Sprawdź nas też tutaj

Inne

Sokół zwrócił się do organizatorów gali Fryderyków

Raper nie ma najlepszego zdania na temat najważniejszej polskiej nagrody muzycznej.

Opublikowany

 

Sokół / fot. Michał Klusek

Tegoroczna gala Fryderyków kolejny raz udowodniła brak szacunku do najpopularniejszego gatunku muzycznego w kraju. Rozdanie nagród w kategorii Album Roku Hip-Hop odbyło się poza transmisją telewizyjną, w trakcie reklam. Można też wspomnieć o tym, że żona Abradaba nie została wpuszczona na teren festiwalu, a sam raper narzeka na wiele innych niedociągnięć.

Sokół: „Zakończcie ten festiwal wstydu”

Laureatami nagrody Fryderyk w kategorii Album Roku Hip-Hop zostało trzech wykonawców: PRO8L3M za album „Ground Zero Mixtape”, Taconafide za album „Soma 0,5 mg” oraz O.S.T.R. za album „W drodze po szczęście”. Sokół skomentował te informacje na oficjalnym profilu festiwalu, gratulując zwycięzcom oraz dając radę organizatorom. – Pozdrawiam zwycięzców, a organizatorom radzę – zakończcie już ten festiwal wstydu – napisał warszawski raper.

Żona Abradaba nie wpuszczona na galę, a Tytus wprowadził pół Warszawy

Na rozdaniu Fryderyków pojawił się m.in. Abradab, który był nominowany za album „048”. Niestety, jak przyznał później w komentarzu, mimo zaproszenia jego żona nie została wpuszczona na galę. – Tak to wygląda – nominują, zapraszają z żoną po czym nie wpuszczają nas razem. Ban dla takich gówniarskich akcji – skomentował raper. – Organizacyjnie było bardzo wiele niedociągnięć, łącznie z wyjątkowo niebezpieczną sytuacją na ruchomych schodach i kompletnym brakiem reakcji ze strony personelu. O krok od nieszczęścia. Osobiście smuci mnie fakt, że miało to miejsce w tak fantastycznym miejscu i mieście (<3 Kato). A już zupełnym kuriozum było wręczenie trzech (sic!) statuetek poza kamerami w najbardziej wpływowej i wyk*rwiastej kategorii muzycznej – dodał w rozmowie z CGM-em.

Obecny na festiwalu Tytus, właściciel Asfalt Records, który odbierał statuetkę za album „W drodze po szczęście” O.S.T.R.-a odpowiedział mu: – Następnym razem ze mną musisz wejść, ja pół Warszawy wprowadziłem.

 
26 komentarzy

26
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
JPRLD CO SIE DZIEJE Z TYM SWIATEM

CZAICIE FAZĘ:
-IDZIESZ Z DUPECZKA(tudzież żona) na grube party, NA KTÓRE JESTEŚCIE ZAPROSZENI
– UBIERACIE SIĘ GODZINAMI, MAKIJAŻ, WŁOSY DUPERELE ITD
-DUPECZKĄ NIE MOŻE WEJŚĆ
-WYSYŁASZ JA DO DOMU A SAM IDZIESZ NA PARTY XDXDXDXD

NO JPRLD XD JAKIM TRZEBA BYĆ DEBILEM, ŻEBY WEJŚĆ NA PARTY SAMEMU, SKORO MACIE WSPÓLNE ZAPRO. MIEJCIE CHOCIAŻ KUUUUUUWA ODROBINE SZACUNKU DO SIEBIE, SERIO I MIEJCIE WYJBSME NA TAKICH PAJACY W PODOBNYCH SYTUACJACH!!! Chociaż odrobine szacunku…

Young Stuleja

Hehe zasmiane w chuj…
Masz kochanie na taksówkę i nie zamykaj drzwi bo późno będę z chłopakami idziemy dziś na Fryderyki.
Skąd mogłem wiedzieć że tak będzie.

rypka Plum

…i wbijając samemu na tą wiejską posiadówkę wypisywać że „BAN”.
Cóż za rażący przykład braku konsekwecji.
Powiedz teraz ABRABAN: Kto wyszedł na pajaca?

Young Stuleja

Co to za pizdy przy tym stole to jest reprezentacja WWA? Jak można w ogóle pójść na taką wiejska imprezę macie swoje wytwórnie nikt was w mediach nie puszcza prawie każdy powyżej 24 roku życia ma z was bekę a ci się pchają na jakąś wiejska dyskotekę.

