News
Sokół reklamuje kolekcję ubrań Prosto & Wyborowa
Zobaczcie spot reklamowy.

Marka PROSTO we współpracy z Wyborową zaprojektowała kolekcję inspirowaną latami 90. To element najnowszej odsłony kampanii Włącz Tryb Spotkań.
Marki Prosto i Wyborowa w swojej kooperacji nawiązują do mody na vintage. Okazuje się, że dla młodych dorosłych to właśnie lata 90. są już traktowane jako czasy retro. Prosto zaczerpnęło inspirację ze starych butelek Wyborowej, które były wówczas obecne na rynku i przełożyło je na język mody w nowoczesnym wydaniu.
Prosto w swoim projekcie wykorzystało motywy kultowych granatowych pasków dawnej butelki i reklamy vintage Wyborowej. Inspirując się mocno klimatem lat 90. kolekcja nawiązuje do Stadionu Dziesięciolecia, który był miejscem zaskakujących spotkań, VHS’ów, boomboksów i kaset magnetofonowych, oranżady i zachwytu modą Zachodu.
W kolekcji znajdą się koszulki, nerki, bluzy oraz dresy zaprojektowane z myślą o zgranej ekipie znajomych. Prosto x Wyborowa łączy to, co najlepsze w historii obu marek i zachęca do wyrażania siebie poprzez styl, inspirując odbiorców do spotkań i tworzenia kolektywnych, pozytywnych doświadczeń. Prosto zaprojektowało również 4 limitowane warianty butelek Wyborowej, których design koresponduje z kolekcją ubrań.
– Moda jest sposobem na wyrażanie własnego ja. Chcieliśmy zachęcić odbiorców do znalezienia wspólnego języka, spędzania czasu razem, do włączenia Trybu Spotkań, w którym znów mogą poczuć się częścią grupy, tworzyć nowe wspomnienia i czerpać z nich radość. Nawiązanie do lat 90. to właśnie powrót do przeżywania emocji w realu, kiedy do szczęścia wystarczył nam trzepak, boombox i ulubione składanki na kasecie. Chcemy przywrócić tą energię, prostotę, zwykłą-niezwykłą codzienność i prawdziwe relacje. – mówi Tadeusz Rusek, Global Innovation and Marketing Manager.

-
News4 dni temu
Fame MMA: „Young Multi, witamy w rodzinie”
-
News2 dni temu
Popek dołączył do federacji Gromda
-
News2 dni temu
Malik Montana krytycznie o Fryderykach, Popkillerach i Eurowizji
-
News6 godzin temu
Pizza od Kizo w Żabce
-
News1 dzień temu
Quebonafide: „Rozważam zrobienie z siebie klauna na TikToku”
-
News13 godzin temu
Oliwka Brazil vs Young Multi – ostre słowa z obu stron i nowy konflikt
-
News2 dni temu
Arab ma problem z używkami? Raper znów był na odwyku
-
News4 dni temu
Gruppo Tredici wrócą? Weed Carrier nagrał numer z młodą piosenkarką
Śmiać się można że Uszaty albo że pali jana ale pieniądze to on umie robić w porównaniu do swoich równolatków. Pewnie za dziesięć lat z tej zabawy zwanej polskim rapem zawinie się z hajsem w kieszeni i nie będzie musiał żebrać a co czeka Tedego? Pona? Jakiegoś kurwa Faziego? Wszystko co zarobili przejebali na głupoty emerytury nie będzie i czeka starość w smrodzie głodzie i brudzie jeżeli koledzy nie załatwią pracy
Ale kto kurwa kupuje te gówniane ciuchy? Nie pamiętam żebym przez ostatnie kilka lat widział choćby jednego typa w szmatach Prosto.
Nie no czasem kogoś da rady pod blokiem czy coś w tym stylu zobaczyć. Sam może kupię bo nigdy żadnych dresów związanych z rapem nie miałem a Prosto to czasem coś ładnego zrobi takiego że na działkę się nadaje albo do wyjścia na browar tak pod sklepem raz na ruski rok jak za gówniarza
Cytat z artykułu z 2019 r.: „Sokół w rozmowie z kanałem youtube’owym „Dla pieniędzy” przyznał, że jego firma odzieżowa 10 mln zł obrotu rocznie.”
