Sprawdź nas też tutaj

News

Sobota śmieje się z Jongmena… i zachwala jego diss

Jeszcze dzisiaj ukaże się diss na żyrardowskiego rapera.

Opublikowany

 

sobota

Mamy to, mordy mamy to! Jest k*rwa odpowiedź po dwóch miesiącach na trzy dissy. Mamy k*rwa odpowiedź, dzięki mordo! – śmieje się Sobota z Jongmena i jego odpowiedzi w postaci kawałka „Do spodu”.

Sobota nie omieszkał jednak pochwalić swojego rywala:

Sobuś to nie jest małe skurwysyniątko i Sobuś powie, że to jest zajebisty bit i najlepszy numer w historii całej twórczości Jongmena. – dodaje raper.

Z dalszej części nagrania dowiadujemy się:

To jeszcze jest beef? Powiem Wam tylko w tajemnicy – utwór „Murem Za Sobotą”, to nie był żaden diss, nawet odpowiedź na ten diss. Wiadomo jaki jest marketing, musieliśmy to wykorzystać. – tłumaczy.

Dzisiaj, w sobotę o godz. 12:00 ma się ukazać oficjalna odpowiedź na diss Jongmena.

 
55 komentarzy
55 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Krul
8 miesięcy temu

MAM W CHUJU OBYDWÓCH ALE NIECH SOBOTA SKARCI TEGO PSEUDOPRAWILNIAKA

BURSZTYNOWY WIDELEC
8 miesięcy temu
Reply to  Krul

https://www.youtube.com/watch?v=b1rsRcMkltY JEDNYM KUTAFONEM SMYRANI PO PLECACH

Niezły Bajerson
8 miesięcy temu

Co ty wrzucasz? tutaj macie diss na młode wilki, legit, a nie jakieś ściemnione bajdy
oceniajcie surowo, ale obiektywnie i tyle https://www.youtube.com/watch?v=CNKYj0fOu_w

TylkoGZUZ
8 miesięcy temu
Reply to  Krul

Własnie Słucham GZUZ „DONUTS”

TYlko GZUZ Codziennie !!!

Wiadomo że w Polsce słucha się farmazonów typu Bedopies Białas Quebo Srebo taco Sraco i Szpaku Sraku haha haha i inne pozerki Oraz Uliczni raperzy którzy robią groźne miny a ważą po 20 kg haha

GZUZ ma Street Credit na Całym Świecie nieważne gdzie się Pojawi
Klipy GZUZA są na kanałe WORLDSTARHIPHOP Który ma 24 Miliony Subskrypcji Zasięgi są ogromne każdy na świecie wie kto to GZUZ nie ważne czy Słuchają w Meksyku czy w Serbii czy w Japonii czy Tajlandii czy Mauritius czy Dominikana czy Hiszpania czy w Nowej Zelandii

Jongmenisko
8 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

Żeby być na tym kanale wystarczy zapłacić spierdolino . Nikt go tam nie zapraszał

000000
8 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

Jeb sie na ryj cwelu

Lubię minecraft
8 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

Czyli twoim zdaniem w PL nie ma już ani jednego rapera który daje przekaz w chuj 🙂 Niemiecki rap może i jest popularny teraz ale chłopie słuchasz rapera którego nawet nie rozumiesz i bierzesz wszystkich do jednego wora XD

nfjfjfj
8 miesięcy temu
Reply to  Krul

to wypierdalaj stąd

Syn nfjfjfj
8 miesięcy temu
Reply to  nfjfjfj

Ja też mogę ?

haha
8 miesięcy temu
Reply to  Krul

zobaczcie sobie to hehe co tu się dzieje

raperki krzyczą jebać władzę a potem z nimi trenują prawilnie sztuki walki

https://www.instagram.com/koperkowaofficial/

Wszystko na temat Cyganka z Tamburynkiem

z tego glamrap powień zrobić news

Narrator Reklamowy
8 miesięcy temu
Reply to  Krul

JAK SOBOTA TO… DO LIDLA, DO LIDLA

Tosia
8 miesięcy temu
Wieśniaczyna - taki biedny, skromny chłopaczyna
8 miesięcy temu
Reply to  Krul

Stary wóz się pośród dróg kolepie Przestań serce płakać, chociaż żal Jak zapomnieć te tęsknotę nie wiem Gdy przed sobą znowu drogi dal Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Patrz jak no cyganka ma warkocze Wiatr jej w ciemne włosy gwiazdy wplótł Spójrz głęboko w czarne cudne oczy Tam tęsknota dawnych polnych dróg Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Ej zostały z dawnych dni wspomnienia Tam miasta i ognisk jasnych blask Wre cygańska krew i pachnie ziemia I cygańskie pieśni słychać tam Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy gra Tańczmy z cyganami, z cyganami Pijmy za cyganów aż do dna Tańczmy z cyganami, z cyganami Choć już nie to samo w duszy… Czytaj więcej »