Odb

Fryderyk Sokół zorganizował zwtócenie sie gali

ProfesorNauk

Jak już pewnie wiecie osiągnąłem magiczny próg 69 łapek w górę pod komentarzem. Była umowa więc z bólem muszę oznajmić że definitywnie odchodzę z glamrapu. Rzecz jasna zajrzę tu czasem i może skuszę się na jakiś delikatny podszyw żeby podgrzać atmosfere ale już nigdy nie napiszę nic jako ProfesorNauk dlatego nie wierzcie żadnym podszywom, przede wszystkim tym homo robiących ze mnie geja. Zawsze byłem i jestem hetero. A z racji tego że byłem tu nie tylko królem ale też trochę bogiem to utworzyłem krótki dekalog:
1. Pod komentarzami AQQ zawsze jako cydży pisać że posty są ciekawe ale o wiele bardziej nurtujące jest zagadnienie czy można ruchać w dupe psa jak sra na ten przykład podczas deszczu. W różnych kombinacjach i elokwentnie.
2. Podszywać się jako gej pod każdego kto Cię obraża.
3.Nie wymawiać imienia ProfesoraNauk nadaremno.
4. Jebać huja i całą rodzinę jego.
5.Pod komentarzami Zuluguli piszcie „smok Anatol na wyspie Zulugula
Zui mi po chuju hula”.
Chyba tyle. Jebać. Nie powiem nie płaczcie, bowiem nie każde łzy są złe. Ja wracam do rzeczywistości i skupiam się na dobrym wychowaniu dziecka. Kłoda to już przeszłość
 Moja żonka rucha się jak zła. Dzięki za wszystkie słowa wsparcia i pozdrawiam! Trzymajcie się Panowie! Berło króla glamrapu przekazuje Bestii z Wadowic, moim zdaniem najbardziej charakterystycznej postaci na glam rapie. Wstawię to tylko jeszcze pod kilkoma postami dzisiaj żeby każdy wiedział co jest grane.Elo!

Fsssst

Właśnie ci to spierdililem i dałem 70 lajka

ProfesorNauk

A no to zostaję.

vladivostok non stop

Wypierdalaj stad parchu jebany

ZbychuStonoga

a kto jest ojcem dziecka?

Chujov - Wujek Huja

Cydia шлюха и Pnauk тоже

Rzapzon

A kto by chcial w tej jebanej żydowskiej telewizji się pokazywać? Zwycięzcy powinni im raczej podziękować za oszczędzanie wstydu

wyklętyżubrwpuszce

synu ruska i szlaufu po co się udzielasz?

Charls Longdick

„Salony” hehe beka

rasista

a nagroda disco polo gdzie ? najwiecej płyt wiesniaki sprzedaja a wies tanczy i spiera
koko euro spoko tula tuleja stuleja czy jakos tak
44 warszawka płonie

dogman

wczujmy się w sytuacjone z poziomu empatii…

abraakadabara rakadaba podbija pod wejście ze swoją parnerką i robi uśmiech gwiazdy w czarnych okularach chociaż jest ciemno

po czym wchodzi bez żony, ale nie zauważa…

nie tylko żony, ale…

też fryderyka

Król Polski

Tytus wprowadził pół Warszawy więc zabrakło miejsca dla żony Abradaba, więź żal może mieć tylko i wyłącznie do Tytusa.

Raperowicz Zydowski

„Osobiście smuci mnie fakt, że miało to miejsce w tak fantastycznym miejscu i mieście (<3 Kato)"
Daj spokoj z tym patriotyzmem lokalnym, co jest takiego fantastycznego w Katowicach? nie oslabiaj mnie.

Potargany przez wiatr

BO WSTYD POKAZYWAC TAKIE GOWNO. JAK MOZNA PUSZCZAC POLSKI HIP HOP PUBLOCZNIE ? OBCIACH I TYLE. ROZUMIEM AMERYKANSKI HIP HOP ALE POSLKI POWINNO TYLKO I WYLACZNIE SLUCHAC SIE W DOMU LUB NA SLUCHAWKACH ABY INNI NIE SLYSZELI. PRZECIEZ TO NIE JEST MUZYKA.

r.kelly

a gdzie nagroda dla R’N’B ?
ABRAdab dupa w domu a nagrody nie ma chyba ze jakaś cichodajka……….dała nagrode
ale w temacie gdzie można znaleśc małolatki ?
w podstawówce czy gimnazium ?

ADOLF H.

ASFALT złaszam do prokuratury ? rasisci

00:12 i 17

Opublikowany 9 godzin temu Przez Sebastian Skajnowski

17:46 7

wojtek lat 12

tvn jest fajny agent wielki brat gesller wojewódzki jakieś marne serialiki 19+ szkoła na wspólnej no i fakty sponsorowane przez bogatych żydków z usa nic tylko ogladać

00:12 i 17

Opublikowany 2 godziny temu Przez Sebastian Skajnowski

10:40 7

ProfesorNauk

Zwrócił w sensie zerzygał?

ProfesorNauk

I prawilnie przypominam że pod ostatnim wczajszym newsem „Rozmawialiśmy z adwokatem Kaza Bałagane (tylko u nas)” brakuje mi 5 łapek w górę by osiągnąć magiczny próg 69 i odchodzę z glamrapu. Do roboty!

Popularne