Sprawdź nas też tutaj

News

SOLAR/BIAŁAS FT. ADM, BETEO „ERROR” – NUMER Z WERSJI DELUXE

Opublikowany

 

Kolejny odsłuch z albumu "#nowanormalnosc". Za bit w numerze "Error" odpowiada Got Barss. Gościnnie udzielili się ADM i Beteo.

Płyta jest dostępna we wszystkich Empikach i Media Marktach. Na https://www.sbstuff.pl cały czas można nabyć krążek w wersji deluxe (2CD), który zawiera dodatkowy dysk, a na nim 10 tracków, które nie będą dostępne na wersji standardowej (zostały ostatnie sztuki).

fot. Michal502

 
11 komentarzy

11
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Xddgdhdh

Pierwszy kurwy

Znawca Of The Rap

KURWA MAĆ, JAKIE TO JEST CHUJOWE :/ SOLAR I BIAŁAS-WACKI I DO TEGO OBYDWIE PIZDY NA JEDNEGO STRZAŁA :/

kleju

chlopaki z sb jak sie rozwijają co za progres kawałek za kawałkiem ciuchy też elegancko idą nawet bożenka mówi że sb propsy i ciągle tańczy do bangerów aż jej odbyt wypada i miednica sie przesuwa a biodra szaleją jakby sie szaleju nażarły

Bejmint

Tekstowo dajá chlopaki rade ale stylówa to niezbyt gruba

rfcfa

SOLAR to wymoczek, lamus , do BIAŁAS to mu daleko

Coś ala ŻARY mordka dziecka strugający dorosłego

Anonimowo

[img]https://i66.tinypic.com/33uc0vb.jpg[/img]

cydży

NIE NO ILE JESZCZE, ILE KURWA BĘDĘ OGLĄDAŁ TYCH ŁAKÓW I BEZTALENCI. NIE MOGĘ JUŻ PATRZEĆ NA TEGO BOLARA I SIAŁASA. I JESZCZE TE NOŁSKILE NA FITURINGU TOŻ TO JAKAŚ JEBANA SZOPKA.

GALIK MONTANA

[img]https://images41.fotosik.pl/1189/7802cd46d7d91a0a.jpg[/img]

GALIK MONTANA

[img]https://pl.memgenerator.pl/mem-image/chcialem-dac-liscia-solarbialas-ale-zesralem-sie-i-nakrylem-uszami-pl-ffffff[/img]

STARY ZAKONNIK

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0vbsRg0mKzA[/youtube]

PROPSUJCIE TO ŚWIRY! JEBAĆ KONFITURE BĄBLA I JEGO LUDZI Z BRANIEWA I ELBLĄGA!

miras x

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=swdsHrAFMyc[/youtube]

Popularne