Sprawdź nas też tutaj

News

Sobota publikuje dokumenty z sądu: „Nikt w mojej sprawie nie siedzi”

„Jak to pięknie podsumował TDF: nie masz papieru, to wypi*rdalaj.”

Opublikowany

 

Od ponad roku Sobota nie może spać spokojnie, bo co chwila jest atakowany i oskarżany o kapusiostwo. Jedną z głównych osób, która nadała całej sprawie bieg jest Jongmen. To z nim oraz z innymi jak mówi Sobota – „pomawiaczami” – chciałby wyjaśnić tę sprawę raz na zawsze i się z nimi skonfrontować na gruncie neutralnym – w radiu lub przed kamerami.

Zanim jednak do tego dojdzie, co jest raczej wątpliwe Sobota publikuje kolejne sądowe dokumenty. Wynika z nich, że przyznał się on przed prokuraturą, że kupował narkotyki od Daniela Z., ale ten wcześniej zeznał, że raper był jego klientem. Według Soboty to on ma rację w sporze z Jongmenem, bo wszyscy w jego sprawie otrzymali umorzenie.

Jak to pięknie podsumował TDF: nie masz papieru, to wypi*rdalaj. – komentuje Sobota. – Każdy w mojej sprawie ma umorzenie, moja sprawa została dawno wyodrębniona od sprawy, o którą mnie pomawiają. Wraz ze mną umorzenie ma kilka osób. Nikt w mojej sprawie nie siedzi, nie ma problemów. To jest koniec dyskusji. A z nimi wiecie, co zrobić. To był rok k***stwa z waszej strony, ale was karma dopadnie. – dodaje.

32 komentarze
32 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Listonosz
1 rok temu

Ja rozumiem że pandemia i w ogóle. Ale żeby uprawiać gangsterstwo 'zdalnie’ to jest szczyt żenady. Wszystkie te 'prawilne mordy z insta to śmiech na sali. zwykly menel co kradnie w żabce jest bardziej gangsterski niż wy, bo on rzeczywiście popełnia przestępstwo a nie tylko fleksuje się na insta. Soboty, Roberty, cygany i inne Montany- zwykla banda chuja.

KURWO DO SRANIA
1 rok temu
Reply to  Listonosz

Ruchałem twoją matkę zanim to się stało modne

Odb
1 rok temu

Niedziela publikuje scenki z orgii: „Nikt w moim sextejpie nie pierdzi”

Alberto
1 rok temu
Reply to  Odb

Ty kurwo

odbtochuj
1 rok temu
Reply to  Odb

Ej cwelu

Kuba Golaez
1 rok temu

W ogóle co to kurwa jest za pomysł, żeby dorosłego człowieka zamknąć do więzienia za posiadanie trucizny?

010232
1 rok temu
Reply to  Kuba Golaez

To nie o alkoholu 🙂 Ale zgadzam się, narkotyki jak najbardziej też powinny wedle własnego uznania.

CNN
1 rok temu

Tak naprawdę to kogo kurwa obchodzi zdanie ciapatego? Nie wiem po co Sobota się tłumaczy. Każdy wie, że cyganie i ciapaki nie mówią prawdy.

Papay2137
1 rok temu

ProfesorTrapu publikuje dokumenty z dzienniczka babci klozetowej: „Nikt w moim kiblu nie siedzi”
„Jak to pięknie podsumował TDFlak: nie masz papieru, to wypi*rdalaj.”

Były fan sob.
1 rok temu

Sobota te dokumenty wykazuje w sposób jasny i klarowny, że potwierdziłeś 60 🙂

rodzynki z dupy
1 rok temu

niech kto temu cymbalowi wytlumaczy ze nie wdaje sie w szczegoly zeznajac i podajac ludzi z imienia lub ksywki a nalepiej wogole odmawiac skladania wyjasnien bo masz do tego pelne prawo,a prawda jest taka ze gdybys nie potwierdzil psom tego co potwierdziles to bys dzbanie sam mial jakis wyrok przez co sie zesrales… kuuuurwa czy to naprawde az tak ciezko zrozumiec?!?!?

https://www.youtube.com/watch?v=TimrW_wFec8

zulugula
1 rok temu
RENA
1 rok temu

mam to w kutasie

wezwariat
1 rok temu

„ale was karma dopadnie” —-> https://glamrap.pl/sobota-o-hst-konfidenci-robia-rap/

nice git
1 rok temu

Ciekawe czy Bilon potwierdzi teraz ……… ,że tylko żartował kiedy dzwonił przestrzec o tym ” podstępnym pieprzonym kapusiu” innych?

panmoga
1 rok temu

Oglądaj już dziś super film familijny Dumbo 2019 Lektor PL 

http://www.zobaczy.pl

Oraz inne hity. Zapraszam serdecznie nie przegap tego Voda!