Krzysztof Jarzyna ze Szczecina
8 miesięcy temu
Reply to  Krul

Jak nie lubię soboty, tak tym trackiem:
a) rozjebał śmiecia cionguna
b) pokazał jak bardzo ma w chuju, robiąc diss w stylu 16latka na bicie przy którym pół kokodżambów by się bujało na dyskotece

Wilku wdz
8 miesięcy temu

Ciągmen zawsze zazdrościłem Ci zębów

Rest in Piss
8 miesięcy temu
Reply to  Wilku wdz

Najlepsze w komentarzach na glamsrapie jest to, że kurwa Twój komentarz jest cienki jak sik white 1410, ale jak się spojrzy na nick, to od razu ryj się cieszy, pozdro Wilku za dystans, oby Cię więcej nie naliczali. 2 dzielnice, jedno picie XD

Ziominho
8 miesięcy temu

Sobota wygrywa w chuj pod katem rapowym. Propsuje zawziecie chociaz uwazam ze Wini i Matheo wiele mu dali i bez nich jest w gorszej formie ale przynajmniej jest charyzma

Trzy Korony
8 miesięcy temu

Jedynki którzy chcieli to wyjaśnić ręcznie to był Peja i Tede
…byłem pod kinem Atlantic żaden tam że mnie bandit…
A tutaj tylko strzały na insta

Sram na poznań
8 miesięcy temu
Reply to  Trzy Korony

Morda pyro!

Trzy Korony
8 miesięcy temu

Za każdym razem kiedy matka poda ci pyry z sosem będziesz myślał o mnie leszczu 🙂

światła miasta tracisz czas na
8 miesięcy temu

+1
To akurat mu się udało

Odb
8 miesięcy temu

Środa śmieje się z Ciongmena… i zachwala jego anus

Robert Lewandowski
8 miesięcy temu

Diss Ciągmena na Sobotę:

„ -Ja będę trzymał, ja będę trzymał
-Pana
-Co się tutaj dzieje?
-Tak?
-Co wy tutaj robicie?
-Tutaj… bagno
-A co wy tu robicie?
-Co? Myyy… tego… miał kurde… to eee… tego… no
-Na chleb tak zarabiacie?
-Tak jest, tak jest, no
-Ciężka tu jest praca?
-Tak jest, tak jest. Pammł tutaj, tutaj
-Daj mi tu ja będę (…) ci.
-No
-Wszystkie pierdolenie tam my pierdolimy się dupczymy, gołe pizdami chodzimy, eee okresy tam się leją z pizdy babom. O!
-Ale po co nam takie? Spokojnie no
-Chodzi, chodzi nie?”

Rafalala
8 miesięcy temu

Tak jak przewidziałam! Moje sesje pojednawcze przyniosły ukojenie obu Panom. Nic tak nie pomaga ma konflikty jak ciepły prysznic i ostro przeorany rów. Polecam każdemu, kto ma problemy z agresją.

PejaTVN
8 miesięcy temu

A ja jestem ciekawy gdzie jest prawilny Wilku WDZ skoro jego kolega Bilon kręci aferę ? Czyżby milczał bo sam jest rozjebany na psach jak przyszli do niego po kasę chłopaki z Pruszkowa ? Hehe ta warszawka to jedno wielkie skupisko cweli i frajerów.

Andżej
8 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

Nie manipuluj łaku, Wilku dostał wpierdol, ale się nie rozjebał.

Odb yt
8 miesięcy temu

Dzisiaj sobota, jongmen to ciota

nfjfjfj
8 miesięcy temu
Reply to  Odb yt

so60ta jak juz

Ostry kurczak
8 miesięcy temu

Sobus urzni go na cycki i odpal jak stara WSK-e

Hhhh
8 miesięcy temu

Dał się jongman wciągnąć każdy kto słucha rapu wie że need jest najlepszą częścią rapu czekamy oby jongmen nie wydygał bo to jest need lepszy niż ten Rucha z Tede ale jongmen wali lekko mówiąc w chu*** bo dissy robi się w kilka godzin siedzisz w studio i czekasz aż oponent wywali jakieś argumenty a tutaj czekaliśmy dwa miesiące mam nadzieję że teraz pójdzie z górki

erdo w rowerze błażeja
8 miesięcy temu

przecież miał być hip hop, każdy się zarzekał.

cZŁOwiek
8 miesięcy temu

Ten so60ta to już zwariował od tej sytuacji, w jednym zdaniu zwraca się do fanów 'mordo’ i do gościa który go dojezdza, a wcześniej so60ta poważnie mu ublizal

Na komendzie z imienia i nazwiska podaję dane typa od którego kupował, szczegółowo jak na spowiedzi, chwali się i żali na kozetce u psa i smie twierdzić że nic złego nie zrobil. Ja myślałem że na komendzie to się nie mówi takich szczegółow i największego wroga się nie sprzedaje

So60ta twierdzi że jak się zakapuje na policji na żonę to jest ok i nikomu nie można się wtrącać bo to sprawy rodzinne hehehe, brata rodzonego też można sprzedać so60buś ?