10mln OBROTU a nie dochodu. To dwie różne rzeczy. Moge miec 10mln obrotu w roku kupujac auto za 990k i sprzedajac za 10k. Dochodu jest 10k.
To się nazywa strata.
Ok, to dwa różne pojęcia, niemniej jednak ktoś te ubrania kupuje i ruch w interesie jest. A przynajmniej był w 2019 r.
Widziałem info o obrocie, ale się właśnie zastanawiam gdzie on to sprzedaje i kto to kupuje, bo ja tych szmat nie widziałem na nikim.
Brat w 2018 kupił bluzę ale po latach ogarnął że to przypał nosić rapowe ciuchy i ją sprzedaliśmy. Lepiej pózno niż wcale. Takie ciuchy jak ktoś ma (nie daj Boże) to tylko do tych kontenerów na ciuchy dla bidnych.
Pewnie to troll ale nie dziwię się twojemu bratu. Sam wolałbym już iść do Croppa jak kupować te szmaty prosto sieciówkowej jakości po cenach z kosmosu. Kiedyś kupiłem
2 t-shirty prosto z czego jeden był made in bangladesz XDDDD kiedy jednocześnie uszaty trąbił na prawo i lewo, że szyją tylko w Polsce. Kiedyś rapowe ciuchy jeszcze wyglądały jakoś i były czymś dziś szmaty robi każdy dosłownie i jedne są gorsze od drugich
Ja w 2017 kupiłem na placu Zielińskiego podjebe bluzy Prosto takiej klasycznej czarnej z bialym napisem. Była zajebista, ale teraz w sumie nie wiem gdzie ją mam, zresztą i tak bym nie włożył, chyba ze po nocy zebys isc sie zobaczyc z kolegom co ćpa dopalacze i wspomina dawne czasy xd
Wojtka Sokoła lubię i nie lubię jednocześnie, jechać z nim będę zawsze, ale tak delikatnie ze smakiem 🙂
Ja kupuję i propsuje za jakość. nie ma co się spinać bo to dalej są ubrania 🙂
Widać że Polak, to tylko ubrania, menel dworcowy xd
Ja się nie spinam, tylko się zastanawiam.
Jeśli chodzi oto kto kupuje ubrania prosto to ktoś mądry tam w pewnym momencie wpadł na to, że z marki dla sebków i gimbusów trzeba zrobić markę a) streetwearową i b) markę dla wszystkich + c) pewna grupa dalej będzie to kupować na sentymencie. I tak oto prosto jako marka zaczęły nosić osoby które chciały mieć modne ciuchy jak np: t-shirty z logiem levisa
Wczoraj w drodze na Śnieżkę widziałam jakiegoś chłopaka w koszulce Prosto. Wyglądał na normalnego, o dziwo. Co więcej, ta koszulka nawet spoko była. Napis prosto był nadrukowany.. krzywo, więc nawet ciekawie to się komponowało.
Co nie zmienia faktu, że może nie wiedział, że to firma sokoła i dlatego ja w ogóle kupił.
Sokół stał się tym wszystkim czego nienawidził za młodu
stawiać tedego i pona na równi z menelem i ćpunem fazim XD
Pojebało go już z tymi cenami, kiedyś spoko cena = jakość a teraz gówno obsrane
tutaj piszę się OBESERANE
Dobrych marek nie trzeba reklamować, w czyms takim wyjść na ulice to wstyd, ciuchy jak z pojemnika czerwonego krzyża z nadrukiem na 3/4 bluzy, prosto do śmieci
I czapeczka ralpha tego nie zmieni
. …wiekszy to
te guwniane traszery
albo inne suprimy z hujowymi emblematami
i napisami na rekawach 😀
.