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
1 rok temu

nie no byly papiery juz publikowane i wogole nie pzekrecaj debilu pierdolony a to ci albo oficer napisal i opieczentowal zeby miec swoja wtyczke nadal albo jest to zredagowane tak jak wczesniej byly papiery podrabiane tylko dzieci sie na to nabiora

Polski rap
10 miesięcy temu

„potrzebą” w pismie sądowym… Ja pierdole, kurwa.

so60ta
1 rok temu

czekam na pszeprosiny huje

mcck
1 rok temu

Wsadz sobie te papiery w dupe szmato

PejaTVN
11 miesięcy temu

Przecież ten cweluch ze Szczecina przerobił te papiery 😀 tyle czasu je wstawiał ? Hahahaha

Koneser mefedronu
1 rok temu

TE PROFESOR KURWO JEBANA, GDZIE SĄ TWOJE WYSRYWY O ROLEXACH I NIEISTNIEJACYM APARTAMENCIE NA MOKOTOWIE?! A NO TAK ZAPOMNIAŁEM, JESTEŚ NA ETACIE W AMAZONIE ZA 3K NA MIESIĄC I NIE MASZ JAK ODPISAĆ HAHAHAHAHAAH
A SOBOTA CO TU DUŻO MÓWIĆ, NAWET JAK OSKARŻENIE O BYCIE 60TKA JEST NIEPRAWDZIWE TO NIE ZMIENIA FAKTU ZE JESTEŚ FARMAZONEM, NAGRYWASZ CHUJOWY RAP I SPRZEDALES GODNOŚĆ WYSTĘPUJĄC W FILMACH VEGI

Papay2137
1 rok temu

A Ty co robisz i ile zarabiasz? Bo po poziomie Twojej frustracji, sądzę że szambo pompujesz u Januszy.

Analne podszepty
1 rok temu
Reply to  Papay2137

Szambo hahaha szambo popmuje u januszy hahah

Koneser mefedronu
1 rok temu
Reply to  Papay2137

JESTEM OBECNIE STUDNETEM MIMUW I INŻYNIEREM DŹWIĘKU, DORABIAM SOBIE CZASAMI W ŻABCE I W PRZECIWIEŃSTWIE DO PROFESORA GÓWNA NIE UDAJE KOGOŚ KIM NIE JESTEM ANI NIE MIESZAM ZE STARYM ALKOHOLIKIEM KTÓRY PLANUJE MNIE WYDZIEDZICZYĆ. GLAMRAP PRZEGLĄDAM CZASAMI ALE Zacząłem SIE UDZIELAĆ KEIDY TEN PEDAŁ PROFESOR ZACZĄŁ MNIE WKURWIAC

Koneser mefedronu
1 rok temu
Reply to  Papay2137

szczam ci do japy

KURWO DO SRANIA
1 rok temu

Ruchałem twoją matkę zanim to stało się modne

Wojna i Pokój
1 rok temu

Widzieliście jak Izrael napierdala rakietami w blok w Palestynie. Niezły meksyk ! https://youtu.be/6WGdrv7a2gc

DonPatus
1 rok temu

Sobota ty kurwo karakanie jebany przecież jest czarno na białym jak mówisz z kad i od kogo masz towar. To jest czyste rozjebanie się farmazoniarzu. Odpuścił byś sobie już i wziął się do roboty. A No tak ty nic nie potrafisz i jak wiesz ze masz pracować jak normalny człowiek za 3000zl co miesiąc to walczysz w internecie bo źródełko usycha! Chuj do szczania jesteś i tyle i tego obrzyna w pizdzisko sobie schowaj bo i tak nic nim nie zrobisz

Kiwajajami Jakotako
1 rok temu
Reply to  DonPatus

Bez kitu ten fest ma tak zjebany łeb że dowidzenia. Wrzucił papier na którym zeznaje co, od kogo i za ile i twierdzi że się nie rozjebal, sprawa umorzona i myśli ze jest ok bo nikt nie siedzi?? noż kurwa fa co tu się odpierdala, przecież ktoś tam do sprawy miał tymczasowy areszt, a to że sędzia umorzył teraz sprawę nic nie zmienia, no czy ta kurwa jest normalna w głowę? Sobota ty rozjebana kurwo szpagatowa, wykopałeś sobie właśnie grób a ten twój szlauf z Zimbabwe jeszcze ci gwoździa do trumny wjebał. Game over!

The Best
11 miesięcy temu
Reply to  DonPatus

Jest napisane też że najpierw Daniel Z. Mówił komu ile i gdzie sprezentował to i owo więc sobota się tylko przyznał .

Alberto
1 rok temu

Co jest kurwa

Popularne