.

JESTEŚ JEBANA PIZDA

I widać że pizda jesteś

boss

ciągnij się tam i tak już nikt cię nie słucha. moze jak dostaniesz parę razy na pizdę za wyzywanie ludzi to przymurujesz cipę i znikniesz w koncu. w sumie zawsze ta wasza cała pedalska banda mnie odrzucała, rena tranzol chcacy byc bardziej męski niż mężczyźni, ten gruby co co chwilę się podniecał i mówił kurwa, no i ty śpiewający lamus. scena nic nie straci. WYPIERDALAJ KONFIDENCIE

Wariat 13

Tak pomówienie przez jakiegoś ciągmena frajera może skończyć karierę legendzie jak Sobota. Smutne, to nie Sobota jest 60-tką…

Jajeee

Cóż, a można było dalej być twarza Stopro i obejść sie bez tych cyrków które sie odbywaja.

Kingkong

I dobrze, wypierdalaj

zbik

hehe a nagrane w mieszkaniu hehe tam gdzie ten lord kruszwil nagrywa heeh może razem jaka płyta chłopaki

mxh

Kurwa sam się nominowal? Xd

§§§

Gospel go nominował, lamusie.

Palec

Huj w to wkładam. Serio, nawet się zlałem.

Gundi gunda

Czyli się przyznał

Niedziela

CHUJ CI W DUPĘ NYGUSIE

Vinicjush

Sobota powinien nominować 69na

Patryk

A ten Kudaj to jest najlepszy gościu, no, ta zonka go zdradzała, ten hipopotam go zdradzał z Anglikiem i mówiła że Krzysiu ma małego pisiorka i że ją nie zadowala i wszystkim to opowiadała w robocie, to sobie wyobraźcie, ludzie się śmiali, ten siedział gdzieś tam płakał w rogu. No to jak się nacpa i napije, no to na golasa, no w gaciach, skarpetach biega po parku, to sobie wyobraźcie i to ludzie widzieli. Krzysztof Kudaj, no to on ma nasrane we łbie, no ale mu się to cały czas przypominało ta zdrada. Najlepiej, wiecie on w robocie cały czas chodził i gadał, że, że mnie rozniesie. Mówił „Dawajcie mi go w każdej chwili w każdej chwili”, dostał przepierdol na ulicy i poleciał obdukcję robić.

DzikiUszklTibijczyk

No kurwa w końcu 🙂

Śmiech

Co za gówno…

zgrywuz

tak powiedziała twoja matula gdy cie wysrała

manio750 ULANY GIMBUS.

JESZCZE TEGO KURWA LACHOCIĄGA BRAKOWAŁO JA PIERDOLE.

tdf

tak mama mówi gdy przychodzisz do domu

manio750 ULANY GIMBUS.

HAHAHHAHA

Maolat kau2

Sobota uciekasz już??? A tak fajnie śmierdziało…

wsrg

„Sobota się skończyła, podobno na ochronkach”
https://www.youtube.com/watch?v=1Eo0suSKOKU

Ciongmen PEDELIADA

a kiedy zacząłeś pozerski karzełku ruchany przez owłosionego małpiszona??

Ziominho

Aja propsuje Sobote. Wiele razy byl na moich sluchawkach jak i wielu innych osob. Nawet ta 16tka pokazal ze jest lepszy od 98% sceny (te 2% to pezet, peja, quebo, sokol, pih itd). A co do afery to kurwa do tej pory zadnych potwierdzen nie widzialem.

Gruby z miasta

cannabis whisky ananas sprzedałem ziomków na psach

Nigga69

biedny sobota sam siebie musial nominowac

Krzyżyk PCK

Cieszcie się dopięliście swego Sobusia

Prawda

18:12 47
Opublikowany 1 dzień temu 27 maja 2020 Przez Maxymilian Hozer

Paul

Spierdalaj marny raperze, w dodatku konfidencie i marny aktorzyno, to dobra wiadomość dla hip-hopu

Popularne