Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Sokół i Jano gośćmi Hinola w singlu „Ludzka przypadłość”

Pierwszy numer Hinola z udziałem innych raperów.

Opublikowany

 

W miniony piątek, 2 lipca ukazał się album Hinola „Od końca do początku”. Krążek jest promowany singlem „Ludzka przypadłość” z gościnnym udziałem Sokoła i Jano.

Płyta Hinola „Od końca do początku” uzyskała status złotej płyty jeszcze w preorderze. Do sieci trafił dzisiaj pierwszy singiel rapera z udziałem gości: Sokoła i Jano. Kilka dni temu, Hinol poinformował, że nie zamierza promować płyty przed premierą numerami, w których pojawiają się goście. Dopiero po premierze albumu mamy okazję zapoznać się z gościnnymi zwrotkami.

– Moi drodzy, część z Was pewnie zauważyła, że na nadchodzącym albumie będzie kilku gości, m.in. Jano, Sokół, Gural czy Ero. Jednak świadomie podjąłem decyzję, że promuje swoją muzykę w okresie preorderu sam, bez innych artystów. Mimo, że jaram się wszystkimi gościnkami i numerami, które wspólnie zrobiliśmy, to będą one dostępne po premierze, czyli po 2 lipca. – napisał raper na Instagramie.

Płyta Hinola ukazała się nakładem D.A. Records i jest dostępna w sprzedaży w sklepach oraz na Hinol.pl.

 
35 komentarzy
35 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
WróciłMareczek
2 miesięcy temu

W 2019 roku pracowałem w Gdyńskim klubie Ucho na barze i pewnego sobotniego wieczoru był koncert Polskiej Wersji. Chłopaki przyjechali wcześniej do jeszcze pustego klubu aby zrobić próbę. Dla mnie to zawsze była jebana patologią więc się jakoś nie jarałem spotkaniem tychże „gwiazd” ale szef kazał wstawić mi social na backstage, więc wziąłem zgrzewkę wody a do kartonu kilka paczek chipsów, napoje, 2 wodki i łychę. Kiedy wszedłem i powiedziałem siema od razu przywitał mnie Jano, wyluzowany typ, uśmiechnięty stał sobie na czillu w jednej ręce trzymał telefon, drugą miał na dupie jakiejś Żanety 8.5/10 no nawet mnie pozytywnie zaskoczył. Kiedy jednak wszedłem dalej w kącie zobaczyłem Hinola, mordę miał strasznie smutną, brwi zmarszczone i nawet nie odpowiedział na moje przywitanie. Postawiłem gifty na stole po czym dyskretnie spojrzałem na Hinola. Trzymał on w ręce plastikowy gwiazdkę a na ziemii ustawioną miał taką sześciokątną zabawkę dla dzieci do dopasywania kształtów. Wszystkie inne bryłki leżały rozrzucone na ziemi więc domyśliłem się że gwiazdka pokonała Hinola i nie ruszył dalej. W pierwszej chwili chciałem się roześmiać ale to było tak dziwne że w moment wręcz się przeraziłem czy to nie jest jakaś pierdolona kamera. Rozstawiając ostatnie soki szepnąłem „pssst, pomóc ci z tym?” – Hinol dopiero teraz mnie zauważył i zapytał też szeptem „kurwa ziomek mógłbyś?”. Kucnąłem i po kolei pokazywałem kształty i jak je dopasować. Hinol patrzył w szoku jak odchodzę.Potem się zwolniłem

WróciłMareczek
2 miesięcy temu

Musisz się bardziej postarać debilu gdyż wystarczy sobie zaznaczyć tekst xD niemniej jednak pracuj dalej, tylko prośba – wyjdź czasem z pokoju i zobacz czy matka jeszcze żyje. Jak przykro to nie brzmi ona nie będzie żyć i utrzymywać cię wiecznie. Wiem że masz małe wydatki jak na 35 latka i renta inwalidzka w zupełności wystarcza ale tak nie będzie zawsze Mirosław.