i jeszcze do tego
te podziurawione spodnie
jakby menelowi zajebali xd
Tak szczerze. To prosto jest chyba najbardziej przereklamowaną marką jaką znam. Kiedyś kupiłem 2 t-shirty prosto z czego jeden made in bangladesz XDDDD z tego wiem niektórzy mieli też rzeczy made in china kiedy uszaty oszust trąbił wszędzie iż tylko w polonii produkują. Nie wspominając już o jakości tych ubrań przypominających new yokera. To już naprawdę lepiej pójść do Croppa lub House przynajmniej nikt cię w chuja nie zrobi
Gołąb reklamuję kolekcję dildosów Krzywo & Burdelowa
Prosty przekaz: ciuchy dla ziomeczkow najebanych wyborowa, biznesmeny ze stadionów….heh
Taki rapowy stalowy ze zlomowiska, Janusz ciucholandu
„Pomyślałem że nigdy nie znajdę się po drugiej stronie szyby
W sensie na sprzedaż nie będę
Co niby mam się dostosować?
Prawa rynku mają mną kierować?
A potencjalny nabywca ma to bezmyślnie konsumować…”
Hejka
Następnym razem weź się za reklame amfetaminy
Kiedyś po koncercie mu waliłem kiełbachę
pamiętajcie o szczepionkach na kovid !
ostatnia KRZYWA #dupczymy się
Sokół sokół. Człowiek billboard i przykład by nigdy nie mówić nigdy xD
Cokół ja wlasnie jestemw Kijowie i jak sie wkurwie to sie dowiem kto tam zapierdalał kogo w kolejarza na tej imprezie z wisniewskim!
kolekcja bielizny dla transeksualistów prosto
Sokół cwel nr 1 wśród raperów, sprzedawczyk i banan
Rok 2010 Sokół feat. Pono – Orientuj się
”Narkotyki to syf i mega biznes, czaisz?
Ktoś żyje z ciebie, i twoich ziomali
Tak samo szlugi i alkohol, to jest biznes
i każdy z nich pluje tutaj na twoją krzywdę”
Po czym w 2021r Sokól reklamuje korporacyjna wódeczke która jest przyczyna wielu patologii. Dramaty rodzinne dzieciaków których rodzice chleja wóde od rana do wieczora, a potem robisz smutny rap o krzywdzie dzieci bo alkohol. Szczyty hipokryzji.
Się zastanawiam:
Kurwa, jak to dziwnie wyszło?
Że taki dumny ptak stał się oportunistą?
I jeszcze dodam:
Kurwa, jak do tego doszło?
Że tak skrzywiło się, to co miało być prosto?
tylko kurwy chodza w tych chinskich szmatach
„Nawiązanie do lat 90. to właśnie powrót do przeżywania emocji w realu, kiedy do szczęścia wystarczył nam trzepak, boombox i ulubione składanki na kasecie. Chcemy przywrócić tą energię, prostotę, zwykłą-niezwykłą codzienność i prawdziwe relacje. – mówi Tadeusz Rusek, Global Innovation and Marketing Manager.” I to jest mozliwe tylko wtedy gdy naj*biesz sie Wyborowa i zalozysz dresiwo z jej logo. No faktycznie „innovation”…
HaHaHa! Ładny bełkot. Napisać ścianę tekstu i nic nie napisać to trzeba się postarać.
String Boy. Cweloza po całości.
Biały murzyn rozpija polską młodzież. Panie Ziobro, gdzie Pan jesteś? Działaj Pan!
jebać jego i te prosto 🙂 TYLKO Pitbull , Pretorian , Extreme Hobby , Octagon itp to odzież dla mężczyzny a nie prosto, vans czy jakieś szmaty nasa , kto lata w szmatach nasa bierze do buzi kutasa !!!
Odzież dla mężczyzn xDDDDD Chyba dla osób które 2 razy były na siłowni
Ta dla mężczyzn… dla takich którzy chcą Cię przestraszyć napisem pitbull na koszulce xD niczym dziary z nożami na ciele upośledzonego psychicznie, niedojrzałego faceta, którego nie kochała mama.
Te wszystkie ciuchy typu Extreme Hobby i Pitbulla są jeszcze bardziej śmieszne o ciuchów typu Prostu. Eeee patrzcie mam t-shirt pitbulla bo na bluze mnie nie stać patrzcie jak to ja nie jestem groźny eeee odzież dla troglodytów