Sprawdź nas też tutaj

News

Sokół odebrał statuetkę z rąk Dawida Podsiadły

Bestsellery Empiku rozdane.

Opublikowany

 

Znamy wszystkich zwycięzców tegorocznych Bestsellerów Empiku. W tym roku znana sieć sklepów powiększyła liczbę kategorii do czterech przygotowując m.in. oddzielną statuetkę dla hip-hopowców. Wśród nominowanych byli Kali, O.S.T.R., KęKę, Taco Hemingway i Sokół. Statuetkę zdobył ten ostatni za płytę „Wojtek Sokół”.


Sokół odebrał nagrodę z rąk Dawida Podsiadły. To jednak niejedyny hip-hopowiec, który tego dnia triumfował. W kategorii Muzyka Filmowa zwyciężył album z muzyką z filmu o Tomaszu Chadzie „Proceder”.

Dziękuję Wam za to, że kupiliście tyle moich płyt! Serio! To duże wyróżnienie, a mi jak zwykle emocje nie dają powiedzieć nic mądrego. – komentuje Sokół.



Hip-hop

Kali / Magiera – „Chudy chłopak”
O.S.T.R. – „Instrukcja obsługi świrów”
KęKę – „Mr KęKę”
Taco Hemingway – „Pocztówka z WWA, Lato ’19”
Sokół – „Wojtek Sokół” – zwycięzca

Pop/rock

Daria Zawiałow – „Helsinki”
Michał Bajor – „Kolor cafe: Przeboje włoskie i francuskie”
BTS – „Map of the Soul: Persona
Roksana Węgiel – „Roksana Węgiel” – zwycięzca
Billie Eilish – „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?”

Muzyka filmowa

Leszek Możdżer – „Ikar. Legenda Mietka Kosza” – muzyka z filmu
„Kraina lodu 2” – muzyka z filmu
„Last Christmas” – muzyka z filmu
„Pewnego razu… w Hollywood” – muzyka z filmu
„Proceder. Żyj aż do bólu” – muzyka z filmu “Proceder” – zwycięzca

Odkrycie Empiku – muzyka

Enchanted Hunters – „Dwunasty dom”
Ralph Kaminski – „Młodość”
Król – „Nieumiarkowania”
Hania Rani – międzynarodowa trasa koncertowa oraz płyta „Esja” wydana w prestiżowej brytyjskiej wytwórni Gondwana Records – zwycięzca
schafter – „audiotele”

 
37 komentarzy
37 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Przeproś Mezo, gwiazdeczko
2 lat temu

niby nie lubi gal, niby taki charakterny antykoniunkturalista. niby sra na warszafke i na blysk fleszy. a jak tylko dostaje jakas chujowa nagrode, to biegnie tam z wywieszonym jezorem.

zero prawdziwosci. tfu

Odb
2 lat temu

Sokołów odebrał pasztet podlaski z rąk dyrektora masarni

Emma
2 lat temu

https://ge­tm­ee­ts.com – świetny projekt dla dorosłych, którzy szukają partnera do seksu

Perrilesa
2 lat temu

Wejdź do najlepszego klubu erotycznego — http://Sextis.fun

CormegaRaw
2 lat temu

W reklamach Sokół odznacza się wyjątkową aktywnością. Podobnie w wywiadach gdzie z fałszywą skromnością wspomina o obrotach i coś tam pierdoli modelu biznesowym. Kogo trzeba też personalnie wyliże do czysta w mediach społecznościowych – taka polityka, żeby hajs sie zgadzał…
Ale gdy dostał od fanów najważniejsze wyróżnienie to miał dla nich tylko te kilka wymuszonych, nieszczerych słów.

Duch tej kultury nie umarł, ale sam element muzyki całkowicie sie od niej oderwał. Ewoluował w coś co nie zasługuje na uwagę i szacunek, w coś co nie niesie ze sobą prawdy i wartości.
To już tylko koło wzajemnej adoracji robiące dobry hajs na małolatach.

Jebać was obłudne skurswysyny

Woojt
2 lat temu

Kurwa, kiedyś tymi chujowymi statuetkami wbijali gwoździe do ściany a teraz się obnoszą nie wiadomo jak

beztroskiczas
2 lat temu
Reply to  Woojt

to sie nazywa starosc ryjkuu, trzeba polechcic swoje ego na czerwonym dywanie

Code
2 lat temu

Ja wiem jedno jak widzę kogoś w czapeczce z daszkiem to wiem że to nikt wazny

StayTrue
2 lat temu

Gdybyś dostał walizkę pieniędzy to morda by ci się nie zamykała pazerny kurwiu ze Stolycy

Jędker
2 lat temu

Wojtuś taka jest sprawa, także ten.. nie pożyczyłbyś mi tej statuetki? Hehe, wiesz zajrzałbym z nią do lombardu, ale luzik arbuzik wszystko oddam jak się odkuję!

pacino aldente
2 lat temu

cokół bizmesmen nawet z sony ma umowe na ps plusa rzucili znizke na ciuchy krzywo .. ten to sie umie zakrecic w zydoskim polin

Bad boy
2 lat temu

Chyba nikt tak nisko nie upadł jak Sokół.Koleś z ulicznika stał się gwiazdeczką.Był ulicznikiem na potrzeby rynku,prawda wyszła po latach.Kto kurwa normalny kupił jego płytę?