Woźny w Step Records
2 miesięcy temu

Ściema jak chuj! Sprzedała cię Żaneta 8,5. Nie ma takich Żanet – one dochodzą do max 6!

Jano PW
2 miesięcy temu

oczywiscie ze sciema!

pamietam ten koncert. przyjechalismy za szybko bo kierowca busa nawciagal sie krajowy i nakurwial 180 na godzine przez wiochy z ograniczeniem do 40! lokal z przodu wyglal nawet spoko, ale od tylu pamietal pozne lata 80. nie przypominam sobie zebysmy sie probowali. ba! jestem pewien, ze jej nie bylo! my nigdy nie robimy prob! pamietam, ze obsluga wyslala nas do jakiejs obskornej szatni. za kanapa lezal kurwa paw, bo dzien wczesniej gralo tam jakies korpiklani czy inne szatany. zawolalismy barmana zeby to posprzatal. ten akurat niosl jakies napoje do nas. jeden nazywal sie marek, za nim szedl jakis piotrek. marek nie potrafil uniesc zgrzewki 6 maly wod z aro i kartonu, dlatego piotrek robil za tragarza. we dwoch rzucili cwaniackie siema. tragarz przytaszczyl po chwili mopa i fruwal na nim z mina cierpietnika, obrazony na caly swiat. marek usiadl na taborecie, wyciagnal z kartonu wodke z czerwona kartka, ciepla jak lato na malcie. zajebal 3 razy z lokcia w dno…

Jano PW
2 miesięcy temu
Reply to  Jano PW

… odkrecil i wyzlopal 4 grzdyle, ze zostalo tylko pol butli, po czym probowal podac mi butelke, chyba zebym tez sie napil. mrugnal do mnie okiem i powiedzial, ze jego szef nie musi o tym wiedziec. potem zapytal czy moze z nami jebnac fote, zgodzilismy sie. wyciagnal fona, odblokowal i na ekranie pojawil sie jego profil na fb. zauwazylem, ze sklamal w sprawie miejsca pracy, bo napisal tam, ze 'szlachta nie pracuje’ – chyba, ze w tej drugiej firmie byl na pol etatu? po sesji z kilku ujec, z roznymi gorznymi minami myslelismy, ze sobie pojedzie. wyciganelismy nasze zabawki, bo zawsze tak czilujemy przed koncertem i zaczelismy dopasowywac figury. ja nalepszy jestem w kwadraty. gwiazdki nigdy nie wrzucamy, bo jest trudna hahaha jak zadania z gwiazdka w gimbie! marek wzial kolko, co wkurwilo hinola, bo to jego ulubiona figura. pocil sie strasznie i nie potrafil nigdzie wpasowac. po chwili do szatni wszedl jakis goryl. kazal markowi dmuchnac w alkomat. na wyswietlaczu pokazalo 3,4…

Jano PW
2 miesięcy temu
Reply to  Jano PW

…potezny ogr zerknal z usmiechem na marka i powedzial, ze ostrzezenia sie skonczyly. zlapal go za szmaty i wyprowadzil go na zewnatrz. co bylo dalej nie wiem, bo zabralismy sie za pozostalosci z kartonu.
marku! jesli to czytasz: prosze! oddaj nam kolko z naszej zabawki! hinol od tego czasu musi brac antydepresanty!

Odb
2 miesięcy temu

Sokołów i Jajo gośćmi Pindola w sextejpie „Ludzka stonoga”

KORRA DEL RIO
2 miesięcy temu

Wpiszcie sobie wiadomo gdzie i miłego walenia ja już po

CASSEY KISSES
2 miesięcy temu
Reply to  KORRA DEL RIO

Kora obciągnijmy sobie

Aubrey Kate
2 miesięcy temu
Reply to  CASSEY KISSES

Ja się dołączam

alvaro
2 miesięcy temu
Reply to  KORRA DEL RIO

też macie za każdym razem wyrzuty sumienia jak zwalicie se na transa? że to nie jest do końca normalne

Góźdź
2 miesięcy temu
Reply to  alvaro

Caly czas wale pod transy bo one są piękne

Ziominho
2 miesięcy temu

Hinol to ten typ co rucha swojego psa?