Jebniety ten so60buś, zachowuje się irracjonalnie, dziwne akcje odstawia, w komentarzach też chamsko widać że ktoś od so60ty przy tym majstruje, sugerując że jest lepszy, na maksa marnie to wygląda jak so60ta z brodą

Janusz Szafałowicz 666
8 miesięcy temu

Wytatuowany frajer & inwalida muzyczny!

JSjebacsobote
8 miesięcy temu

Kto za sobota stoi murem ?
Każdy raper się odwrócił z którym miał jakiś numer
Niech pokaże sam papier a nie kurwa się pruje
WSZYSCY RAZEM CHÓREM – JEBAC SOBOTE RURE

So60ta
8 miesięcy temu

Smacznej kawusi!

Ziominho
8 miesięcy temu
Reply to  So60ta

Jebac patusi!

wlodi
8 miesięcy temu

tylko PARIAS!!

Clive Bombardier
8 miesięcy temu

Prawie jak Tupac and Biggie tylko zamiast klamek insta i facebook nie jest zle,to polska nie LA

nfjfjfj
8 miesięcy temu

ale on to przezywa ja pierdole, szkoda ze taki elokwentny niebyl przy pseudo gitach jak siedział jakby na kutasie i niewiedział co brzdeknąc. so60ta ksywa po huju, teraz zachwala zapowiada diss na siebie to jakas dzifka bez wyczucia na panice jeszcze mu jaja wyliz za ten diss bo teraz znowu mozesz 20 kawalków nakrecic bo normalnie juz niemiales oczym łaku skończony. gimbaza kurwa niekupywac od cioty płyt ani szmatławców to łeb skończony

RTS
8 miesięcy temu

Jebać rozjebusa, gangstera co robi za cwela

żydkowo-polaczkowy sejm katolsko-ateistyczny 666
8 miesięcy temu

Brain of psychopath kosi hajs, a nie siedzi w internecie!

Ralf
8 miesięcy temu

Sobota i co tera pajacu h…. cie dusi szmatlawcu co siadaj dalej na fujary jednej drugiej pały ty o siana parówo

lindax(@lindax)
8 miesięcy temu

Prawdziwe sex randki w Twoim mieście >> http://relax24.club

Tobi King x Małolat K2 x Jongmen
8 miesięcy temu

Łysy naplecie odstaw drągi, a cygan żebrać na rynek już.

Krystek
8 miesięcy temu

Zobaczcie kto nagrywa teraz z Sobotą?? Gdzie jest Wini, Rena, Mateo???? Tyle w temacie!! Bez spinki!

Robert Lewandowski
8 miesięcy temu
Reply to  Krystek

Rena spoko chłopak

WARIATKOWO MADHOUSE ASYLUM 666
8 miesięcy temu

Studentami to oni już nie będą!

Haze
8 miesięcy temu

Jak to jest że frajer ciśnie z normalnymi ludźmi

Ralf
8 miesięcy temu

A co ty masz do Polek ruro pewnie cie jebla w rogi bo nie dawałeś rady co…hahahaa zenada pajacyku zenada buhahahhaah

JSjebacsobote
8 miesięcy temu

Sobota sobota jebana 60tka
Bez skrupułów potwierdził na psach ziomka
Sobota sobota jebana ściera
Grał gangstera dziś ma status frajera

JSjebacsobote
8 miesięcy temu
Reply to  JSjebacsobote

Kto za sobota stoi murem ?
Każdy raper się odwrócił z którym miał jakiś numer
Niech pokaże sam papier a nie kurwa się pruje
WSZYSCY RAZEM CHÓREM – JEBAC SOBOTE RURE

Wuu
8 miesięcy temu
Reply to  JSjebacsobote

Dokładnie

Wuu
8 miesięcy temu

Zawsze i Wszędzie Sobota Jebany Bedzie

Pozdro z WWA

Pogromca kurew
8 miesięcy temu

Powieś się bezwartościowy śmieciu, nawet najgorsza karyna nie chce mieć z tobą nic wspólnego.

DOLINIARZ ZBRODNIARZ
8 miesięcy temu
Reply to  Pogromca kurew

zamknij pizde pogromco hemoroida z dupy ciągmena

Popularne