SUKHOI
2 lat temu

Chyba z rąk Dawida Podsiadło ty gurwa nieuku jebany redaktorzyno kurwa za 3 zl

SUKHOI
2 lat temu
Reply to  SUKHOI

Dobra widze juz kto to napisal , cwelmillian cwelzer , brawo po raz kolejny pokazujesz ze zamiast do szkoly robiles laski na plebani

Odb
2 lat temu

Odb odebrał statuetkę dla najwiekszego bezbeka

Gość
7 miesięcy temu

Żal z Podsiadło… No czlowiek o malej inteligencji, a nadal go chca ogladac, leca na niego. Normalnie skandal. Publika, ktora sie tam gromadzi ma zapewne wypisane na czole: Czlowiek z lepszych sfer. Zamiast spojrzec na swiat wolnym wzrokiem, z ktorym kazdy sie zgodzi… Nic dodac, nic ujac. Niech sie za robote wezmie, a nie sie tam wypaca… Jedynie slowami okresla swoj stan. Jakis wariat, a go sluchaja. Imponacja z jego wydawca, ktory sie boi wlasnych bledow, a jeszcze blad X Factor…

Gość
7 miesięcy temu

Czy on – Podsiadło jest interesujacy dla kobiet? Watpie. Zdazaja sie bogate, ktorym rozum odjelo wiec na niego leca z tym samym pretekstem, a raczej za ulamkiem slawy? Trudno ocenic jego przekaz do slawy. Nie ma nic specjalnego, a tlumy na wiekszych imprezach i u niego rowniez? Ciekawe jak to ciagnie. Czy duzo ludzi jest tak mstliwych oraz o malej inteligencji… Szkoda, ze sie to czyta…..

Brucebanner
2 lat temu

HEROzwr
https://www.youtube.com/watch?v=SFXaP0Yuu6c&feature=share Jędker vs Sokół na famemma?

Odb
2 lat temu

Dawid podsiadł statuetkę Sokoła

Gość
7 miesięcy temu

Dawid Podsiadło i kobieta… Nie pierwszy raz i nie ostatni. Co on sobie wyobraza? Znam go nie od dzis. Wiem, ze lgnie do pieniedzy kobiet, nizeli do samych ich. Nie imponuje mu prawdziwe uczucie, a wiec milosc. Nie piwinien byc w zwiazku. Poza tym wariackie zachowania… Nawet piosenki ma bezsensowne, jakby sie mial skonczyc swiat. Wyobraza sobie czlowieka jako jego element… Jego piosenka Trofea jest dziwna… Nie powinien tworzyc skoro wlasne ambicje przeklada na gniew i zazdrosc, po czym na zemste. Nie lubie go, chce sie wyrozniac z tlumu, zyje swiatem fleszy, a nie rzeczywistoscia. Szkoda, ze kobiety, ktore sie nim interesuja, nie maja podzielnosci uwagi, ze to nie czlowiek, a wielce zaistnialy…

Gość
7 miesięcy temu

Żenada z Dawida Podsiadło. Nic soba nie prezentuje procz checi dolaczenia do osob z innego grona… Az zal patrzec jak chce sie przebic… Nie ma piosenek godnych uwagi. Nie polecam go…

Gosc
6 miesięcy temu

Że może Ci robić na złość…

Gosc
6 miesięcy temu

PRAWDZIWYCH PRZYJACIÓŁ POZNAJE SIĘ W DRODZE – Film…..

Ktos
6 miesięcy temu

PRAWDZIWYCH PRZYJACIÓŁ POZNAJE SIĘ W DRODZE – Film…

Black Human
6 miesięcy temu

Papier turkusowy Galeria Papieru Millenium A4 20 k

Black Human
6 miesięcy temu

Papier turkusowy Galeria Papieru Millenium A4 20 k

Black Human
6 miesięcy temu

Papier turkusowy Galeria Papieru Millenium A4 20 k

Black Human
6 miesięcy temu

Papier turkusowy Galeria Papieru Millenium A4 20 k

Black Human
6 miesięcy temu

Papier turkusowy Galeria Papieru Millenium A4 20 k

Black Human
6 miesięcy temu

Turkusowy karton.

Black Human
6 miesięcy temu

Turkusowa torebka…

Black Human
6 miesięcy temu

Turkusowy papier…

Black Human
6 miesięcy temu

Turkusowa torebka…

Wasz ziom
2 lat temu

Podsiadło to totalne beztalencie. Ale jaki kraj taki spiewak

Do jurnego stefana. Wychodź od Rafala z wanny bo trzeba odpowiedziec na moj koment…

Wilt chamberlain 100pts
2 lat temu
Reply to  Wasz ziom

Odpierdol sie od podsiadły… Polski freddi Merkury, taka prawda

ProfesorNauk
2 lat temu

https://youtu.be/IHeRQSjHp5s
Masz tu ziomek piosenka dla Ciebie. Po prostu łeb masz zjebany przez rap, nie rozumiesz tekstów i zbyt ambitna muzyka dla obszczymura

PejaTVN
2 lat temu

Polski Freddie to Belmondo

Popularne