Januszewski
2 miesięcy temu
Reply to  Ziominho

I jest zaginionym ogniwem między małpą a człowiekiem.

Prop&Testo
2 miesięcy temu
Reply to  Januszewski

Ale komboł. A prawda, że jak zakrywa oczy rękami to myśli, że go nie widać?

Jano PW
2 miesięcy temu
Reply to  Prop&Testo

a jak nie zakrywa, to ja musze zakrywac

Nickname
2 miesięcy temu

Wilku, z tego wszystkiego, pewnie śmieje się aż dziąsła błyszczą.

Czikaletto
2 miesięcy temu

Powietrze, woda, hemoglobina – taka sytuacja

Analny spec
2 miesięcy temu

Siema planuje utworzyć takie mistrzostwa w obciaganiu kutasow tylko dla mężczyzn rywalizacja wyglądałaby następująco robimy losowanie kto z kim i 2 osoby ciągną sobie nawzajem aż do spustu jeden po drugim i dalej przechodzi ten który szybciej uzbiera nasienie ale oceniana byłaby również technika i styl przez profesjonalnych sędziów. I wiecie taka faza pucharowa to by byla. Pierwsza gale chciałbym zrobić jeszcze w tym roku normalnie w ppv by byla potrzebuje chętnych. Jest ktoś zainteresowany? Myślicie że to wypali?

Spocone Stringi Alberto
2 miesięcy temu

Brokuł i Jajo gośćmi Pindola w łóżku: „męska przypadłość”

Twoja Stara to Kurwa Zajebana
2 miesięcy temu

Sokol ty parowo zadajesz się z cuckoldami pokroju gonciarz. Jesteś gejem

OZJASZ GOLDBERG
2 miesięcy temu

On chyba przez jakąś fundację dla opóźnionych do Sokoła podbił EEEE KURWAAA YYYY BO JA MAM TAKIE YYY KURWA MARZENIE EEEE ŻEBY MI SIĘ SOKÓŁ DOGRAŁ DO EEEEE KURWA… NO TEN… PIOSENKI

Stary Włodka
2 miesięcy temu

co ty pierdolisz czlowieku sokół to jebana kurwa sprzedajna… za samsunga s20 robi pałę z połykiem . Nie trzeba fundacji. Wystarczą srebrniki $$$$

Adam
2 miesięcy temu
Reply to  Stary Włodka

jakie kryterium bycia sprzedajna kurwa? powyzej 1500 na etacie? to juz cos fiu fiu

OZJASZ GOLDBERG
2 miesięcy temu
Reply to  Adam

Tak, każdy człowiek który ma więcej pieniędzy od niego jest sprzedajną kurwą. A niech jeszcze nie daj Boże nie przeznacza całego swojego wychuchanego 1500 na piwo Tyskie…

Stary Włodka
2 miesięcy temu

Ty głupia kurwo na szczęście nie jesteś sprzedajną kurwą bo zarabiasz 1200

SKURWYSYN JEBANY
2 miesięcy temu

CZEKAM NA KOLEKCJĘ ABORCYJNĄ PROSTO OD ŻYDA SOKOŁA:3

Prawda
2 miesięcy temu

I spierdolił Wojtek kawałek.

Gruby Pyton
2 miesięcy temu

Kurwa wypierdalać z tej sceny

Beka
2 miesięcy temu

Sokół i Jano gośćmi Rafalali w wannie „Ludzka kąpiel”

Kondon z lazaretu
2 miesięcy temu

Elo elo!! a jak!!
Ręce!!!! i zostaliscie wyruchani. Na tym zakończymy

Popularne